To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-18
Kraków: Rozbudowa i modyfikacja Centralnego Systemu Zakupów dla sądownictwa powszechnego.
Numer ogłoszenia: 55531 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38593 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Krakowie, ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 41 75 423, faks 12 41 75 426.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modyfikacja Centralnego Systemu Zakupów dla sądownictwa powszechnego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Weryfikacja istniejących interfejsów integracyjnych CSZ - ZSRK (Centralny System Zakupów - Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr) w zakresie obsługi podstawowych ścieżek zakupowych: a.budżetowej b.logistycznej; 2.Dostosowanie interfejsów obsługujących powyższe ścieżki do wymagań systemu ZSRK zgodnie ze zmianami na rok 2016: a.Dla ścieżki budżetowej: I.Wstępne unieruchomienie II.Unieruchomienie III.Faktura FI w systemie SAP b.Dla ścieżki logistycznej: I.Wstępne unieruchomienie II.Rezerwacja FM w systemie SAP III.Zamówienie MM w systemie SAP IV.PZ w systemie SAP V.Faktura MM w systemie SAP; 3.Implementacja koniecznych zmian w funkcjonalności CSZ wymaganych dla prawidłowego działania wyżej wymienionych interfejsów w tym: a.Przypisanie rodzaju ścieżki zakupowej do cyklu zamówieniowego, z uwzględnieniem jej powiązania ze sposobami realizacji zakupów przewidzianymi w CSZ, wskazywanymi przy rejestracji umów b.Rozszerzenie listy słowników z ZSRK przechowywanych po stronie CSZ, w tym m.in. o: I.Konto księgi głównej II.Typ MPK (Miejsce Powstawania Kosztów) III.MPK w relacji do jednostek c.Wprowadzenie możliwości kwalifikowania pozycji zapotrzebowań, specyfikacji, umów, faktur i innych dokumentów wg MPK. Kwalifikowanie następować będzie na podstawie przypisania w relacji 1:1 typu MPK do produktu. d.Umożliwienie wykorzystania w interfejsach komunikacyjnych wymaganych przez ZSRK jednostek ceny e.Wprowadzenie innych zmian w interfejsie użytkownika CSZ, w tym: I.Dodanie w interfejsie użytkownika (UI) informacji o identyfikatorach dokumentów z ZSRK (otrzymanych zwrotnie po ich utworzeniu) II.Udostępnienie w UI komunikatów błędów otrzymywanych z ZSRK III.Dodanie pola edytowalnego w słowniku magazynów, umożliwiającego wpisanie unikalnego identyfikatora magazynu z ZSRK IV.Dodanie w UI pól umożliwiających edycję parametrów przekazywanych do ZSRK np. typ dokumentu, tekst nagłówka, rodzaju dokumentu zaopatrzeniowego z możliwością ustawienia wartości domyślnych V.Dodanie nowego pola opis na fakturze VI.Rozszerzenie i modyfikacja systemu uprawnień wynikająca z wprowadzenie nowych funkcjonalności; 4.Uruchomienie interfejsów na środowisku testowym; 5.Przeprowadzenie testów wg założonych scenariuszy; 6.Przeniesienie zaktualizowanych interfejsów i wprowadzonych zmian w CSZ na system produkcyjny; 7.Aktualizacja dokumentacji: a.Dokumentacja techniczna interfejsów integracyjnych b.Dokumentacja użytkownika CSZ; 8.Etapy zamówienia (trzy etapy): Etap pierwszy: a.Przygotowanie dokumentacji w formie założeń projektowych dla zmodyfikowanych interfejsów komunikacyjnych b.Zmiany w interfejsie CSZ opisane w pkt. 3 a, b, c Etap drugi: c.Opracowanie i uruchomienie interfejsów na środowisku testowym, wymaganych do obsługi ścieżki budżetowej d.Opracowanie scenariuszy testowych Etap trzeci: e.Opracowanie i uruchomienie interfejsów na środowisku testowym, wymaganych do obsługi ścieżki logistycznej f.Przeprowadzenie testów wg przygotowanych scenariuszy g.Dostarczenie dokumentacji opisanej w pkt. 7 h.Wykonanie pozostałych zmian w CSZ opisanych w pkt 3. i.Uruchomienie interfejsów w środowisku produkcyjnym 9.Zamawiający przewiduje możliwość świadczenia usług rozbudowy i modyfikacji Centralnego Systemu Zakupów dla sądownictwa powszechnego w maksymalnej łącznej liczbie 240 godzin w terminie do 210 dni od dnia podpisania umowy. 10.Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dimension Data Polska Sp. z o.o., ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 548780,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 576870,00
Oferta z najniższą ceną: 576870,00 / Oferta z najwyższą ceną: 576870,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Usługa administracji, wsparcia technicznego i prac developerskich w zakresie obsługi serwisów teatrwielki.pl, archiwum.teatrwielki.pl i vod.teatrwielki.pl działających w oparciu o system TYPO3 10
- Usługa w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu Oprogramowania Aplikacyjnego AMMS/Infomedica dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/18/2024
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Zakup usługi rocznego wsparcia producenta dla posiadanych przez Uniwersytet Szczeciński licencji oprogramowania VEEAM Data Platform Advanced Enterprise Plus.
- Dostawa i montaż urządzeń aktywnej sieci komputerowej LAN i systemów zarządzania i nadzoru dla Zakładu Usług Medycznych w Nadarzynie
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.