Ogłoszenie z dnia 2019-06-11
Ogłoszenie nr 557516-N-2019 z dnia 2019-06-11 r.
Szpital w Szczecinku sp. z o.o.: OBŁOŻENIA OPERACYJNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital w Szczecinku sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
32052419000000, ul.
ul. Kościuszki
38
,
78-400
Szczecinek, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
094 3726720, 3726721, e-mail
przetargi@szpital.szczecinek.pl, faks
094 3726729, 3730886.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital.szczecinek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
spółka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.szpital.szczecinek.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.szpital.szczecinek.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
miniportal.uzp.gov.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
OBŁOŻENIA OPERACYJNE
Numer referencyjny:
07/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych - obłożeń operacyjnych. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 2 do SIWZ (formularz asortymentowo-cenowy) i podzielony na części - pakiety od nr 1 do nr 24 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców. Pakiet nr 1 - serwety - poz. 11, Pakiet nr 2 - podkłady - poz. 5, Pakiet nr 3 - osłony na sprzęt - poz. 5, Pakiet nr 4 - osłony kończyn - poz. 1, Pakiet nr 5 - osłony na drobny sprzęt - poz. 5, Pakiet nr 6 - fartuchy - poz. 2, Pakiet nr 7 - zestaw ręka/noga - poz. 1, Pakiet nr 8 - zestaw do porodu naturalnego - poz. 1, Pakiet nr 9 - zestawy uniwersalne i inne - poz. 10, Pakiet nr 10 - zestaw do protezy biodra - poz. 1, Pakiet nr 11 - zestaw do protezy kolana - poz. 1, Pakiet nr 12 - zestaw do drobnej ortopedii - poz. 1, Pakiet nr 13 - zestaw do dużej chirurgii - poz. 1, Pakiet nr 14 - zestaw uniwersalny mały - poz. 1, Pakiet nr 15 - zestaw do pilnego cięcia cesarskiego - poz. 1, Pakiet nr 16 - zestaw do artroskopii/ACL -poz. 1, Pakiet nr 17 - zestaw do artroskopii barku - poz. 1, Pakiet nr 18 - zestaw do laparoskopii klasycznej - poz. 1, Pakiet nr 19 - zestaw do laparoskopii dużej - poz. 1, Pakiet nr 20 - zestaw do histerektomii - poz. 1, Pakiet nr 21 - serwety pionowe - poz. 2, Pakiet nr 22 - zestawy Handy Vac - poz. 4, Pakiet nr 23 - serwety i podkłady - poz. 3, Pakiet nr 24 - serweta z otworem - poz. 1,
II.5) Główny kod CPV: 33141116-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
39518000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający odstępuje od opisu warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) formularz asortymentowo-cenowy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) formularz opisu zestawów obłożeń operacyjnych, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2a do SIWZ, jeśli składa ofertę na pozycje wymienione w załączniku 2a 4) oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - według wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) odpowiednie pełnomocnictwa 5) oświadczenie o posiadaniu aktualnych świadectw, certyfikatów, dopuszczeń zgodnie z wymogami ustawowymi dotyczącymi przedmiotu zamówienia (z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych Dz.U. Nr 107, poz. 679) w szczególności karty technicznej gotowego wyrobu po procesie sterylizacji zgodnej z PN EN 13795, a w przypadku wyrobów niemedycznych innych dokumentów oraz, że zostaną one udostępnione na każde wezwanie Zamawiającego. 6) oświadczenie, że na każdym etapie postępowania, na żądanie Zamawiającego, złoży próbki zgodne z zaoferowanym asortymentem w ofercie, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto oferty | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego - w każdym przypadku; b) zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zapisów zawartych w § 1 w następującym zakresie "Zamawiający ze względu na okoliczności, których nie mógł przewidzieć, tj. ze względu na konieczność przeprowadzenia procedur nie ujętych w harmonogramie planowanych procedur medycznych, może dokonać zamówienia dodatkowego asortymentu nie ujętego w Załączniku nr 2 Pakiet nr ...... w drodze każdorazowego aneksu do niniejszej umowy. Zamówienia te realizowane będą w cenach określonych w Załączniku nr 2, Pakiet nr ..... do umowy" c) obniżenie cen jednostkowych poszczególnych towarów w przypadku obniżki cen, promocji, upustów itp.; d) zmiany obowiązującej stawki VAT, o procent +/- zmienionej stawki podatku, e) zakończenia lub wstrzymania produkcji, lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia, o czym Wykonawca mógł nie wiedzieć w chwili zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę na nowy produkt tzw. "zamiennik" pod warunkiem, że spełni on wszystkie wymogi Zamawiającego, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie, f) zmiany nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, g) przedłużenia terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wyczerpania całości zamówienia do czasu wykorzystania całości zamówienia, h) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, i) w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu poszczególnych towarów wskazanych w umowie w formularzu asortymentowo-cenowym, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy, j) w zakresie zmiany/zastąpienia przedmiotu umowy w części lub całości produktem o lepszyc
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet nr 1 - serwety - poz. 11, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Pakiet nr 2 - podkłady - poz. 5, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Pakiet nr 3 - osłony na sprzęt - poz. 5, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Pakiet nr 4 - osłony kończyn - poz. 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Pakiet nr 5 - osłony na drobny sprzęt - poz. 5, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | Pakiet nr 6 - fartuchy - poz. 2, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | Pakiet nr 7 - zestaw ręka/noga - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | Pakiet nr 8 - zestaw do porodu naturalnego - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | Pakiet nr 9 - zestawy uniwersalne i inne - poz. 10, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | Pakiet nr 10 - zestaw do protezy biodra - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | Pakiet nr 11 - zestaw do protezy kolana - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | Pakiet nr 12 - zestaw do drobnej ortopedii - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | Pakiet nr 13 - zestaw do dużej chirurgii - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | Pakiet nr 14 - zestaw uniwersalny mały - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | Pakiet nr 15 - zestaw do pilnego cięcia cesarskiego - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | Pakiet nr 16 - zestaw do artroskopii/ACL -poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | Pakiet nr 17 - zestaw do artroskopii barku - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39518000-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | Pakiet nr 18 - zestaw do laparoskopii klasycznej - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | Pakiet nr 19 - zestaw do laparoskopii dużej - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | Pakiet nr 20 - zestaw do histerektomii - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | Pakiet nr 21 - serwety pionowe - poz. 2, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | Pakiet nr 22 - zestawy Handy Vac - poz. 4, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 33141116-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | Pakiet nr 23 - serwety i podkłady - poz. 3, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6, 39518000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | Pakiet nr 24 - serweta z otworem - poz. 1, |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141116-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena oferty brutto | 60,00 |
Termin realizacji zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Dostawa i montaż wyposażenia do szkół na terenie Gminy Szczecinek
- Obsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa trumien dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Szczecinku
- Rozbudowa z przebudową istniejących obiektów Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku - III etap.
więcej: przetargi w Szczecinku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.