Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-05-31
Og³oszenie nr 555228-N-2019 z dnia 2019-05-31 r.
TESKO Tatrzañska Komunalna Grupa Kapita³owa Spó³ka z o.o.: Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej na potrzeby "TESKO" Tatrzañska Komunalna Grupa Kapita³owa Sp. z o.o. w 2019 roku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
TESKO Tatrzañska Komunalna Grupa Kapita³owa Spó³ka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
49002384300000, ul.
ul. Szymony
,
34-500
Zakopane, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
18 20 25 614, e-mail
mwalega@tesko.pl, faks
18 20 25 637.
Adres strony internetowej (URL): http://www.tesko.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Komunalna Spó³ka Prawa Handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://www.tesko.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.tesko.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, mieæ formê pisemn±.
Adres:
34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a, Sekretariat I piêtro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej na potrzeby "TESKO" Tatrzañska Komunalna Grupa Kapita³owa Sp. z o.o. w 2019 roku
Numer referencyjny:
2-ZP/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny (wg potrzeb) zakup przez Zamawiaj±cego mieszanek mineralno - asfaltowych AC 11 S KR 1-2 i 3-4 do warstwy ¶cieralnej oraz AC 16W do warstwy wi±¿±cej w nastêpuj±cych ilo¶ciach: a)AC 11 S KR 1-2 do warstwy ¶cieralnej w ilo¶ci do 1 000 Mg, b)AC 11 S KR 3-4 do warstwy ¶cieralnej w ilo¶ci do 500 Mg, c)AC 16 W do warstwy wi±¿±cej w ilo¶ci do 400 Mg, z odbiorem w³asnym przez Zamawiaj±cego, przeznaczonych do wykonywania bie¿±cych remontów nawierzchni jezdni, chodników oraz elementów prasa drogowego dróg publicznych oraz dróg osiedlowych dla których zarz±dc± jest Burmistrz Miasta Zakopane w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 roku. 2.Wy¿ej wymienione warto¶ci s± ilo¶ciami szacunkowymi s³u¿±cymi do kalkulacji ceny ofertowej i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e minimalna gwarantowana realizacja zamówienia wyniesie nie mniej ni¿ 5% warto¶ci umowy. Niewykonanie przez Zamawiaj±cego umowy w pozosta³ych ilo¶ciach nie wymagania podania przyczyn i nie mo¿e stanowiæ podstawy do roszczeñ ze strony Wykonawcy. 3.Zamawiaj±cy wymaga, aby ww. mieszanki mienralno - asfaltowe przygotowane by³y do odbioru w czasie nie d³u¿szym ni¿ 3 dni (72 godziny) od chwili z³o¿enia zamówienia przez Zamawiaj±cego (telefonicznie lub e-mailem). Uwaga! Zamawiaj±cy informuje, i¿ termin odbioru mieszanki mineralno - asfaltowej jest jednym kryteriów oceny ofert. Je¿eli Wykonawca nie zadeklaruje w jakim terminie przygotuje produkt do obioru (nie wype³ni czê¶ci formularza - pozostawi puste pole) lub zadeklaruje kilka terminów, Zamawiaj±cy uzna, ¿e zadeklarowany termin bêdzie wynosi³ 3 dni, co bêdzie wi±za³o siê z otrzymaniem 0 punktów w kryterium "termin przygotowania produktu do odbioru". W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcê, terminu przygotowania produktu do odbioru d³u¿szego ni¿ 3 dni, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP, jako niezgodna z tre¶ci± SIWZ. 4.Oferowane mieszanki mineralno - asfaltowe musza posiadaæ aprobatê techniczn± do stosowania w drogownictwie oraz spe³niaæ warunki techniczne przewidziane dla dróg o natê¿eniu KR -1 do KR - 4 zgodnie z wymaganiami Normy PN - EN 13108 -1, a tak¿e powinny posiadaæ wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub ¶wiadectwa jako¶ci potwierdzaj±ce spe³nienie tej normy, które nale¿y ka¿dorazowo do³±czyæ do faktury wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi wydan± ilo¶æ mieszanki mineralno - asfaltowej. Wykonawca na ka¿e ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do okazania w stosunku do wskazanych, atestów, ¶wiadectw jako¶ci lub certyfikatów zgodno¶ci z Polsk± Norm± przenosz±ca normy europejskie lub norm± pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±ca tê normê lub Polsk± Norm± w przypadku braku Polskiej Normy przenosz±cej europejskie. Ilekroæ w niniejszym opisie mowa jest o polskich normach, nale¿y przez to rozumieæ polskie normy przenosz±ce normy europejskie lub normy innych pañstwa cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 Ustawy PZP. 5.Na potwierdzenie, i¿ oferowany przez Wykonawcê przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone atestami i/lub innymi dokumentami wymienionymi w pkt. 5.4 powy¿ej, zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty o¶wiadczenie zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 A do SIWZ, potwierdzaj±ce, i¿ oferowane przez niego mieszanki mineralno - asfaltowe posiadaj± wymagane przepisami prawa atesty i/lub inne dokumenty, o których mowa w pkt. 5.4 SIWZ. 6.Nie dosusza siê mieszanki mineralno - asfaltowej wyprodukowanej z surowców z recyklingu. 7.Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wyprodukowane i wydane mieszanki mineralno - asfaltowe na okres 36 miesiêcy licz±c od daty odbioru danej partii mieszanki. 8.Warunki odbioru przez Zamawiaj±cego: a)odbiór mieszanki mineralno - asfaltowym transportem Zamawiaj±cego i na jego koszt, przy czym dok³adne ilo¶ci odbieranej mieszanki mineralno - asfaltowej okre¶lane bêd± przez Zamawiaj±cego na bie¿±co, b)za³adunek mieszanki musi byæ zapewniony przez Wykonawcê i na jego koszt, c)Wykonawca musi posiadaæ urz±dzenia do ka¿dorazowego wa¿enia mieszanki z aktualnym ¶wiadectwem legalizacji (do wgl±du), o minimalnej no¶no¶ci 45 ton, d)Wykonawca do ka¿dej partii odbieranego produktu przez pracownika Zamawiaj±cego jest zobowi±zany wydaæ dokument wydania (np. WZ i/lub kwit wagowy). e)Rozliczenia bêd± dokonywane w miesiêcznych okresach. Wykonawca otrzyma zap³atê za rzeczywist± ilo¶æ odebranej przez Zamawiaj±cego mieszanki mineralno - asfaltowej, stanowi±c± iloczyn ceny jednostkowej dla poszczególnego rodzaju mieszanki mineralno - asfaltowej i sumy odebranej mieszanki mineralno- asfaltowej obliczonej na podstawie kwitów wagowych i/lub WZ za dany miesi±c. f)z przyczyn technologicznych o obiektywnym charakterze - konieczno¶æ utrzymania odpowiednej temperatury mieszanki mineralo - asfaltowej podczas transportu i roz¶cielania wytwórnia mas bitumicznych musi siê znajdowaæ w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 100 km od siedziby Zamawiaj±cego (34-500 Zakopane, ul. Szymony 17A) - przejazd liczony najkrótsz± drog± publiczna przeznaczon± do poruszania siê pojazdów ciê¿arowych lub zespo³ów pojazdów o rzeczywistej masie ca³kowitej ponad 15 ton, co umo¿liwi za³adunek, dowóz i roz³adunek mieszanki do punktu roz¶cielania w czasie przewidzianym w Wytycznych Technicznych obowi±zuj±cych Zamawiaj±cego. Uwaga! Odleg³o¶æ wytwórni mas bitumicznych stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Je¿eli Wykonawca nie poda odleg³o¶ci wytwórni mas bitumicznych od siedziby Zamawiaj±cego (nie wype³ni czê¶ci formularza - pozostawi puste pole), Zamawiaj±cy uzna, ¿e zadeklarowana odleg³o¶æ wynosi 100 km co bêdzie wi±za³o siê z otrzymaniem 0 punktów w kryterium "odleg³o¶æ wytwórni mas bitumicznych". W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcê, odleg³o¶ci wytwórni mas bitumicznych wiêkszej ni¿ 100 km, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP, jako niezgodna z tre¶ci± SIWZ. 9.Wykonawca winien zapoznaæ siê z nale¿yt± staranno¶ci± z tre¶ci± dokumentacji przetargowej oraz uzyskaæ wiarygodne informacje odno¶nie warunków i zobowi±zañ, które w jakikolwiek sposób mog± wp³yn±æ na warto¶æ, charakter oferty lub realizacjê zamówienia. 10.Wykonawca gwarantuje realizacjê przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami okre¶lonymi w niniejszej SIWZ 11.Wykonawca ponosi wszystkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i przed³o¿eniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym zwi±zanych. 12.Wykonawca ma obowi±zek wyja¶niæ z Zamawiaj±cym wszystkie w±tpliwo¶ci przed z³o¿eniem oferty. 13.Zamawiaj±cy informuje, ¿e wszystkie nazwy i znaki firmowe (handlowe, towarowe) materia³u lub urz±dzeñ oraz inne okre¶lenia mog±ce jednoznacznie wskazywaæ na konkretnego producenta/dostawcê/wytwórcê u¿yte w SIWZ s± przyk³adowymi i maj± wy³±cznie na celu dok³adne opisanie przedmiotu zamówienia i powinny byæ uznane, jako s³u¿±ce okre¶leniu parametrów materia³ów lub urz±dzeñ. W ka¿dym takim przypadku mog± zostaæ zastosowane inne równowa¿ne materia³y lub urz±dzenia o tych samych lub lepszych parametrach. Ciê¿ar udowodnienia, i¿ produkt jest równowa¿ny spoczywa na Wykonawcy, dlatego te¿ w przypadku zaoferowania produktów równowa¿nych, w razie zaistnienia w±tpliwo¶ci, Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e oferowany przez niego produkt spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SIWZ. 14.Zamówienia uzupe³niaj±ce: Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa, w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy PZP. 15.Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych. 16.Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, dostêpna na stronie internetowej Zamawiaj±cego: www.tesko.pl
II.5) G³ówny kod CPV: 44113600-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
44113600-1 |
44113620-7 |
44113700-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: 1.Termin wykonania zamówienia od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2019 roku . Je¿eli na dzieñ 31 grudnia 2019 roku umowa nie zostanie w pe³ni wykonana, to Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony, na podstawie o¶wiadczenie z³o¿onego Wykonawcy przed up³ywem terminu obowi±zywania umowy, do przed³u¿enie tego terminu do czasu pe³nego wykonania umowy, lecz nie d³u¿ej ni¿ do dnia 30 kwietnia 2020 roku. 2. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o warto¶ci szacunkowej poni¿ej kwot okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z pó¼n. zm., dalej zwana: Ustawa PZP"). 3. Postêpowanie jest prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 24 aa ust. 1 i 2 Ustawy PZP. Stosownie do przywo³anych przepisów Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 4.Zap³ata zostanie dokonana przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze VAT w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawid³owo wystawionej Faktury VAT wraz z kwitami wagowymi i/lub WZ za dany miesi±c oraz dokumentami, o których mowa w pkt. 5.4. SIWZ do siedziby Zamawiaj±cego. 5. Zap³ata dokonana zostanie z zastosowaniem mechanizmu podzielonej p³atno¶ci, zgodnie z art. 108 a ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. 2017 r., poz. 1221 z pó¼n. zm.). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest: "TESKO" Tatrzañska Komunalna Grupa Kapita³owa Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± z siedzib± w Zakopanem przy ulicy Szymony 17 a, wpisan± do rejestru przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, dla której S±d Rejonowy dla Krakowa - ¦ródmie¶cie w Krakowie, XII Wydzia³ Gospodarczy KRS prowadzi akta pod numerem KRS 0000077164, REGON: 490023843, NIP: 736-000-51-96. [nazwa i adres oraz dane kontaktowe Zamawiaj±cego] 2. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych osobowych w "TESKO" Tatrzañska Komunalna Grupa Kapita³owa Sp. z o.o. oraz udostêpnia jego dane kontaktowe: e-mail: iod@tesko.pl, tel. 01 18 20 25 620. 3. Pana/Pani/Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak 2-ZP/2019, pn. "Zakup mieszanki mineralno - asfaltowej na potrzeby "TESKO" Tatrzañska Komunalna Grupa Kapita³owa Sp. z o.o. w 2019 roku". 4. Odbiorcami Pana/Pani/Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania znak sprawy 2-ZP/2019 w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy PZP. 5. Pana/Pani/Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. 6. Obowi±zek podania przez Pana/Pani±/Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pana/Pani±/Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy PZP. 7. W odniesieniu do Pana/Pani/Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Posiada Pan/Pani/Pañstwo: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych , c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. 9. Nie przys³uguje Pani/Panu/Pañstwu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Zamawiaj±cy informuje, ¿e Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z RODO , w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³. Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto Wykonawca bêdzie musia³ wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
1.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, wobec których nie zachodz± podstawy wykluczenia z postêpowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12 - 23 Ustawy PZP oraz w pkt. 8. 2 SIWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt. 22 ust. 1b Ustawy PZP dotycz±ce:
a)posiadania kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c)posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
2.Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z art. 24aa Ustawy PZP, najpierw dokona oceny ofert a nastêpnie zbada czy Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona zgodnie z kryteriami oceny ofert okre¶lonymi w SIWZ, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3.Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia nastêpuj±cych warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 b Ustawy PZP, dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
W zakresie powy¿szego warunku Zamawiaj±cy odstêpuje od opisywania sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku. Ocena spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
1, Ocena spe³nienia wy¿ej wymienionych warunków (pkt. 7.3. SIWZ) zostanie dokonana zgodnie z formu³± "spe³nia/nie spe³nia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach przed³o¿ony przez Wykonawcê w trakcie trwania niniejszej procedury. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ wy¿ej wymienione warunki s± przez Wykonawcê spe³nione.
2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP tj. 1) spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, 2) spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowalne wymagañ, 3) brak podstaw wykluczenia, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.
3. Niespe³nienie przez Wykonawcê jakiegokolwiek z wy¿ej wymienionych warunków, spowodujê wykluczeniem go z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 Ustawy PZP. Ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon± (art. 24 ust. 4 Ustawy PZP).
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu za³±czy dokumenty zawieraj±ce kwoty wyra¿one w walutach innych ni¿ PLN , Zamawiaj±cy przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany ¶redni kurs walut NBP obowi±zuj±cy w dniu wszczêcia postêpowania (og³oszenia o zamówieniu), a w przypadku braku ¶redniego kursu NBP z dnia ukazania siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy przyjmie ¶redni kurs og³oszony przez NBP w najbli¿szym dniu po ukazaniu siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu.
5. Zgodnie z art. 22d ust. 2 Ustawy PZP Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia nastêpuj±cych warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 b Ustawy PZP, dotycz±cych sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a)w zakresie powy¿szego warunku Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê, co najmniej 250 000,00 PLN (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych i 00/100). Wykonawca zobowi±zany bêdzie do posiadania wa¿nej polisy na w/w kwotê przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
b)w celu potwierdzenia spe³niania powy¿szego warunku Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wymaganej wysoko¶ci.
c) ocena spe³niania powy¿szego warunku nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa powy¿ej.
Informacje dodatkowe
1, Ocena spe³nienia wy¿ej wymienionych warunków (pkt. 7.3. SIWZ) zostanie dokonana zgodnie z formu³± "spe³nia/nie spe³nia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach przed³o¿ony przez Wykonawcê w trakcie trwania niniejszej procedury. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ wy¿ej wymienione warunki s± przez Wykonawcê spe³nione.
2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP tj. 1) spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, 2) spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowalne wymagañ, 3) brak podstaw wykluczenia, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.
3. Niespe³nienie przez Wykonawcê jakiegokolwiek z wy¿ej wymienionych warunków, spowodujê wykluczeniem go z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 Ustawy PZP. Ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon± (art. 24 ust. 4 Ustawy PZP).
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu za³±czy dokumenty zawieraj±ce kwoty wyra¿one w walutach innych ni¿ PLN , Zamawiaj±cy przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany ¶redni kurs walut NBP obowi±zuj±cy w dniu wszczêcia postêpowania (og³oszenia o zamówieniu), a w przypadku braku ¶redniego kursu NBP z dnia ukazania siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy przyjmie ¶redni kurs og³oszony przez NBP w najbli¿szym dniu po ukazaniu siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu.
5. Zgodnie z art. 22d ust. 2 Ustawy PZP Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia nastêpuj±cych warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 b Ustawy PZP, dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a)w zakresie powy¿szego warunku Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwa zamówienia polegaj±ce na sprzeda¿y mieszanki mineralno asfaltowej AC 11 S KR 1 - 2 i
3 -4 w ilo¶ci co najmniej 500 Mg ka¿de z nich.
b)w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê powy¿szego warunku Wykonawca zobowi±zani s± przed³o¿yæ wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i podmiotów, na rzecz, których dostawy te zosta³y wykonane, sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
c)w przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Zamawiaj±cy oczekuje, ¿e przynajmniej jeden z Wykonawców bêdzie spe³nia³ warunek zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony przez Zamawiaj±cego - w tym celu dokumenty ma obowi±zek z³o¿yæ ten z Wykonawców, który w imieniu wszystkich wykazywaæ bêdzie spe³nianie tego warunku,
d)ocena spe³niania powy¿szego warunku nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów, o których mowa powy¿ej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
1, Ocena spe³nienia wy¿ej wymienionych warunków (pkt. 7.3. SIWZ) zostanie dokonana zgodnie z formu³± "spe³nia/nie spe³nia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach przed³o¿ony przez Wykonawcê w trakcie trwania niniejszej procedury. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ wy¿ej wymienione warunki s± przez Wykonawcê spe³nione.
2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy PZP tj. 1) spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, 2) spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowalne wymagañ, 3) brak podstaw wykluczenia, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego.
3. Niespe³nienie przez Wykonawcê jakiegokolwiek z wy¿ej wymienionych warunków, spowodujê wykluczeniem go z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 Ustawy PZP. Ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon± (art. 24 ust. 4 Ustawy PZP).
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu za³±czy dokumenty zawieraj±ce kwoty wyra¿one w walutach innych ni¿ PLN , Zamawiaj±cy przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany ¶redni kurs walut NBP obowi±zuj±cy w dniu wszczêcia postêpowania (og³oszenia o zamówieniu), a w przypadku braku ¶redniego kursu NBP z dnia ukazania siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy przyjmie ¶redni kurs og³oszony przez NBP w najbli¿szym dniu po ukazaniu siê og³oszenia o niniejszym zamówieniu.
5. Zgodnie z art. 22d ust. 2 Ustawy PZP Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Tak
a)odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy PZP. b)informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,14 i 21 Ustawy PZP, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. c)za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, d)za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, e)O¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci. f)O¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne. g)O¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) Ocena spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu bêdzie dokonana na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia sporz±dzonego zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SIWZ.
b) dokument potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna wymagan± przez Zamawiaj±cego, nie mniejsz± ni¿ 250 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych i 00/100).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a)Wykaz dostaw (wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencjê b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminy sk³adania ofert. Przez dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia Zamawiaj±cy rozumie nale¿ycie wykonane co najmniej dwa zamówienia/dostawy polegaj±ce na sprzeda¿y mieszanki mineralno asfaltowej AC 11 S KR 1 - 2 i 3 - 4 w ilo¶ci co najmniej 500 Mg ka¿de z nich.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1.Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ ofertê przetargow± sporz±dzon± zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2.Do oferty Wykonawca ma do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia: a) o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, b) o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, c) na potwierdzenie, i¿ oferowany przez Wykonawcê przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone atestami, zobowi±zany jest za³±czyæ do oferty o¶wiadczenie zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 1A do SIWZ. d) dowód wniesienia wadium. Uwaga! Wzory o¶wiadczeñ wymienionych w pkt. 9.2 a) i b) SIWZ stanowi± za³±cznik nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 3.Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo (za³±cznik nr 6 do SIWZ) podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Do oferty nale¿y za³±czyæ zobowi±zanie innego podmiotu (na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ). Zamawiaj±cy wymaga, aby dokument, z którego bêdzie wynikaæ zobowi±zanie podmiotu trzeciego (dokument ma byæ z³o¿ony w oryginale) wyra¿a³ w sposób wyra¼ny i jednoznaczny wolê udzielenia wykonawcy ubiegaj±cemu siê o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywaæ: a) jaki jest zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostan± wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcê, przy c) wykonywaniu zamówienia, d) jakiego charakteru stosunki bêd± ³±czy³y wykonawcê z innym podmiotem, e) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot bêdzie bra³ udzia³ przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych sze¶æ i 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2.Wadium mo¿e byæ wniesione w:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych, lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3.Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego:
Bank BG¯ BNP Paribas S.A. O/ZAKOPANE nr 83 1600 1042 0002 0141 8134 7151
w tytule przelewu nale¿y wpisaæ: "Wadium w postêpowaniu nr 2-ZP/2019"
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt. 12.3 SIWZ przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert - pkt. 17.1 SIWZ) .
5. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniê¿nej - dokument potwierdzaj±cy dokonanie przelewu wadium zosta³ za³±czony do oferty,
b) innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna byæ sporz±dzona zgodnie z obowi±zuj±cym prawem i winna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), nazwê beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), nazwê gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±,
c) kwotê gwarancji,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji,
e) zobowi±zanie gwaranta do: "zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zawieraj±ce o¶wiadczenie, i¿ Wykonawca, którego ofertê wybrano:
- odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w ofercie lub
- nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy lub
- zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy".
f) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego po zaistnieniu okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a Ustawy PZP.
7.1. Postanowienia pkt. 12.7 stosuje siê odpowiednio do porêczeñ, okre¶lonych powy¿ej w pkt. 12.2 lit. b) i e).
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
9. Okoliczno¶ci i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy okre¶la art. 46 Ustawy PZP
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Kryterium nr 1: Cena brutto ca³ego zamówienia (C) | 70,00 |
Kryterium nr 2: Termin przygotowania produktu do odbioru (T) | 10,00 |
Kryterium nr 3: Odleg³o¶æ wytwórni mas bitumicznych (O) | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy wymaga od wybranego Wykonawcy, zawarcia umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy (za³±cznik nr 8 do SIWZ). Wzór umowy przed jej zawarciem zostanie uzupe³niony o niezbêdne informacje dotycz±ce w szczególno¶ci Wykonawcy oraz warto¶ci Umowy. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegaj± negocjacjom.Zamawiaj±cy informuje, i¿ integraln± czê¶ci± umowy bêdzie kserokopia za³±cznika nr 1 do niniejszej SIWZ (oferta przetargowa Wykonawcy). INFORMACJE NA TEMAT ZMIAN POSTANOWIEÑ ZAWARTEJ UMOWY: 1.Zgodnie z art. 144 Ustawy PZP zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1.1.Zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany w trakcie obowi±zywania umowy stawki podatku VAT, zgodnie z wprowadzonymi przepisami, przy czym zmianie ulegnie wynagrodzenie brutto, wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian, 1.2.Zmiany lub wprowadzenie Podwykonawcy, 1.3.Wyst±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w takiej sytuacji zmianie mog± ulec te zapisy umowy, dla których zmiana przepisów bêdzie relewantna, 1.4.Wyst±pi konieczno¶æ zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w tym konieczno¶æ jednorazowej zmiany terminu odbioru mieszanki mineralno - asfaltowej bêd±cej przedmiotem zamówienia wzglêdem terminu okre¶lonego w ofercie Wykonawcy a nastêpnie umowie z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. Za przyczyny niezale¿ne od wykonawcy Zamawiaj±cy rozumie wyst±pienie si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z warunkami okre¶lonymi w SIWZ lub umowie. Przez pojêcie si³y wy¿szej Zamawiaj±cy rozumie wydarzenie nieprzewidywalne o charakterze przypadkowym lub naturalnym (¿ywio³owym, np. powód¼, po¿ar, katastrofa transportowa), nie do unikniêcia, pozostaj±ce poza racjonaln± kontrola Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, nastêpstwom którego Zamawiaj±cy ani Wykonawca nie mogli zapobiec, uniemo¿liwiaj±ce Zamawiaj±cemu lub Wykonawcy realizacje zobowi±zañ wynikaj±cych z umowy, 1.5.Rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy (np. w zwi±zku ze zmniejszeniem zakresu powierzenia wykonywania us³ugi publicznej na rzecz Gminy Miasto Zakopane). W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku realizacj± umowy. 1.6.Je¿eli na dzieñ 31 grudnia 2019 roku umowa nie zostanie w pe³ni wykonana, to Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony, na podstawie o¶wiadczenie z³o¿onego Wykonawcy przed up³ywem terminu obowi±zywania umowy, do przed³u¿enie tego terminu do czasu pe³nego wykonania umowy, lecz nie d³u¿ej ni¿ do dnia 30 kwietnia 2020 roku. 1.7.Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 Ustawy PZP. 2.Wszelkie zmiany do umowy wymagaj± pisemnego aneksu podpisanego przez Zamawiaj±cego i Wykonawcê. Przewidziane w SIWZ oraz umowie zmiany nie stanowi± jednocze¶nie Zobowi±zania do wyra¿enia na nie zgody. W przypadku ka¿dej zmiany, o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y uzasadnienie powsta³ej okoliczno¶ci. 3.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy PZP, w szczególno¶ci: a)zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± Umowy, b)zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miêdzy Wykonawca a Zamawiaj±cym, c)zmiana pozosta³ych postanowieñ Umowy niestanowi±ca tre¶ci oferty Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
1. Informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji: 1.1. Wykonawca mo¿e zastrzec w Formularzu Ofertowym, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SIWZ, i¿ Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ ujawniæ informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, oraz zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy PZP. W takim wypadku Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ ofertê w taki sposób, aby arkusze (kartki), których dotyczy tajemnica przedsiêbiorstwa by³y w sposób trwa³y od³±czone od pozosta³ej czê¶ci oferty. Ponadto ka¿dy arkusz (kartka) objêty tajemnic± przedsiêbiorstwa musi zostaæ opatrzony napisem informacyjnym, ¿e stanowi on tajemnicê przedsiêbiorstwa (np. Tajemnica przedsiêbiorstwa), natomiast wszystkie arkusze (kartki) zawieraj±ce tajemnice przedsiêbiorstwa musz± byæ zszyte, w oprawie grzbietowej lub po³±czone w jedn± ca³o¶æ inn± technik±. W przypadku, gdy Wykonawca nie zastosuje siê do zapisów niniejszego punktu w zakresie wydzielania arkuszy (kartek) objêtych tajemnic± przedsiêbiorstwa od pozosta³ej czê¶ci oferty, Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ odpowiedzialno¶ci w przypadku ujawnienia informacji w nich zawartych np. podczas dokonywania wgl±du do ofert przez osoby trzecie. 1.2.Zamawiaj±cy nie ujawni informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli Wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. 1.3. Wykonawca nie mo¿e zastrzec nastêpuj±cych informacji: nazwy i adresu, informacji dotycz±cych ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci. 1.4. Zastrze¿enie informacji, które nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji bêdzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkowaæ bêdzie zgodnie z uchwa³± SN z 20 pa¼dziernika 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem. 1.5. Zamawiaj±cy informuje, ¿e w przypadku, kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 Ustawy PZP, a z³o¿one przez niego wyja¶nienia i/lub dowody stanowiæ bêd± tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawcy bêdzie przys³ugiwa³o prawo zastrze¿enia ich, jako tajemnica przedsiêbiorstwa. Przedmiotowe zastrze¿enie Zamawiaj±cy uzna za skuteczne wy³±cznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrze¿enia jednocze¶nie wyka¿e, ¿e dane informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. 1.6. Zamawiaj±cy nie okre¶la w SIWZ dodatkowych wymogów dotycz±cych zachowania poufnego charakteru przekazanych Wykonawcy w toku postêpowania, innych ni¿ wynikaj±ce z bezwzglêdnie obowi±zuj±cych przepisów prawnych.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Sukcesywna dostawa ¶rodków do dezynfekcji
- Modernizacja budynku g³ównego Starostwa Powiatowego w Zakopanem - etap I
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwi±zania dla geodezji Powiatu Tatrzañskiego"
- Realizacja projektu ,,Cyberbezpieczny Urz±d Miasta Zakopane"
- Zakup detektora cyfrowego DR do obrazowania ko¶ci d³ugich wraz z modyfikacj± stacjonarnego aparatu rentgenowskiego
- Dostawa samochodu s³u¿bowego dla Stra¿y Miejskiej w Zakopanem
wiêcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mieszanki bitumiczno-asfaltowej.
- Remont ulicy £±kowej w Kêsowie
- Zakup wraz z dostaw± emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej do bie¿±cego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu m³awskiego
- Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej i kruszywa drogowego
- Remont, naprawa, konserwacja, itp. infrastruktury drogowej - nawierzchnie, elementy korpusu drogi itp. na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA O. Bia³ystok w 2025 - 2028 3 czê¶ci
- Dostawa znaków drogowych.
wiêcej: Bitum i asfalt »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.