eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzedmiotem zamówienia jest Część I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki, torby papierowe, płócienne, długopisy plastikowe), Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (żetony metalowe z karabińczykiem, smycze)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-24

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest Część I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki, torby papierowe, płócienne, długopisy plastikowe), Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (żetony metalowe z karabińczykiem, smycze)
Numer ogłoszenia: 55636 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Część I Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki, torby papierowe, płócienne, długopisy plastikowe), Część II Druk i dostawa materiałów promocyjnych (żetony metalowe z karabińczykiem, smycze).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych, według poniższej specyfikacji: Część I druk i dostawa materiałów promocyjnych zgodnie ze specyfikacją techniczną: Wykonanie teczek na dokumenty Ilość: 500 sztuk Z dwoma skrzydełkami, z nacięciem do włożenia wizytówki format: 220x315 mm po rozłożeniu papier kreda 350g, kolorystyka 2+1, logo UOKiK tłoczone na przedzie teczki folia matowa jednostronnie na zewnętrznej stronie teczki lakier offset w wewnętrznej stronie teczki, sztancowane z wykrojnika, brak klejeń teczka bigowana, dostarczona w formie złożonej Wykonanie notatników ilość: 500 sztuk format: A5 środek: papier offset 90g, 24 kartek w kratkę, bloczek klejony po dłuższym boku, 2+0, wymiary: szer. 148mm, wys. 210mm, przednia okładka: papier kreda matowa 300g, folia matowa jednostronnie,2+0 tylnia okładka karton 300g Wykonanie toreb papierowych zgodnie ze wzorem ilość: 500 sztuk papier kreda 170gm2, gładki, 1+0 uchwyt: sznurek bawełniany biały górna zakładka oraz dno torby wzmocnione białym kartonem 245gm2 wymiary: 90x320x240 mm cała torba jednostronnie granatowa, dwa białe napisy (logotyp oraz adres strony internetowej) Wykonanie toreb płóciennych ilość: 350 sztuk materiał: naturalna bawełna 100%, model: Arrecite z długimi uchwytami lub równoważny gramatura: 150gm2 wymiary: 380x420x2mm nadruk: 1+1 (logotyp oraz adres strony internetowej www.uokik.gov.pl) Wykonanie długopisów plastikowych ilość: 1300 szt.uk model: X-ONE lub równoważny kolor: biały, klip w kolorze zielonym wkład: niebieski 1 nadruk na korpusie: 3 kolorowy Należy wykonać projekt dla sposobu naniesienia nadruku Wykonanie składanych toreb na zakupy kolor: niebieski, nylon, nakład: 500 szt. wymiary torby: 54x45x2 cm, wymiary torby po złożeniu: 11x6,5 cm, nadruk jednostronny na torbie: wielokolorowy (sześciokolorowy) etui na torbę wykonany z nylonu, zamykany na plastikowy zatrzask, z karabińczykiem 1. Termin realizacji: 12 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne notesu oraz logotyp w dniu podpisania umowy, pliki zapisane są w programie CorelDraw, kolory cmyk oraz WZÓR teczki, notesu oraz torby papierowej i torby płóciennej. 3. W projektach należy użyć czcionkę Trebuchet. 4. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego (I piętro bez windy). 5. Wraz z dostawą materiałów promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy oraz WZORY. Cześć II wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa materiałów reklamowych wg poniższej specyfikacji technicznej: Wykonanie żetonu metalowego z karabińczykiem wielkość żetonu: 2 zł , 1 euro wykonany z metalu metalowy karabińczyk nadruk dwustronny wykonany na naklejce epoksydowej i przyklejony na żeton nakład: 500 szt. Wykonanie smyczy ilość: 1000 sztuk kolor: granatowy typ: taśma poliestrowa szerokość: 20mm nadruk:1+1 (biały) rodzaj nadruku: sublimacyjny karabińczyk: metalowy Termin realizacji 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca otrzyma logotyp w dniu podpisania umowy. Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego (I piętro bez windy)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jak określony w SIWZ o wartości nie mniejszej niż: 2 500,00 zł brutto każde - dla I Części zamówienia, 1 000,00 zł brutto każde - dla II Części zamówienia. Podane wartości muszą dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy. Zmiany dotyczyć mogą następujących kwestii: a) osoby uprawnionej do kontaktu lub podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawiającego lub Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zaistnienia okoliczności faktycznie obiektywnych, które uniemożliwiać będą konkretnej osobie wskazanej w umowie do realizacji jej postanowień, np.: rozwiązanie umowy o pracę, choroba, śmierć pracownika, utrata uprawnień, itp., b) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy. Zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek podatku VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku, że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w SIWZ zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany, Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uokik.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców Warszawy 1 00 - 950 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów pl. Powstańców Warszawy 1 00 - 950 Warszawa Kancelaria pokój nr 116 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk i dostawa materiałów promocyjnych (teczki tekturowe, notatniki, torby papierowe, płócienne, długopisy plastikowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie do siedziby UOKiK materiałów promocyjnych, według poniższej specyfikacji technicznej: Wykonanie teczek na dokumenty Ilość: 500 sztuk Z dwoma skrzydełkami, z nacięciem do włożenia wizytówki format: 220x315 mm po rozłożeniu papier kreda 350g, kolorystyka 2+1, logo UOKiK tłoczone na przedzie teczki folia matowa jednostronnie na zewnętrznej stronie teczki lakier offset w wewnętrznej stronie teczki, sztancowane z wykrojnika, brak klejeń teczka bigowana, dostarczona w formie złożonej Wykonanie notatników ilość: 500 sztuk format: A5 środek: papier offset 90g, 24 kartek w kratkę, bloczek klejony po dłuższym boku, 2+0, wymiary: szer. 148mm, wys. 210mm, przednia okładka: papier kreda matowa 300g, folia matowa jednostronnie, 2+0 tylnia okładka karton 300g Wykonanie toreb papierowych zgodnie ze wzorem ilość: 500 sztuk papier kreda 170gm2, gładki, 1+0 uchwyt: sznurek bawełniany biały górna zakładka oraz dno torby wzmocnione białym kartonem 245g m2 wymiary: 90x320x240 mm cała torba jednostronnie granatowa, dwa białe napisy (logotyp oraz adres strony internetowej) Wykonanie toreb płóciennych ilość: 350 sztuk materiał: naturalna bawełna 100%, model: Arrecite z długimi uchwytami lub równoważny gramatura: 150g m2 wymiary: 380x420x2mm nadruk: 1+1 (logotyp oraz adres strony internetowej www.uokik.gov.pl) Wykonanie długopisów plastikowych ilość: 1300 szt.uk model: X-ONE lub równoważny kolor: biały, klip w kolorze zielonym wkład: niebieski 1 nadruk na korpusie: 3 kolorowy Należy wykonać projekt dla sposobu naniesienia nadruku Wykonanie składanych toreb na zakupy kolor: niebieski, nylon, nakład: 500 szt. wymiary torby: 54x45x2 cm, wymiary torby po złożeniu: 11x6,5 cm, nadruk jednostronny na torbie: wielokolorowy (sześciokolorowy) etui na torbę wykonany z nylonu, zamykany na plastikowy zatrzask, z karabińczykiem 1. Termin realizacji: 12 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 2. Wykonawca otrzyma pliki produkcyjne notesu oraz logotyp w dniu podpisania umowy, pliki zapisane są w programie CorelDraw, kolory cmyk oraz WZÓR teczki, notesu oraz torby papierowej i torby płóciennej. 3. W projektach należy użyć czcionkę Trebuchet. 4. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego (I piętro bez windy). 5. Wraz z dostawą materiałów promocyjnych Wykonawca zobowiązany jest zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy oraz WZORY..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk i dostawa materiałów promocyjnych (żetony metalowe z karabińczykiem, smycze).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu graficznego oraz druk i dostawa materiałów reklamowych wg poniższej specyfikacji technicznej: Wykonanie żetonu metalowego z karabińczykiem wielkość żetonu: 2 zł,1 euro wykonany z metalu metalowy karabińczyk nadruk dwustronny wykonany na naklejce epoksydowej i przyklejony na żeton nakład: 500 szt. Wykonanie smyczy ilość: 1000 sztuk kolor: granatowy typ: taśma poliestrowa szerokość: 20mm nadruk:1+1 (biały) rodzaj nadruku: sublimacyjny karabińczyk: metalowy Termin realizacji 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca otrzyma logotyp w dniu podpisania umowy. Przed skierowaniem materiału do druku, konieczne jest uzyskanie akceptacji przez Zamawiającego dla przedstawionego projektu graficznego. Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby UOKiK oraz wniesienie do miejsca w siedzibie Urzędu wskazanego przez Zamawiającego (I piętro bez windy)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.