eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiękiniaBudowa chodnika przy ulicy Lipowej w Miękini

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-10

Miękinia: Budowa chodnika przy ulicy Lipowej w Miękini
Numer ogłoszenia: 5585 - 2014; data zamieszczenia: 10.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247825 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miękinia, ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie, tel. 071 3178116, 3178016, faks 071 3178016.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy ulicy Lipowej w Miękini.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika w ciągu ulicy Lipowej, w miejscowości Miękinia wraz z odbudową systemu odwodnienia pasa drogowego na przedmiotowym odcinku drogi powiatowej 2045D. 2.Zakres robót obejmuje: 1) Roboty ziemne i rozbiórkowe - rozbiórka istniejących przepustów pod wjazdami na posesje; - wykonanie wykopów pod kanalizację deszczową; - wykonanie koryta pod konstrukcję chodnika wraz z dogęszczeniem; - nacinanie piłą mechaniczną krawędzi jezdni i wjazdów bitumicznych wraz z rozbiórką nawierzchni wzdłuż linii nowych krawężników betonowych; - wykonanie koryta pod krawężniki. 2)Wykonanie odwodnienia: - ułożenie kolektora wraz ze studniami rewizyjnymi i drenażem uzupełniającym; - montaż wpustów deszczowych wraz z przyłączeniem do kolektora deszczowego. 3)Wykonanie konstrukcji chodnika: - ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem; - ułożenie warstwy odsączającej z piasku; - ułożenie obrzeży betonowych na ławie betonowej - wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie; - ułożenie nawierzchni chodników z kostki betonowej na maile kamiennym ( 1050 m2); - odtworzenie oraz uzupełnienie nawierzchni z betonu asfaltowego wzdłuż nowych krawężników. 3.Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa. 4.Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: za wykonanie poszczególnych robót ustala się rozliczenie ilościowo - obmiarowe ( kosztorysem powykonawczym ) na podstawie ofertowych cen jednostkowych i obmiarów, potwierdzonych przez osobę prowadząca nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego. Ceny jednostkowe robót przyjęte w kosztorysie ofertowym oraz składniki cenotwórcze są stałe przez cały okres realizacji umowy. Roboty nie ujęte w przedmiarze robót zostaną rozliczone na podstawie wymienionych w kosztorysie składników cenotwórczych. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić na piśmie Zamawiającemu fakt zakończenia robót celem dokonania odbioru. Podstawę do wystawienia faktury będzie stanowić Protokół odbioru robót ( zakończonych elementów robót) podpisany przez osobę prowadzącą nadzór nad realizacją przedmiotu umowy w imieniu Zamawiającego, przez inspektora ds. dróg przy udziale Kierownika robót oraz sprawdzony i zaakceptowany kosztorys powykonawczy. Rozliczenie za wykonanie poszczególnych robót ( całościowy remont dróg w danej miejscowości ) odbywać się będzie fakturami częściowymi wystawionymi przez Wykonawcę w ciągu 30 dni od protokólarnego odbioru robót. Wartość końcowa umowy będzie wynikać z rozliczenia robót z zastrzeżeniem, iż nie może ona przekroczyć określonej w umowie wartości zamówienia. 5.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 6.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a.sporządzenie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu zastępczego, b.sporządzenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, c.organizowanie i zagospodarowanie miejsca wykonywanych prac, d.obsługa geodezyjna budowy, e.zabezpieczenie placu budowy z zakresie BHP i ppoż. f.zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami ), g.posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ( art. 10 Prawa Budowlanego ). h.zapewnienie ochrony znajdującego się na placu budowy mienia oraz warunków bezpieczeństwa, i.przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej łącznie z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną. j.po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy uporządkowanie terenu budowy oraz przekazanie Zamawiającemu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt dofinansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Odnowa i Rozwój Wsi.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo - Handlowo - Usługowe Tadeusz Ćwik, Mickiewicza 24, 56-160 Wińsko, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 887416,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 667056,17

  • Oferta z najniższą ceną: 667056,17 / Oferta z najwyższą ceną: 1103008,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.