eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie instalacji cieplnej w pomieszczeniu kotłowni mieszczącej się na Osiedlu "Wiczlino-Ogród" w budynku nr 13 w Gdyni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 55652 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Gdynia: Wykonanie instalacji cieplnej w pomieszczeniu kotłowni mieszczącej się na Osiedlu "Wiczlino-Ogród" w budynku nr 13 w Gdyni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 24139-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19056363200000, ul. ul. Opata Hackiego  14, 81213   Gdynia, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 627 38 18, faks 58 663 16 66, e-mail zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl
Adres strony internetowej (URL): https://opecgdy.com.pl/
Adres profilu: https://opecgdy.com.pl/przetargi-2/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji cieplnej w pomieszczeniu kotłowni mieszczącej się na Osiedlu "Wiczlino-Ogród" w budynku nr 13 w Gdyni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 1 fabrycznie nowego kotła wraz z jego rozmieszczeniem oraz wykonaniem z materiałów własnych Wykonawcy instalacji technologicznych, gazowej, elektrycznej i AKP oraz podłączeniem do rozdzielaczy przewodów instalacji wewnętrznych c.o. i c.w.u. doprowadzonych do pomieszczenia kotłowni przez firmę deweloperską - Grupę Inwestycyjną HOSSA S.A., mieszczącej się na Osiedlu "Wiczlino-Ogród" w budynku nr 13 w Gdyni. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także wykonanie oraz uzgodnienie z Zamawiającym projektu wykonawczego elektryki i automatyki kotłowni. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia winno być zgodne z Projektem Technicznym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej siwz. 4. Harmonogram prac: a) wykonanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu wykonawczego elektryki i automatyki kotłowni przez Wykonawcę - do dnia 31.03.2017 r. b) przygotowanie i udostępnienie pomieszczenia kotłowni przez Dewelopera - do dnia 31.03.2017 r. c) wykonanie przyłącza gazowego wraz z punktem redukcyjno-pomiarowym i gazomierzem przez Dewelopera (zakład gazowniczy) - do dnia 31.03.2017 r. d) wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. i c.w.u. budynku wraz z doprowadzeniem do pomieszczeń kotłowni instalacji wewnętrznych centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji ciepłej wody użytkowej i zimnej wody dla potrzeb połączenia z kotłowni przez Dewelopera - do dnia 13.04.2017 r. e) wprowadzenie i posadowienie kotła w pomieszczeniu kotłowni przez Wykonawcę - do dnia 30.04.2017 r. f) wyposażenie przewodu kominowego odprowadzającego spaliny z kotłowni we wkładkę ze stali kwasoodpornej o średnicy odpowiedniej do mocy kotłów oraz montażu czopuchów do kotłów przez dewelopera - do dnia 15.05.2017 r. g) wyposażenie pomieszczenia kotłowni w sprzęt gaśniczy zgodnie z Projektem Technicznym kotłowni przez Zamawiającego - do dnia 30.05.2017 r. h) wybudowanie kotłowni gazowej zgodnie z Projektem Technicznym przez Wykonawcę - do dnia 31.05.2017 r., w tym m.in.: - wykonanie prac związanych z połączeniem instalacji gazowej od punktu pomiarowego do kotła wraz ze ścieżką gazową palników i połączenia z automatyką kotłowni, - wyposażenia pomieszczenia kotłowni w stosowne schematy technologiczne i instrukcje obsługi kotłowni oraz oznaczenie na manometrach i termometrach czerwonym trwałym znacznikiem, maksymalnych parametrów pracy instalacji grzewczych, - rozruch i uruchomienie kotłowni, - zakończenie prac - zgłoszenie (awizacja) gotowości do obioru co najmniej 7 dni przed datą odbioru końcowego. 5. Zamawiający zobowiązuje się do sprawdzenia dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.5.a) siwz w terminie do 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia kompletnej dokumentacji projektowej w siedzibie Zamawiającego. 6. Nie dotrzymanie przez Zamawiającego terminu, o którym mowa w pkt. 3.6. siwz skutkować będzie przedłużeniem terminów, o których mowa w pkt. 3.6. siwz bez konsekwencji dla Wykonawcy. 7. Zamawiający nie dopuszcza dostawy kotła, ciepłomierzy oraz elementów automatyki innych niż wymienione w Wytycznych dotyczących projektu wykonawczego elektryki i automatyki kotłowni - załącznik nr 4 do siwz. 8. Zamawiający dopuszcza dostawy urządzeń innych (w pełni równoważnych) niż wymienione w Opisie technicznym stanowiącym element załącznika nr 1 do siwz. 9. Urządzenie równoważne to urządzenie o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do określonych w załączniku nr 1 do siwz. 10. W przypadku zaproponowania urządzeń równoważnych Wykonawca winien dołączyć do oferty specyfikację techniczną urządzeń określających wszystkie parametry urządzenia równoważnego umożliwiającą potwierdzenie równoważności urządzenia z wskazanym w załączniku nr 1 do siwz oraz karty doboru urządzenia. 11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego iż jakość, wydajność lub niezawodność zainstalowanych urządzeń równoważnych odbiega od parametrów określonych w załączniku nr 1 do siwz, Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest wymienić urządzenia na nowe, spełniające wymagania Zamawiającego, po wcześniejszej akceptacji nowego urządzenia przez Zamawiającego, w terminie do 7 dni od momentu poinformowania o tym fakcie Wykonawcę. 12. W odniesieniu do opisu izolacji termicznej zawartego w pkt. 2.8. Opisu technicznego stanowiącego element załącznika nr 1 do siwz - kolana na rurociągach w pomieszczeniu kotłowni powinny być izolowane odpowiednimi kształtkami izolacyjnymi. 13. Urządzenia wymienione w części dotyczącej specyfikacji komina i systemu spalinowego zostaną zakupione przez i na koszt Grupy Inwestycyjnej HOSSA S.A. w związku z wykonaniem zadań, o których mowa w pkt. 3.5.f) siwz. 14. Nie dotrzymanie terminów, o których mowa w pkt. 3.5. siwz przez firmę deweloperską - Grupę Inwestycyjną HOSSA S.A. lub/oraz przez Zamawiającego, skutkować będzie przedłużeniem terminów, o których mowa w pkt. 3.5 siwz, bez konsekwencji dla Wykonawcy. 15. Forma dokumentacji, o której mowa w pkt. 3.5.a) siwz winna być zgodna z wymaganiami zawartymi w Warunkach Technicznych NR 18G/2016 z dnia 16.02.2016 r. 16. Warunki dotyczące gwarancji: 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego - na urządzenia oraz wykonane prace stanowiące przedmiot zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV: 45331110-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT190000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "Kompakt" Sp. z o.o.,  biuro@kompakt.elblag.pl,  ul. Skrzydlata 28,  82-300,  Elbląg,  kraj/woj. Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160279,23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160279,23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 211680
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.