To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-30
Ogłoszenie nr 55511 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.
Biłgoraj: : Przebudowa ul. Dąbrowskiego w Biłgoraju
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia:
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 11216 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Biłgoraj, krajowy numer identyfikacyjny
95036902000000, ul.
Plac Wolności
16,
23400
Biłgoraj, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
846 869 600, faks
846 869 665, e-mail
bilgoraj_m@woi.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
: Przebudowa ul. Dąbrowskiego w Biłgoraju
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ul. Dąbrowskiego w Biłgoraju. Zakres opracowania obejmuje nw. roboty podstawowe: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - wykonanie warstwy ścieralnej z SMA 11S, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W, - ustawienie krawężników betonowych i obrzeży, - wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej, - wykonanie zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej, - wykonanie zatok postojowych z betonowej kostki brukowej, - wykonanie plantowania i obsiania terenów zielonych, - stała organizacja ruchu, - przestawienie słupów oświetleniowych, - przebudowę elementów odwodnienia, kanalizacji deszczowej, - zabezpieczenie infrastruktury podziemnej, - inne roboty towarzyszące. Stan istniejący DP 2973L na projektowanym odcinku w km 0+069 - 0+447 posiada nawierzchnię z klinkieru drogowego oraz nawierzchnię bitumiczną w złym stanie technicznym. Nawierzchnia drogi jest niejednorodna, posiada widoczne uzupełnienia po naprawach i remontach cząstkowych oraz po budowie kanalizacji. Krawężniki betonowe są zniszczone z widocznymi ubytkami w swojej strukturze i odchyleniami od linii prostej. Zjazdy indywidualne w obrębie pasa drogowego nie posiadają jednolitej nawierzchni, miejscami są utwardzone prefabrykatami betonowymi a miejscami są to zjazdy o nawierzchni gruntowej. Istniejący chodnik z betonowej kostki brukowej jest zdeformowany z licznymi uszkodzeniami obrzeży chodnikowych oraz miejscami przerośnięty trawą. Stan projektowany Jezdnia DP 2973L W celu przebudowy DP 2973L na odcinku w km 0+069 - 0+447 (ul. Strażacka -ul. Czerwonego Krzyża) oraz odcinek (ul. Czerwonego Krzyża - "stary młyn") projektuje się wykonanie nowej jezdni o nawierzchni bitumicznej oraz zatok postojowych, chodników i zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Układ projektowanych elementów jezdni, chodników, zatok i zjazdów został przedstawiony na Rys. 2 Plan sytuacyjny. Szczegóły konstrukcyjne oraz układ poszczególnych warstw przedstawiono na Rys. 4 Przekroje i szczegóły konstrukcyjne oraz na Rys. 6 Szczegóły konstrukcyjne. Przed przystąpieniem do robót bitumicznych należy wykonać roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni jezdni i chodników. W trakcie wykonywania robót rozbiórkowych klinkier drogowy oraz kostkę brukową należy rozbierać ręcznie, segregować, układać na paletach i wywozić w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Analogicznie należy postępować ze wszystkimi materiałami rozbiórkowymi nadającymi się do ponownego wbudowania. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej należy wykonać regulację wysokościową urządzeń infrastruktury podziemnej. Wszystkie urządzenia infrastruktury podziemnej (włazy, zasuwy, hydranty itp.) występujące w nawierzchni z kostki brukowej należy obrobić kostką trapezową w kolorze nawierzchni w sposób przedstawiony na Rys. 6 Szczegóły konstrukcyjne. Zatoki postojowe W celu poprawienia możliwości parkowania pojazdów zaprojektowano zatoki postojowe usytuowane równolegle do osi jezdni ul. Dąbrowskiego zgodnie z Rys. 2. Plan sytuacyjny. Nawierzchnię zatok postojowych należy wykonać z kostki brukowej betonowej typu Holland gr. 8cm w kolorze szarym. Układ betonowej kostki brukowej na zatokach postojowych prostopadły do osi jezdni zgodnie z Rys. 6 Szczegóły konstrukcyjne. Chodnik Projektuje się wykonanie obustronnego chodnika na całej długości przebudowywanej DP 2973L zgodnie z lokalizacją pokazaną na Rys. 2. Plan sytuacyjny. Chodniki należy wykonać z kostki brukowej gr. 6cm typu Holland z fazą w kolorze oliwkowym. Układ betonowej kostki brukowej na chodnikach prostopadły do ruchu pieszego. Przed każdym przejściem dla pieszych należy ułożyć po obu stronach przejścia 2 rzędy płyt chodnikowych z wybrzuszeniem o wym. 40x40x6 koloru żółtego na całą szerokość przejścia. Wszystkie włazy kanałowe, zasuwy oraz inne napotkane urządzenia uzbrojenia podziemnego należy obrobić kostką trapezową w kolorze nawierzchni w jakiej występuje napotkane urządzenie zgodnie z rozwiązaniem przedstawionym na Rys. 6 Szczegóły konstrukcyjne. Zjazdy Projektuje się przebudowę wszystkich zjazdów z DP 2973L zgodnie z Rys. 2 Plan sytuacyjny. Nawierzchnie zjazdów należy wykonać z kostki brukowej gr. 8cm typu Holland z fazą w kolorze grafitowym. Szerokość zjazdów zgodnie z Rys. 2 Plan sytuacyjny dostosowana do szerokości bram wjazdowych na posesje, długość zjazdów od krawędzi jezdni DP 2973L do bram wjazdowych na posesje. Układ betonowej kostki brukowej na zjazdach prostopadły do ruchu samochodowego. Parametry techniczne projektowanej DP 2973L Konstrukcja nawierzchni jezdni DP 2973L - przekrój uliczny, - jezdnia - szer. 6,00m + poszerzenia na łukach - spadek poprzeczny jezdni - 2% - w-wa ścieralna z SMA 11S - gr. 4cm - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - gr. 6cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. - gr. 20cm (na poszerzeniach) - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. - gr. 8cm (wyrównanie istniejącej podbudowy) - krawężnik betonowy 15x30cm Konstrukcja zatoki postojowej - kostka brukowa betonowa z fazą - gr. 8cm (kolor szary) - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 5cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. - gr. 20cm - krawężnik betonowy 15x30cm Konstrukcja chodnika - kostka brukowa betonowa z fazą - gr. 6cm (kolor oliwkowy) - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 - gr. 5cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. - gr. 15cm - obrzeże betonowe jednofazowe 8x30cm Konstrukcja zjazdów indywidualnych - kostka brukowa betonowa z fazą - gr. 8cm (kolor grafitowy) - podsypka cementowo-piaskowa - gr. 5cm - podbudowa z kruszywa 0/31,5mm wg. WT-4 dla KR1-2 z 2010 r. - gr. 20cm - obrzeże betonowe jednofazowe 8x30cm Odwodnienie Projektuje się odwodnienie powierzchniowe jezdni poprzez spadki podłużne i poprzeczne do wpustów kanalizacji deszczowej. W związku z zmianą szerokości jezdni należy dokonać przebudowy wpustów deszczowych oraz wykonać nowe wpusty zgodnie z lokalizacją pokazaną na Rys. 2 Plan sytuacyjny. Na odcinku w km 0+336,41 - 0+384,67 zaprojektowano rów umocniony płytami ażurowymi, przechodzący w rów kryty łączący się poprzez studnię rewizyjną z istniejącym przepustem pod drogą. Na połączeniu rowu krytego z przepustem należy zamontować studnię rewizyjną Dn 1200. Istniejący przepust należy udrożnić na całej jego długości. Wylot przepustu należy umocnić kamieniem narzutowym (otoczaki) zatopionym w betonie C16/20. Uwagi. Wszystkie materiały użyte do wykonania w/w zadania powinny posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. 1. Ręczne roboty rozbiórkowe nawierzchni klinkierowej jezdni i nawierzchni z kostki betonowej i płyt betonowych wraz z oczyszczeniem, "paletowaniem" i transportem wykona w koordynacji z kierownikiem budowy Miejska Służba Drogowa. 2. Wykonawca przy organizacji robót uwzględni konieczność: * zapewnienia w trakcie trwania robót budowlanych ciągłego dojazdu i wyjazdu dla przyległych do ulicy Dąbrowskiego posesji, a w szczególności do obiektów handlowych, siedziby Komendy Powiatowej Straży Pożarnej oraz Stacji Powiatowego Inspektora Sanitarnego, * szczególnego zabezpieczenia terenu budowy (wygrodzenia), organizacji robót i organizacji ruchu w celu umożliwienia handlu w dzień targowy tj. każdy czwartek w godz. od 5 00 do 13 00. 3. Urządzenie zieleni do granicy istniejącego pasa drogowego. 4. Wykonawca dokonując korekty wysokościowej istniejących i projektowanych włazów żeliwnych na studzienkach kanalizacji deszczowej lub sanitarnej, zlokalizowanych w obrębie jezdni lub utwardzonych poboczy (zjazdy, chodniki, zatoki postojowe) dokona na swój koszt ich wymiany na nowe włazy żeliwne typ ciężki z wkładką betonową. "Stare" włazy do protokólarnego przekazania MSD Biłgoraj. 5. Zamawiający dopuszcza na etapie realizacji korekty lokalizacji i geometrii zjazdów po wcześniejszym uzgodnieniu Zamawiającego z właścicielem posesji, inspektorem nadzoru, projektantem i Inwestorem. 6. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym sposób docinania kostki na chodnikach i zjazdach. Obróbka studni, zaworów i pokryw urządzeń podziemnych kostką trapezową. 7. Nadmiar gruntu wynikający z bilansu robót ziemnych, wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki takie jak kostka betonowa, krawężniki, obrzeża, materiał pochodzący z frezowania nawierzchni asfaltowej (destrukt) oraz pozostałe niewymienione wyżej materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt ułożenia na palecie kostki betonowej z rozbiórki (palety dostarczy Zamawiający). Ww. materiały Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km. 8. Wszystkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót, przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. Przy realizacji zadania Wykonawca powinien respektować wszystkie wymagania określone w warunkach technicznych wydanych przez właścicieli urządzeń infrastruktury, opiniach, uzgodnieniach. 9. Wybrany wykonawca w przypadku zaistnienia potrzeby wyrażonej przez Zamawiającego, udostępni pas drogowy innemu podmiotowi (PGK, PGE, PGNIG, ORANGE itd.) w celu zrealizowania ewentualnej przebudowy, napraw przez zarządcę sieci istniejącego uzbrojenia podziemnego lun naziemnego w obrębie pasa drogowego a nie objętego przedmiotowym projektem. 10. Drewno tj. pnie, gałęzie, karpiny pozyskane z wycinki drzew i krzewów Wykonawca zutylizuje we własnym zakresie. 11. Wykonawca uwzględni w ofercie koszt: ? opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zatwierdzeniem w Starostwie Powiatowym. Wymogi dotyczące zatrudnienia: Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 1. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 2. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami brukarskimi. b) Czynności związane z pracami polegającymi na wykonaniu nawierzchni bitumicznych. Wymagane warunki gwarancji na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji - min. 5 lat od daty odbioru końcowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45233142-6,
45111000-8,
45200000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT713918.63 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 878119,91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju - 2024 r., przy ul. Kościuszki 29 w Biłgoraju
- Poprawę dostępności informacyjno - komunikacyjnej - poprawa dostępności budynków Samorządowego Przedszkola nr 1 i Samorządowego Przedszkola nr 3 w Biłgoraju
- Usługi w zakresie segregacji odpadów i sprzątania na zlecenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w roku 2025
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.