To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 55741 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Namysłów: Świadczenie transportu personelu medycznego w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 40093 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
16021646300000, ul.
ul. Oleśnicka
4,
46100
Namysłów, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 40 40 248, faks
77 40 40 250, e-mail
sekretariat@zoznamyslow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.namyslow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie transportu personelu medycznego w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZM.I.272.15.2017.MA
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportu personelu medycznego wymagającego przewiezienia do pacjenta w ramach wizyt domowych pielęgniarskich i lekarskich w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej (dostępnego w dni powszednie od godz. 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni świąteczne i wolne od pracy 24 godziny na dobę na wezwanie Zamawiającego) przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się podstawić środek transportu na adres wskazany przez Zamawiającego. 3. Zamawiający lub osoby przez niego upoważnione na roboczo będą zgłaszały potrzebę transportu telefonicznie, wskazując miejsce (adres) i godzinę podstawienia środka transportu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania przeszkolonym i wykwalifikowanym personelem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, gwarantującym wykonywanie usług z należytą starannością. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi będące przedmiotem zamówienia w niżej opisany sposób i na niżej określonych zasadach: a. Transport odbywać się będzie na podstawie telefonicznych zgłoszeń dokonywanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego pod numer telefoniczny wskazany przez Wykonawcę. b. Wykonawca będzie zobowiązany do pozostawania w stałej gotowości do świadczenia usług transportowych oraz utrzymywania w stałej gotowości środki transportu spełniające wszystkie niezbędne i przewidziane przepisami prawa wymogi do świadczenia usług transportu w dni powszednie od godz. 18.00 do 8.00 rano dnia następnego oraz w dni świąteczne i wolne od pracy 24 godziny na dobę . c. W sytuacji awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia innego (zastępczego) środka transportu spełniającego wszystkie niezbędne i przewidziane przepisami prawa wymogi do świadczenia usług transportu w czasie umożliwiającym terminową realizację zleconej usługi. d. W razie niepodstawienia przez Wykonawcę zastępczego środka transportu sanitarnego zgodnie z zapisem punktu poprzedzającego, Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z zastępczego środka transportu do wykonania usługi, a jego kosztami i kosztami usługi obciąży Wykonawcę. e. Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia zestawienia (wykazu) wykonanych transportów (kursów) na podstawie, których wystawiane będą faktury, f. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kartę drogową, zawierającą szczegółowy przebieg trasy z miejsca Zamawiającego (Namysłów, ul. Oleśnicka 4) do miejsca wykonania usługi. g. Wykonawca wyraża zgodę na zamontowanie przez Zamawiającego systemu monitorowania i zarządzania pojazdem - GPS. 6. Do obowiązków Wykonawcy należy również w szczególności: a. wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia przy wykorzystaniu: a) środków transportu odpowiadających wymaganiom określonym obowiązującym przepisom prawa, w szczególności dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) środków transportu znajdujących się na wyposażeniu Wykonawcy, b. poddawania się kontroli Zamawiającego, Narodowego Funduszu Zdrowia oraz innych uprawnionych organów i osób, szczególnie w zakresie dostępności i sposobu wykonywania usług, c. zapewnienie dyspozycyjności zgodnie z pkt. 2, tak w obsłudze jak i w przyjmowaniu zleceń telefonicznych, d. podstawienie innego (zastępczego) środka transportu spełniającego wszystkie niezbędne i przewidziane przepisami prawa wymagania do realizacji przedmiotu zamówienia w czasie umożliwiającym terminową realizację zleconej usługi, w sytuacji awarii środka transportu, e. posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, f. ponoszenie pełnej odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone podczas wykonywania usługi, w tym w powierzonym przez Zamawiającego mieniu. 7. Szacunkowa ilość kilometrów na okres udzielania zamówienia tj. na 12 miesięcy wynosi 32 400 km. Zamawiający zastrzega sobie korzystanie z transportu zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem - liczba km transportu wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. 8. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 60170000-0 (Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą). 9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 13. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 14. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca do wykonywania czynności określonych w przedmiocie niniejszego zamówienia zatrudniał osoby na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 15. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu "nie dotyczy" lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 16. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 18. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego, teren Powiatu Namysłowskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
60170000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT71280.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 74196.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności powiatu namysłowskiego.
- Modernizacja toalet w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Smarchowicach Wielkich
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Ligotce
- Dostawa profesjonalnej chemii gospodarczej i sprzętu.
- Termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Głuszynie
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.