eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomCa³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanych paliwem sta³ym z podzia³em na 4 czê¶ci

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-07-28



Og³oszenie nr 557814-N-2017 z dnia 2017-07-28 r.

Bytomskie Mieszkania: Ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanych paliwem sta³ym z podzia³em na 4 czê¶ci
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomskie Mieszkania, krajowy numer identyfikacyjny 24261540600000, ul. ul. Zielna  , 41907   Bytom, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 32 413 00 30, , e-mail zamowienia@bm.bytom.pl, , faks 32 430 00 33.
Adres strony internetowej (URL): www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.bytomskie.mieszkania.magistrat.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertê nalezy z³o¿yæ osobi¶cie, poczt± lub przez pos³añca w siedzibie Zamawiaj±cego
Adres:
Bytomskie Mieszkania, ul. Armii Krajowej 54b, 41-909 Bytom, pokój nr 29 Sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanych paliwem sta³ym z podzia³em na 4 czê¶ci
Numer referencyjny: DZ-PN-24/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
maksymalnej liczby czê¶ci 4

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanych paliwem sta³ym z podzia³em na 4 czê¶ci. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ca³odobow± obs³ugê eksploatacyjn± w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanych paliwem sta³ym wraz z zakupem paliwa sta³ego, jego dostaw± oraz sk³adowaniem, wywozem i utylizacj± odpadów wytworzonych w procesie spalania. 3. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych. 4. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 4 nw. czê¶ci: a) Czê¶æ I - ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 dwóch kot³owni opalanych paliwem sta³ym (eko - groszek) w budynkach socjalnych zlokalizowanych przy ul. Sk³adowej 19 i 19a w Bytomiu b) Czê¶æ II - ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanej paliwem sta³ym (koks) w budynku zlokalizowanym przy ul. Frenzla 60 w Bytomiu c) Czê¶æ III - ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanej paliwem sta³ym (eko-groszek) w budynku zlokalizowanym przy ul. Pasteura 4 w Bytomiu d) Czê¶æ IV - ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanej paliwem sta³ym (eko-groszek) w budynku zlokalizowanym przy ul. Piecucha 10 w Bytomiu 5. Jeden Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê na dowoln± ilo¶æ czê¶ci zamówienia. 6. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y w Istotnych postanowieniach umownych stanowi±cych Za³±cznik nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w zwi±zku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji zamówienia zatrudnia³ na umowê o pracê osoby wykonuj±ce czynno¶ci zwi±zane z konserwacj±, przegl±dem kot³ów i instalacji w kot³owni, w tym sprawdzaniem dzia³ania aparatury kontrolno-pomiarowej, uzupe³nieniem z³adu, sprawdzaniem szczelno¶ci po³±czeñ ruroci±gów, opalaniem i nadzorem nad dzia³aniem kot³a/ów c.o. 8. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 6 powy¿ej czynno¶ci. W tym celu Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu nw. dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 6 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 10. Sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ postawionych Wykonawcy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶li³ w Za³±czniku nr 1 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umownych. 11. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 6 czynno¶ci. 12. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 13. Zamawiaj±cy wymaga, aby czas rozpoczêcia sezonu grzewczego, przerwania, wznowienia obs³ugi kot³owni wynosi³ nie wiêcej ni¿ 24 godziny licz±c od chwili otrzymania zawiadomienia od Zamawiaj±cego.

II.5) G³ówny kod CPV: 50721000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09110000-3
09111000-3
09113000-4


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 243
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
243

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli: a) Wykonawca wyka¿e, ¿e niezale¿nie od ilo¶ci czê¶ci, na które sk³ada ofertê, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ lub wykonuje co najmniej 2 us³ugi o warto¶ci 40.000,00 z³otych brutto, ka¿da z tych us³ug, obejmuj±c± swoim zakresem ca³odobow± obs³ugê kot³owni wraz z zakupem paliwa. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia, wystarczaj±ce jest potwierdzenie spe³niania ww. warunków. b) Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w Czê¶ci II i/lub w Czê¶ci III (kot³ownie wyposa¿one w kocio³ o nominalnej wydajno¶ci cieplnej powy¿ej 50 kW) wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia: 1) co najmniej 3 osoby posiadaj±ce aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne (E) uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku eksploatacji dla urz±dzeñ i instalacji i sieci; 2) co najmniej 1 osobê posiadaj±c± aktualne ¶wiadectwo kwalifikacyjne (D) uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku dozoru dla urz±dzeñ i instalacji i sieci. W przypadku sk³adania przez Wykonawcê oferty na wiêcej ni¿ jedn± czê¶æ zamówienia do której odnosi siê powy¿szy warunek, wystarczaj±ce jest potwierdzenie spe³niania ww. warunków.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków, o którym mowa w pkt. V.3. niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia: a) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te realizuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane; b) Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zbada, czy zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; c) je¿eli zdolno¶ci zawodowe, podmiotów, na których polega Wykonawca, nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby w okre¶lonym terminie Wykonawca: 1) zast±pi³ te podmioty innymi podmiotami lub 2) zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci zawodowe, o których mowa w pkt. V.3. SIWZ. 2. Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. 3. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów okre¶lonych w pkt. VI SIWZ. Dokumenty do³±czone do oferty weryfikowane bêd± wg formu³y /spe³nia - nie spe³nia/.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp: odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA: Powy¿szy dokument Wykonawca zobowi±zany bêdzie przed³o¿yæ równie¿ w stosunku do ka¿dego z podmiotów na którego zdolno¶ciach polega w odniesieniu do warunku udzia³u w postêpowaniu oraz ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia w celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa: 1) w pkt V.3.a SIWZ: wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) w pkt V.3.b SIWZ: wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbêdnych do wykonywania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

a) formularz oferty - Za³±cznik nr 2a; b) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt VI.1.a. i VI.1.b. SIWZ - pkt 1 Za³±cznika nr 2b i Za³±cznika Nr 2c do SIWZ; oraz je¿eli dotyczy: c) o¶wiadczenia, o których mowa w pkt VI.2.a. i VI.2.b. SIWZ - pkt 2 Za³±cznika Nr 2b i Za³±cznika Nr 2c do SIWZ; d) pe³nomocnictwo do dzia³ania w imieniu Wykonawcy, je¿eli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inn± osobê ni¿ upowa¿nion± z mocy prawa lub inny dokument, z którego wynika upowa¿nienie do reprezentowania Wykonawcy - orygina³ lub kopia notarialnie po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em; e) dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystêpuj± Wykonawcy dzia³aj±cy wspólnie - orygina³ lub kopia notarialnie po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em; f) dowód/dowody wskazuj±ce, ¿e zasoby innych podmiotów, na które powo³uje siê Wykonawca zostan± mu udostêpnione, np. pisemne zobowi±zania innych podmiotów, zawieraj±ce informacje okre¶lone w Za³±czniku Nr 2d do SIWZ. O¶wiadczenia i/lub dokumenty dotycz±ce innego podmiotu, na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca nale¿y z³o¿yæ w formie okre¶lonej w § 14 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 poz. 1126). g) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: a) Czê¶æ I - 1. 300,00 z³otych (s³ownie: jeden tysi±c dwie¶cie z³otych 00/100) b) Czê¶æ II - 900,00 z³otych (s³ownie: dziewiêæset z³otych 00/100) c) Czê¶æ III - 1.100,00 z³otych (s³ownie: jeden tysi±c sto z³otych 00/100) d) Czê¶æ IV - 1.100,00 z³otych (s³ownie: jeden tysi±c sto z³otych 00/100) zabezpieczaj±cego ofertê na okres 30 dni. 2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: a) pieni±dzu; b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 35 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego GETIN NOBLE Bank S.A. Oddzia³ w Bytomiu nr 15 1560 1049 2103 2408 7777 0004 opisuj±c przelew: "wadium - obs³uga kot³owni 2017/2018 - Czê¶æ ......... ". Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozosta³ych formach, orygina³ wadium nale¿y z³o¿yæ Zamawiaj±cemu - Bytomskie Mieszkania, 41-909 Bytom, ul. Armii Krajowej 54b (pokój nr 29 - Sekretariat). 6. Wykaz elementów, jakie powinny zawieraæ gwarancje bankowe/ubezpieczeniowe: a) bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do zap³aty - na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego - sumy wadium, w przypadku gdy zajd± ku temu ustawowe okoliczno¶ci, okre¶lone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp.; b) dok³adn± nazwê postêpowania stanowi±cego przyczynê wystawienia gwarancji; c) wskazanie sumy gwarancyjnej; d) wskazanie Zamawiaj±cego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczonego Gmina Bytom - Bytomskie Mieszkania, 41-907 Bytom, ul. Zielna 25B; e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji; f) wskazanie gwaranta; g) okre¶lenie okresu wa¿no¶ci gwarancji, tj. wskazanie terminu, w którym zobowi±zanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie mo¿e zostaæ odwo³ana. 7. Wykaz elementów, jakie powinny zawieraæ porêczenia bankowe / porêczenia innej instytucji (tj. porêczenia spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej/ porêczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.): a) bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie banku / innej instytucji do zap³aty - na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego - sumy wadium w przypadku gdy zajd± ku temu ustawowe okoliczno¶ci, okre¶lone w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, b) wskazanie podmiotu, za który bank / inna instytucja dokonuje porêczenia, c) dok³adna nazwa zobowi±zania bêd±cego przedmiotem porêczenia, d) kwota do wysoko¶ci, której bank/ inna instytucja bêdzie zobowi±zany, e) okre¶lenie okresu wa¿no¶ci porêczenia tj. wskazanie terminu, w którym zobowi±zanie powstaje oraz wygasa, przy czym porêczenie o charakterze terminowym nie mo¿e zostaæ odwo³ane. 8. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z zastrze¿eniem pkt. 9 i 10 poni¿ej. 9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy z zastrze¿eniem pkt. 14 poni¿ej. 11. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 12. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt VIII.8 SIWZ, je¶li w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 13. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 14. Zamawiaj±cy oprócz sytuacji opisanej w pkt. 9 SIWZ, zatrzyma wadium wraz z odsetkami, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy; c) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
czas rozpoczêcia, przerwania, wznowienia obs³ugi kot³owni 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiany strony umowy - Wykonawcy w sytuacji nastêpstwa prawnego wynikaj±cego z odrêbnych przepisów; b) wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawców, pomimo niewskazania w ofercie ¿adnej czê¶ci zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa; c) dopuszcza siê zmianê wynagrodzenia Wykonawcy o którym mowa w § 4 ust. 1 niniejszej umowy w przypadku zmiany przez ustawodawcê stawki VAT. W tym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiedniej zmianie przy czym warto¶æ netto z oferty Wykonawcy pozostanie bez zmian, a kwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy, zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 2. Dokonanie zmiany umowy w ww. zakresie wymaga uprzedniego z³o¿enia na pi¶mie wniosku Wykonawcy wykazuj±cego zasadno¶æ wprowadzenia zmian i zgody Zamawiaj±cego na jej dokonanie lub przed³o¿enia propozycji zmiany przez Zamawiaj±cego. 3
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-07, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 dwóch kot³owni opalanych paliwem sta³ym (eko - groszek) w budynkach socjalnych zlokalizowanych przy ul. Sk³adowej 19 i 19a w Bytomiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Czê¶æ I - ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 dwóch kot³owni opalanych paliwem sta³ym (eko - groszek) w budynkach socjalnych zlokalizowanych przy ul. Sk³adowej 19 i 19a w Bytomiu wraz z zakupem paliwa sta³ego (eko-groszek), jego dostaw± oraz sk³adowaniem, wywozem i utylizacj± odpadów wytworzonych w procesie spalania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie. Kot³ownie wyposa¿one s± w kot³y c.o. JUBAM EKO PLUS o mocy 50 kW, posiadaj±ce urz±dzenia reguluj±co - zabezpieczaj±ce. Zu¿ycie paliwa w poprzednim sezonie grzewczym w 1 kot³owni wynios³o oko³o 40,12 tony - razem oko³o 80,24 tony. Powierzchnia budynków ogrzewana z ww. kot³owni wynosi: Sk³adowa 19 - 525,60 m2 Sk³adowa 19 a - 524,12 m2.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 50721000-5, 09110000-3, 09111000-0, 09113000-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 243
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas rozpoczêcia, przerwania, wznowienia obs³ugi kot³owni 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanej paliwem sta³ym (koks) w budynku zlokalizowanym przy ul. Frenzla 60 w Bytomiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Czê¶æ II - ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanej paliwem sta³ym (koks) w budynku zlokalizowanym przy ul. Frenzla 60 w Bytomiu wraz z zakupem paliwa sta³ego (koks), jego dostaw± oraz sk³adowaniem, wywozem i utylizacj± odpadów wytworzonych w procesie spalania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie. Kot³ownia wyposa¿ona jest w kocio³ KZ 5 o nominalnej wydajno¶ci cieplnej 130 kW. Zu¿ycie paliwa w poprzednim sezonie grzewczym wynios³o oko³o 39,70 tony. Powierzchnia budynku ogrzewana z ww. kot³owni wynosi: 478,66 m2
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 50721000-5, 09110000-3, 09111000-0, 09113000-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 243
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas rozpoczêcia, przerwania, wznowienia obs³ugi kot³owni 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanej paliwem sta³ym (eko-groszek) w budynku zlokalizowanym przy ul. Pasteura 4 w Bytomiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Czê¶æ III - ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanej paliwem sta³ym (eko-groszek) w budynku zlokalizowanym przy ul. Pasteura 4 w Bytomiu wraz z zakupem paliwa sta³ego (eko-groszek), jego dostaw± oraz sk³adowaniem, wywozem i utylizacj± odpadów wytworzonych w procesie spalania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie. Kot³ownia wyposa¿ona jest w kocio³ STAL-MAX 80 z podajnikiem t³okowym o mocy 80 kW. Szacuje siê, i¿ zu¿ycie paliwa w sezonie grzewczym bêdzie wynosi³o 71 ton. Powierzchnia budynku ogrzewana z ww. kot³owni wynosi: 614,05 m2
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 50721000-5, 09110000-3, 09111000-0, 09113000-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 243
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas rozpoczêcia, przerwania, wznowienia obs³ugi kot³owni 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanej paliwem sta³ym (eko-groszek) w budynku zlokalizowanym przy ul. Piecucha 10 w Bytomiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Czê¶æ IV - ca³odobowa obs³uga eksploatacyjna w sezonie grzewczym 2017/2018 kot³owni opalanej paliwem sta³ym (eko-groszek) w budynku zlokalizowanym przy ul. Piecucha 10 w Bytomiu wraz z zakupem paliwa sta³ego (eko-groszek), jego dostaw± oraz sk³adowaniem, wywozem i utylizacj± odpadów wytworzonych w procesie spalania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie. Kot³ownia wyposa¿ona jest w kocio³ STALMARK mini 35 o mocy 35 kW. Szacuje siê, i¿ zu¿ycie paliwa w sezonie grzewczym bêdzie wynosi³o 68 ton. Powierzchnia budynku ogrzewana z ww. kot³owni wynosi: 226,28 m2
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 50721000-5, 09110000-3, 09111000-0, 09113000-4

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 243
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
czas rozpoczêcia, przerwania, wznowienia obs³ugi kot³owni 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.