Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-06-26
Og³oszenie nr 555120-N-2020 z dnia 2020-06-26 r.
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.: ¦wiadczenie us³ug w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27273516200000, ul.
ul. M. C. Sk³odowskiej
10
,
41-800
Zabrze, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
032 3732308, 3732346, e-mail
zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl, faks
032 3732308, 3732346.
Adres strony internetowej (URL): www.klinika-zabrze.med.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.klinika-zabrze.med.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.klinika-zabrze.med.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej, podpisan± w³asnorêcznym podpisem albo w postaci elektronicznej podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ofertê w postaci elektronicznej sk³ada siê wy³±cznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP.
Adres:
w formie pisemnej: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ul. M. Curie-Sk³odowskiej 10; 41-800 Zabrze Sekretariat Szpitala (budynek administracji - II piêtro). W formie elektronicznej: za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o.
Numer referencyjny:
DZP/12PN/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: SIWZ rozdz. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: "¦wiadczenie us³ug w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o." o sygn. DZP/12PN/2020 ¦wiadczenie us³ug w zakresie nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS/Infomedica w jednostce Szpitala, reakcja na zg³aszane problemy oraz modyfikacje. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacj± cenow± 2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê w postêpowaniu o¶wiadczaj±, ¿e zobowi±zuj± siê do przestrzegania poni¿szych wymagañ: 1) zaoferuj± us³ugê zgodn± z opisem przedmiotu zamówienia uszczegó³owionym w za³±czniku nr 3 do SIWZ 2) zaoferuj± czas reakcji na b³±d krytyczny nie d³u¿szy ni¿ 24 godziny. Czas reakcji na b³±d krytyczny bêdzie poddawany kryterium oceny ofert zgodnie z zapisami rozdzia³u XXV SIWZ - Kryteria oceny ofert 3) przedstawi± za¶wiadczenie/ dokument producenta oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. potwierdzaj±ce uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania AMMS/InfoMedica oraz ¶wiadczenia us³ug informatycznych z nim zwi±zanych. 4) zaoferuj± termin p³atno¶ci 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiaj±cego prawid³owo wystawionej faktury VAT, 5) podpisz± umowy, których wzór stanowi± za³±czniki nr 7 i 7A do SIWZ, 6) Zamawiaj±cy wymaga, aby czynno¶ci zwi±zane z wgl±dem w bazê danych Szpitala (np. w trakcie diagnozowania b³êdów) w ramach realizacji umowy by³y wykonywane przez osoby zatrudnione na umowê o pracê zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp.
II.5) G³ówny kod CPV: 72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
72267000-4 |
72500000-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Rozdzia³ XIII. SIWZ
3.3.1 Wykonawca musi przedstawiæ za¶wiadczenie / dokument producenta oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. potwierdzaj±cy uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania AMMS/InfoMedica oraz ¶wiadczenia us³ug informatycznych z nim zwi±zanych
3.3.2 Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) przez siebie lub przez osoby skierowane przez Wykonawcê do realizacji przedmiotu zamówienia stosownymi kwalifikacjami zawodowymi rozumianymi jako posiadanie przez Wykonawcê lub osoby skierowane przez niego do realizacji przedmiotu umowy uprawnieñ do oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. w zakresie ¶wiadczenia us³ug informatycznych zwi±zanych z tym oprogramowaniem.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
SIWz rozdz. XIII 4.4.Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu (pkt 3.3 niniejszego rozdzia³u SIWZ), zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów (aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy
4.4.1. za¶wiadczenie / dokument producenta oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. potwierdzaj±cy uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania AMMS/InfoMedica oraz ¶wiadczenia us³ug informatycznych z nim zwi±zanych
4.4.2. wykaz osób odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug informatycznych oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiaj±cy dokona oceny czy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SIWZ rozdz. XIII 4. Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, potwierdzaj±cych brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt. 3.3 oraz na potwierdzenie, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia oraz spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w pkt. 3.3 do oferty nale¿y do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¶wiadczenie, zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 oraz 3 do SIWZ (o¶wiadczenia z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w O¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 4.2 W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego (za³±cznik 4 do SIWZ dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), nale¿y do oferty do³±czyæ aktualny na dzieñ sk³adania ofert: 4.2.1 Za³±cznik nr 4 do SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacj± cenow± 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca sk³ada, stosownie do tre¶ci art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z za³±czonym wzorem o¶wiadczenia stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej, podpisane w³asnorêcznym podpisem lub w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowi±zany jest z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê. 4.4.Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu (pkt 3.3 niniejszego rozdzia³u SIWZ), zostanie wezwany do przed³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów (aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy: 4.4.1. za¶wiadczenie / dokument producenta oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. potwierdzaj±cy uprawnienia Wykonawcy w zakresie dystrybucji oprogramowania AMMS/InfoMedica oraz ¶wiadczenia us³ug informatycznych z nim zwi±zanych 4.4.2. wykaz osób odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug informatycznych oprogramowania AMMS/InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiaj±cy dokona oceny czy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu na podstawie z³o¿onego przez Wykonawcê o¶wiadczenia sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SIWZ. Uwaga (dotycz±ca wszystkich o¶wiadczeñ i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub braku podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U.2020.346 t.j. z dnia 2020.03.04), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. SIWZ rozdz. XXI pkt 6 6. Do oferty nale¿y do³±czyæ: 6.1. Formularz ofertowy sporz±dzony wg za³±cznika nr 1 do SIWZ - w formie pisemnej, podpisany w³asnorêcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej). 6.2 O¶wiadczenia, zgodnie z za³±cznikiem nr 2 oraz 3 do SIWZ (o¶wiadczenia z art. 25a Ustawy) - w formie pisemnej, podpisany w³asnorêcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej). 6.3. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonym wzorem umowy oraz ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ jak równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie RODO - na formularzu oferty - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ. 6.4. Za³±cznik nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacj± cenow± w formie pisemnej, podpisany w³asnorêcznym podpisem (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci papierowej), lub w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej). 6.5. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale b±d¼ kopii, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci papierowej), lub z³o¿one przez Wykonawcê w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielaj±cej pe³nomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii - kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza . 6.6. Dokument (np. zobowi±zanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy z³o¿one w oryginale w formie pisemnej, podpisany w³asnorêcznym podpisem osoby udzielaj±cej zobowi±zania (w przypadku, gdy wykonawca sk³ada ofertê w postaci papierowej), lub z³o¿one przez Wykonawcê w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielaj±cej zobowi±zania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 90,00 |
Czas reakcji serwisu na b³±d krytyczny | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
SIWZ Rozdzia³ XXVII 5. Mo¿liwo¶æ zmiany umowy Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy zgodnie z art. 144 ustawy w stosunku do tre¶ci Oferty Wykonawcy, w szczególno¶ci poprzez zmianê odpowiednio sposobu realizacji dostaw i/lub ceny w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: 5.1 Konieczno¶ci zmiany ceny ofertowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynikaj±cej ze zmiany przepisów prawa 5.2 W razie zmniejszenia przedmiotowego nadzoru oprogramowania komputerowego AMMS / Infomedica zainstalowanego w Szpitalu, w zakresie Ilo¶ci u¿ytkowników korzystaj±cych z danego modu³u oprogramowania objêtego niniejsz± umow± dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany kwoty rycza³towej oferty. 5.3 Uzasadnionych, niezawinionych przez Wykonawcê przerw w realizacji umowy spowodowanych si³± wy¿sz±, której zaistnienie Strona jest w stanie wykazaæ, co uniemo¿liwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. Termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie wyd³u¿ony o udokumentowany przez Wykonawcê czas trwania si³y wy¿szej. 5.4 Zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cych, które uniemo¿liwiaj± lub utrudniaj± realizacjê przedmiotu umowy w dotychczasowym kszta³cie, 5.5 Zmiany rachunku bankowego i innych danych zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiaj±cego 5.6 Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. Zmiana osób upowa¿nionych do reprezentacji strony (do kontaktów) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony podpisanego przez osoby upowa¿nione do reprezentacji Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy informuje, ¿e podana numeracja w Og³oszeniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych jest zgodna z numeracj± SIWZ Zamawiaj±cego
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OB£O¯EÑ CHIRURGICZNYCH, ¦RODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO U¯YTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomo¶ci oraz innych opracowañ w celu realizacji zadañ Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do koñca 2025 r. z podzia³em na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostaw± artyku³ów ¿ywno¶ciowych (produktów spo¿ywczych) dla Domu Pomocy Spo³ecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawê zastawek aortalnych samorozprê¿alnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o modu³y e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIA£ÓW INSTALACYJNYCH
wiêcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libi±¿" - zakup ¶rodków trwa³ych i wyposa¿enia IT do UM w Libi±¿u - serwer kopii/klaster wysokiej dostêpno¶ci. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej.
- Dostawa urz±dzeñ serwerowych oraz sieciowych wraz z wdro¿eniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorz±d".
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastruktur± informatyczn± Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- ¦wiadczenie us³ug nadzoru autorskiego modu³ów oprogramowania aplikacyjnego ERP Infomedica przez okres 36 miesiêcy.
- Asysta techniczna i konserwacja systemu SIDAS
- Obs³uga informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. ¯o³nierza 37 oraz nadzór nad posiadan± infrastruktur± informatyczn±.
wiêcej: Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.