eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńDostawa ciągnika wraz z osprzętem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-28

Gostyń: Dostawa ciągnika wraz z osprzętem
Numer ogłoszenia: 55684 - 2011; data zamieszczenia: 28.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyniu - jednostka organizacyjna gminy Gostyń , ul. Starogostyńska 9a, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 575 89 00, faks 065 572 00 54.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika wraz z osprzętem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nowego ciągnika wraz z osprzętem. 1) Ciągnik: - silnik 3-cylindry, diesel; - chłodzenie cieczą; - biegi (przód/tył)- 6/3; - napęd na wszystkie koła (układ 4x4); - blokada mechanizmu różnicowego na obie osie, - WOM 540/750 /min, zsynchronizowany z przekładnią, - podnośnik hydrauliczny z trzypunktowym układem zawieszenia udźwig 1000 kg, - hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego, - oświetlenie, - licznik motogodzin, - pałąk ochronny, - wysokość max 200 cm, - zbiornik paliwa 24 L, - wydajność pompy hydraulicznej 25 L/min, - masa ciągnika 1100 kg - opony z bieżnikiem na trawę - przedni TUZ udźwig min 200 kg - tylny TUZ udźwig min 1000 kg - kabina ogrzewana i wentylowana - homologacja i możliwość rejestracji i poruszania się po drogach - pomarańczowe światło ostrzegawcze kogut - ciągnik powinien być wyposażony wyświetlacz, który umożliwia stałą i pełną kontrolę nad parametrami pracy ciągnika Pług śnieżny do ciągnika: - możliwość montowania z przodu i z tyłu ciągnika - szerokość całkowita max 140 cm - listwa gumowa - hydrauliczna regulacja kąta pracy z kabiny kierowcy - montowany na TUZ kategorii 1 i 2 - regulacja szerokości oraz wysokości punktów zaczepiania do ciągnika - zabezpieczanie sprężynowe pługa przed uszkodzeniem po najeździe na wystającą przeszkodę - masa netto max 130 kg. Przyczepa: - ładowności min. 1200 kg z wyrzutem hydraulicznym na tył, ?- skrzynia o wymiarach max 220cm długa, 110cm szeroka, - burta wysokości max 40 cm, - stopa podporowa. 2) Ciągnik wraz z osprzętem powinny być fabrycznie nowe i kompletne. Osprzęt powinien być kompatybilny z ciągnikiem pod względem możliwości pracy. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia instrukcji obsługi w języku polskim oraz przeszkolenia pracowników Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gostyniu w zakresie obsługi urządzeń. Sprzęt musi spełniać obowiązujące wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dojazdu serwisu do zakupionych urządzeń. Serwis gwarancyjny realizowany będzie na zasadach określonych w książce serwisowej przy zachowaniu max. 24-godzinnego czasu reakcji na zgłoszenie awarii zakupionego ciągnika i urządzeń dodatkowych, a usunięcie usterek w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia reklamacji. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przez wyspecjalizowany personel jego lub firmy przez niego upoważnionej oraz zapewnia odpłatną wymianę części zamiennych. Wykonawca dokona dostawy oraz rozładunku przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego tj. ul. Starogostyńska 9a, 63-800 Gostyń na własny koszt zapewniając należyte jego zabezpieczenie w czasie transportu oraz dbałość przy załadunku i rozładunku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.22.33.00 - Przyczepy 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. Uwaga! Do oferty wykonawca dołącza oryginał pełnomocnictwa lub kopię pełnomocnictwa poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.osir.gostyn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyniu 63-800 Gostyń, ul. Starogostyńska 9a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gostyniu 63-800 Gostyń, ul. Starogostyńska 9a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.