Ogłoszenie z dnia 2017-03-30
Ogłoszenie nr 55551 - 2017 z dnia 2017-03-30 r.
Warszawa: Zapewnienie zasobów eksperckich na potrzeby wsparcia Zamawiającego w realizacji zadań w ramach utrzymania w warstwie aplikacji Platformy P2 oraz Systemów Dziedzinowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, krajowy numer identyfikacyjny
00137770600000, ul.
ul. Stanisława Dubois
5A,
00-184
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 5970927, faks
22 5970937, e-mail
biuro@csioz.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.csioz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zapewnienie zasobów eksperckich na potrzeby wsparcia Zamawiającego w realizacji zadań w ramach utrzymania w warstwie aplikacji Platformy P2 oraz Systemów Dziedzinowych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WZP.270.31.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zapewnienie zasobów eksperckich na potrzeby wsparcia Zamawiającego w realizacji zadań w ramach utrzymania w warstwie aplikacji Platformy P2 oraz Systemów Dziedzinowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Aneksu nr 4.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
72000000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3168000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 3896558.82 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego wszczęto w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.)
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
- zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym i jest udzielane w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych;
- zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem;
- wartość zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu całkowitej wartości zamówienia.
Przedmiotowe zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego o nr WZP.221.69.2015 i jest zgodne z jego przedmiotem. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji Urzędowi Oficjalnych Publikacji Unii Europejskiej w dniu 2015-08-19 i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2015/S 162-297131 w dniu 2015-08-22, a umowa nr CSIOZ/110/2015 została zawarta w dniu 2015-12-30 z Wykonawcą Pentacomp Systemy Informatyczne Spółka Akcyjna, Aleje Jerozolimskie 179, Blue Office II (Poziom +5), 02-222 Warszawa.
Wobec powyższego zamówienie, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego temu samemu Wykonawcy a dodatkowo jego wartość została uwzględniona przy obliczaniu całkowitej wartości zamówienia.
W ramach udzielanego zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, Wykonawca, tj. firma Pentacomp Systemy Informatyczne Spółka Akcyjna, będzie realizowała zadania wsparcia Zamawiającego w ramach zleceń w m.in. zakresie:
o Wsparcia w analizie, projektowaniu, wsparcia w wytworzeniu, modyfikacji aplikacji i systemów teleinformatycznych oraz integracji z zewnętrznymi systemami w oparciu o udostępnione Wykonawcy środowiska będące w dyspozycji Zamawiającego;
o Wsparcia w instalacji oraz konfiguracji aplikacji i systemów teleinformatycznych o których mowa w punkcje 3 załącznika nr 1 do wniosku na środowisku będącym w posiadaniu Zamawiającego;
o Wsparcie w wytwarzaniu dokumentacji analitycznej, użytkowej, projektowej oraz powykonawczej dla wytworzonych aplikacji lub ich wersji.
W związku z powyższym zadania realizowane w ramach przedmiotowego zamówienia będą polegać na powtórzeniu tych samych usług jak w zamówieniu podstawowym.
Podsumowując należy podkreślić, iż zostały spełnione wszystkie przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki w przedmiotowym postępowaniu.
Zważywszy jednak w trakcie postępowania, że zgodnie z przepisami przejściowymi tj. art. 19 ust. 3 pkt 2) lit. b) ustawy z dnia 22.06.2016 roku o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych ustaw (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1020) dopuszczalne są zmiany Umowy w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub przetargu ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, oraz działając w zgodnie z opinią Urzędu zamówień publicznych pt "Zamówienia dodatkowe i zamówienia uzupełniające w przepisach przejściowych" dostępnej pod adresem: https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych-2/zamowienia-dodatkowe-i-zamowienia-uzupelniajace-w-przepisach-przejsciowych.
Strony po przeprowadzeniu negocjacji w dniu 16 lutego 2017 roku zawarły Aneks nr 4 do Umowy nr CSIOZ/110/2015 z dnia 2015-12-03.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.