eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Plac Wojska Polskiego w Dzielnicy Wesoła

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-27

Warszawa: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Plac Wojska Polskiego w Dzielnicy Wesoła
Numer ogłoszenia: 55587 - 2009; data zamieszczenia: 27.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5953360, faks 022 5953368, 5953368.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Plac Wojska Polskiego w Dzielnicy Wesoła.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Plac Wojska Polskiego w Dzielnicy Wesoła, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) oraz stosownymi przepisami wykonawczymi, jak również zgodnie z treścią uchwały Nr XL/1233/2008 Rady m. st. Warszawy z dnia 2 października 2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru Plac Wojska Polskiego w Dzielnicy Wesoła. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera siwz i wzór umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium - 2 600,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy; - wykażą, że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa uchwalone i obowiązujące miejscowe plan zagospodarowania przestrzennego, sporządzone według procedur i problematyk określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r., Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), z których każdy obejmuje obszar o powierzchni nie mniejszej niż 30 ha w granicach miasta, co najmniej 30 tysięcznego, w którym to według szacunku wizualnego występuje przewaga terenów z zakresu: usług, mieszkalnictwa, komunikacji; - dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do pełnienia funkcji głównego projektanta planu, który posiada aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów oraz posiada doświadczenie zawodowe wyrażające się wykonaniem - samodzielnie lub w zespole, jako główny projektant - co najmniej dwóch obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego uchwalonych w procedurze Ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r., Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), z których każdy odejmuje obszar o powierzchni nie mniejszej niż 30 ha w granicach miasta, co najmniej 30 tysięcznego, w którym to według szacunku wizualnego występuje przewaga terenów z zakresu: usług, mieszkalnictwa, komunikacji; - dysponują lub będą dysponować osobami (zespołem) zdolnymi do opracowania elementów składowych planu zagospodarowania przestrzennego; - dysponują lub będą dysponować oprogramowaniami umożliwiającymi wykonanie tekstów i opracowań graficznych w formatach wymaganych przez Zamawiającego Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie dokumentów zawartych w złożonej ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz wykonanych z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych według procedur i problematyk określonych w Ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r., Nr 80, poz. 717 z późn. zm.), z których każdy obejmuje obszar o powierzchni nie mniejszej niż 30 ha w granicach miasta, co najmniej 30 tysięcznego, w którym to według szacunku wizualnego występuje przewaga terenów z zakresu: usług, mieszkalnictwa, komunikacji - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, d) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że prace, o których mowa w III.2) lit c) zostały wykonane należycie; e) charakterystyka osoby przewidzianej do pełnienia funkcji głównego projektanta planu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; f) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów dla osoby wymienionej w pkt. III.2) lit. e g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca przeznaczonych do realizacji zamówienia, wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ; h) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował oprogramowaniami umożliwiającymi wykonanie tekstów i opracowań graficznych w formatach wymaganych przez Zamawiającego - wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ;. i) zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2) ustawy - w przypadku, gdy Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub/oraz nie dysponuje oprogramowaniami umożliwiającymi wykonanie tekstów i opracowań graficznych w formatach wymaganych przez Zamawiającego, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia lub/oraz udostępnienia oprogramowań umożliwiających wykonanie tekstów i opracowań graficznych w formatach wymaganych przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój Nr 13, u Pani Jolanty Kotowicz (tel.: 22 595-31-93,fax: 22 595-33-68).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pok. nr 13..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert w dniu 06/04/2009 o godz. 12:15 w Biuro Zamówień Publicznych, przy ul. Senatorskiej 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, sala konferencyjna 16 osoby do kontaktu: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Ewa Widawska - główny specjalista w Biurze Architektury i Planowania Przestrzennego, tel. 022/ 656-77-50 b) w zakresie formalno - prawnym: Pani Jolanta Kotowicz - główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych, tel.: 22 595-31-93.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.