Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-07-09
Og³oszenie nr 556529-N-2020 z dnia 2020-07-09 r.
Muzeum Wojska w Bia³ymstoku: Przebudowa holu wej¶ciowego wraz z zapleczem techniczno - biurowym w budynku Muzeum Wojska w Bia³ymstoku
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Wojska w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
67116000000000, ul.
ul. Kiliñskiego
7
,
15-089
Bia³ystok, woj.
podlaskie, pañstwo
Polska, tel.
0-85 7415448, e-mail
biuro@muzwojska-bialystok.pl, faks
0-85 7415448.
Adres strony internetowej (URL): https://mwb.com.pl/mwb2017/muzeum/zamowienia-publiczne/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Samorz±dowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://mwb.com.pl/mwb2017/muzeum/zamowienia-publiczne/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://mwb.com.pl/mwb2017/muzeum/zamowienia-publiczne/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
ul. Kiliñskiego 7, 15-089 Bia³ystok (II piêtro, pokój nr 6 - sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa holu wej¶ciowego wraz z zapleczem techniczno - biurowym w budynku Muzeum Wojska w Bia³ymstoku
Numer referencyjny:
AF.261.1P.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane wykonane w ramach zadania pn.: "Przebudowa holu wej¶ciowego wraz z zapleczem techniczno - biurowym w budynku Muzeum Wojska w Bia³ymstoku". 2. Przed przyst±pieniem do jakichkolwiek prac (równie¿ organizacj± zaplecza budowy) Wykonawca na swój koszt i odpowiedzialno¶æ bezwzglêdnie: a) sporz±dzi plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia dla przedmiotowej budowy, przygotowany zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003, nr 120, poz. 1126); b) wykona plan organizacji terenu budowy; c) sporz±dzi harmonogram rzeczowo - finansowy. Niniejsza dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Zamawiaj±cego. 3. Zakres robót budowlanych: Obecnie pomieszczenia wchodz±ce w sk³ad opracowania wykonania robót budowlanych s± wydzielone z pozosta³ej czê¶ci budynku poprzez ¶ciany , znajduj± siê w nich instalacje elektryczne, oraz infrastruktura techniczna. Planowane prace maj± na celu w szczególno¶ci zmianê sposobu wydzielenia pomieszczenia holu poprzez demonta¿ istniej±cego w nim wiatro³apu. Zmianê funkcji poszczególnych pomieszczeñ zaplecza techniczno- biurowego. Przebudowê instalacji elektrycznej, dodanie nowych elementów wyposa¿enia technicznego, wymianê posadzki z lastriko na beton polerowany w holu oraz wykonanie zabudowy meblowej na potrzeby nowej estetyki pomieszczenia. W pomieszczeniach do wykonania bêdzie instalacja klimatyzacji oraz instalacja odprowadzenia skroplin. Klimatyzatory maja zostaæ po³±czone w jeden uk³ad w systemie Multi lub równowa¿nym. Wykonanie instalacji teletechnicznych (instalacji LAN, instalacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV, instalacji systemu sygnalizacji w³amania i napadu SSWiN, instalacji systemu nag³o¶nienia, instalacji depozytora kluczy oraz instalacji systemu sygnalizacji po¿aru SSP). Do zasilania nowych obwodów o¶wietleniowych i gniazd nale¿y wykonaæ podtynkow± rozdzielnicê R1 zlokalizowan± w korytarzu od strony WC zasilan± z istniej±cej rozdzielnicy RG. Prace podzielone s± na 2 etapy. Pierwszy etap to roboty demonta¿owe, przygotowawcze i remontowe.W sk³ad pierwszego etapu wchodzi tak¿e wykonanie instalacji klimatyzacji oraz instalacji odprowadzenia skroplin, wykonanie instalacji teletechnicznych (instalacji LAN, instalacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV, instalacji systemu sygnalizacji w³amania i napadu SSWiN, instalacji systemu nag³o¶nienia, instalacji depozytora kluczy oraz instalacji systemu sygnalizacji po¿aru SSP), wykonanie instalacji elektrycznej (nowa rozdzielnica, instalacja gniazd i wypustów zasilaj±cych, instalacja o¶wietleniowa wnêtrzowa, instalacja przyzywowa). Natomiast drugi etap to wykonanie i monta¿ wyposa¿enia meblowego w pomieszczeniach. 4. Realizuj±c przedmiot zamówienia Zamawiaj±cy korzysta z prawa opcji. 1) zakresem gwarantowanym, podstawowym jest etap I, 2) zakresem objêtym prawem opcji jest etap II - o skorzystaniu z prawa opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê pisemnie (sk³adaj±c w tym zakresie o¶wiadczenie woli) . Skorzystanie przez Zamawiaj±cego z prawa opcji uzale¿nione jest od mo¿liwo¶ci sfinansowania przez Zamawiaj±cego prac objêtych opcj±. W przypadku kiedy Zamawiaj±cy nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy z tego tytu³u nie przys³uguj± ¿adne roszczenia, a realizacja zamówienia obejmie wy³±cznie etap I bêd±cy etapem podstawowym. 5. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowi±zany jest do dnia podpisania podpisania umowy przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu zastawienie kosztów sk³adaj±cych siê na wynagrodzenie korzystaj±c z za³±czonych przedmiarów, odrêbnie dla ka¿dego etapu (odrêbnie dla etapu gwarantowanego i etapu objêtego prawem opcji - ³±cznie 2 zestawienia kosztów). 6. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 500 000,00 z³ (piêæset tysiêcy z³otych 00/100). W terminie do 3 dni od podpisania umowy Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ polisy (kopii), b±d¼ innego dokumentu potwierdzaj±cego ubezpieczenie.
II.5) G³ówny kod CPV: 45453000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45111300-1 |
45421000-4 |
45421146-9 |
45324000-4 |
45262000-1 |
45431000-7 |
45442100-8 |
45310000-3 |
45314300-4 |
45312000-7 |
45312100-8 |
45331220-4 |
45321000-3 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la
Informacje dodatkowe
-
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la
Informacje dodatkowe
-
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej i zawodowej w nastêpuj±cym zakresie:
a) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie remontu, modernizacji lub przebudowy obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci zamówienia co najmniej 200 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100) ka¿da robota. Zgodnie z definicj± okre¶lon± w Rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r., poz. 1065 z pó¿n. zm.) przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej - nale¿y rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny. Za wykonan± robotê budowlan± Zamawiaj±cy rozumie tak± robotê, która zosta³a zrealizowana w ramach danej umowy i odebrana jako wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczona.
b) skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia osobê, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2019 r. poz. 1186 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831). legitymuj±c± siê minimum 3-letnim do¶wiadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz posiadaj±c± do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej dwóch budów lub przebudów obiektu u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci inwestycji nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych). Zamawiaj±cy akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
-
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± powy¿szy dokument dla ka¿dego z nich. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów sk³ada powy¿szy dokument dotycz±cy tych podmiotów. 2) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotycz±cych kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków p³atno¶ci zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi odpowiednio Za³±cznik nr 6a lub 6b do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± powy¿szy dokument dla ka¿dego z nich.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-
-
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Formularz oferty, 2. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - o¶wiadczenie, które Wykonawca sk³ada zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postêpowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, ka¿dy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), przeka¿e Zamawiaj±cemu, bez dodatkowego wezwania, o¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w stosunku do Wykonawcy, z którym nale¿y do tej samej grupy kapita³owej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innymi Wykonawcami nale¿±cymi do tej samej grupy kapita³owej, którzy z³o¿yli odrêbne oferty w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w tym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Forma dokumentu: o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej musi byæ z³o¿one w oryginale w formie pisemnej. 3. Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zdolno¶ci lub sytuacjê innego podmiotu, zobowi±zany jest przed³o¿yæ, stosownie do art. 22a ust. 2 ustawy, zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowi±zanie, o którym mowa powy¿ej, powinno byæ podpisane przez uprawnionego przedstawiciela podmiotu, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca. Do oferty nale¿y za³±czyæ równie¿ dokument, z którego takie upowa¿nienie bêdzie wynika³o. 4 W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 25a ust. 6 ustawy Pzp): 1) o¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, sk³ada ka¿dy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego; 2) o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania (o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania), o którym mowa w ust. 1 pkt 2, sk³ada ka¿dy (oddzielnie) z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do z³o¿enia pe³nomocnictwa, je¿eli oferta i o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, tego Wykonawcy zostan± podpisane przez pe³nomocnika, a nie osoby, których upowa¿nienie do reprezentacji wynika z wpisu do odpowiedniego rejestru lub ewidencji, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3 000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
-
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
-
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 20,00 |
Czas realizacji prac I etapu | 10,00 |
Czas realizacji prac II etapu | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
-
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w nastêpuj±cym zakresie: 1) terminu realizacji, na skutek wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: a) konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej oraz/lub realizacji robót dodatkowych lub zamiennych, podyktowanych m.in. zwiêkszeniem bezpieczeñstwa wykonywanych robót, zapobie¿eniem powstania strat dla Zamawiaj±cego, uzyskaniem za³o¿onego efektu u¿ytkowego, wyst±pieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robót, konieczno¶ci± wykonania robót zwi±zanych z likwidacj± szkód powsta³ych w wyniku zdarzenia losowego; b) opó¼nienia w przekazaniu terenu budowy z winy Zamawiaj±cego; c) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego nie z winy Wykonawcy, na skutek sytuacji niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 2) ceny na skutek: a) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug VAT, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, przy uwzglêdnieniu kosztorysu ofertowego, przy czym cena netto jest sta³a; b) odst±pienia Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci przedmiotu zamówienia w efekcie okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ - wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie obni¿eniu o warto¶æ robót, od realizacji których odst±piono; c) wyst±pienia robót wynikaj±cych z konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej oraz/lub realizacji robót dodatkowych lub zamiennych; 3) sposobu spe³nienia ¶wiadczenia stron w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej zwi±zanych z realizacj± niezbêdnych robót dodatkowych lub zamiennych, niewykraczaj±cych poza zakres przedmiotu zamówienia lub zaniechania wykonywania czê¶ci robót, a które to roboty sta³y siê niezbêdne (lub zbêdne) do uzyskania za³o¿onego efektu u¿ytkowego i ich konieczno¶æ wynika z wykonania robót zwi±zanych z likwidacj± szkód powsta³ych w wyniku zdarzenia losowego, w tym si³y wy¿szej lub/i usuniêcia wad dokumentacji projektowej - o ile okoliczno¶ci te powoduj± konieczno¶æ zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczeñ stron i zmiany w tym zakresie bêd± dokonane zgodnie z projektem zamiennym (dokumentacj± zamienn±); 4) zapis podpunktu 3) nie dotyczy wykonania prac przywracaj±cych stan poprzedni, w sytuacji kiedy do czasu odbioru koñcowego ca³o¶ci robót Wykonawca na zasadzie ryzyka ponosi wy³±czn± odpowiedzialno¶æ za oddanie przedmiotu umowy, zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót (w tym tak¿e robót odebranych w ramach odbiorów czê¶ciowych) na wskutek wyst±pienia nieprzewidzianych zjawisk losowych, w tym si³y wy¿szej, Wykonawca jest zobowi±zany do wykonania prac przywracaj±cych stan poprzedni (tzn. odtworzenia robót wykonanych) na w³asny koszt, bez ¿±dania z tego tytu³u dodatkowego (ponownego wynagrodzenia); 5) dopuszczalne s± zmiany postanowieñ umowy, które wynikaj± ze zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie postanowieñ umowy do nowego stanu prawnego; 6) dopuszczalne s± zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Wykonawcy, jak i Zamawiaj±cego. W tym zakresie zmiany nie wymagaj± zawarcia pisemnego aneksu
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujê, i¿: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Wojska w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Jana Kiliñskiego 7, 15-089 Bia³ystok, NIP: 5421290558, REGON: 00067116 2. Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿ne siê skontaktowaæ poprzez e-mail: iod@mwb.com.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora z dopiskiem IOD. Z inspektorem ochrony danych osobowych mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych w Muzeum Wojska w Bia³ymstoku 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej "ustawa Pzp"; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; o na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-07-24, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewiêcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Bia³ymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
- ¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA RADIA BIA£YSTOK S.A. W LIKWIDACJI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 65 w m. Knyszyn
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 684 Bielsk Podlaski-Narew w km 25+000-27+400.
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Przedszkola Samorz±dowego nr 78 ul. Zagórna 2/3 - termomodernizacja i roboty ogólnobudowlane.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej oczyszczalni i przepompowni ¶cieków, ujêæ wody, budynków Urzêdu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont ³azienek w budynku internatu Zespo³u Szkó³ im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Z³otopolu
- Remont wnêtrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i na¶wietli piwnicznych oraz pomieszczeñ archiwum w budynku A2
wiêcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.