Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-11
Żarki: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI DROGOWYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE W SEZONIE 2016
Numer ogłoszenia: 55778 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie , ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki, woj. śląskie, tel. 034 3148304, faks 034 3148304.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.myszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH NAWIERZCHNI DROGOWYCH W CIĄGU DRÓG WOJEWÓDZKICH I POWIATOWYCH UTRZYMYWANYCH PRZEZ POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MYSZKOWIE W SEZONIE 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące asortymenty robót i przewidywalny zakres poszczególnych asortymentów robót: ZADANIE 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych z mechanicznym obcięciem krawędzi w szacunkowej ilości do 600 Mg wraz z regulacją studzienek dla urządzeń podziemnych, z czego: - 500 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, - 100 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie na terenie powiatu myszkowskiego; ZADANIE 2 - Wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni o śr. szer. od 2,0 m do 3,0 m w szacunkowej ilości do 15.500 m2, z czego: 15000 m2 z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, 500 m2 z przeznaczeniem do wykonania na drogach powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie na terenie powiatu myszkowskiego; ZADANIE 3 - Likwidacja istniejących przełomów w nawierzchni jezdni przełom ciężki w szacunkowej ilości do 1500 m2 - z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie; ZADANIE 4 - Remont cząstkowy wykonany w technologii powierzchniowego utrwalania grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową wbudowana pod ciśnieniem remonterem drogowym w szacunkowej ilości do 450 Mg, z czego: 350 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie, 100 Mg z przeznaczeniem do wykonania na drogach powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie na terenie powiatu myszkowskiego; ZADANIE 5 - Wymiana warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni na DW Nr 793 ul. Kościuszki w Myszkowie na dł. 0,3 km; ZADANIE 6 - Remont cząstkowy nawierzchni chodników, poboczy drogi i elementów urządzeń BRD w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie w szacunkowej ilości do 900 m2..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót. Wartość robót zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego dla poszczególnych części zamówienia - Zadania od 1 do 6. Zamówienie uzupełniające będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, i będą obejmować odpowiednio m.in. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych jezdni dróg z mechanicznym obcięciem krawędzi wraz z pionową regulacją studzienek dla urządzeń podziemnych, roboty rozbiórkowe, frezowanie nawierzchni bitumicznych, rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej/granitowej, płytek chodnikowych, kostki brukowej betonowej, rozebranie podbudowy tłuczniowej, ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni wiążąca, ścieralna, prace brukarskie wykonanie podbudowy betonowej, tłuczniowej oraz ułożenie kostki brukowej betonowej, kostki kamiennej, granitowej, płytek chodnikowych betonowych, uzupełnienie i wzmocnienie poboczy drogi, odtworzenia oznakowania poziomego drogi, wymiana elementów urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, remont cząstkowy wykonany w technologii powierzchniowego utrwalenia grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową wbudowaną pod ciśnieniem za pomocą remontera drogowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.32.21-4, 45.23.32.80-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w celu uczestnictwa w postępowaniu żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: ZADANIE NR 1 - 8.500,00 zł Słownie złotych: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100, ZADANIE NR 2 - 24.000,00 zł Słownie złotych: dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100, ZADANIE NR 3 - 8.500,00 zł Słownie złotych: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100, ZADANIE NR 4 - 3.500,00 zł Słownie złotych: trzy tysiące pięćset złotych 00/100, ZADANIE NR 5 - 3.000,00 zł Słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100, ZADANIE NR 6 - 5.800,00 zł Słownie złotych: pięć tysięcy osiemset złotych 00/100. FORMY WNIESIENIA WADIUM: a. pieniądz; b. poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancje bankowe; d. gwarancje ubezpieczeniowe; e. poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z poźn. zm./. Informacje dodatkowe o Wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelew na rachunek zamawiającego, za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść w terminie wcześniejszym na rachunek Zamawiającego tj. Powiatowego Zarządu Dróg w Myszkowie przed upływem terminu składania ofert, tak by przed godz. 9.00 dnia 30.03.2016 r. środki wpłynęły na rachunek bankowy PZD i oferta była zabezpieczona wadium. Dane rachunku bankowego Zamawiającego: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy w Myszkowie - Nr konta: 06 8279 0000 0100 2378 2001 0105 podając nazwę wpłacającego oraz informację czego wpłata dotyczy - wadium przetargowe na: Remont cząstkowy nawierzchni drogowych w ciągu dróg wojewódzkich i powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie - ZADANIE NR ... /podać Nr i nazwę zadania/. 2. Zamawiający informuje, że kserokopię przelewu /potwierdzoną za zgodność z oryginałem/ wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art.46 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. /t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164/. 4. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu Zamawiający zgodnie z art. 46 ust.4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art.46 ust 4a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.3 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, winno być wystawione na druku wystawcy. Wyżej wymienione gwarancje powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać niżej wymienione elementy: a. nazwę dającego zlecenie i adres jego siedziby, b. nazwę postępowania na które zostaje złożone wadium, c. nazwę Beneficjenta, d. kwota wadium, która ma być zabezpieczona gwarancją, e. zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne, doręczone przez zamawiającego żądanie zapłaty, f. okres obowiązywania, g. warunki wygaśnięcia, h) okres gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, i. gwarancja musi być podpisana przez osoby/ę uprawnioną zgodnie z zasadami reprezentacji Gwaranta. 8. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w Sekretariacie II piętro pokój Nr 1 przed terminem składania ofert, a kserokopię wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy dołączyć do oferty
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanej z przedmiotem zamówienia, w związku z tym Zamawiający nie dokonuje opisu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o którym mowa w pkt. 1.6.I.1 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zero-jedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek udziału, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum dwie roboty budowlane, w zakresie części przedmiotu zamówienia na które Wykonawca postanowił złożyć swoją ofertę, polegające na: 1. dla Zadania Nr 1 - wykonaniu remontu cząstkowego masą min.asf. dróg o nawierzchni bitumicznej z mechanicznym obcięciem krawędzi w ilości min. 250 ton lub min. 2000 m2 - każda robota z osobna, 2. dla Zadania Nr 2 - wykonaniu wymiany warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej - w-wy ścieralnej lub wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych w ilości min. 6000 m2 - każda robota z osobna, 3. dla Zadania Nr 3 - wykonaniu wymiany warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej - warstwy wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z wymianą podbudowy drogi w ilości min. 1000 m2 - każda robota z osobna, 4. dla Zadania Nr 4 - wykonaniu remontu cząstkowego drogowych nawierzchni bitumicznych w technologii powierzchniowego utrwalenia mieszanką grysowo-emulsyjną wbudowaną pod ciśnieniem przy pomocy remontera drogowego w ilości min. 200 ton lub min. 2000 m2 - każda robota z osobna, 5. dla Zadania Nr 5 - wykonaniu wymiany lub ułożeniu warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej, tj. w-wy ścieralnej lub wiążącej i ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych w ilości min. 1500 m2 - każda robota z osobna, 6. dla Zadania Nr 6 - ułożeniu bądź wykonaniu nawierzchni z kostki kamiennej lub betonowej (brukowej) wraz z wykonaniem podbudowy w ilości min. 300 m2 - każda robota z osobna. - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami wskazującymi, czy wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone są: - poświadczenia, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia. Przez wykonanie roboty Zamawiający rozumie: wystawienie protokołu odbioru końcowego/ostatecznego lub innego dokumentu, który potwierdza prawidłowe wykonanie robót budowlanych i zawiera wszystkie dane określające wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o którym mowa w pkt. 1.6.I.1 oraz załączeniem wymaganych dokumentów i wykazu robót budowlanych na Załączniku Nr 4 do Oferty. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zero-jedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie uszczegóławia opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o którym mowa w pkt. 1.6.I.1 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zero-jedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, a także informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 5 do Oferty. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum 1 osobą na stanowisku kierownika budowy, której powierzone zostanie wykonanie niniejszego zamówienia. Osoba wskazane przez Wykonawcę do kierowania robotami musi posiadać kwalifikacje zawodowe nie mniejsze niż: Kwalifikacje: Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanych w specjalności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. branża drogowa bez ograniczeń w pełnieniu obowiązków Kierownika Budowy, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane Dz. U. z 2016 poz. 290 ze zm. wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Doświadczenie: minimum 5 lat, Wyjaśnienie: doświadczenie należy liczyć od dnia uzyskania przez wykazaną osobę uprawnień budowlanych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie przedstawionych dokumentów stanowiących Załączniku Nr 5 do Oferty oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP, o którym mowa w pkt. 1.6.I.1 SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zero-jedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł /słownie: dwieście tysięcy złotych - dot. Zadań Nr 1, 3, 4, 5 i 6 oraz min. 500.000,00 zł /słownie: pięćset tysięcy złotych/ - dot. Zadania Nr 2 - do oferty należy dołączyć dowód opłaty polisy. Informacja dodatkowa: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno Zadanie, Zamawiający wymaga by przedstawiona przez Wykonawcę polisa wykazała, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż suma minimalnych kwot określona dla poszczególnych Zadań /tj. np. Zadanie Nr 1 i 2 - kwota polisy nie mniejsza niż 700.000,00 zł; Zadanie 3 i 4 - kwota polisy nie mniejsza niż 400.000,00 zł; Zadanie od 1 do 6 - kwota polisy nie mniejsza niż 1.500.000,00 zł/
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz Ofertowy Wykonawcy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Kosztorys Ofertowy sporządzony w formie uproszczonej ściśle wg przedmiarów robót - podpisany przez Wykonawcę, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających i podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych oraz jeśli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub wykonawca występuje jako konsorcjum, Zobowiązanie w oryginale wg przykładowego wzoru Załącznika Nr 8 do oferty i pozostałe dokumenty określone w pkt. 1.7 SIWZ w przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia korzysta z zasobów innych podmiotów, Kopia Wadium zgodnie załączona z pkt. 1.13 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.9
- 2 - OKRES GWARANCJI UDZIELONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ - 0.1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w niżej wymienionym przypadkach: ZMIANY OGÓLNE: A. Możliwa jest: a. zmiana adresu-nazwy firmy-siedziby Zamawiającego-Wykonawcy-Podwykonawcy, b. danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy banku lub Nr rachunku Wykonawcy c. zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego-Wykonawcy-Podwykonawcy, d. zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót, e. zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, f. zmiana zakresu podwykonawstwa, g. zaakceptowana zmiana podwykonawcy, h. w zakresie powstania zmian w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. B. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia, dziedziczenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa. C. Możliwa jest zmiana zakresu robót. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY A. Możliwa jest zmiana w przypadku: a. przedłużenia procedury przetargowej, b. warunków geotechnicznych, których nie można było przewidzieć, c. uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d. zaistnienia sytuacji niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy w postaci np. niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. długotrwałe intensywne opady deszczu), bądź działania siły natury odbiegających d typowych, uniemożliwiających poprawne prowadzenie robót i przeprowadzenie odbiorów, prób, sprawdzeń i badań, B. Termin realizacji robót przedmiotu umowy ulegnie przesunięciu o ilość dni, w których zaistniały niekorzystne czy nieprzewidziane ww. warunki. C. Zmian terminu wykonania poszczególnych robót w przypadku wstrzymania robót lub nakazania ich zmiany przez uprawniony organ administracji publicznej. D. Zmian terminu wykonania poszczególnych robót w przypadku zmiany warunków technicznych i standardów ustalonych przez uprawnione organy. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE A. Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a. ze zmianą stawki podatku od towarów i usług - VAT, b. z obniżeniem kosztu wykonania robót a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, c. z rezygnacją z części robót. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2. Sposób inicjowania zmian: A. Zamawiający: a. wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b. wnioskuje, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany. B. Osoby występujące po stronie Zamawiającego: a. wnioskują do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany. C. Wykonawca: a. wnioskuje do Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany 3. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach /notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności, itp./. Protokół konieczności wymaga zatwierdzenia Kierownika Zamawiającego. 4. W rezultacie dokonania czynności opisanych w punkcie 2 i punkcie 3 może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.myszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie z/s w Żarkach, ul. Myszkowska 59, 42-310 Żarki - Sekretariat pok. Nr 1 - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich i powiatowych z mechanicznym obcięciem krawędzi w szacunkowej ilości do 600 Mg wraz z regulacją studzienek dla urządzeń podziemnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót remontowych polegających na: obcięciu diamentowymi piłami tarczowymi krawędzi ubytku w nawierzchni z nadaniem mu kształtu prostej figury geometrycznej, np. prostokąta; oczyszczeniu ręczne lub mechaniczne miejsca przewidzianego do naprawy; skropieniu dna i boków uszkodzenia emulsją asfaltową; wypełnienie ubytku masą bitumiczną na gorąco, jedną lub dwoma warstwami, zagęszczenie ułożonej masy walcem; zalaniu i posmarowanie krawędzi łaty emulsją asfaltową; uprzątnięcie rumoszu ze starej nawierzchni i uporządkowanie terenu robót; regulacji pionowej kratek ściekowych ulicznych - z opcją wymiany całego elementu; regulacji pionowej studzienek rewizyjnych - z opcją wymiany elementu. Szacunkowa ilość do wykonania to wbudowanie do 600 ton masy min.-bit, z czego 500 ton wciągu dróg wojewódzkich oraz 100 ton w ciągu dróg powiatowych, pionowa regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych do 65 szt., z czego 50 szt. w ciągu dróg wojewódzkich i 15 szt. w ciągu dróg powiatowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. OKRES GWARANCJI UDZIELONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego przy krawędziach jezdni o śr. szer. od 2,0 m do 3,0 m w szacunkowej ilości do 15.500 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót remontowych polegających na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni warstwy ścieralnej i ułożeniu nowej warstwy ścieralnej bitumicznej jezdni, wraz z możliwością uzupełnienia i zagęszczenia poboczy drogi /frezem/ oraz odtworzenie oznakowania poziomego drogi. Szacunkowa ilość do wykonania do 15.500 m2, z czego 15000 m2 do wykonania w ciągu dróg wojewódzkich i 500 m2 do wykonania w ciągu dróg powiatowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8, 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. OKRES GWARANCJI UDZIELONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Likwidacja istniejących przełomów w nawierzchni jezdni przełom ciężki w szacunkowej ilości do 1500 m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót remontowych polegających na likwidacji istniejących przełomów w nawierzchni jezdni dróg wojewódzkich poprzez sfrezowanie istniejącej nawierzchni, rozebraniu podbudowy drogi na gr. 70 cm oraz wykonaniu nowej podbudowy drogi o gr. 70 cm z kruszywa kamiennego wraz z ułożeniem nowych warstw bitumicznych jezdni, tj. warstwy wiążącej i ścieralnej, uzupełnienie i zagęszczenie poboczy drogi na odcinkach roboczych oraz odtworzenie oznakowania poziomego drogi. Szacunkowy rzeczowy zakres robót do wykonania do 1500 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.23-8, 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. OKRES GWARANCJI UDZIELONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont cząstkowy wykonany w technologii powierzchniowego utrwalania grysami bazaltowymi i emulsją asfaltową wbudowana pod ciśnieniem remonterem drogowym w szacunkowej ilości do 450 Mg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót remontowych wykonanych w technologii powierzchniowego utrwalenia, polegających na wbudowaniu w nawierzchnię drogi pod ciśnieniem remonterem drogowym emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych. Szacunkowy zakres rzeczowy do wykonania to 450 ton, z czego: do 350 ton do wbudowania w ciągu dróg wojewódzkich oraz do 100 ton do wbudowania w ciągu dróg powiatowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. OKRES GWARANCJI UDZIELONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana warstwy ścieralnej nawierzchni jezdni na DW Nr 793 ul. Kościuszki w Myszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zakresu rzeczowego robót remontowych polegających na sfrezowaniu istniejącej nawierzchni warstwy ścieralnej i ułożeniu nowej warstw ścieralnej jezdni wraz z regulacją pionową studzienek dla urządzeń podziemnych oraz odtworzeniem oznakowania poziomego drogi. Szacunkowa długość remontowanego odcinka drogi 0,3 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.23-8, 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. OKRES GWARANCJI UDZIELONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni chodników, poboczy drogi i elementów urządzeń BRD w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Myszkowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia przewiduje wykonanie robót remontowych związanych m.in z: rozebraniem istniejącej podbudowy chodnika oraz pobocza drogi, rozebranie uszkodzonych nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej, z płyt betonowych chodnikowych, rozebranie krawężników i obrzeży betonowych, wykonanie koryta na szerokości chodników i poszerzeniach jezdni, profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, ułożenie krawężników betonowych wraz z wykonaniem ław betonowych, ułożenie obrzeży betonowych, wykonanie nowej podbudowy pod nawierzchnię chodnika z kruszywa kamiennego oraz podbudowy betonowej na wzmocnieniu poboczy drogi, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, z kostki kamiennej/granitowej, z płyt betonowych chodnikowych, przebrukowanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz wymiana uszkodzonych elementów brd tj. barier drogowych stalowych. Szacunkowy zakres rzeczowy robót remontowych do wykonania to: roboty brukarskie do 900 m2, wymiana barier drogowych do 200 mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.32.80-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. OKRES GWARANCJI UDZIELONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ - 0.1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.