eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekUsługi serwisowe tomografu komputerowego LightSpeed Ultra

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-13

Szczecinek: Usługi serwisowe tomografu komputerowego LightSpeed Ultra
Numer ogłoszenia: 55692 - 2015; data zamieszczenia: 13.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o. , ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe tomografu komputerowego LightSpeed Ultra.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług serwisowych tomografu komputerowego LightSpeed Ultra - CT LS 8. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia świadczenia usług przez autoryzowany serwis zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679). Na usługi serwisowe - czynności podejmowane w ich ramach, składają się czynności serwisowe konserwacyjne polegające na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych aparatu, zalecanych przez producenta oraz pozostałe czynności serwisowe polegające na usuwaniu wszelkich wad i usterek, które ujawniły się w okresie obowiązywania umowy i są podejmowane w celu przywrócenia aparatu do stanu umożliwiającego używanie go zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem. Strony postanawiają, iż usługi serwisowe obejmują swoim zakresem nieodpłatne aktualizacje oprogramowania, zainstalowanego w aparacie, dokonywane zgodnie z zaleceniami producenta aparatu. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zobowiązań przyjętych na podstawie umowy w ten sposób, iż: - Zamawiający w okresie obowiązywania umowy będzie posiadać techniczną możliwość zgłaszania Wykonawcy konieczność podjęcia czynności serwisowych przy użyciu jednego przycisku (uruchomienie opcji zdalnego powiadamiania przez Wykonawcę) z konsoli operatorskiej aparatu oraz wszelkich usterek i awarii, które ujawniły się w okresie obowiązywania umowy, - Zamawiający w okresie obowiązywania umowy będzie posiadać techniczną możliwość zdalnego diagnozowania uszkodzeń, awarii poprzez sieć komputerową, naprawę oprogramowania w sposób polegający na przywróceniu parametrów umożliwiających używanie aparatu zgodnie z właściwościami i przeznaczeniem, - zapewni możliwości generowania raportów dotyczących czynności serwisowych zawierających: czas oraz skuteczność czynności serwisowych (również wykonywanych zdalnie), wymienionych części zamiennych oraz szacunkowy czas sprawności sprzętu po wykonaniu czynności serwisowych, - czynności serwisowe aparatu będą wykonywać osoby wskazane przez Wykonawcę, które posiadają w okresie obowiązywania umowy autoryzację producenta uprawniającą do wykonywania takich czynności, - w ramach wykonywanych czynności serwisowych dokona nieodpłatnej wymiany wszelkich części zamiennych i materiałów zużywalnych łącznie z lampą RTG (model wymieniony w instrukcji obsługi posiadanego tomografu), - części zamienne i materiały zużywalne będą wymieniane na oryginalne, przez co strony rozumieją części i materiały akceptowane przez producenta aparatu (zgodne z fabryczną konfiguracją aparatu oraz zaleceniami instrukcji obsługi)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 15000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 usługi serwisowej o wartości rocznej nie mniejszej niż 238 000,00 zł brutto, potwierdzonej, że te usługi zostały wykonane należycie. - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia (certyfikat) ze szkolenia w Polsce lub za granicą autoryzowany przez wytwórcę urządzenia, uprawniającego do przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatu LightSpeed Ultra - CT LS 8. - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę roszczenia nie niższą niż 500 000,00 zł. - Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Spis treści; 2. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1; 3. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 2; 4. Zatwierdzony wzór umowy - Załącznik nr 9; 5. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika; 6. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom z określeniem rodzaju, zakresu i ilości. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę; 7. Certyfikat lub inny dokument, potwierdzający posiadanie autoryzowanego serwisu - zgodnie z załącznikiem nr 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 lutego 2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz.U. z 2011 nr 51 poz. 265). 8. Oryginał dokumentu wniesienia wadium lub kopia przelewu bankowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - szybkość usługi - dojazd na miejsce - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy. Zakres dopuszczalnych zmian został określony w projekcie Umowy (Załącznik nr 9). 2. Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wszystkich warunków ujętych w SIWZ, dotyczących wykonania usługi stanowiących Przedmiot Zamówienia, na zasadach określonych we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 12:00, miejsce: sekretariat: Szpital w Szczecinku Sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.