To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-19
Olsztyn: Dostawa wyposażenia sal zabiegowych i operacyjnych
Numer ogłoszenia: 55575 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40337 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Olsztynie, ul. Warszawska 30, 10-082 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 524 53 50, 89 524 53 80, faks 89 524 53 80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia sal zabiegowych i operacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sal zabiegowych i operacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia: Zadanie Nr 1, 2, 3 i 4 - Załacznik Nr 1 Formularz asortymentowo - cenowy, Zadanie Nr 5 i 6 - Załacznik Nr 1 Formularz asortymentowo - cenowy oraz Załacznik Nr 2 Wymagania techniczne - warunki graniczne. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 1 stycznia 2016, nieużywany, nieregenerowany, niepochodzący z wystaw i pokazów lub demonstracji. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania, posiadać aktualne atesty i świadectwa rejestracji zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn. zm.) lub być dopuszczony do obrotu i używania na podstawie świadectw: certyfikatów wydanych przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności oraz identyfikujący producenta i typ wyrobu) lub deklaracja zgodności zgodna z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej. 3. Dostarczany sprzęt Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentem przekazania, tj. protokołem zdawczo - odbiorczym. Wraz z protokolarnym przekazaniem Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające do używania wraz z niezbędnymi certyfikatami oraz aktualnymi przeglądami technicznymi (urządzenia medyczne), dostarczy również wszelką dokumentację producenta dotyczącą dostarczanego asortymentu, instrukcje obsługi. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy przy użyciu własnych środków transportu i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, ponosząc także koszt załadunku i rozładunku oraz ubezpieczenia podczas transportu, dokona pierwszego uruchomienia dostarczonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego a także przeszkoli wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi i konserwacji. Całość przekaże Zamawiającemu w formie pisemnej na podstawie dokumentu przekazania (protokół przekazania - wszystkie dokumenty w języku polskim lub przetłumaczone na język polski).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych 33.19.22.30 - Stoły operacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie 1. Zestaw do laparoskopii I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6330,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6838,56
Oferta z najniższą ceną: 6838,56 / Oferta z najwyższą ceną: 6838,56
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie 2. Zestaw do laparoskopii II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5183,13
Oferta z najniższą ceną: 5183,13 / Oferta z najwyższą ceną: 5183,13
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie 3. Zestaw trokarów laparoskopowych I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EFmed Sp. z o.o., ul. Marynarki Polskiej 100, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9190,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9925,20
Oferta z najniższą ceną: 9925,20 / Oferta z najwyższą ceną: 9925,20
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie 4. Zestaw trokarów laparoskopowych II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA UL. MARYNARKI POLSKIEJ 14 80-557 GDAŃSK
jakie przetargi wygrała firma
WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA UL. MARYNARKI POLSKIEJ 14 80-557 GDAŃSK
- EFmed Sp. z o.o., ul. Marynarki Polskiej 100 80-557 Gdańsk, ul. Marynarki Polskiej 100, 80-557 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10420,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9957,60
Oferta z najniższą ceną: 9957,60 / Oferta z najwyższą ceną: 9957,60
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie 5. Stoły operacyjno - zabiegowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Formed Sp. z o.o., ul. Leśnianka 97, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22356,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13483,80
Oferta z najniższą ceną: 13483,80 / Oferta z najwyższą ceną: 14904,00
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: Zadanie 6. Lampy operacyjno - zabiegowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Famed Żywiec Sp. z o.o., ul. Fabryczna 1, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11724,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12744,00
Oferta z najniższą ceną: 11296,11 / Oferta z najwyższą ceną: 12744,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP.D.DT.68.24_Zakup wraz z dostawą wyposażenia stołów operacyjnych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- Dostawa wyrobów do zabiegów RIRS, ureterorenoskopu giętkiego cyfrowego wielorazowego, koszulek dostępu moczowodowego do giętkich ureterorenoskopów z funkcją odsysania (...) w podziale na 24 części.
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
- Dostawa sprzetu do badań endoskopowych, urologicznych oraz okulistycznych na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa wieży artroskopowej 4K i zestawu narzędzi manualnych do artroskopii na potrzeby Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o. o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.