Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-13
Rzeszów: Wykonanie podziału geodezyjnego, rozgraniczenia wód płynących nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. małopolskiego.
Numer ogłoszenia: 55684 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie , ul. A. Asnyka 7, 35-001 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 853 78 00, faks 17 853 78 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziału geodezyjnego, rozgraniczenia wód płynących nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. małopolskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podziału geodezyjnego, rozgraniczenia wód płynących nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. małopolskiego w formie IV odrębnych zadań częściowych w tym: z zakresu podziału geodezyjnego nieruchomości: 2 zadania częściowe z terenu pow. olkuskiego, 1 zadanie częściowe z terenu pow. tarnowskiego; z zakresu rozgraniczenia wód płynących: 1 zadanie częściowe z terenu pow. miechowskiego, Określenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV - 71.33.00.00-0 Dokumentacja dla Zamawiającego z wykonanego podziału nieruchomości powinna zawierać: 1. Odpisy z ksiąg wieczystych. 2. Sprawozdanie z badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów dla nieruchomości, które nie posiadają wpisu Skarbu Państwa lub Agencji Nieruchomości Rolnych jako właściciela.* 3. Dokumenty z ustalenia przebiegu granic (przyjęcia granic) zewnętrznych dzielonego kompleksu (działki):** 3.1. Sprawozdanie techniczne opisujące czynności odszukania na gruncie znaków granicznych wskazania ich stronom postępowania.** 3.2. Protokół z wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych, wykonanego w trybie art. 39 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne w przypadku gdy znaki graniczne nie zostaną odszukane na gruncie. ** 3.3. Protokół ustalenia przebiegu granic w trybie określonym w § 37, § 38 ust.1, 2 i 4 oraz § 39 rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz.454) w sytuacji, gdy brak jest dokumentacji opisanej w § 36 rozporządzenia lub jeżeli zawarte w niej dane nie są wiarygodne, lub nie odpowiadają obowiązującym standardom technicznym.** 4 Przy podziale nieruchomości rolnych - wstępny projekt podziału uzgodniony z Zamawiającym. 5. Przy podziale wg ustawy o gospodarce nieruchomościami - wstępny projekt podziału uzgodniony z Zamawiającym wraz z postanowieniem i decyzją wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, zatwierdzającą wykonany podział, opatrzoną klauzulą prawomocności. 6. Mapę z projektem podziału wraz z wykazem zmian gruntowych, wykazem synchronizacyjnym w przypadku różnicy oznaczeń i powierzchni nieruchomości pomiędzy stanem wykazanym w księdze wieczystej i ewidencji gruntów - 4 egz. przyjęte do ewidencji przez Pow. Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. 7. Wypis z aktualnie obowiązującego planu zagospodarowania przestrzennego a w przypadku jego braku, wypis ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. 8. Protokół z dokonanej trwałej stabilizacji punktów granicznych, podpisany przez przedstawiciela zamawiającego. 9. Projekt wniosku do właściwego sądu rejonowego - wydziału ksiąg wieczystych o ujawnienie dokonanego podziału. Dokumentacja dla Zamawiającego dot. rozgraniczenia wód płynących powinna być przygotowana zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne. Operat winien być sporządzony w tylu egzemplarzach ile wymaganych jest do wydania decyzji. (*w przypadku stwierdzenia, że Skarb Państwa nie posiada tytułu prawnego do jednej z działek w kompleksie działkę te należy wydzielić z kompleksu i oznaczyć jej granice na gruncie), (**Realizować stosownie do obowiązujących w tym przedmiocie przepisów prawa, w tym art. 15 ustawy z dnia 18.07.2001r. Prawo wodne t. jedn. Dz. U. z 2005r. nr 239, poz. 2019 ze zm). Dokumenty wyszczególnione w ww. punktach nie stanowiące oryginałów, winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Pow. Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wg wzorów stanowiących załączniki nr 2, 3 oraz 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawcę wg wzorów stanowiących załączniki nr 2, 3 oraz 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zasadnicze dokumenty składające się na ofertę: a) wypełniony formularz oferty, b) wypełniony formularz cenowy w treści tabeli określającej poszczególne zadania częściowe stanowiące załącznik do SIWZ, c) dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków ujętych w § 9 SIWZ. 2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia, kilka bądź jedno zadanie częściowe. Oferty składane są w jednym egzemplarzu. 3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca. 5. Oferta musi wyrażać stanowczą wolę wykonawcy do zawarcia umowy określonej treści, zdefiniowanej we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi. 7. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny, niezmywalnym tuszem, atramentem itp., wszelkie poprawki winny być zaparafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 8. Oferta winna być sporządzona wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku sporządzania oferty i załączników nie na drukach formularzy załączonych do SIWZ należy zachować jednolity układ oraz kolejność pełnego zakresu treści. 9. Wszystkie zapisane strony oferty (łącznie z załącznikami) muszą być ponumerowane poczynając od pierwszej strony oferty poprzez wszystkie załączniki. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez wykonawcę kserokopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 11. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo w oryginale musi być dołączone do oferty. 12. Ofertę należy zszyć, oprawić lub złożyć w innej formie uniemożliwiającej rozsypanie kartek. 13. Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 14. Oferta winna być opakowana w sposób uniemożliwiający jej odczytanie przed otwarciem. Kompletną ofertę należy złożyć w opakowaniu zaadresowanym do zamawiającego: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie, 35-001 Rzeszów, ul. Asnyka 7, nr zadania RZ.SOP.0160.3.2015 opisując: /przetarg nieograniczony na wykonanie podziału geodezyjnego, rozgraniczenia wód płynących nieruchomości /działek/ będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie woj. małopolskiego/ nie otwierać do dnia 25 marca 2015 roku do godziny 11:00. 15. Na odwrocie koperty lub w innym miejscu należy podać adres i nazwę firmy składającej ofertę. 16. Rozliczenia za wykonane usługi dokonywane będą tylko w złotych polskich.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, wysokość kar umownych z tyt. niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera wzór stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. 3. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 3.1. Dopuszcza się zmianę umownego terminu, pod warunkiem, że: a) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwalają na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne), b) przedłużają się procedury administracyjne związane bezpośrednio z wykonaniem umowy, c) zaistnieje potrzeba przeprowadzenia robót dodatkowych, wyłącznie na czas ich prowadzenia jeżeli nie jest możliwe ich przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym, 3.2. Dopuszcza się zmianę umownego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie, możliwość wyłączenia z umowy części zamówienia. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez odrębnego wezwania jeżeli Wykonawca nie usunie wad wskazanych przez Zamawiającego w protokole odbioru w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie
ul. A. Asnyka 7, 35-001 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Rzeszowie ul. A. Asnyka 7, 35-001 Rzeszów (kancelaria, pokój nr 112).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. olkuskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział działki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. olkuskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wydzielenie części nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: podział nieruchomości - teren pow. tarnowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podział 2 działek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: rozgraniczenie wódy płynącej - teren pow. miechowskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rozgraniczenie wody płynącej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin - 20
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup wraz z dostawą dziesięciu sztuk laptopów biznesowych
- Świadczenie usług BHP w zakresie pełnienia funkcji doradczych, kontrolnych i szkoleniowych oraz p.poż
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia oraz usług konserwacyjnych dla systemów na rzecz Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie.
- Dostawa wyposażenia medycznego wyszczególnionego w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup (dostawa) fabrycznie nowego samochodu osobowo - dostawczego.
- Usługa konserwacji, przeglądów oraz monitorowania instalacji przeciwpożarowych na obiektach UR przez okres 36 miesięcy
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Czeremcha
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na przebudowę, rozbudowę i projekt wnętrz części noclegowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Różanieckie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Bukowskie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego na działce nr 73/1 w miejscowości Trębice Dolne, gm. Paprotnia
- Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.