eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › Budowa odcinka ulicy łączącego ul. Zieloną z ul. Poprzeczną w Czerwonaku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-18

Czerwonak: Budowa odcinka ulicy łączącego ul. Zieloną z ul. Poprzeczną w Czerwonaku
Numer ogłoszenia: 55689 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak, ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, fax 061 8120270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa odcinka ulicy łączącego ul. Zieloną z ul. Poprzeczną w Czerwonaku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa odcinka ulicy łączącego ul. Zieloną z ul. Poprzeczną w Czerwonaku. 2) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.20-6 Dodatkowe przedmioty Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.13.00-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45.10.00.00-8 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.34.00.00-2 Roboty w zakresie regulacji ruchu 45.23.31.50-5 3) Zamówienie obejmuje budowę nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o długości 106m, szerokości 7m, z obustronnym chodnikiem z kostki prefabrykowanej betonowej, szerokość chodnika 2,0 i 1,5m oraz budowę kanalizacji deszczowej i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej. 4) Zakres zamówienia obejmuje: f) ulicy o nawierzchni asfaltowej g) chodników o nawierzchni z kostki betonowej h) sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur kamionkowych glazurowanych Ø 200mm wraz ze studniami przelotowymi (żelbetowymi) średnicy Ø 1000mm i) sieci kanalizacyjnej deszczowej z rur kamionkowych glazurowanych Ø 300mm wraz ze studniami przelotowymi (żelbetowymi) średnicy Ø 1000mm i wpustami j) robót towarzyszących takich jak: rozbiórki i budowa ogrodzeń, wycinka drzew i krzewów, oznakowanie drogowe, rozbiórka elementów ulic (nawierzchnie; chodniki; krawężniki; obrzeża) 5) Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od dnia odbioru technicznego. 6) Informacje dodatkowe: Ilekroć SIWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa powyżej, uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy, polskie aprobaty techniczne, polskie specyfikacje techniczne. 7) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ. II. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Budowa kanału sanitarnego z rur kanalizacyjnych kamionkowych glazurowanych na odcinku od studni istniejącej (Si) do projektowanej studni S1 i dalej do S4 o długości 131,00 mb (długość łączna ze studniami przelotowymi) z wyodrębnieniem n/w odcinków i studni Lp. Odcinek Określenie odcinka wg oznaczenia studni Długość odcinka (długość łączna ze studniami) - mb Ilość zabudowanych trójników 200/150/200 w kanale - szt Odgałęzienia 1 1 S istn.-S1 9,00 mb - - 2 2 S1-S2 41,00 - - 3 3 S2-S3 16,00 - - 4 4 S3-S4 15,00 - - 5 5 S4-S5 18,00 1 - 6 6 S5-S6 32,00 - - 2. Budowa studni kanalizacyjnych przelotowych, wykonanych z prefabrykowanych kręgów żelbetowych z betonu B45 W8 z podstawowym kręgiem prefabrykowanym z zamkniętym dnem zwanym dennicą. Lp. Numer studni wysokość czynna studni 1 S 1 H.=1,71m 2 S 2 H=2,01m 3 S3 H=1,69m 4 S4 H=1,60m 5 S5 H=2,64m 6 S6 H=1,60m 3. Budowa kanału kanalizacji deszczowej z rur kamionkowych glazurowanych średnicy 300mm wraz z przykanalikami z rur kamionkowych glazurowanych średnicy 200mm na odcinku od studni istniejącej KDi do KDI - KDIV o długości (długość łączna ze studniami przelotowymi) 106,55 mb oraz przykanalików 31,37 mb Lp. Odcinek Określenie odcinka wg oznaczenia studni Długość odcinka (długość łączna ze studniami) - mb Wpusty drogowe - szt Odgałęzienia-przykanaliki z rur kamionkowych glazurowanych Ø 200mm do zabudowania od studni KDx do wpustu -mb 1 1 KD istn. -KDI 13,20 1 18,25 2 2 KDI-KDII 37,10 1 4,52 3 3 KDII-KDIII 38,40 1 4,05 4 4 KDIII-KDIV 17,85 1 1,55 4. Budowa studni kanalizacji deszczowej, przelotowych wykonanych z prefabrykowanych kręgów żelbetowych z betonu B45 W8 z podstawowym kręgiem prefabrykowanym z zamkniętym dnem zwanym dennicą. Lp. Numer studni wysokość czynna studni 1 KD I H.=1,71m 2 KD II H=2,01m 3 KD III H=1,69m 4 KD IV H=1,60m 5. Wykonanie nawierzchni utwardzonej z masy asfaltowo-betonowej na podbudowie piaskowo-cementowej oraz z betonowej 1) Warstwa ścieralna gr 11 cm- powierzchnia 1009,81 m² 2) Warstwa wiążąca gr 4 cm- powierzchnia 1009,81 m² 3) Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr 10 cm- powierzchnia 1009,81 m² 4) Podbudowa betonowa gr 20 cm - powierzchnia 1009,81 m² 6. wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr 6 cm na podbudowie z podsypki cementowo-piaskowej - powierzchnia łączna 446,82 m² 7. wykonanie krawężników betonowych ściętych 100/20/30 cm na ławie betonowej - 251,50 mb 8. wykonanie obrzeży betonowych - 384,00 mb 9. malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych na jezdni -15,00 m² 10. malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych-66.00 m² 11. montaż słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm- 16 szt 12. montaż tablic znaków drogowych o powierzchni do 0.3 m2- 22 szt 13. ułożenie rur ochronnych z PCW o średnicy do 75 mm-24 mb 14. budowa ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych- 125,40 m² 15. wykonanie cokołu betonowego 0.2x0.3 m 0.2x0.8 m-126,00 mb 16. wykonanie grodzenia z siatki wysokości 1.5 m na słupkach stalowych - 126,00 mb 17. przebudowa istniejącej sieci gazowej PE63 na odcinku kolizji - 1 kpl 18. profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni -1552.445 m² 19. ława pod krawężniki betonowa z oporem-beton B-15- 15,03 m³ 20. ława pod krawężniki betonowa z oporem na łukach -beton B-15-7,605 m³ 21. rozbiórki 1) Ogrodzenia z prefabrykowanych elementów żelbetowych- m2 222.20 2) Ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych -m2 45.00 3) Ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych - m2 84.00 4) Bramy z siatki w ramach z kształtowników stalowych ze słupkami -m2 6.000 5) rozbiórka elementów konstrukcji betonowych nie -m3 19.300 6) cięcie piłą nawierzchni bitumicznych-m 113.000 7) rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm -m2 66.080 8) rozbiórka podbudowy betonowej o gr. do 20 cm -m2 66.080 9) rozbiórka krawężników betonowych 15x30 cm wraz z -m 89.000 10) obrzeży 6x20 cm na podsypce piaskowej-m 45.000 11) chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce cementowo-piaskowej-m2 83.250 12) karczowanie drzew z cięciem drewna piłą mechaniczną (śr. 26-35 cm)-szt. 5.000 13) karczowanie drzew z cięciem drewna piłą mechaniczną (śr. 10-15 cm)-szt. 4.000 14) karczowanie rzadkich krzaków i podszycia- ha 0.010 15) czyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu (drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu) ze spaleniem na miejscu-m2 200.000 16) wywóz materiałów z rozbiórki- kpl 1 17) roboty ziemne: 1) roboty pomiarowe - km 0.120 2) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości do 15 m2 731.510 3) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 20 cm m2 195.990 4) Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o grubości 35 m2 986.090 5) Wykopy w gruncie kat. I-II z przemieszczeniem m3 585.000 6) Zakup i dostawa brakującej objętości gruntu mineralnego m3 776.487 7) Formowanie i zagęszczanie nasypów o wys. do 3.0 , Wskaźnik zagęszczenia Js = 1.00-m3 776.487 8) Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III Wskaźnik zagęszczenia Js = 1.00-m3 585.000 9) plantowanie terenu -m2 1919,578 10) Plantowanie skarp i dna wykopów -m2 192.292 11) Humusowanie skarp z obsianiem przy grub.warstwy humusu 10 cm-m2 819.360 III. CAŁKOWITY ZAKRES ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ OPISANY W ZAŁĄCZNIKU DO NINIEJSZEGO OPISU: l.p. Nr ST Rodzaj robót 1 00.00 wymagania ogólne 2 01.01 roboty ziemne dla kanalizacji 3 01.02 Sieć kanalizacji sanitarnej; Sieć kanalizacji deszczowej 4 01.03 Roboty ziemne liniowe dla robót drogowych 5 01.04 Nawierzchnie z nas bitumicznych 6 01.05 Warstwy odsączające 7 01.06 Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem 8 01.07 Krawężniki 9 01.08 Obrzeża chodników 10 01.09 Chodniki z kostki betonowej 11 01.10 Beton nie konstrukcyjny B10-podbudowa 12 01.11 Ogrodzenia z siatki stalowej na słupkach 13 01.12 Wycinka drzew i krzewów 14 Przedmiar robót: 1) roboty drogowe, 2) kanał sanitarny i deszczowy 15 Dokumentacja techniczna Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, dotyczących wykonania robót budowlanych określonych niniejszą SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.10.00.00-8, 45.34.00.00-2, 45.23.31.50-5.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć_tysięcy_złotych). 2) Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3) Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. VII O. Poznań nr rachunku: 24 1090 1737 0000 0001 0792 9837 na przelewie należy umieścić informację :wadium - budowa odcinaka łączącego ul. Zieloną z ul. Poprzeczną, b) Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, w terminie do dnia 9 kwietnia 2008r. do godziny 09:30, c) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. d) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. e) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. (1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp),tj.: (1) dysponują przynajmniej - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności uprawnień budowlanych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń kanalizacyjnych; - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności uprawnień drogowych; i osoby te są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp),tj.: d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą : spełnia - nie spełnia. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego powyżej w pkt .1) lit. b) (1) tiret pierwszy i drugi (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje), e) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa powyżej w pkt .1) lit. b) (1) tiret pierwszy i drugi, posiadają wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia: (1) decyzja o nadaniu uprawnień oraz (2) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. f) dowód wniesienia wadium. 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605): a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: pkt. 1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów- jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ; b) kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną w oparciu o przedmiar, projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający zastrzega jednak, że pominięcie pozycji z przedmiaru uważane będzie za wycenienie pominiętej pozycji w innych pozycjach kosztorysu ofertowego, pozycje nieujęte i niewycenione nie będą zapłacone . c) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, d) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 5) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czerwonak.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.