Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-07-24
Og³oszenie nr 556738-N-2017 z dnia 2017-07-24 r.
"Kryta P³ywalnia" w Chrzanowie: Wymiana sufitu podwieszanego na hali basenowej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Kryta P³ywalnia" w Chrzanowie, krajowy numer identyfikacyjny
35718257900000, ul.
ul. Mydlana
20
,
32500
Chrzanów, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
326 230 440, , e-mail
basen@chrzanow.pl, , faks
326 230 440.
Adres strony internetowej (URL): www.basen.chrzanow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
www.basen.chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.basen.chrzanow.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Kryta P³ywalnia 32-500 Chrzanów ul. Mydlana 20 pokój 2.16 I pietro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wymiana sufitu podwieszanego na hali basenowej
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zabezpieczenie posadzek p³ywalni w miejscach, gdzie bêd± odbywa³y siê roboty budowlane, ci±gi technologiczne i komunikacyjne.Demonta¿ istniej±cego sufitu podwieszanego wraz z konstrukcj± i kratkami wentylacyjnymi oraz akustycznej ok³adziny ¶ciennej na ¶cianie pn-wschodniej. Czyszczenie i konserwacja stalowej konstrukcji no¶nej stropu: zlokalizowanie skorodowanych miejsc na konstrukcji stalowej dachu i zabezpieczenie konstrukcji stalowej przed dalsz± korozj±, tak¿e w miejscach monta¿u nowych zawiesi dla konstrukcji wymienionego sufitu podwieszanego. Dok³adny zakres czyszczenia i konserwacji nale¿y okre¶liæ na etapie wykonawczym, z uwagi na brak mo¿liwo¶ci oceny stanu konstrukcji bez demonta¿u ca³ego sufitu podwieszonego. Uszczelnienie po³±czeñ blacha - fasada szklana na ca³ej d³ugo¶ci fasady pd-zachodniej.Wykonanie sufitu podwieszonego wraz z monta¿em uprzednio zdemontowanych i oczyszczonych kratek wentylacyjnych przykalenicowych oraz kratek wentylacyjnych przy po³±czeniu sufitu ze ¶cian±. Monta¿ dekoracyjnych wys³oniêæ obudów dawnych ¶wietlików elewacyjnych. Monta¿ akustycznej ok³adziny ¶ciennej na pn=wsch w miejscu wcze¶niej zdemontowanej. Demonta¿ rusztowañ oraz sprz±tanie po pracach remontowych.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45000000-7 |
45223110-0 |
44212500-4 |
44175000-7 |
44112600-4 |
44174000-0 |
45111300-1 |
45453000-7 |
45421146-9 |
45442100-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± zapewniaj±c± zamówienie.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca odpowiednio wype³ni w o¶wiadczeniu wstêpnym wykonawcy, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszego SIWZ pkt. 1.3.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) posiada niezbêdne do¶wiadczenie i wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± podobn± inwestycjê budowlan±.
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca odpowiednio wype³ni w o¶wiadczeniu wstêpnym wykonawcy, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszego SIWZ pkt. 1.4.
b). dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- co najmniej jedn± osob±, posiadaj±c± do¶wiadczenie w zakresie prac zwi±zanych z wykonywaniem czynno¶ci bran¿y budowlanej, uczestnicz±cej w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert , przy co najmniej dwóch robotach zwi±zanych z budow± dachów.
- co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± do¶wiadczenie w bran¿y budowlanej, uczestnicz±cej w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przy co najmniej dwóch robotach konstrukcji stalowej.
- Wykonawca mo¿e wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ jedn± osob±, która posiada do¶wiadczenie (o którym mowa powy¿ej), zarówno w zakresie prac zwi±zanych z wykonywaniem czynno¶ci bran¿y budowlanej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca odpowiednio wype³ni w o¶wiadczeniu wstêpnym, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do niniejszego SIWZ pkt 1.5., wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ przy realizacji zamówienia, podaj±c imiê i nazwisko, informacjê na temat zakresu wykonywanych przez dan± osobê czynno¶ci, informacjê na temat jej do¶wiadczenia oraz informacjê o podstawie do dysponowania t± osob±,
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia: a). Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Naczelnika Urzêdu Skarbowego, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e zyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert (W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich). b). Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne potwierdzenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert (W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich). c). Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. (W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców w ofercie musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
a). Stosowne dokumenty potwierdzaj±ce sytuacjê finansow± Wykonawcy wskazan± w pkt. 1.3. wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy, w szczególno¶ci informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed terminem sk³adania ofert.
b). Stosowne dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie przez Wykonawcê robót wskazanych w pkt. 1.4 wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy, w szczególno¶ci referencji lub inne dokumenty, wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonane, potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie.
- je¿eli z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty, potwierdzaj±ce nale¿yte wykonanie robót, budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwrócenia siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu na rzecz którego roboty by³y wykonane -
c). Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, potwierdzaj±cy informacje zawarte w pkt. 1.5. wstêpnego o¶wiadczenia wykonawcy, wraz z informacj± na temat zakresu wykonywanych przez dan± osobê czynno¶ci, informacjê na temat jej do¶wiadczenia oraz informacjê o podstawie do dysponowania ta osoba (wed³ug za³±cznika nr 5).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Na wezwanie zamawiaj±cego wykonawca sk³ada równie¿ specyfikacjê techniczn±, atesty lub inne dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ z wymaganiami zamawiaj±cego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)raz z ofert± winny byæ z³o¿one:Wstêpne o¶wiadczenie wykonawcy, stanowi±ce za³±cznik nr 2 do niniejszej SIWZ:Zobowi±zania wymagane postanowieniami pkt 11.3. niniejszej SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowaniu w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. Dokumenty z których wynika prawo do podpisania oferty, wzglêdnie do podpisania innych dokumentów wraz z ofert±, chyba, ¿e zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych,w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania (Dz. U. z 2014 r, poz.1114 oraz z 2016 r. poz.352), a wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych z ofert±.Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniê¿nej lub kserokopiê gwarancji lub porêczenia, je¿eli wadium jest wnoszone w innej formie ni¿ pieni±dz:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci 10.000,00 z³. S³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych.Wykonawca wnosz±c wadium winien zaznaczyæ, ¿e wadium jest wnoszone na "Wymiana Sufitu Podwieszanego na hal basenowej". w Krytej P³ywalni w Chrzanowie".Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y wskazaæ Zamawiaj±cego.Wadium musi by¶ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, w jednej lub kilku z nastêpuj±cych form:Pieni±dzu.
b). Porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym.
c). gwarancjach bankowych.
d). gwarancjach ubezpieczeniowych.
e). porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci ( Dz. U. Z 2014 r. poz 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy numer rachunku Zamawiaj±cego:
Bank Spó³dzielczy o/Chrzanów 17 8444 0008 0000 0064 2460 0002 . Po¿±dane jest za³±czenie do oferty kopii dokonanego przelewu.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczeñ powinno byæ z³o¿one w oryginale wraz z pismem przewodnim w siedzibie Zamawiaj±cego Kryta P³ywalnia w Chrzanowie ul. Mydlana 20, 32-500 Chrzanów, pok 2.16.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art.46 ust. 4A i 5 ustawy Pzp.
Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego, kwoty wadium.
Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu- dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa.
Wadium w formie gwarancji lub porêczenia, powinno zawieraæ równie¿: nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta / porêczyciela, (instytucji udzielaj±cych gwarancji / porêczenia) ze wskazaniem ich siedzib: w przypadku oferty wspólnej, nale¿y w tre¶ci dokumentu wyra¼nie podaæ, jako daj±cego zlecenie (Wykonawcy), nazwa i adresy wszystkich podmiotów sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy, musi wp³yn±æ na wskazany w pkt. 15.3 numer rachunku bankowego Zamawiaj±cego, najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania rozliczeñ miêdzy bankowych, Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ust. 1, 2 i 4 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto oferty | 80,00 |
okres rêkojmi | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach: zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególno¶ci gdy jest spowodowana: konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych wp³ywaj±cych na termin wykonania robót objêtych umowa podstawow±, wyst±pieniem wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych Wykonawcy wykonanie robót, klêsk ¿ywio³owych, nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, takich jak: opó¼nienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub przeszkodami daj±cymi siê przypisaæ Zamawiaj±cemu. zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeñ losowych miêdzy innymi takich jak: ¶mieræ, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, ¿e osoby zaproponowane bêd± posiada³y takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie.zmiany Podwykonawcy, w tym przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - pod warunkiem wykazania Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, ocena spe³niania warunków dokonana bêdzie przez Zamawiaj±cego na moment sk³adania ofert lub zg³oszenia zmiany przez Wykonawcê*, usuniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci Umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji, ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy lub etapowania prac, w zale¿no¶ci od posiadanych przez zamawiaj±cego ¶rodków finansowych w planie finansowym na 2017r. lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót bêdzie zbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, w tym zakresie przewiduje siê mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia stosownie o ograniczony zakres prac, zmiany stawki podatku VAT, (Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT), zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci odmiennych od przyjêtych w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, warunków wykonywania robót skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych, wprowadzeniu robót zamiennych z powodu: uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, aktualizacji rozwi±zañ projektowych w uwagi na postêp technologiczny, zaprzestania produkcji materia³ów budowlanych, których u¿ycie Zamawiaj±cy przewidzia³ przy realizacji przedmiotu umowy, wad dokumentacji projektowej, zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Szczegó³owy zakres robót zamiennych musi zostaæ udokumentowany. Wprowadzenie robót zamiennych w ¿aden sposób nie mo¿e wp³yn±æ na kwotê wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, okre¶lon± w § 8 ust. 1 umowy Je¿eli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, strona inicjuj±ca zmianê przedstawia projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z informacj± o konieczno¶ci lub nie zmiany pozwolenia na budowê (je¿eli dotyczy) oraz przedmiar robót i niezbêdne rysunki. Projekt ten wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiaj±cego. Dopuszczalne s± wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania o zamówienie nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik postêpowania. Takimi zmianami s± zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotycz±c nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-08, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Chrzanów
- Dostawa licencji serwerowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- Dostawa wyposa¿enia do pracowni Fablab w Chrzanowie
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug utrzymania czysto¶ci dla O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- ¦wiadczenie us³ug schronienia z wy¿ywieniem i zapewnieniem niezbêdnych warunków socjalnych oraz ¶wiadczenie us³ug schronienia wraz z wy¿ywieniem i us³ugami opiekuñczymi.
wiêcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szko³ach podstawowych Gminy Stê¿yca
- Remont i przystosowanie pomieszczeñ na potrzeby realizacji projektu "Bli¿ej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin prze¿ywaj±cych problemy opiekuñczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastêpczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepe³nosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zje¿d¿alni± rurow±
- Modernizacja i przebudowa budynku obs³ugi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównowa¿ona mobilno¶æ miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku u¿ytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowi±zuj±cych przepisów przeciwpo¿arowych
- Budowa sk³adnicy drewna nr 1 w le¶nictwie Gaj
wiêcej: Izolacja d¼wiêkoszczelna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.