Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-24
Koszęcin: Bieżąca kompleksowa obsługa, konserwacja oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków w miejscowości Koszęcin o przepustowości 1056 m3/d, gmina Koszęcin.
Numer ogłoszenia: 55804 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Koszęcin , ul. Powstańców 10, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 0-34 3576100 w. 120, faks 0-34 3576108.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin@koszecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca kompleksowa obsługa, konserwacja oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków w miejscowości Koszęcin o przepustowości 1056 m3/d, gmina Koszęcin..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca kompleksowa obsługa, konserwacja oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków w miejscowości Koszęcin o przepustowości 1056 m3/d, gmina Koszęcin. Oczyszczalnia ścieków składa się z dwóch ciągów technologicznych o łącznej przepustowości Q=1056m3/d. Technologia oparta jest na systemie mechaniczno biologicznego oczyszczania ścieków w technologii osadu czynnego w sekwencyjnych bioreaktorach (SBR).Procesy oczyszczania ścieków są wysoce zautomatyzowane. Oczyszczone ścieki odprowadzane kolektorem zrzutowym PCV DN 300 poprzez wylot brzegowy do rzeki Leśnicy. Oczyszczalnia wyposażona jest w system informujący o awarii urządzeń zainstalowanych na obiekcie, oraz agregat prądotwórczy. Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę : 1. Utrzymanie urządzeń oczyszczalni ścieków w procesie technologicznym aby nie przekraczały określonych pozwoleniem wodno prawnym ilości, stanu i składu odprowadzanych oczyszczonych ścieków, 2. Dotrzymanie wszystkich punktów posiadanej Decyzji Nr WOŚ.6341.29b.2011 z dnia 09.09.2011r. 3. Utrzymanie urządzeń oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej w stanie stałej sprawności technicznej, 4. Niezwłoczne usuwanie usterek i awarii oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków oraz sieci kanalizacji sanitarnej , w celu utrzymania ich w dyspozycji, 5. Obsługa i konserwacja zamontowanych urządzeń mechanicznych, urządzeń instalacji elektrycznych, urządzeń elektroenergetycznych i urządzeń sterujących na bieżąco w systemie całodobowym, 6. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków oraz siecią kanalizacji sanitarnej na terenie oczyszczalni ścieków, 7. Prowadzenie rejestru ilości odprowadzanych ścieków, 8. Branie czynnego udziału przy poborze ścieków surowych, oczyszczonych, skratek i osadu do analiz 9. Utrzymywanie właściwego i estetycznego wyglądu obiektu, urządzeń mechanicznych i elektroenergetycznych oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków oraz terenów przyległych, 10. Przyjmowanie do punktu zlewnego ścieków surowych dowożonych oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, 11. Przyjmowanie ścieków surowych z kanalizacji ściekowej sanitarnej w systemie całodobowym, mechaniczne i biologiczne oczyszczanie ścieków na udostępnionych do eksploatacji urządzeniach oczyszczalni zgodnie z instrukcją technologiczną i eksploatacyjną oczyszczalni ścieków, 12. Systematyczne odwadnianie osadu, 13. Bieżące utrzymanie zieleni w granicach ogrodzenia oczyszczalni ścieków, 14. Bieżące utrzymanie wylotu ścieków oczyszczonych oraz konserwacja rzeki Leśnicy, zgodnie z pozwoleniem wodno prawnym, 15. Wykonywanie czynności konserwacji i napraw urządzeń, a zwłaszcza : pomp, zasuw, mieszadła itp. zgodnie z instrukcją technologiczną i eksploatacyjną oczyszczalni ścieków, 16. Prowadzenie wszelkiej niezbędnej dokumentacji eksploatacyjnej oczyszczalni ścieków i przepompowni ścieków, w tym książek eksploatacji urządzeń zgodnie z ustawą o odpadach oraz odnotowywanie w nich wszelkich zaistniałych zdarzeń i awarii istotnych dla realizacji pozwolenia wodno prawnego, 17. Sprawowanie nadzoru wraz z bieżącą obsługą i konserwacją nad istniejącą siecią kanalizacji sanitarnej na terenie oczyszczalni ścieków, 18. Przekazywanie Zamawiającemu wykazu urządzeń kwalifikowanych do niezbędnego remontu z określeniem zakresu robót i przewidywanych kosztów, 19. Przygotowanie, nadzór, zabezpieczenie i wykonanie niezbędnych prac z użyciem własnego sprzętu, 20. Dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń, 21. Współdziałanie z Zamawiającym we wszystkich sprawach związanych z eksploatacją, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwłaszcza w opracowaniu planu remontów, modernizacji, sprawozdawczości okresowej do opłat za korzystanie ze środowiska i realizacji zleceń WIOŚ, PIP, PIS, 22. Usuwanie w trybie awaryjnym na własny koszt usterek i awarii wynikających z bieżącej eksploatacji, w celu umożliwienia i ciągłego oczyszczania ścieków, 23. Informowanie Zamawiającego o wystąpieniu wszystkich usterek i awarii oraz o ich usunięciu, 24. Niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach wynikających z eksploatacji oraz o konieczności wykonania innych prac, nie przewidzianych w niniejszym ogłoszeniu i umowie, a niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu umowy, 25. Przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań z wykonanych czynności wraz z informacją na temat stanu technicznego oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej, 26. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony w Projekcie umowy / załącznik do SIWZ/ stanowiącym integralną część SIWZ, 27. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu dokonania skalkulowania ceny dla dwóch stanowisk pełnoetatowych. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawców konieczności wykonania prac nie ujętych w opisie przedmiotu zamówienia, a stwierdzonych podczas wizji lokalnej, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, mających wpływ na cenę oferty - zaleca się Wykonawcy złożenia pisemnego zapytania. Roszczenia zgłoszone po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będą uwzględniane, ponieważ Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.48.10.00 - Eksploatacja zakładów oczyszczania ścieków 90.49.10.00 - Usługi kontroli ścieków 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy : 1.posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia tj. a/ aktualnie prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą przedmiotowi zamówienia lub podobną, 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a/ posiadają doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub podobnym, b/ dysponują pracownikami posiadającymi aktualne zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do obsługi oczyszczalni ścieków, c/ dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia SEP dla : - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, - zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, d/ dysponują pracownikami dyspozycyjnymi do wykonania niezbędnych czynności na oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków i kanalizacji sanitarnej bez ograniczenia godzin i dni pracy, z równoczesnym zapewnieniem przestrzegania przepisów Kodeksu pracy w zakresie urlopów wypoczynkowych, bądź zwolnień lekarskich, e/ dysponują pracownikami posiadającymi wykształcenie i wiedzę do nadzorowania prawidłowej pracy oczyszczalni ścieków, np. wykształcenie wyższe ze specjalnością unieszkodliwianie ścieków i odpadów, ze specjalizacją w zakresie kanalizacji , f/ w razie potrzeby, dysponują brygadą remontową, która może wesprzeć pracę pracowników obsługi. 3. posiadają sprzęt i narzędzia umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, 4. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5 .nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełnienia warunków zakwalifikowania Wykonawcy do postępowania przetargowego nastąpi w oparciu o złożone dokumenty wymienione w pkt VI SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy : 1.posiadający uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia tj. a/ aktualnie prowadzą działalność gospodarczą odpowiadającą przedmiotowi zamówienia lub podobną, 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a/ posiadają doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub podobnym, b/ dysponują pracownikami posiadającymi aktualne zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do obsługi oczyszczalni ścieków, c/ dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia SEP dla : - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, - zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, d/ dysponują pracownikami dyspozycyjnymi do wykonania niezbędnych czynności na oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków i kanalizacji sanitarnej bez ograniczenia godzin i dni pracy, z równoczesnym zapewnieniem przestrzegania przepisów Kodeksu pracy w zakresie urlopów wypoczynkowych, bądź zwolnień lekarskich, e/ dysponują pracownikami posiadającymi wykształcenie i wiedzę do nadzorowania prawidłowej pracy oczyszczalni ścieków, np. wykształcenie wyższe ze specjalnością unieszkodliwianie ścieków i odpadów, ze specjalizacją w zakresie kanalizacji , f/ w razie potrzeby, dysponują brygadą remontową, która może wesprzeć pracę pracowników obsługi.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają sprzęt i narzędzia umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują pracownikami posiadającymi aktualne zaświadczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do obsługi oczyszczalni ścieków, a/ dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia SEP dla : - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, - zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, b/ dysponują pracownikami dyspozycyjnymi do wykonania niezbędnych czynności na oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków i kanalizacji sanitarnej bez ograniczenia godzin i dni pracy, z równoczesnym zapewnieniem przestrzegania przepisów Kodeksu pracy w zakresie urlopów wypoczynkowych, bądź zwolnień lekarskich, c/ dysponują pracownikami posiadającymi wykształcenie i wiedzę do nadzorowania prawidłowej pracy oczyszczalni ścieków, np. wykształcenie wyższe ze specjalnością unieszkodliwianie ścieków i odpadów, ze specjalizacją w zakresie kanalizacji ,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://koszecin.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy
ul. Powstańców Śl. 10
42-286 Koszęcin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy ul. Powstańców Śl. 10 42-286 Koszęcin /sekretariat / pokój nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOSZĘCIN
- ,,Kompleksowe utrzymanie czystości części obiektu budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Koszęcinie w roku 2025''
- "Sukcesywny odbiór, trans. i zagospodarowanie ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych (kod 19 08 05) oraz skratek i piasku z piaskownika (kod 19 08 01, 19 08 02) z Ocz. Ścieków w Koszęcinie"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rusinowicach",
więcej: przetargi KOSZĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
- Pielęgnacja, konserwacja, bieżące utrzymanie zieleni w Parku Natury w Odolanowie w 2025 r.
- Usługi asenizacyjne na terenie Gminy Lidzbark Warmiński w latach 2025-2027
- Czyszczenie infrastruktury wod-kan, wywóz nieczystości płynnych i osadów oraz udrażnianie kanalizacji sanitarnych
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.