Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2018-05-14
Og³oszenie nr 557320-N-2018 z dnia 2018-05-14 r.
Urz±d Gminy Kêtrzyn: Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nakomiadach i Szko³y Podstawowej w Biedaszkach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Warmiñsko Mazurskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urz±d Gminy Kêtrzyn, krajowy numer identyfikacyjny
53553400000, ul.
ul. Ko¶ciuszki
2
,
11-400
Kêtrzyn, woj.
warmiñsko-mazurskie, pañstwo
Polska, tel.
089 7512474 w. 17, e-mail
admidnitrator@bip.ketrzyn.sprint.com.pl, faks
897 512 746.
Adres strony internetowej (URL): bip.gminaketrzyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.gminaketrzyn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.gminaketrzyn.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty mog± byæ sk³adane wy³±cznie w nastêpuj±cy sposób: drog± pocztow± na adres Zamawiaj±cego lub dostarczone do siedziby Zamawiaj±cego, do pokoju nr 16.
Adres:
Urz±d Gminy Kêtrzyn, ul. Ko¶ciuszki 2, 11-400 Kêtrzyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nakomiadach i Szko³y Podstawowej w Biedaszkach
Numer referencyjny:
RGG.271.26.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Zakres zamówienia: I) Zadanie (czê¶æ) nr 1 tj. termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Nakomiadach 1) roboty ogólnobudowlane: a) u³o¿enie we³ny mineralnej na stropie nad I piêtrem - dach czê¶ci g³ównej budynku szko³y, b) ocieplenie stropodachu wentylowanego poprzez wdmuchiwanie we³ny mineralnej - dach ³±cznika, c) naprawa dachu w miejscu wyst±pienia zniszczeñ - dach czê¶ci by³ej biblioteki, d) wymiana drzwi zewnêtrznych, e) wymiana stolarki okiennej zewnêtrznej, f) roboty przy elewacji i elementach zewnêtrznych - cokó³ wg projektu m.in. : o odkopanie budynku do wierzchu ³aw fundamentowych, o oczyszczenie ¶cian budynku, uzupe³nienie ewentualnych ubytków, zaizolowanie i ocieplenie, o obsypanie ¶cian fundamentowych, ubicie warstwami, wykonanie podk³adu z piasku i u³o¿enie obrze¿y, g) roboty przy elewacji i elementach zewnêtrznych wg projektu m.in.: o roboty rozbiórkowe, o oczyszczenie i docieplenie ¶cian budynku, o oczyszczenie i malowanie kominów oraz czê¶ci nieocieplanych daszków, o wykonanie obróbek blacharskich, monta¿ rur spustowych i parapetów, 2) wykonanie technologii pompy ciep³a na potrzeby c.o. + c.w.u. wspomaganej przy pomocy ¼ród³a szczytowego w postaci istniej±cego kot³a na pelet drzewny oraz wykonanie przy³±cza niskoparametrowej sieci cieplnej c.o. + c.w.o., 3) przebudowa instalacji elektrycznej w kot³owni w budynku Szko³y, 4) instalacja paneli fotowoltaicznych i wymiana instalacji o¶wietlenia na dachu budynku Szko³y. II) Zadanie (czê¶æ) nr 2 tj. termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Biedaszkach 1) roboty ogólnobudowlane: a) stropodach nad hal± sportow± - rozbiórka pokrycia papy, uzupe³nienie ubytków, przyklejenie warstwy styropapy, wykonanie pasa nadrynnowego z mocowaniem rynien przy uwzglêdnieniu pogrubienia ¶ciany, wykonanie wierzchniej warstwy dachu z papy termozgrzewalnej, b) wykonanie konstrukcji wsporczej dachowego urz±dzenia nawiewno - wywiewnego z odzyskiem energii, c) ocieplenie stropodachu wentylowanego poprzez wdmuchiwanie we³ny mineralnej d) wymiana drzwi zewnêtrznych, e) wymiana drzwi wewnêtrznych, f) wymiana stolarki okiennej zewnêtrznej, g) roboty przy elewacji i elementach zewnêtrznych - cokó³ wg projektu m.in.: o odkopanie budynku do wierzchu ³aw fundamentowych, o oczyszczenie ¶cian budynku, uzupe³nienie ewentualnych ubytków, zaizolowanie i ocieplenie, o obsypanie ¶cian fundamentowych, ubicie warstwami, wykonanie podk³adu z piasku i u³o¿enie obrze¿y, h) roboty przy elewacji i elementach zewnêtrznych wg projektu m.in.: o roboty rozbiórkowe, o oczyszczenie i docieplenie ¶cian budynku, o oczyszczenie i malowanie kominów oraz czê¶ci nieocieplanych daszków, o wykonanie obróbek blacharskich, monta¿ rur spustowych i parapetów, 2) wykonanie technologii pompy ciep³a na potrzeby c.o. + c.w.u. wspomaganej przy pomocy ¼ród³a szczytowego w postaci projektowanej kot³owni na pelet drzewny oraz technologii wentylacji mechanicznej z rekuperacj± w hali sportowej, 3) przebudowa instalacji elektrycznej w kot³owni w budynku Szko³y, 4) instalacja paneli fotowoltaicznych i wymiana instalacji o¶wietlenia na dachu budynku Szko³y. 2. Uszczegó³owienie opisu i zakresu przedmiotu zamówienia zawieraj± nastêpuj±ce za³±czniki, które s± integraln± czê¶ci± SIWZ : 1) projekty budowlane/wykonawcze, a je¿eli Zamawiaj±cy za³±czy³ zmiany do projektów, to Wykonawca uwzglêdnia zakres zamówienia okre¶lony w tych zmianach, 2) przedmiary robót, 3) specyfikacje techniczne. 3. Przedmiar robót nale¿y traktowaæ jako opracowanie niestanowi±ce jedynej podstawy do ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z ca³o¶ci± dokumentacji opisuj±cej przedmiot zamówienia. Je¿eli istniej± roboty lub czynno¶ci, które Wykonawca, przy za³o¿eniu profesjonalnego charakteru prowadzonej dzia³alno¶ci oraz przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci, mo¿e przewidzieæ na etapie przygotowania oferty, tj. zapoznania siê z dokumentacj± przetargow± oraz oglêdzin miejsca realizacji zadania i jego otoczenia, zobowi±zany jest uwzglêdniæ je w cenie ofertowej. Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji miejsca realizacji zadania i jego otoczenia w celu oszacowania na w³asn± odpowiedzialno¶æ, na w³asny koszt i ryzyko, danych, jakie mog± okazaæ siê niezbêdne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45110000-1 |
45111200-0 |
45262500-6 |
45261210-9 |
45410000-4 |
45421000-4 |
45442100-8 |
45331000-6 |
45331100-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje dla ka¿dej czê¶ci zamówienia mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegaj±cego na wykonaniu robót budowlanych podobnych do objêtych niniejszym zamówieniem, tj. zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu wszystkich lub czê¶ci z rodzajów robót budowlanych objêtych niniejszym zamówieniem, o wielko¶ci nie wiêkszej ni¿ 20% warto¶ci szacunkowej brutto, ustalonej na podstawie kosztorysu inwestorskiego zamówienia podstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne bêd± z warunkami okre¶lonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2018-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Za minimalny poziom zdolno¶ci uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcê, ¿e:
- nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ minimum 1 robotê budowlan± o ni¿ej podanej warto¶ci, polegaj±c± na budowie, przebudowie lub termomodernizacji obiektów u¿yteczno¶ci publicznej (przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej nale¿y rozumieæ budynek zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie)
1) dla czê¶ci 1 zamówienia - co najmniej 800.000,- z³ (osiemset tysiêcy z³otych) brutto,
2) dla czê¶ci 2 zamówienia - co najmniej 800.000,- z³ (osiemset tysiêcy z³otych) brutto,
w przypadku sk³adania oferty na kilka czê¶ci zamówienia nie jest wymagane wykazanie wykonania powy¿szych robót odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci, z tym, ¿e Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ spe³nianie powy¿szych wymagañ w odniesieniu do ka¿dej czê¶ci zamówienia, na któr± sk³adana jest oferta;
w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spe³niania warunku zobowi±zany jest wykazaæ udzia³ tych podmiotów w wykonaniu zamówienia;
UWAGA: w przypadku podania warto¶ci robót budowlanych w walucie innej ni¿ PLN, w celu oceny spe³niania ww. warunku, Zamawiaj±cy dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowi±zuj±cego w dniu publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych;
- dysponuje, do realizacji zamówienia publicznego przynajmniej nastêpuj±cymi osobami:
o 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej lub inne uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci w aktualnym stanie prawnym, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, oraz spe³niaj±c± warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. bêd±c± cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego,
o 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci w aktualnym stanie prawnym, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, oraz spe³niaj±c± warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. bêd±c± cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego,
o 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia budowlane umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci w aktualnym stanie prawnym, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, oraz spe³niaj±c± warunki do wykonywania tych funkcji, tzn. bêd±c± cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³aceniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ, Wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów (np. za¶wiadczeñ, referencji), okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone; z tre¶ci wykazu musi wynikaæ, i¿ Wykonawca spe³nia warunek okre¶lony w pkt 7.4 ppkt 2 lit.c tiret pierwsze;
2) wykaz osób wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; z tre¶ci wykazu musi wynikaæ, i¿ wykonawca spe³nia warunek okre¶lony w pkt 7.4 ppkt 2 lit.c tiret drugie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (z otwarcia ofert); w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1 Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 04.06.2018 do godz. 13:00.
2 Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany wnie¶æ wadium dla ka¿dej czê¶ci zamówienia, na które/któr± sk³adana jest oferta, w wysoko¶ci wymaganej, tj. w wysoko¶ci:
1) czê¶æ 1: 20 000,- PLN (dwadzie¶cia tysiêcy z³otych),
2) czê¶æ 2: 20 000,- PLN (dwadzie¶cia tysiêcy z³otych),
w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 ustawy:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wymagane jest do³±czenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcê w przypadku formy pieniê¿nej wadium. W przypadku wyboru formy niepieniê¿nej wadium, orygina³ dokumentu potwierdzaj±cy wniesienie wadium Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty.
3. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty kwoty wadium na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w ustawie oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert±, okre¶lony w niniejszej specyfikacji.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Nr 71 2030 0045 1110 0000 0287 4780, z tytu³em:
WADIUM "Przetarg na termomodernizacjê budynku Szko³y Podstawowej w Nakomiadach i Szko³y Podstawowej w Biedaszkach" czê¶æ .......
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uzna wadium, które w wymaganym terminie znajdowaæ siê bêdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
5. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zwrot wadium nast±pi zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy.
7. Zatrzymanie wadium nast±pi w przypadkach wynikaj±cych z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy.
8. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
9. Oferty Wykonawców, którzy nie wnios± wadium lub wnios± wadium w sposób niezgodny z wymogami SIWZ, zostan± odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj±, pod rygorem niewa¿no¶ci, zgody obu stron umowy w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne s± wy³±cznie w granicach nienaruszaj±cych art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Z zastrze¿eniem ust.1, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy dopuszczalne s± nastêpuj±ce zmiany zawartej umowy: a) w zakresie zmiany wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± stawki Vat: - w przypadku zmiany obowi±zuj±cych przepisów dotycz±cych podatku VAT - wynagro- dzenie brutto bêdzie równe dotychczasowemu wynagrodzeniu netto, powiêkszonemu o kwotê podatku Vat, wynikaj±c± z zastosowania nowej stawki; b) w zakresie zmiany terminu realizacji : - w nastêpstwie wykraczaj±cych poza terminy okre¶lone w KPA procedur administracyj- nych oraz innych terminów formalno-prawnych maj±cych wp³yw na terminy wykonania przedmiotu umowy, a niewynikaj±cych z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy - zmiana terminu wykonania o czas niezbêdny na prawid³owe wykonanie przedmiotu umo- wy; - w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i maj±cych wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy - zmiana terminu wykona - nia o czas niezbêdny na prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy; - w przypadku wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej lub specyfikacji techniczych, bêd±cych podstaw± realizacji przedmiotu umowy, je¿eli wprowadzenie zmian wp³ywa na termin wykonania przedmiotu umowy -zmiana terminu wykonania o czas niezbêdny na prawid³owe wykonanie przedmiotu umowy; - w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej (zdarzenie zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia i niemo¿liwe do zapobie¿enia), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót - zmiana terminu wykonania o czas dzia³ania si³y wy¿szej; w takiej sytuacji wyko- nawca jest obowi±zany zabezpieczyæ teren budowy przed niepo¿±danym jej dzia³aniem; - w przypadku niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, utrzymuj±cych siê nieprzer- wanie przez okres co najmniej 3 dni robocze i uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych lub przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, w szczególno¶ci gwa³townych opadów - zmiana terminu wykonania o czas utrzymywania siê powy¿szych warunków; w takiej sytuacji wykonawca jest obowi±zany zabezpieczyæ teren budowy przed niepo- ¿±danym dzia³aniem tych warunków ; - w przypadku zlecenia wykonawcy wykonania robót dodatkowych , je¿eli te roboty maj± wp³yw na termin wykonania przedmiotu umowy -zmiana terminu wyko- nania o czas niezbêdny na prawid³owe wykonanie robót dodatkowych; - w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci przebudowy przy³±czy lub sieci energetycznych telekomunikacyjnych, wodoci±gowych, kanalizacyjnych lub gazowych, je¿eli prace te koliduj± z pracami objêtymi niniejsz± umow± i wp³ywaj± na termin wykonania przed- miotu umowy -zmiana terminu wykonania o czas niezbêdny na prawid³owe wykona- nie powy¿szych robót; c) w zakresie zmiany lub uzupe³nienia dokumentacji projektowej lub specyfikacji techni - cznych, je¿eli jest to niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu umowy lub uza- sadnione ze wzglêdów technicznych lub u¿ytkowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-06-04, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci Nakomiady, gm. Kêtrzyn |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45320000-6, 45110000-1, 45111200-0, 45262500-6, 45261210-9, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45331000-6, 45331100-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie okre¶lonym w ofercie lecz nie pó¼niej ni¿ do 30.11.2018.
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w miejscowo¶ci Biedaszki, gm. Kêtrzyn |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45320000-6, 45110000-1, 45111200-0, 45262500-6, 45261210-9, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45331000-6, 45331100-7
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 20,00 |
Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie okre¶lonym w ofercie lecz nie pó¼niej ni¿ do dnia 30.11.2018.
INNE PRZETARGI Z KÊTRZYNA
- Dostawy ¶rodków do utrzymania czysto¶ci i higieny na potrzeby obiektów bêd±cych w zarz±dzie CSSG i W-MOSG
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepe³nosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorz±du Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Kêtrzyn
wiêcej: przetargi w Kêtrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zak³adu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Bia³a
- "Budowa o¶wietlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Ko¶cielnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Zaprojektowanie i budowa instalacji wychwytu i redystrybucji wód opadowych dla zadania pn. nazw±: "Pilota¿owa instalacja do wychwytu i redystrybucji wód opadowych w kontrolowanych warunkach" (2).
- Przebudowa oczyszczalni ¶cieków w miejscowo¶ci Niedrzwica Ko¶cielna, Gmina Niedrzwica Du¿a
wiêcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.