eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówUsługi na prace konserwacyjne zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia Nr 37,Nr 38,Nr 39,Nr 40,Nr 41

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-07-21



Ogłoszenie nr 555935-N-2017 z dnia 2017-07-21 r.

Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie: Usługi na prace konserwacyjne zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia Nr 37,Nr 38,Nr 39,Nr 40,Nr 41
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 57754400000, ul. ul. Kraszewskiego  36 , 30110   Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 628 09 80, , e-mail dik@mzmiuw.krakow.pl, , faks 12 628 09 90.
Adres strony internetowej (URL): www.mzmiuw.krakow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.mzmiuw.krakow.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust.2 ustawy Pzp w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych (Dz. U z 2016r. poz.1020) ustaw składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Inspektorat Rejonowy W Krakowie ul.Kraszewskiego 36 30-110 Kraków pok.32A


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi na prace konserwacyjne zgodnie z poszczególnymi częściami zamówienia Nr 37,Nr 38,Nr 39,Nr 40,Nr 41
Numer referencyjny: ZEPI DIK 271-48/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część zamówienia nr 37 Wykonanie zamknięć (rogatek) uniemożliwiających przejazd po lewym wale rz. Wisły w km wału 4+380 - 9+220 - Odwiśle, Wawrzeńczyce, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce Zakres prac : -wykonanie dołów o głębokości min 1,1 mb pod słupki szlabanów - zalanie otworów zazbrojonych prętami min..O 6 cm betonem lub włożenie prefabrykowanego elementu żelbetonowego z ustawieniem słupków szlabanu - montaż podnoszonego szlabanu z zamknięciem zamykanym na klucz. - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac Część zamówienia nr 38 1.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Sanka śluza nr 4 km 2+490, m. Kryspinów, gm. Liszki, pow. Krakowski Zakres prac : -Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp - Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0m - Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości - Rozebranie uszkodzonego ubezpieczenia skarp z płyt ażurowych typu mała krata o wymiarach 90x60x10cm na podsypce piaskowej - Wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25m3 - Plantowanie,obrobienie na czysto skarp wykonywanych mechanicznie w gruncie kategorii I-III - Wykonanie podsypek cementowo-piaskowych o grubości 10cm z transportem lądowym - Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu "KRATA" mała o wymiarach elementów 90x60x10cm - Wbijanie kołków i słupków oporowych o średnicy 4-6cm na głębokość 0,80m w grunt kategorii III - Wykonanie palisady wbitej na głębokość 1,50m z kołków o średnicy 12-14cm w gruncie kategorii III - Schody na skarpach Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych 2.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Rudawa śluza nr 21 km 8+563, m. Balice, gm. Zabierzów, pow. krakowski Zakres prac : -Ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp - Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0m - Ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości - Rozebranie uszkodzonego ubezpieczenia skarp z płyt ażurowych typu mała krata o wymiarach 90x60x10cm na podsypce piaskowej - Wykopy oraz przekopy w gruncie kategorii III wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,25m3 - Plantowanie,obrobienie na czysto skarp wykonywanych mechanicznie w gruncie kategorii I-III - Wykonanie podsypek cementowo-piaskowych o grubości 10cm z transportem lądowym - Wykonanie ubezpieczenia płytami ażurowymi typu "KRATA" mała o wymiarach elementów 90x60x10cm - Wbijanie kołków i słupków oporowych o średnicy 4-6cm na głębokość 0,80m w grunt kategorii III - Wykonanie palisady wbitej na głębokość 1,50m z kołków o średnicy 12-14cm w gruncie kategorii III - Schody na skarpach Sch-2 w gruntach mineralnych spoistych Część zamówienia nr 39 Konserwacja prawego wału rzeki Rudawy w km 0+360-0+700 (0,34 km) i lewego wału rzeki Rudawy w km 2+950-3+400 ( 0,45 km) uszkodzonego przez samochody, m. Kraków, gm. m. Kraków Zakres prac : -ręczne rowkowanie powierzchni zniszczonej przez samochody - dowóz ziemi do wbudowania w zniszczony wał z rozplantowaniem - plantowanie, obrobienie na czysto skarp - zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi - obsianie skarp - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac Część zamówienia nr 40 Konserwacja śluz wałowych : nr 1 w km 0+380 lewego wału Skawinki , nr 4A w km 2+500 prawego wału Skawinki , nr 7 w km 7+310 prawego wału Skawinki , nr 8 w km 7+990 lewego wału Skawinki oraz nr 37 w km 57+345 prawego wału Wisły i nr 32 w km 55+645 prawego wału Wisły w m. Skawina , Radziszów i Kopanka Gm. Skawina powiat krakowski Zakres prac : - Roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp, kategoria gruntu III - oczyszczenie przyczółków śluzy, udrożnienie rowu odpływowego i dopływowego - Naprawa zniszczonego umocnienie skarp i dna na wlocie i wypadzie śluzy wałowej, płyty betonowe z betonu BH30 (C25/30) grubości 20 cm na podsypce żwirowej 10 cm wraz z rozbiórką zniszczonych umocnień i zagospodarowaniem materiału z rozbiórki we własnym zakresie - wykonanie schodów skarpowych sposobem monolitycznym z betonu BH30 ( C25/30) - Oczyszczenie przepustów rurowych o zróżnicowanych średnicach z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy na całej długości przewodu przepustu - Skucie skorodowanego betonu na przyczółkach śluzy przy głębokości skucia do 5cm - Zagruntowanie powierzchni przyczółków preparatem Silka lub równoważnym - Wykonanie zaprawy klejowej hydrotechnicznej na siatce z włókna szklanego - Reprofilacja powierzchni zaprawą cementowo-polimerową (np. MaxriteS, ZENTRIFIX lub równoważna) - wykonanie warstwy w konstrukcji betonowej na powierzchniach pionowych i poziomych - powierzchnia przyczółka wlotowego i wylotowego warstwą 1cm - Montaż klap zwrotnych przepustów wałowych - zakup i zamontowanie klapy zwrotnej z polietylenu wysokiej gęstości PEHD wymiary klapy - 800 lub 1000 mm- z uszczelką silikonową wraz z demontażem starej uszkodzonej klapy stalowej Część zamówienia nr 41 Konserwacja potoku Wedonka: w km 0+000-1+500, uregulowany - 1500,00m, w km 1+500-1+830, 3+150-3+300, nieuregulowany 480,00m m. Brzezie, gm. Zabierzów, m. Modlniczka, gm. Wielka Wieś, pow. krakowski Zakres prac : - Ręczne wykoszenie i wygrabienie porostów gęstych twardych ze skarp, - Usuniecie zatorów i przetamowań z koryta z wywiezieniem i zagospodarowaniem odpadów, - Ręczne ścinanie krzaków i podszyć gęstych, - Oczyszczenie terenu z drobnych gałęzi z wywiezieniem, - Roboty ziemne mechaniczne z transportem urobku, oczyszczenie ubezpieczenia z płyt ażurowych typu krata, - Roboty ziemne ręczne, oczyszczenie ubezpieczenia z płyt ażurowych typu krata. Prace należy prowadzić z uwzględnieniem warunków podanych w decyzji RDOŚ (w załączeniu).Przed przystąpieniem do prac należy skontrolować teren pod kątem występowania roślin oraz zwierząt objętych ochrona gatunkową. Kontroli winien dokonać specjalista przyrodnik z doświadczeniem w pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich. W związku z powyższym przed przystąpieniem do prac; należy sporządzić notatkę z rozpoznania terenu przez przyrodnika i przekazać ją do Inspektoratu Rejonowego w Krakowie.

II.5) Główny kod CPV: 71.34.00.00 - Zintegrowane usługi inżynieryjne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca : a)1 wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji lub budowy wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 45 000 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 37 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a)2.wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie budowy, lub remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 5 000 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 38 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a)3 wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji lub budowy wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 12 000 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 39 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a)4.wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji lub budowy wałów przeciwpowodziowych lub w zakresie budowy, lub remontu lub naprawy śluz wałowych o wartości co najmniej 55 000 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 40 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. a)5 wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , że wykonali co najmniej 2 prace w zakresie konserwacji lub budowy wałów przeciwpowodziowych o wartości co najmniej 16 000 zł. każda, odpowiadające swoim rodzajem pracom stanowiącym przedmiot /dotyczy części zamówienia Nr 41 / z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie b)1. dysponują 1 osoba posiadającą kwalifikacje zawodowe, doświadczenie , wykształcenie i uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz.1964 z późn.zm.) do kierowania robotami budowlanymi na stanowisku: kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych. W przypadku wykonawców zagranicznych, zamawiający dopuścił równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65) b).2.dysponują 1 osobą specjalista przyrodnik z doświadczeniem pracy w terenie, posiadający wiedzę i umiejętności rozpoznawania gatunków i siedlisk w szerokim zakresie, w tym szczególnie gatunków i siedlisk objętych ochroną i rzadkich (dotyczy części zamówienia Nr 41) c)1, wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 samochód samowyładowczy lub1 ciągnik dotyczy części zamówienia Nr 37,Nr 41 c)2, wykażą ,że dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia a w szczególności; co najmniej 1 koparka,1 samochód samowyładowczy lub1 ciągnik dotyczy części zamówienia Nr 38,Nr 39,Nr 40
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 3). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VI B pkt 4 i 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A). nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokument, o których mowa powyżej w pkt 6 lit. A powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument ma dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5). aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oprócz dokumentów o których mowa w rozdziale VI B pkt 4 ,5 Wykonawca składa w odniesieniu do tych podmiotów: 6) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykazu usług w zakresie wskazanym przez zamawiającego w rozdz.V ust.1 pkt a)1 lub a)2 lub a)3 lub a)4 lub a)5 wykonanych ,a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ,w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane lub są wykonywane/świadczenia okresowe lub ciągłe/ należycie. Dowodami są; referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane ,a w przypadku usług nadal wykonywanych/świadczenia okresowe lub ciągłe są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -oświadczenie wykonawcy; ;w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - "WYKAZ ZREALIZOWANYCH USŁUG ". 2) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - "WYKAZ OSÓB". 3)Wykazu narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ - "WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO".
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument upoważniający do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku podpisania oferty przez inną osobę-y niż wymienione w odpisie z właściwego rejestru. 3. Dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Zobowiązanie- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5.W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. W tym celu Zamawiający żąda w szczególności: - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6.W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP oprócz dokumentów o których mowa w rozdziale VI B pkt 4 i 5 Wykonawca składa w odniesieniu do tych podmiotów: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy. 7.oświadczenia podmiotu - zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ - "OŚWIADCZENIA PODMIOTU DOTYCZĄCE BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA" 8.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
warunki płatności40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony. 2. Z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust.1, Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następującym zakresie: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §4 ust.1, f). zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-02, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 37Nazwa: Wykonanie zamknięć (rogatek) uniemożliwiających przejazd po lewym wale rz. Wisły w km wału 4+380 - 9+220 - Odwiśle, Wawrzeńczyce, gm. Igołomia-Wawrzeńczyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:wykonanie rogatek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
warunki płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 38Nazwa: 1.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Sanka śluza nr 4 km 2+490, m. Kryspinów, gm. Liszki, pow. Krakowski 2.Konserwacja śluzy - lewy wał rzeki Rudawa śluza nr 21 km 8+563, m. Balice, gm. Zabierzów, pow. krakowski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja bieżąca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
warunki płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 39Nazwa: Konserwacja prawego wału rzeki Rudawy w km 0+360-0+700 (0,34 km) i lewego wału rzeki Rudawy w km 2+950-3+400 ( 0,45 km) uszkodzonego przez samochody, m. Kraków, gm. m. Kraków
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja bieżąca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
warunki płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 40Nazwa: Konserwacja śluz wałowych : nr 1 w km 0+380 lewego wału Skawinki , nr 4A w km 2+500 prawego wału Skawinki , nr 7 w km 7+310 prawego wału Skawinki , nr 8 w km 7+990 lewego wału Skawinki oraz nr 37 w km 57+345 prawego wału Wisły i nr 32 w km 55+645 prawego wału Wisły w m. Skawina , Radziszów i Kopanka Gm. Skawina powiat krakowski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja bieżąca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
warunki płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 41Nazwa: Konserwacja potoku Wedonka: w km 0+000-1+500, uregulowany - 1500,00m, w km 1+500-1+830, 3+150-3+300, nieuregulowany 480,00m m. Brzezie, gm. Zabierzów, m. Modlniczka, gm. Wielka Wieś, pow. Krakowski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:konserwacja bieżąca
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71340000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
warunki płatności40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.