eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › ¦wiadczenie us³ug w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Andrespol i Miasta £odzi w okresie od dnia 20.07.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-06-26



Og³oszenie nr 555494-N-2020 z dnia 2020-06-26 r.

Gmina Andrespol: ¦wiadczenie us³ug w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Andrespol i Miasta £odzi w okresie od dnia 20.07.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrespol, krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokiciñska  126 , 95-020  Andrespol, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (URL): www.andrespol.bip.cc
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.andrespol.bip.cc


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.andrespol.bip.cc


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej w siedzibie Zamawiaj±cego. Ofertê mo¿na z³o¿yæ osobi¶cie, przez pos³añca lub za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1041). Decyduj±ce znaczenie dla oceny zachowania terminu z³o¿enia oferty ma data i godzina wp³ywu oferty do Zamawiaj±cego, a nie data jej wys³ania przesy³k± kuriersk± lub pocztow±.
Adres:
Urz±d Gminy w Andrespolu, 95 - 020 Andrespol ul. Rokiciñska 126, Sekretariat Urzêdu Gminy (I piêtro)


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Andrespol i Miasta £odzi w okresie od dnia 20.07.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku
Numer referencyjny: ZP.271.7240.21.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie czê¶ci. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert czê¶ciowych. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê w odniesieniu do jednej lub dwóch czê¶ci. 3. Czê¶æ nr 1 - Regularna obs³uga linii autobusowej nr 201 - na trasie £ód¼ - (Rondo Inwalidów(1616) - Rokiciñska) - Bedoñ Przyko¶cielny (Ko¶cielna/Ko¶ció³ (3381)) - £ód¼ (Rokiciñska - Rondo Inwalidów (1616)) 3.1. Przedmiotem zamówienia w ramach Czê¶ci nr 1 - jest ¶wiadczenie us³ug lokalnego transportu zbiorowego lini± autobusow± nr 201 - na trasie £ód¼ - (Rondo Inwalidów (1616) - Rokiciñska) - Bedoñ Przyko¶cielny (Ko¶cielna/Ko¶ció³ (3381)) - £ód¼ (Rokiciñska - Rondo Inwalidów (1616)) w okresie od dnia 20.07.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku. 3.2. Us³ugi przewozowe ¶wiadczone bêd± zgodnie z rozk³adem jazdy okre¶lonym w za³±czniku nr 14 do SIWZ. 3.3. Przewidywana wielko¶æ pracy przewozowej w okresie od 20.07.2020r. do dnia 31.12.2020r. wynosi ³±cznie 33 419 wozokilometrów. 3.4. Przewidywana d³ugo¶æ trasy przejazdu (w jednym kierunku) wynosi: 3.4.1. Trasa £ód¼ - Bedoñ Przyko¶cielny - 11,36 km 3.4.2. Trasa Bedoñ Przyko¶cielny - £ód¼ - 11,00 km 3.5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzyskania zezwolenia, o którym mowa w art. 18 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. z 2019r., poz. 2140 ze zm.) i przed³o¿enia go Zamawiaj±cemu nie pó¼niej ni¿ jeden dzieñ przed przyst±pieniem do wykonywania us³ugi. 4. Czê¶æ nr 2 - Regularna obs³uga linii autobusowej nr 202 - na trasie £ód¼ na trasie £ód¼ - (Rondo Inwalidów(1616) - Rokiciñska) - Kraszew - Justynów - Janówka(3595)) - £ód¼ (Rokiciñska - Rondo Inwalidów (1616)) 4.1. Przedmiotem zamówienia w ramach Czê¶ci nr 2 - jest ¶wiadczenie us³ug lokalnego transportu zbiorowego lini± autobusow± nr 202 - na trasie £ód¼ na trasie £ód¼ - (Rondo Inwalidów(1616) - Rokiciñska) - Kraszew - Justynów - Janówka(3595)) - £ód¼ (Rokiciñska - Rondo Inwalidów (1616)) w okresie od dnia 20.07.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku. 4.2. Us³ugi przewozowe na linii nr 202 ¶wiadczone bêd± zgodnie z rozk³adem jazdy okre¶lonym w za³±czniku nr 15 do SIWZ. 4.3. Przewidywana wielko¶æ pracy przewozowej w okresie od 20.07.2020r. do dnia 31.12.2020r. wynosi ³±cznie 56 098 wozokilometrów. 4.4. Przewidywana d³ugo¶æ trasy przejazdu (w jednym kierunku) wynosi: 4.4.1. Trasa £ód¼ - Janówka - 14,72 km, 4.4.2. Trasa £ód¼ - Kraszew - Janówka - 18,13 km 4.4.3. Trasa Janówka - Kraszew - £ód¼ - 17,77 km 4.4.4. Trasa Janówka - £ód¼ - 14,36 km 4.5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzyskania zezwolenia, o którym mowa w art. 18 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. z 2019r., poz. 2140 ze zm.) i przed³o¿enia go Zamawiaj±cemu nie pó¼niej ni¿ jeden dzieñ przed przyst±pieniem do wykonywania us³ugi. 5. Wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia 5.1. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w pojazdach nale¿±cych do Wykonawcy, obs³uguj±cych linie pasa¿erskiej komunikacji zbiorowej, realizowanych na zlecenie Zamawiaj±cego, obowi±zywaæ bêd± tylko i wy³±cznie bilety jednorazowe i okresowe Lokalnego Transportu Zbiorowego w £odzi, zgodnie z aktualn± Uchwa³± Rady Miejskiej w £odzi w sprawie ustalenia op³at za us³ugi przewozowe lokalnego transportu zbiorowego w £odzi. 5.2. Wykonawca nie ma prawa pobierania jakichkolwiek op³at od pasa¿erów. Wp³ywy ze sprzeda¿y biletów stanowiæ bêd± przychód Miasta £odzi. 5.3. W ¶rodkach transportu obs³uguj±cych przedmiotowe linie komunikacyjne kontrola biletów oraz windykacja nale¿no¶ci z tytu³u przejazdu bez wa¿nego biletu na liniach komunikacyjnych dokonywana bêdzie przez Miasto £ód¼, b±d¼ podmiot przez Miasto £ód¼ upowa¿niony. Kierowca pojazdu ¶wiadcz±cego us³ugê przewozow± zobowi±zany bêdzie w przypadku kontroli do zablokowania kasowników i umo¿liwienia przeprowadzenia kontroli podmiotowi do tego upowa¿nionemu. 5.4. Zamawiaj±cy wymaga ¶wiadczenia us³ug autobusami: 5.4.1. spe³niaj±cymi wymagania okre¶lone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020r., poz. 110) i przepisach wykonawczych do wymienionej ustawy, a w szczególno¶ci wymagania okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbêdnego wyposa¿enia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 z pó¼n. zm.) 5.4.2. wyprodukowanymi nie wcze¶niej ni¿ w roku 2006, 5.4.3. o estetycznym wygl±dzie wewn±trz oraz na zewn±trz, z czystymi: szybami, porêczami i siedzeniami, bez widocznych zanieczyszczeñ b³ota i kurzu na pod³odze. Siedzenia powinny byæ czyste, nieuszkodzone oraz wykonane z jednolitego materia³u dla ca³ego przedzia³u pasa¿erskiego. 5.4.4. wyposa¿onymi w sprawn±: instalacjê do ogrzewania przedzia³u dla pasa¿erów (zapewniaj±c± utrzymanie temperatury powietrza min. 8 stopni Celsjusza). 5.4.5. posiadaj±cymi okna lub klapy dachowe umo¿liwiaj±ce ich otwarcie i przewietrzenie. 5.5. W sytuacji wskazania w ofercie Wykonawcy, i¿ pojazdy (autobusy), którymi ¶wiadczona bêdzie us³uga przewozowa posiadaj± klimatyzacjê Zamawiaj±cy wymaga, aby: klimatyzacja we wskazanych pojazdach by³a sprawna, uruchamiana w przedziale pasa¿erskim w celu utrzymania w autobusie temperatury powietrza nie wy¿szej ni¿ 25 stopni Celsjusza. 5.6. Pojazdy, którymi realizowane bêd± us³ugi przewozowe powinny byæ pomalowane w jednolitych kolorach. 5.7. Pojazdy, którymi realizowane bêd± us³ugi przewozowe powinny posiadaæ minimum dwa wej¶cia do pojazdu, z tego, co najmniej jedno otwierane automatycznie przez kierowcê i przynajmniej jedno wej¶cie do pojazdu powinno byæ o szeroko¶ci umo¿liwiaj±cej wniesienie wózka dla dziecka. 5.8. Pojazdy, którymi realizowane bêd± us³ugi przewozowe nie mog± posiadaæ ¿adnych napisów reklamowych i innych napisów niezatwierdzonych przez Zamawiaj±cego. 5.9. Pojazdy powinny posiadaæ miejsce pozwalaj±ce na ustawienie i przewo¿enie minimum jednego wózka dla dzieci. 5.10. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do oznaczenia pojazdów z ty³u oraz z boku po stronie wej¶æ do pojazdu tablicami, a z przodu zobowi±zany bêdzie do oznaczenia pojazdu wy¶wietlaczem, zawieraj±cymi numeryczne trzyznakowe oznaczenie linii (201 lub 202). Kierunek jazdy poprzez podanie nazwy pêtli - z przodu pojazdu. Niedopuszczalne jest umieszczanie jednocze¶nie obu nazw pêtli, pomiêdzy którymi kursuje linia. 5.11. W przypadku tras oraz pêtli koñcowych, czasowo zmienionych, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do stosowania tablic czo³owych, bocznych oraz tylnych z numerami linii wypisanymi czarn± czcionk± na czerwonym tle (dla wy¶wietlaczy ramkê wokó³ numeru linii). 5.12. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do umieszczenia wewn±trz pojazdów w ³atwo dostêpnym i widocznym miejscu przepisów porz±dkowych oraz taryfowych obowi±zuj±cych w Lokalnym Transporcie Zbiorowym w £odzi, w tym wzorów, rodzajów i cen biletów oraz informacji o podmiocie upowa¿nionym do przeprowadzania kontroli biletów wraz ze wzorem identyfikatora. 5.13. Pojazdy powinny posiadaæ urz±dzenia zapewniaj±ce pasa¿erom mo¿liwo¶æ sygnalizowania zamiaru wyj¶cia z autobusu umieszczone w miejscu zapewniaj±cym ³atwy dostêp dla wszystkich pasa¿erów. 5.14. Ka¿dy pojazd, którym ¶wiadczona bêdzie us³uga przewozowa wyposa¿ony musi byæ w minimum dwa kasowniki drukuj±ce z mo¿liwo¶ci± ich zablokowania przez prowadz±cego pojazd, umo¿liwiaj±ce wydruk 16 cyfr. Uk³ad cyfr musi wygl±daæ w nastêpuj±cy sposób: o Pierwsza cyfra - nr kolejny kasownika w poje¼dzie, o Trzy kolejne cyfry - nr linii, o Cztery kolejne cyfry - pe³ny numer taborowy pojazdu (lub innego), o Cztery kolejne cyfry - data w uk³adzie mm:dd, o Cztery kolejne cyfry - godzina w uk³adzie gg:mm. Kasowniki wyposa¿one musz± byæ w wy¶wietlacze pokazuj±ce aktualn± godzinê i datê. Sterowanie wszystkimi kasownikami musi byæ dokonywane z kabiny prowadz±cego autobus z mo¿liwo¶ci± zablokowania wszystkich kasowników. 5.15. Kasowniki musz± byæ zlokalizowane w pobli¿u drzwi (zaleca siê monta¿ na wprost drzwi). Zamawiaj±cy dopuszcza w przypadku stwierdzenia niesprawno¶ci jednego z kasowników w trakcie eksploatacji pojazdu na linii, aby pojazd móg³ kontynuowaæ przewóz pasa¿erów. Zamawiaj±cy wyklucza obs³ugê linii i przewozu pasa¿erów w przypadku awarii wszystkich kasowników, w które wyposa¿ony jest pojazd obs³uguj±cy liniê. Aby przewóz pasa¿erów, by³ mo¿liwy konieczne jest dzia³anie, co najmniej 1 kasownika. Wykonawca zobowi±zany bêdzie naprawiæ zepsuty kasownik niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ do 24 godzin od momentu stwierdzenia awarii urz±dzenia. W sytuacji awarii wszystkich kasowników, Wykonawca zobowi±zany bêdzie podstawiæ autobus zastêpczy ze sprawnymi kasownikami, o czym zobowi±zany bêdzie niezw³ocznie zawiadomiæ Zamawiaj±cego. 6. Wykonawca zapewni w³a¶ciw±, jako¶æ obs³ugi pasa¿erów, w tym w szczególno¶ci: bezpieczn± podró¿ pasa¿erów, kulturaln± obs³ugê pasa¿erów przez kierowców. 7. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia komunikacji zastêpczej w przypadkach awaryjnych oraz zobowi±zuje siê do pokrycia wszystkich kosztów zwi±zanych z zapewnieniem komunikacji zastêpczej. 8. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zapewnienia komunikacji zastêpczej w czasie nie d³u¿szym ni¿ wskazany w ofercie przez Wykonawcê, od zg³oszenia przez kierowcê awarii. Pojazd zastêpczy musi odpowiadaæ swoimi parametrami wymogom dla pojazdów ¶wiadcz±cych us³ugê. Przewo¼nik jest zobowi±zany ka¿dorazowo poinformowaæ Zamawiaj±cego o zaistnia³ej sytuacji i konieczno¶ci podstawienia pojazdu zastêpczego. 9. Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ prawn± wobec pasa¿erów i osób trzecich za szkody wynik³e z ruchu ¶rodków transportu, przewozu pasa¿erów oraz baga¿u na zasadach ogólnych okre¶lonych w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa. 10. Wykonawca we w³asnym zakresie zobowi±zany bêdzie do uzyskania zgody na korzystanie z infrastruktury przystankowej w Mie¶cie £odzi i Gminie Andrespol. Wykonawca bêdzie zobowi±zany uzyskaæ w/w zgody i dostarczyæ je do Zamawiaj±cego nie pó¼niej jednak ni¿ jeden dzieñ przed przyst±pieniem do wykonywania us³ugi. 11. Wykonawca we w³asnym zakresie ponosi koszty zatrzymywania siê na przystankach w mie¶cie £odzi, których w³a¶cicielem lub zarz±dzaj±cym jest Miasto £ód¼. 12. Wykonawca zwolniony bêdzie z op³at za zatrzymywanie siê na przystankach na terenie Gminy Andrespol, lecz zobowi±zany bêdzie do uzyskania pozwolenia na korzystanie z infrastruktury przystankowej w Gminie Andrespol. 13. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿a³o bêdzie sk³adanie Zamawiaj±cemu miesiêcznych sprawozdañ (wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do umowy), z wyszczególnieniem: 13.1. liczby kursów zrealizowanych w danym miesi±cu wraz z wyliczeniem ilo¶ci wykonanych wozokilometrów, 13.2. liczby kursów opó¼nionych wraz z podaniem przyczyny i czasu opó¼nienia, 13.3. liczby kursów niezrealizowanych wraz z podaniem przyczyny. 14. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do niezw³ocznego informowania Zamawiaj±cego o wszelkich Wypadkach i kolizjach w szczególno¶ci skutkuj±cych naruszeniem zdrowia lub utrat± ¿ycia pasa¿era lub innego uczestnika zdarzenia oraz o wszelkich innych zagro¿eniach i utrudnieniach w funkcjonowaniu komunikacji zbiorowej.

II.5) G³ówny kod CPV: 60.11.20.00 - (1) Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy do 50 % zamówienia podstawowego, na ka¿d± z czê¶ci zamówienia, dotycz±cych ¶wiadczenie us³ug lokalnego transportu zbiorowego lini± autobusow± nr 201. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy do 50 % zamówienia podstawowego, na ka¿d± z czê¶ci zamówienia, dotycz±cych ¶wiadczenie us³ug lokalnego transportu zbiorowego lini± autobusow± nr 202. Zamówienie zostanie udzielone na podstawie negocjacji z dotychczasowym Wykonawc±, na warunkach okre¶lonych w umowie podstawowej.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2020-07-20   lub zakoñczenia: 2020-12-31
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-07-20 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: 2. W zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej: 2.1. Dla Czê¶ci nr 1 - Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2140) lub aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydan± na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. 2.2. Dla Czê¶ci nr 2 - Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2140) lub aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydan± na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: 3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiaj±cy nie precyzuje ¿adnych wymagañ, których spe³nienie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 4. W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: 4.1. Dla czê¶ci nr 1 - Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e: 4.1.1. W okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie nale¿ycie wykona³ lub wykonuje, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na wykonywaniu przewozów regularnych lub przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 70.000,00 z³ (siedemdziesi±t tysiêcy z³otych) - wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których us³ugi te zosta³y wykonane. 4.1.2. Dysponuje, co najmniej 2 autobusami posiadaj±cymi aktualne badania techniczne, wyprodukowanymi nie wcze¶niej ni¿ w roku 2006, o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 18 miejsc siedz±cych i nie mniejszej ni¿ 15 miejsc stoj±cych i spe³niaj±cych wymagania Zamawiaj±cego opisane w dziele III pkt. 5 SIWZ, ka¿dy. 4.1.3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w liczbie, co najmniej 2 kierowców. 4.2. Dla czê¶ci nr 2 - Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e: 4.2.1. W okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie nale¿ycie wykona³ lub wykonuje, co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na wykonywaniu przewozów regularnych lub przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³ (sto tysiêcy z³otych) - wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których us³ugi te zosta³y wykonane. 4.2.2. Dysponuje, co najmniej 2 autobusami, posiadaj±cymi aktualne badania techniczne, wyprodukowanymi nie wcze¶niej ni¿ w roku 2006, o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 40 miejsc, w tym minimum 25 miejsc siedz±cych i spe³niaj±cych wymagania Zamawiaj±cego opisane w dziele III pkt. 5 SIWZ, ka¿dy. 4.2.3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia w liczbie, co najmniej 2 kierowców. Uwaga: 1) W przypadku ubiegania siê przez Wykonawcê o udzielenie zamówienia na wiêcej ni¿ jedn± Czê¶æ, Wykonawca mo¿e w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wykazaæ siê wykonaniem/wykonywaniem tej samej us³ugi dla wszystkich Czê¶ci, na które sk³ada ofertê, pod warunkiem, ¿e jej warto¶æ jest nie ni¿sza ni¿ najwy¿sza z warto¶ci wymaganych dla czê¶ci zamówienia i zakres nie jest wê¿szym ni¿ najszerszy z zakresów wymaganych dla czê¶ci zamówienia, o udzielenie, których siê ubiega. 2) W przypadku ubiegania siê przez Wykonawcê o udzielenie zamówienia na wiêcej ni¿ jedn± Czê¶æ, Wykonawca nie mo¿e wykazaæ siê dysponowaniem tymi samymi osobami w ramach tylu Czê¶ci zamówienia na ile sk³ada ofertê. 3) W przypadku ubiegania siê przez Wykonawcê o udzielenie zamówienia na wiêcej ni¿ jedn± Czê¶æ, Wykonawca nie mo¿e wykazaæ siê dysponowaniem tymi samymi pojazdami w ramach tylu Czê¶ci zamówienia na ile sk³ada ofertê. 4) Dla potrzeb oceny spe³niania warunków okre¶lonych, powy¿ej, je¶li warto¶æ lub warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy, jako kurs przeliczeniowy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, Zamawiaj±cy za podstawê przeliczenia przyjmuje ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. 5) Zamawiaj±cy, dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej zgodnie z ustaw± o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w dziale V pkt. 2 - 4 SIWZ oceniane bêdzie ³±cznie z zastrze¿eniem, ¿e warunek okre¶lony w pkt. 2 dla ka¿dej z Czê¶ci zamówienia musi spe³niaæ, co najmniej jeden Wykonawca spo¶ród Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. 5. Informacje zwi±zane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a 5.1. Zamawiaj±cy wymaga - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±ce wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (okre¶lone w Za³±czniku nr 10 do SIWZ - Wzór umowy dla Czê¶ci nr 1 zamówienia i Za³±czniku nr 11 do SIWZ - Wzór umowy dla Czê¶ci nr 2 zamówienia), je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. 5.2. Szczegó³owe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ oraz sankcji z tytu³u ich niespe³nienia, rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia - zosta³y okre¶lone w Za³±cznikach: nr 10 do SIWZ - Wzór umowy dla Czê¶ci nr 1 zamówienia i nr 11 do SIWZ - Wzór umowy dla Czê¶ci nr 2 zamówienia. 5.3. Realizacja powy¿szego obowi±zku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê dodatkowych osób, które nie by³y dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracê (nie by³y pracownikami Wykonawcy). 5.4. Za wystarczaj±ce Zamawiaj±cy uzna wykazanie siê przez Wykonawcê osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowê o pracê (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy).

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

7.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 7.3.1. Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3.1 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania: 8.1. dokument lub dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8.2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 8.1., zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ odpowiednio w terminie okre¶lonym w punkcie 8.1.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
7. Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia lub dokumenty: 7.1. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postepowaniu, dotycz±cych kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile to wynika z odrêbnych przepisów, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 7.1.1. Aktualnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego, o którym mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140) lub aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, wydanej na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. 7.2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postepowaniu, dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów: 7.2.1. Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. (wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 i/lub nr 7 do SIWZ) Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7.2.2. Wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - wykaz taboru samochodowego (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 i/lub nr 9 do SIWZ) 7.2.3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - (wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 i/lub nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

12. Wykonawca bez wezwania Zamawiaj±cego, zobowi±zany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w dziale XVII pkt. 2 SIWZ do przekazania Zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 12 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Czas podstawienia pojazdu zastêpczego30,00
Wyposa¿enie pojazdów w klimatyzacjê10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany tre¶ci umowy przy zachowaniu wymogów art. 144 ustawy pzp (o ile zmiany te nie prowadz± do zmiany charakteru umowy) wskutek wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie da³o siê przewidzieæ na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia i na etapie podpisywania umowy lub wyst±pienie, których nie zale¿y od woli stron umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, a w szczególno¶ci w wypadku: 1) wprowadzenia zmian przepisów prawnych (w tym przepisów prawa miejscowego) maj±cych istotny wp³yw na wykonywanie niniejszej umowy, w szczególno¶ci maj±cych wp³yw na zakres zobowi±zañ Wykonawcy wobec Zamawiaj±cego, okre¶lonych niniejsz± umow±. 2) zaistnienia okoliczno¶ci faktycznych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy, 3) zmniejszenia lub zwiêkszenia zakresu ¶wiadczonych us³ug (ograniczenia lub zwiêkszenia ilo¶ci wykonywanych wozokilometrów (przewozów), w sytuacji, gdy zaistniej± ku temu podstawy faktyczne, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przy udzielaniu zamówienia. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza nieistotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, o ile nie zmieni± ogólnego charakteru umowy i nie zachodzi, co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) Zmiana wprowadza warunki, które gdyby by³y postawione w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postêpowaniu wziêliby, lub mogliby wzi±æ udzia³ inni Wykonawcy lub przyjêto by oferty innej tre¶ci, 2) Zmiana narusza równowagê ekonomiczn± umowy na korzy¶æ Wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie. 3) Zmiana znacznie rozszerza lub zmniejsza zakres ¶wiadczeñ i zobowi±zañ wynikaj±cy z umowy, z zastrze¿eniem postanowienia ust. 1 pkt. 2. 4) Polega na zast±pieniu Wykonawcy, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym wykonawc±, w przypadkach innych ni¿ wymienione w art. 144 ust. 1 pkt. 4 ustawy. 3. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Bez pisemnej zgody Zamawiaj±cego Wykonawca nie ma prawa przenie¶æ na inn± osobê wierzytelno¶ci przys³uguj±cych mu od Zamawiaj±cego na podstawie niniejszej umowy, w tym prawa do wynagrodzenia okre¶lonego w § 6.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
VIII. Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postêpowania 1. Ka¿dy Wykonawca musi z³o¿yæ dokumenty lub o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z postêpowania. W szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty przygotowanej zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty, dokumenty wymienione poni¿ej. 2. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt. 1 Ustawy - zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SIWZ. 2.1. Je¿eli Wykonawca w celu wykazania spe³nienia warunków powo³uje siê na zasoby innych podmiotów to jest zobowi±zany do umieszczenia stosownych informacji w o tych podmiotach w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby. 2.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 3. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania zgodnie z art. 25a ust. 1 pkt. 1 Ustawy - zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SIWZ. 3.1. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, to w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza w o¶wiadczeniu stosown± informacjê o tych pomiotach. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 4. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, wówczas do oferty powinien do³±czyæ równie¿ orygina³ zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê - zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 13 do SIWZ - Wzór zobowi±zania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów. 5. W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy PZP, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, wykonawca wraz z ofert± powinien z³o¿yæ dokumenty, które okre¶laj± w szczególno¶ci: 5.1. zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.3. zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.4. czy podmiot na zdolno¶ciach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu 6. Zgodnie z wyborem Zamawiaj±cego na podstawie art. 24aa Ustawy Zamawiaj±cy zastosuje tzw. odwrócon± procedurê oceny ofert. Ocena spe³niania warunków udzia³u w niniejszym postêpowaniu odbywa siê dwuetapowo: 6.1. Etap I - Zamawiaj±cy na podstawie art. 24aa Ustawy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona, jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Ocena ta odbêdzie siê na podstawie informacji zawartych w ofercie i dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±. Je¿eli wykonawca ten uchyla siê od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zamawiaj±cy zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawca, który z³o¿y³ ofertê najwy¿ej ocenion± spo¶ród pozosta³ych ofert. 6.2. Etap II - ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie dokumentów to potwierdzaj±cych. Ocenie na tym etapie podlegaæ bêdzie wy³±cznie oferta Wykonawcy, która zosta³a najwy¿ej oceniona. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy. 15. Informacja dla Wykonawców zamierzaj±cych powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom. 15.1. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. 15.2. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 15.3. Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany wskazaæ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podaæ firmy podwykonawców.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Czê¶æ nr 1 - Regularna obs³uga linii autobusowej nr 201 - na trasie £ód¼ - (Rondo Inwalidów(1616) - Rokiciñska) - Bedoñ Przyko¶cielny (Ko¶cielna/Ko¶ció³ (3381)) - £ód¼ (Rokiciñska - Rondo Inwalidów (1616))
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:3. Czê¶æ nr 1 - Regularna obs³uga linii autobusowej nr 201 - na trasie £ód¼ - (Rondo Inwalidów(1616) - Rokiciñska) - Bedoñ Przyko¶cielny (Ko¶cielna/Ko¶ció³ (3381)) - £ód¼ (Rokiciñska - Rondo Inwalidów (1616)) 3.1. Przedmiotem zamówienia w ramach Czê¶ci nr 1 - jest ¶wiadczenie us³ug lokalnego transportu zbiorowego lini± autobusow± nr 201 - na trasie £ód¼ - (Rondo Inwalidów (1616) - Rokiciñska) - Bedoñ Przyko¶cielny (Ko¶cielna/Ko¶ció³ (3381)) - £ód¼ (Rokiciñska - Rondo Inwalidów (1616)) w okresie od dnia 20.07.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku. 3.2. Us³ugi przewozowe ¶wiadczone bêd± zgodnie z rozk³adem jazdy okre¶lonym w za³±czniku nr 14 do SIWZ. 3.3. Przewidywana wielko¶æ pracy przewozowej w okresie od 20.07.2020r. do dnia 31.12.2020r. wynosi ³±cznie 33 419 wozokilometrów. 3.4. Przewidywana d³ugo¶æ trasy przejazdu (w jednym kierunku) wynosi: 3.4.1. Trasa £ód¼ - Bedoñ Przyko¶cielny - 11,36 km 3.4.2. Trasa Bedoñ Przyko¶cielny - £ód¼ - 11,00 km 3.5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzyskania zezwolenia, o którym mowa w art. 18 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. z 2019r., poz. 2140 ze zm.) i przed³o¿enia go Zamawiaj±cemu nie pó¼niej ni¿ jeden dzieñ przed przyst±pieniem do wykonywania us³ugi.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60112000-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2020-07-20
data zakoñczenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Czas podstawienia pojazdu zastêpczego30,00
Wyposa¿enie pojazdów w klimatyzacjê10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Czê¶æ nr 2 - Regularna obs³uga linii autobusowej nr 202 - na trasie £ód¼ na trasie £ód¼ - (Rondo Inwalidów(1616) - Rokiciñska) - Kraszew - Justynów - Janówka(3595)) - £ód¼ (Rokiciñska - Rondo Inwalidów (1616))
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:4. Czê¶æ nr 2 - Regularna obs³uga linii autobusowej nr 202 - na trasie £ód¼ na trasie £ód¼ - (Rondo Inwalidów(1616) - Rokiciñska) - Kraszew - Justynów - Janówka(3595)) - £ód¼ (Rokiciñska - Rondo Inwalidów (1616)) 4.1. Przedmiotem zamówienia w ramach Czê¶ci nr 2 - jest ¶wiadczenie us³ug lokalnego transportu zbiorowego lini± autobusow± nr 202 - na trasie £ód¼ na trasie £ód¼ - (Rondo Inwalidów(1616) - Rokiciñska) - Kraszew - Justynów - Janówka(3595)) - £ód¼ (Rokiciñska - Rondo Inwalidów (1616)) w okresie od dnia 20.07.2020 roku do dnia 31.12.2020 roku. 4.2. Us³ugi przewozowe na linii nr 202 ¶wiadczone bêd± zgodnie z rozk³adem jazdy okre¶lonym w za³±czniku nr 15 do SIWZ. 4.3. Przewidywana wielko¶æ pracy przewozowej w okresie od 20.07.2020r. do dnia 31.12.2020r. wynosi ³±cznie 56 098 wozokilometrów. 4.4. Przewidywana d³ugo¶æ trasy przejazdu (w jednym kierunku) wynosi: 4.4.1. Trasa £ód¼ - Janówka - 14,72 km, 4.4.2. Trasa £ód¼ - Kraszew - Janówka - 18,13 km 4.4.3. Trasa Janówka - Kraszew - £ód¼ - 17,77 km 4.4.4. Trasa Janówka - £ód¼ - 14,36 km 4.5. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzyskania zezwolenia, o którym mowa w art. 18 ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. z 2019r., poz. 2140 ze zm.) i przed³o¿enia go Zamawiaj±cemu nie pó¼niej ni¿ jeden dzieñ przed przyst±pieniem do wykonywania us³ugi.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60112000-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2020-07-20
data zakoñczenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Czas podstawienia pojazdu zastêpczego30,00
Wyposa¿enie pojazdów w klimatyzacjê10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.