To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-10
Gniezno: Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Gniezna w 2014r
Numer ogłoszenia: 5561 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271973 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno, ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, faks 061 4261687.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni twardych jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Gniezna w 2014r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Remont cząstkowy nawierzchni (Ilość m2/szt./mb): Brukowej kostki kamiennej - nowej 50, Brukowej kostki kamiennej - z odzysku 50, Wyk. nakł. bitum. gr. 4 cm- bez wycinania 100, Bitumicznych ubytki do 4 cm gr 4250, Bitumicznych bez wycinania krawędzi - ubytki do 4 cm 900, Spoinowanie -przelotki- szplitem granitowym 200, Z betonowej kostki brukowej -nowej 10, Z betonowej kostki brukowej - z odzysku 10, Bitumicznych- wyboje (wsp. 1,7 ubytki)powyżej 4 cm 2200, Bitumicznych bez wycinania krawędzi - wyboje powyżej 4 cm 200, Regulacja 1- nej studzienki kanalizacyjnej 5, Chodnik z płyt betonowych- nowy 10, Chodnik z płyt betonowych- z odzysku 10, Uzupełnienie spoin kostki kamiennej- żywicą (np. innowacyjna spoina żywiczna KB) Zakres uzupełnienia spoin żywicą obejmuje: - oczyszczenie szczelin kostki kamiennej z piasku, podsypki, szplitu bazaltowego, spoiny betonowej itp. i nadanie im od 4 do 6 cm głębokości, - wydmuchanie szczelin sprężonym powietrzem, - skropienie wodą nawierzchni kostki i szczelin zraszaczem nie zalewając spoin, - wymieszanie mieszadłem dwóch składników mieszanki kruszywa/żywicy z utwardzaczem na miejscu wykonywanego remontu, - rozłożenie mieszanki żywicy metalową lub gumową packą, - usunięcie nadmiaru materiału średnio twardą miotłą, - po upływie 15 min. dokładne obmiecenie miękką miotłą i pozostawienie do utwardzenia, - wykonaną nawierzchnię spoiny należy chronić przed ewentualnymi opadami atmosferycznymi przez około 12 godzin. 10, Nawierzchni z płytek ażurowych- nowa 25, Nawierzchni z płytek ażurowych - z odzysku 25, Spoinowanie płyt ażurowych piaskiem 100, Paczer - spryskanie emulsją i zagrysowanie bazal. 300, Ułożenie obrzeży bet. 8x30 cm na pods. cem-piask. nowy 25, Ułoż. krawężn. bet. 15x30x100 na ławie beton. z oporem. - nowy 25, Ułoż. krawężn. bet. 15x30x100 na ławie beton. z oporem. - z odzysku 25. Ww. ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie trwanie robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Ogólną Specyfikację Techniczną - Drogowe Roboty Utrzymaniowe. 2.2. Doraźne zabezpieczenie wyboju w nawierzchni jezdni lub chodnika, zagrażające bezpieczeństwu poruszających się pojazdów lub pieszych, nastąpi w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego, materiałem kamiennym i lepiszczem tak, aby ich trwałość wynosiła minimum 2 dni i w tym czasie wykonanie naprawy docelowej wg ST. Gotowość przyjmowania zgłoszeń zdarzeń 24h/dobę każdego dnia. Pozostałe remonty cząstkowe nawierzchni w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia przez zamawiającego. 2.3. W przypadku wystąpienia awarii nadzwyczajnych oraz na podstawie zgłoszenia przedstawiciela Komendy Powiatowej Policji w Gnieźnie, Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia miejsca awarii w sposób określony w punkcie 2.2. bez zgody Zamawiającego. 2.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia: 2.4.1. Oznakowanie miejsca przedmiotu zamówienia na własny koszt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzeniem / Dz.U.03.177.1729 oraz Załącznikami do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach /Dz.U.Nr.220 poz.2181z 2003r/, na podstawie projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu i zabezpieczenia robót uzgodnionego z zarządcą drogi, Komendą Powiatową Policji w Gnieźnie oraz organem zarządzającym ruchem. Ww. projekt należy wykonać na własny koszt. 2.4.2. Narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne niezbędne do realizacji zamówienia, w tym miedzy innymi : - sprężarkę wraz z młotem pneumatycznym do odkuwania miejsc uszkodzonych - szt. 2 - skrapiarkę ręczną do bitumu - szt. 2 - przecinarkę spalinową do cięcia asfaltu - szt. 2 - walec wibracyjny, stalowy o masie 6 do 8 Mg - szt. 2 - walec o masie 2,5 Mg - szt. 2 - samochód skrzyniowy do transportu masy bitumicznej - szt. 2 - samochód skrzyniowy - szt. 2 - recykler do nawierzchni bitumicznej- szt. 2 - frezarkę do frezowania nawierzchni twardych - szt. 2 -samojezdną skrapiarkę ciśnieniową do spryskiwania nawierzchni bitumem wraz z materiałem zasypowym ( grys bazaltowy), np. Paczer - szt. 1. 2.5. Wymagania jakościowe: 2.5.1. Wszystkie materiały nowe, typu: krawężnik, obrzeże, kostka betonowa, płytki betonowe chodnikowe, itp., użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać gwarancje jakości na min. 36 m-cy. Wbudowywane nowe materiały/produkty powinny posiadać określone obowiązującymi w tym zakresie polskimi przepisami dopuszczenia do stosowania (certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne itp.) oraz gwarancje uzyskane od producenta. Powyższe dokumenty należy na żądanie inspektora nadzoru przedstawić przed wbudowaniem materiałów/produktów oraz przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Ww. materiały/produkty winny spełniać postanowienia ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881 ze zm.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Budowlano - Remontowo - Drogowa Dariusz Białobrzycki, os. Kazimierza Wielkiego 14a/1, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487920,15 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 599050,00
Oferta z najniższą ceną: 599050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 600700,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część I zabawki i wyposażenie sal
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w 2025 roku
- "Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do rehabilitacji - symulator lotu" (II)
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku oraz materiałów medycznych do EKG "
- Dostawy materiałów szewnych
- Usługa ochrony fizycznej i dozoru mienia
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz utrzymanie infrastruktury drogowej gminnej na terenie Gminy Nieporęt.
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/667 Brzostowiec (Pakiet I) oraz remont drogi leśnej o nr inw. 220/567 Rytomoczydła (Pakiet II)
- Utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kłodawa- II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.