eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleP/3/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwuramiennej kolumny na potrzeby Zespołu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Opole: P/3/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwuramiennej kolumny na potrzeby Zespołu.
Numer ogłoszenia: 55763 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36493 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi, ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/3/2016 Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwuramiennej kolumny na potrzeby Zespołu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa montaż i uruchomienie 5 sztuk fabrycznie nowych kolumn na potrzeby Oddziału Neurochirurgii zlokalizowanym na I piętrze budynku głównego w Wojewódzkim Specjalistycznym Zespole Neuropsychiatrycznym im św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole. 2. Dostarczone kolumny muszą być fabrycznie nowe. Rok produkcji 2015/2016. 3.Wykonawca przeprowadzi instruktaż/szkolenie z prawidłowej obsługi ww. sprzętu personelu wyznaczonego przez Ordynatora Oddziału w terminach przez niego wskazanych i sporządzi protokół z przeprowadzonego szkolenia nad obsługą sprzętu wraz ze wskazaniem imiennym osób przeszkolonych. 4.Zamawiający zaleca aby oferenci dokonali oględzin lokalizacji kolumny oraz miejsca mocowania kolumn. Zamawiający informuje że przygotowane są do zamocowania kolumn dwa dwuteowniki o wysokości 200mm i rozstawie osiowym 50 mm. Długość dwuteowników wynosi 5750mm, a ilość kolumn zamocowanym na jednym przęśle wynosi 2szt. - załącznik nr 6 rzut I piętra, lokalizacja kolumn. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A , do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ, zawierający graniczne warunki techniczne oferowanej kolumny. 6.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w : Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74),Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz. U. z 2010 r., nr 186, poz. 1252),Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 2 ust. 1 pkt 12, art. 58, art. 59, art. 60, art. 64.1, art. 133 oraz art. 134) lub dokumentem potwierdzającym przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych (art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 r.)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INMED - Karczewscy sp. z o.o. sp. k., ul. Kwiatowa 32A,, Krępice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 212950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 229986,00

  • Oferta z najniższą ceną: 229986,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307800,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.