eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieSporządzenie Programu Likwidacji Niskiej Emisji w Siemianowicach Śląskich na lata 2008-2010 i pełnienie funkcji Operatora ww. Programu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Siemianowice Śląskie: Sporządzenie Programu Likwidacji Niskiej Emisji w Siemianowicach Śląskich na lata 2008-2010 i pełnienie funkcji Operatora ww. Programu
Numer ogłoszenia: 5584 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie Programu Likwidacji Niskiej Emisji w Siemianowicach Śląskich na lata 2008-2010 i pełnienie funkcji Operatora ww. Programu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia publicznego polegającego na Sporządzeniu Programu Likwidacji Niskiej Emisji w Siemianowic Śląskich na lata 2008-2010 i pełnieniu funkcji Operatora ww. Programu, zwanego dalej zamówieniem. W trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie 1000 zadań inwestycyjnych, w rozbiciu na trzy niżej określone etapy: 1) I etap - przewiduje się zrealizowanie 330 zadań inwestycyjnych, termin rozliczenia upływa 20.12. 2008 r. z tym , że: a) Program Likwidacji Niskiej Emisji w Siemianowic Śląskich na lata 2008-2010 wraz z wnioskiem aplikacyjnym o dofinansowanie Programu zgodnie z wymogami Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach należy sporządzić w terminie określonym przez Wykonawcę w pkt.2 formularza oferty (Dodatek nr 1 do SIWZ) nie dłuższym jednak niż 16 tygodni od dnia podpisania umowy z Zamawiającym, b) w terminie do 90 dni od dnia podpisania umowy o dofinansowanie ,Programu Likwidacji Niskiej Emisji w Siemianowicach Śląskich przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach należy zrealizować co najmniej 100 zadań inwestycyjnych, 2) II etap - przewiduje się zrealizowanie 330 zadań inwestycyjnych, termin rozliczenia upływa 20.12.2009 r. , 3) III etap - przewiduje się zrealizowanie 340 zadań inwestycyjnych, termin rozliczenia upływa 20.12.2010 r. Jedno zadanie inwestycyjne to wymiana 1 źródła ciepła w budynku jednorodzinnym inwestora lub wydzielonym lokalu mieszkalnym w budynku wielorodzinnym. Przy obliczaniu terminów należy stosować przepisy kodeksu cywilnego. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opracowanie ankiet dla mieszkańców i przeprowadzenie z pomocą Zamawiającego ankietyzacji wśród mieszkańców Siemianowic Śląskich, 2) sporządzenie ,Programu Likwidacji Niskiej Emisji w Siemianowicach Śląskich na lata 2008-2010 zwanego dalej Programem zgodnie z wymogami Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach oraz zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Uchwały Rady Miasta Siemianowic Śląskich nr144/2007 (Dodatek nr 5 do SIWZ), 3) opracowanie wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie Programu zgodnie z wymogami Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, które to wymogi są dostępne w siedzibie WFOŚiGW, 4) wspólną z Zamawiającym analizę ankiet mieszkańców pod kątem zgodności z Programem, 5) przyjęcie i rejestrację wniosków mieszkańców (inwestorów) na przystąpienie do Programu, 6) sporządzenie i bieżącą aktualizację listy producentów urządzeń grzewczych gwarantujących logistykę dostaw wynikającą z harmonogramu realizacji Programu oraz listy firm montażowych posiadających list intencyjny lub autoryzację producenta kotłów węglowych i gazowych spełniających wymagania Programu oraz posiadających obowiązujące certyfikaty w oparciu o wytyczne zawarte w Załączniku nr 1 do Uchwały Rady Miasta Siemianowic Śląskich nr 144/2007 (Dodatek nr 5 do SIWZ) pod nazwą Generalne założenia, kryteria kwalifikacyjne i zasady finansowania zadań kompleksowej termomodernizacji budynków mieszkalnych, w ramach Programu, 7) zawarcie z mieszkańcami (inwestorami) umów o dofinansowanie zadania, na podstawie pisemnego upoważnienia Zamawiającego i zgodnej z zatwierdzonym i przekazanym przez Zamawiającego wzorem umowy, 8) udzielanie mieszkańcom (inwestorom) porad technicznych w zakresie wyboru urządzeń i technologii objętych Programem oraz informacji o poszczególnych zadaniach objętych Programem, 9) weryfikację rozwiązań projektowych oraz weryfikację kosztorysów przedłożonych przez mieszkańców (inwestorów), a opracowanych przez firmy montażowe pod kontem zgodności z Programem, przepisami Prawa budowlanego oraz umów z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach 10) współpracę z producentami urządzeń w zakresie koordynacji dostaw, 11) nadzór i kontrolę nad realizacją oraz uczestniczenie w każdorazowym odbiorze realizowanych zadań inwestycyjnych objętych umowami zwartymi w ramach Programu. Jeżeli zadanie inwestycyjne będzie wymagało pozwolenia na budowę, uzyskanie stosownych dokumentów, opinii, decyzji i uzgodnień, niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę (projekt instalacji gazowej, opinia kominiarska - wstępna, przed rozpoczęciem realizacji zadania i ostateczna po zakończeniu - odbiór kominiarski, zgłoszenie do stosownego urzędu rozpoczęcia budowy i zgłoszenia o zakończeniu inwestycji do właściwego urzędu) leży po stronie mieszkańca (inwestora), u którego będzie realizowane zadanie inwestycyjne, 12) skompletowanie i przestawienie Zamawiającemu dokumentów służących rozliczeniu każdorazowej inwestycji z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami finansowania Programu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach (w tym audyt energetyczny dla nieruchomości), 13) cykliczne, comiesięczne składanie Zamawiającemu sprawozdań z przebiegu realizacji Programu w szczególności zestawienia zawartych i zrealizowanych umów oraz faktur celem zapewnienia płynności dostaw urządzeń , realizacji robót instalatorskich i płatności faktur, 14) przechowywanie we własnym archiwum dokumentacji wytworzonej w trakcie realizacji Programu a zwłaszcza: zawartych umów, projektów, kosztorysów, dokumentów finansowych, co najmniej do daty zakończenia realizacji Programu, 15) przekazanie dokumentacji wytworzonej w trakcie Programu do archiwum Zamawiającego po realizacji Programu, 16) zapewnienie przez czas trwania umowy pomocy technicznej oraz doradztwa dla mieszkańców (inwestorów) uczestniczących w Programie w zakresie realizacji warunków gwarancyjnych zainstalowanych urządzeń, przy czym koszty zapewnienia obsługi serwisowej, wymian gwarancyjnych, odpowiedzialność z tytułu rękojmi ponoszą firmy bezpośrednio wykonujące dostawy lub roboty, 17) zorganizowanie monitoringu efektu ekologicznego Programu w okresie trwania umowy po zakończeniu I etapu zamówienia i po zakończeniu II etapu zamówienia poprzez dokonywanie pomiarów emisji pyłu, SO2, CO, NOx, CO2, B-a-P, 18) uruchomienie stałego punktu konsultacyjnego, mieszczącego się na terenie Miasta Siemianowice Śląskie. Punkt powinien być czynny 5 dni w tygodniu przez 40 godzin tygodniowo w dniach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. Lokal winien być wyposażony w minimum 1 (jeden) telefon stacjonarny i 1 (jeden) telefon komórkowy wyłącznie do potrzeb Programu. W przypadku, gdyby punkt informacyjny nie umożliwiał obsługi osób niepełnosprawnych należy przewidzieć konieczność udania się do miejsca zamieszkania niepełnosprawnego Inwestora celem załatwienia spraw formalno-prawnych oraz udzielenia kompleksowych informacji dotyczących Programu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej Oryginalny kod CPV: 74.30.00.00 - Usługi badania, przeprowadzania inspekcji, analizy, nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. 2007 r., Nr 233, poz. 1655 z późn.zm.), tj: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie, tj. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał: - 1 usługę Operatora Programu Niskiej Emisji, w ramach której zrealizował nie mniej niż 300 (słownie: trzysta) zadań inwestycyjnych, przy czym za jedno zadanie inwestycyjne Zamawiający rozumie wymianę jednego źródła ciepła w budynku jednorodzinnym lub wydzielonym lokalu mieszkalnym w ramach obowiązków Operatora Programu Likwidacji Niskiej Emisji - 1 usługę polegającą na opracowaniu wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie Programu Niskiej Emisji zgodnie z wymogami instytucji finansującej, zakończoną przyznaniem środków na kwotę nie mniejszą niż 3 mln zł (słownie: trzy miliony). 3) dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,tj.: -posiadać na rachunku bankowym środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 15% zaoferowanej ceny brutto lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 15% zaoferowanej ceny brutto, -posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszej niż 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy). 5) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania/w warunków udziału w postępowaniu: -ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. -oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. -sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych-Dodatek nr 2 do SIWZ, (załącznik nr 1 do oferty) 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-załącznik nr 2 do oferty 1.3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-załącznik nr 3 do oferty 1.4.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, tj.: - 1 usługę Operatora Programu Niskiej Emisji, w ramach której zrealizował nie mniej niż 300 (słownie: trzysta) zadań inwestycyjnych, przy czym za jedno zadanie inwestycyjne Zamawiający rozumie wymianę jednego źródła ciepła w budynku jednorodzinnym lub wydzielonym lokalu mieszkalnym w ramach obowiązków Operatora ,Programu Likwidacji Niskiej Emisji - 1 usługę polegającą na opracowaniu wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie Programu Niskiej Emisji zgodnie z wymogami instytucji finansującej, zakończoną przyznaniem środków na kwotę nie mniejszą niż 3 mln zł (słownie: trzy ) - Dodatek nr 3 do SIWZ (załącznik nr 4 do oferty) 1.5Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 15% zaoferowanej ceny brutto lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 15% zaoferowanej ceny brutto, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 5 do oferty 1.6.polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszej niż 100 000 PLN (słownie: sto)-załącznik nr 6 do oferty 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: -1.2.,1.3., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 2.1.Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2.2.Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2.3.Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 75
  • 2. Termin sporządzenia Programu wraz z wnioskiem aplikacyjnym o dofinansowanie Programu zgodnie z wymogami WFOŚiGW w Katowicach - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 18,00zł można otrzymać w Referacie Obsługi Programów Pomocowych UM przy ul.Michałkowickiej 105 (pokój nr 31) po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie UM lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Podawcza Biura Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.