Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Żary: Usługi transportowo-sprzętowe świadczone przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych.
Numer ogłoszenia: 5563 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski, Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, fax 068 4790601.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportowo-sprzętowe świadczone przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi transportowo sprzętowe świadczone przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych z podziałem na zadań: Zadanie 1. Wynajem samochodu z kierowcą o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową / oprócz kierowcy / z narzędziami i sprzętem niezbędnym do wykonywania robót przy bieżącym utrzymaniu dróg. Warunki i zakres realizacji zadania 1 -Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, -Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, -Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. -Wykonawca zobowiązany jest do cało dobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, -Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze Powiatu Żarskiego. Zadanie 2. Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 8 ton. Zadanie 3. Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 20 ton. Warunki i zakres realizacji zadania 2. 3: Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki za 1 km, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze całego kraju. Zadanie 4. Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg. Warunki i zakres realizacji Zadania 4: a. Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, b. czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, c. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. d. Realizacja robót, w ramach świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, prowadzona będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. e. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, f. Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Powiatu Żarskiego Zadanie 5 Usługi świadczone równiarką przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie Powiatu Żarskiego. Warunki i zakres realizacji zadania 5. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić równiarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia - nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie Przedmiot Zamówienia należy wykonać również zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie Zadanie 6 Usługi świadczone ładowarką przy przeładunku materiałów na terenie Powiatu Żarskiego. Warunki i zakres realizacji zadania 6 - Wykonawca zobowiązany jest podstawić ładowarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia - nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie Przedmiot Zamówienia należy wykonać również zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. Zadanie 7; Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Lipinki Łużyckie, Przewóz Trzebiel, Żary. Zadanie 8; Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice. Warunki i zakres realizacji zadania 7 i 8 - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych ( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zadanie 9. Wynajem ciągnika rolniczego z przyczepą oraz brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy: Lipinki Łużyckie, Przewóz, Trzebiel, Żary. Zadanie10. Wynajem ciągnika rolniczego z przyczepą oraz brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice. Warunki i zakres realizacji zadania 9 i 10: - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zadanie 11 Usługi polegające na czyszczeniu wpustów ulicznych i kanałów kanalizacji deszczowej na terenie Powiatu Żarskiego za pomocą specjalnie przystosowanego do tych celów samochodu. Warunki i zakres realizacji zadania 11: - Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny i właściwie oznakowany, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania usługi, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia i nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu lub karty drogowej potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot Zamówienia należy wykonać również zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.30 - Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 60.11.50.00 - Usługi samochodowego transportu osób Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 60.12.91.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą Oryginalny kod CPV: 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów Kod CPV wg słownika 2008: 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów Oryginalny kod CPV: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem Kod CPV wg słownika 2008: 77.11.10.00 - Wynajem maszyn rolniczych wraz z operatorem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - Wykonawca składający ofertę musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzić działalność uprawniającą do wykonania niniejszego zamówienia. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 2) Wykonawca musi przyjąć obowiązki realizującego przedmiot zamówienia, które podano we wzorze umowy w Rozdziale III niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a. w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz że jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, b. w odniesieniu do wymagania postawionego przez Zamawiającego, dotyczącego posiadania uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, o których mowa w pkt 1) lit. a., każdy z wykonawców oddzielnie musi wykazać, że spełnia ten warunek. c. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego dotyczących warunku niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, kadrowego, o których mowa w ppkt 1) lit. od b. do d., muszą wykazać, że wspólnie spełniają wymagane warunki, d. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, e. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. f. wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, g. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu /np. nazwa i adres Wykonawcy / należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców występujących wspólnie, a nie tylko pełnomocnika, 4) Wykonawca kalkulując cenę powinien uwzględnić ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 5) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedna ofertę na wybrane zadania ( zamawiający nie ogranicza liczy zadań). 6) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. . 7) Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia. a. wypełniony formularz ofertowy na załączniku nr 1 dla każdego zadania b. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do oferty, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo określone w pkt 8, ppkt.3), lit. e. e. parafowany wzór umowy f. w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt 9, ppkt 1) lit. c, d , e, przedstawia każdy z tych Wykonawców. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt 9 pptk. 1 lit. d i e, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt.2 tiret 1,3 i 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. Pozostałe dokumenty ( pkt. 2 tiret 2 ) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert 3) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 4) Brak poświadczenie przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisów lub kopii spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione Zamawiający wezwie Oferentów, którzy nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnianie powyższych warunków udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia tylko w przypadku określonym art. 26, ust.3 ustawy pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żarach , al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem samochodu z kierowca o ładowności min.1,5 tony z brygadą 2 osobową/oprócz kierowcy/ z narzadziami i sprzętem niezbędnym do wykonywania robót przy bieżącym utrzymaniu dróg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu z kierowca o ładowności min.1,5 tony z brygadą 2 osobową/oprócz kierowcy/ z narzadziami i sprzętem niezbędnym do wykonywania robót przy bieżącym utrzymaniu dróg. -Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, -Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, -Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. -Wykonawca zobowiązany jest do cało dobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, -Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze Powiatu Żarskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.30-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 8 ton..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 8 ton. Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki za 1 km, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze całego kraju..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 20 ton..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego do transportu materiałów luzem o ładowności skrzyni powyżej 20 ton. Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki za 1 km, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze całego kraju..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodu ciężarowego samowyładowczego o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg. a. Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, b. czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, c. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. d. Realizacja robót, w ramach świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, prowadzona będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. e. Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, f. Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Powiatu Żarskiego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi świadczone równiarką przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie Powiatu Żarskiego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone równiarką przy robotach związanych z bieżącym utrzymaniem dróg na terenie Powiatu Żarskiego. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić równiarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia - nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie Przedmiot Zamówienia należy wykonać również zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi świadczone ładowarką przy przeładunku materiałów na terenie Powiatu Żarskiego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone ładowarką przy przeładunku materiałów na terenie Powiatu Żarskiego. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić ładowarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia - nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie Przedmiot Zamówienia należy wykonać również zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.22.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Lipinki Łużyckie, Przewóz Trzebiel, Żary.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Lipinki Łużyckie, Przewóz Trzebiel, Żary. - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych ( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem ciągnika rolniczego z kierowcą i osprzętem (kosiarka, glebogryzarka) do świadczenia usługi na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice. - wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych ( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wynajem ciągnika rolniczego z przyczepą oraz brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy: Lipinki Łużyckie, Przewóz, Trzebiel, Żary..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem ciągnika rolniczego z przyczepą oraz brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy: Lipinki Łużyckie, Przewóz, Trzebiel, Żary. wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wynajem ciągnika rolniczego z przyczepą oraz brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem ciągnika rolniczego z przyczepą oraz brygadą 2 osobową /oprócz kierowcy/ i narzędziami niezbędnymi do wykonywania prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie gminy: Brody, Jasień, Lubsko, Tuplice. wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych( lub kart pracy sprzętu) potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługi polegające na czyszczeniu wpustów ulicznych i kanałów kanalizacji deszczowej na terenie Powiatu Żarskiego za pomocą specjalnie przystosowanego do tych celów samochodu..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegające na czyszczeniu wpustów ulicznych i kanałów kanalizacji deszczowej na terenie Powiatu Żarskiego za pomocą specjalnie przystosowanego do tych celów samochodu. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny i właściwie oznakowany, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania usługi, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia i nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu lub karty drogowej potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. Przedmiot Zamówienia należy wykonać również zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla inwestycji w zakresie rozwoju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- "Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd "
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1171F- ul. Księdza Tytusa Korczyka w zakresie budowy chodnika w m. Jasień.
- Inżynier kontraktu dla zadania pn. "Budowa instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów na terenie ŁCR w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa trybun sportowych z zadaszeniem w Szkole Podstawowej nr 5 im. Polskich Noblistów w Żarach
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.