eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja Sali widowiskowo kinowej w Domu Kultury " ¦wit" przy ul. Wysockiego 11 03-371 Warszawa wraz z budowa parkingu (z wy³±czeniem budowy parkingu w tym

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-05-14



Og³oszenie nr 557352-N-2018 z dnia 2018-05-14 r.

Dom Kultury "¦WIT" w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy: Modernizacja Sali widowiskowo kinowej w Domu Kultury " ¦wit" przy ul. Wysockiego 11 03-371 Warszawa wraz z budowa parkingu (z wy³±czeniem budowy parkingu w tym
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury "¦WIT" w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 28594200000, ul. ul. Wysockiego  11 , 03371   Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 0-22 811 01 05, e-mail swit@dkswit.com.pl, faks 0-22 811 04 24.
Adres strony internetowej (URL): www.dkswit.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne www.dkswit.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Samorzadowa Instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.dkswit.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.dkswit.com.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres
nie


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertê sk³ada sie pod rygorem niewa¿nosci,w formie pisemnej
Adres:
03-371 Warszawa,ul. Wysockiego 11 Dom Kultury 'Swit" w Dzuielnicy Targówek


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Modernizacja Sali widowiskowo kinowej w Domu Kultury " ¦wit" przy ul. Wysockiego 11 03-371 Warszawa wraz z budowa parkingu (z wy³±czeniem budowy parkingu w tym
Numer referencyjny: Nr P-1/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont Sali widowiskowo-kinowej oraz holu przed wej¶ciem do Sali wraz z wymian± instalacji elektrycznych, niskopr±dowych, wentylacji, klimatyzacji, wykonanie elementów instalacji kinotechnicznych, elektroakustycznych i technologii sceny, zwi±zane z realizacj± zadania : Modernizacja Sali widowiskowo kinowej w Domu Kultury " ¦wit" przy ul. Wysockiego 11 03-371 Warszawa wraz z budowa parkingu (z wy³±czeniem budowy parkingu w tym przetargu

II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45212300-9
45311200-2
45331210-1
45421130-4
45421130-4
45432200-6
45442100-8
45111300-1
45317000-2
45331200-8
45312100-8
45400000-1
45262400-5
45310000-3


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 150
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2018-10-30
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
1502018-06-01 2018-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazaæ posiadanie ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000,00 z³.(dwie¶cie tysiêcy) Warto¶ci podane w dokumentach w walutach innych ni¿ wskazane przez Zamawiaj±cego nale¿y przeliczyæ: - dla posiadanych "¶rodków finansowych/zdolno¶ci kredytowej" wed³ug ¶redniego kursu NBP na dzieñ wystawienia dokumentu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W ramach badania zdolno¶ci technicznej i zawodowej Wykonawcy do wykonania zamówienia Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce warunki: 1. W zakresie do¶wiadczenia Wykonawcy: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedn± robotê budowlan±, polegaj±c± na budowie/przebudowie/remoncie/modernizacji obiektu kultury z sal± kinow± ,widowiskow± lub koncertow± z ilo¶ci± miejsc ( foteli) minimum 250 szt. wymagaj±cej aran¿acji akustycznej o ³±cznej warto¶ci co najmniej 1.500.000 PLN brutto (s³ownie: jeden milion piêæset tysiêcy z³otych brutto). 1.Je¿eli zakres robót przedstawionych w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie, ¿e roboty budowlane zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone jest szerszy od powy¿ej okre¶lonego przez Zamawiaj±cego nale¿y w wykazie robót budowlanych podaæ warto¶æ robót odpowiadaj±cych zakresowi warunku. 2. Jako wykonanie (zakoñczenie) zadania nale¿y rozumieæ wystawienie co najmniej ¦wiadectwa Przejêcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisania protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu. 3. W sytuacji, gdy wykonane roboty rozliczone zosta³y w innej walucie, ani¿eli PLN dla wykazania spe³nienia warunku nale¿y dokonaæ przeliczenia warto¶ci wykonanych robót na PLN wg kursu walut NBP z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu. . W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia: 1. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ: a) Kierownikiem robót, posiadaj±cym/± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej oraz do¶wiadczeniem przy kierowaniu lub nadzorowaniu minimum dwoma robotami budowlanymi o warto¶ci 500.000 PLN brutto ka¿da. b) Kierownika robót elektrycznych zatrudnionego/± na umowê o pracê lub umowê o wspó³pracy w przypadku samodzielnego podmiotu gospodarczego która/y posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych i wyka¿e siê sta¿em zawodowym min 5 lat c) Kierownika robót sanitarnych zatrudnionego//± na umowê o pracê lub umowê o wspó³pracy w przypadku samodzielnego podmiotu gospodarczego, który/a posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych i wyka¿e siê sta¿em zawodowym min. 5 lat Uwaga: przez kierowanie/nadzorowanie robotami Zamawiaj±cy rozumie nieprzerwane uczestnictwo osoby jako kierownika robót w kierowaniu - na wszystkich etapach realizacji. Osoby, która bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, musz± posiadaæ wymagane uprawnienia, okre¶lone szczegó³owo powy¿ej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzglêdnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub równowa¿ne tzn. odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; c) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; e) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. f) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji -dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; g) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne; h) o¶wiadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert; b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty; a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zdolno¶ciach innych podmiotów, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie do oferty nale¿y do³±czyæ orygina³ lub po¶wiadczon± notarialnie kopiê pe³nomocnictwa do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku podpisania oferty przez osobê niewymienion± w dokumentach rejestracyjnych (ewidencyjnych) Wykonawcy, do których Zamawiaj±cy mo¿e uzyskaæ dostêp za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci z³ 50.000,00 (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 0,00). 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089).


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty brutto70,00
Metodologia realizacji zamówienia10,00
Okres gwarancji10,00
Termin realizacji10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiany dotycz±ce terminu realizacji zadania: a) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, bêd±cego poza kontrol± stron umowy; Zmiana terminu okre¶lonego w umowie mo¿e nast±piæ w sytuacji wyst±pienia si³y wy¿szej, tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, bêd±cego poza kontrol± stron umowy. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas trwania zdarzenia nieprzewidywalnego. b) w przypadku wyst±pienia stanu nadzwyczajnego (np. stan wojenny, stan wyj±tkowy, stan klêski ¿ywio³owej); Zmiana terminu okre¶lonego w umowie mo¿e nast±piæ w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemo¿liwe z uwagi na wyst±pienie w trakcie trwania umowy stanu nadzwyczajnego, uniemo¿liwiaj±cego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas trwania stanu nadzwyczajnego. c) w przypadku wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót objêtych umow±, potwierdzonych danymi publikowanymi przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej utrzymuj±cych siê d³u¿ej ni¿ 1 tydzieñ, Zmiana terminu okre¶lonego w umowie mo¿e nast±piæ w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemo¿liwe z uwagi na wyst±pienie w trakcie trwania umowy warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych udokumentowanych danymi publikowanymi przez Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej. d) w przypadku zmiany w dokumentacji projektowej o czas niezbêdny dla dostosowania siê wykonawcy do takiej zmiany, Zmiana terminu okre¶lonego w umowie mo¿e nast±piæ w sytuacji, gdy dalsze wykonywanie przedmiotu umowy jest niemo¿liwe z uwagi na konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz dostosowanie siê Wykonawcy do wprowadzonych zmian. Przesuniêcie terminu mo¿e obj±æ czas dokonywania zmian w dokumentacji oraz czas niezbêdny do pozyskania przez Wykonawcê stosownych zasobów (wynikaj±cych ze zmian) do dalszego wykonywania prac. e) w przypadku zaistnienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanych sieci lub instalacji, Zmiana terminu okre¶lonego w umowie mo¿e nast±piæ w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na ujawnieniu w toku prowadzonych robót budowlanych odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków, w szczególno¶ci istnienia niezinwentaryzowanych sieci lub instalacji. W przypadku wyst±pienia tego typu odstêpstw od za³o¿onych, termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ, zaprojektowania niezbêdnych zabezpieczeñ sieci oraz dokonania prze³o¿enia koliduj±cego uzbrojenia. f) w przypadku innych przeszkód uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, Zmiana terminu okre¶lonego w umowie mo¿e nast±piæ w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na wyst±pienie obiektywnych przeszkód uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca. g) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych. Zmiana terminu okre¶lonego w umowie mo¿e nast±piæ w sytuacji, gdy konieczne bêdzie wykonanie robót zamiennych, które nie s± mo¿liwe do wykonania w pierwotnie okre¶lonym terminie realizacji przedmiotu zamówienia. h) w przypadku konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne dla wykonania przedmiotu Umowy, Zmiana terminu okre¶lonego w umowie mo¿e nast±piæ w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na konieczno¶æ wykonania zamówieñ dodatkowych, których wykonanie jest niezbêdne dla wykonania przedmiotu Umowy. i) w przypadku opó¼nieñ w przy³±czeniu do sieci zewnêtrznych przez gestorów mediów, powsta³ych z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy. Zmiana terminu okre¶lonego w umowie mo¿e nast±piæ w sytuacji, gdy wykonanie przedmiotu umowy w terminie jest niemo¿liwe ze wzglêdu na opó¼nienia w przy³±czeniu do sieci zewnêtrznych przez gestorów mediów. W takim przypadku termin zostanie wyd³u¿ony o czas niezbêdny na wykonanie przy³±czy. j) na skutek decyzji s³u¿b, inspekcji i stra¿y, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, Zmiana terminu okre¶lonego w umowie mo¿e nast±piæ w sytuacji, gdy konieczne bêdzie przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, na skutek decyzji s³u¿b, inspekcji i stra¿y. W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas trwania zawieszenia realizacji zamówienia. 2) zmiany dotycz±ce wynagrodzenia: a) mo¿liwa jest zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug lub innych podatków/op³at maj±cych wp³yw na koszt realizacji zamówienia. Warto¶æ wynagrodzenia okre¶lonego w umowie mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug. W takiej sytuacji wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób odpowiedni - tak, aby odpowiada³o zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu objêtego Umow±, który na dzieñ zmiany stawki VAT nie zosta³ jeszcze rozliczony. b) je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w taki sposób, ¿e realizacja zamówienia na zasadach okre¶lonych w umowie, grozi³aby nadmiern± strat± dla Wykonawcy; Warto¶æ wynagrodzenia okre¶lonego w umowie mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w taki sposób, ¿e realizacja zamówienia na zasadach okre¶lonych w umowie, grozi³aby nadmiern± strat± dla Wykonawcy. c) w przypadku konieczno¶ci ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na czynniki, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawierania umowy. Warto¶æ wynagrodzenia okre¶lonego w umowie mo¿e ulec obni¿eniu w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na czynniki, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili zawierania umowy, przy czym wynagrodzenie umowne ulegnie obni¿eniu o warto¶æ robót objêtych rezygnacj±. 3) pozosta³e zmiany: a) w przypadku stwierdzenia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, b) konieczno¶æ wprowadzania zmian bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym a inn± ni¿ Wykonawca stron± w tym instytucjami nadzoruj±cymi realizacjê projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, c) zmiana strony umowy w sytuacji, gdy w prawa i obowi±zki Wykonawcy wst±pi inny podmiot; A. W szczególnych okoliczno¶ciach mo¿liwa jest zmiana umowy polegaj±ca na tym, i¿ w miejsce Wykonawcy, przejmuj±c ogó³ jego praw i obowi±zków, wst±pi inny podmiot, np. podwykonawca. B. W szczególnych okoliczno¶ciach mo¿liwa jest zmiana umowy polegaj±ca na tym, i¿ prawa i obowi±zki wszystkich cz³onków konsorcjum/wszystkich Wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie/ przejmie jeden z cz³onków Konsorcjum /jeden z Wykonawców wspólnie realizuj±cych zamówienie/. d) zmiana w zakresie podwykonawstwa; A. Mo¿liwe jest samodzielne zrealizowanie umowy, pomimo zadeklarowania udzia³u podwykonawcy w realizacji zamówienia. B. Mo¿liwe jest zlecenie podwykonawcy innego zakresu zamówienia, ani¿eli wskazany przez Wykonawcê w ofercie. C. Mo¿liwe jest zlecenie czê¶ci zamówienia podwykonawcy, w sytuacji, gdy Wykonawca zadeklarowa³ samodzieln± realizacjê zamówienia. D. Mo¿liwa jest zmiana podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opiera³ siê wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu pod warunkiem, ¿e nowy podwykonawca wyka¿e spe³nianie warunków w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazany na etapie postêpowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-05-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.