eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sawin › Remont dróg gruntowych gminnych i transportu rolnego na terenie Gminy Sawin w roku 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-19

Sawin: Remont dróg gruntowych gminnych i transportu rolnego na terenie Gminy Sawin w roku 2008
Numer ogłoszenia: 55874 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sawin, ul. Chutecka 12, 22-107 Sawin, woj. lubelskie, tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92, fax 0-82 567-30-12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sawin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gruntowych gminnych i transportu rolnego na terenie Gminy Sawin w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gruntowych gminnych i transportu rolnego na terenie Gminy Sawin w roku 2008. I część - profilowanie nawierzchni dróg równiarko-zgarniarką w ilości około 200 godzin, II część - praca sprzętu koparko-ładowarki w ilości około 200 godzin, III część - remont nawierzchni dróg gruntowych - zakup żwiru wraz z transportem i rozplantowaniem na nawierzchni dróg w ilości około 4 000 ton. IV część - zakup gruzu betonowego kruszonego drobnego wraz z załadunkiem w ilości 1 000 ton V część - usługi transportowe - transport gruzu betonowego kruszonego i innych materiałów potrzebnych do remontu dróg, VI część - załadunek i transport piasku z kopalni komunalnej we wsi Łukówek do miejscowości na terenie Gminy Sawin w ilości około 2 000 ton.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 28.81.42.00 - Produkty betonowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.42.00 - Produkty betonowe Oryginalny kod CPV: 60.12.90.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą Kod CPV wg słownika 2008: 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, stanowiącej przedmiot zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 pzp. 5. Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z Wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ według formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy pzp, wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: a) a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sawin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12, pokój nr 20.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Sawin, 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12, pokój na 23.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie realizowane ze środków własnych Gminy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: profilowanie nawierzchni dróg równiarko-zgarniarką w ilości około 200 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: profilowanie nawierzchni dróg równiarko-zgarniarką w ilości około 200 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: praca sprzętu koparko-ładowarki w ilości około 200 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: praca sprzętu koparko-ładowarki w ilości około 200 godzin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.90.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont nawierzchni dróg gruntowych - zakup żwiru wraz z transportem i rozplantowaniem na nawierzchni dróg w ilości około 4 000 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont nawierzchni dróg gruntowych - zakup żwiru wraz z transportem i rozplantowaniem na nawierzchni dróg w ilości około 4 000 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup gruzu betonowego kruszonego drobnego wraz z załadunkiem w ilości 1 000 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup gruzu betonowego kruszonego drobnego wraz z załadunkiem w ilości 1 000 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: usługi transportowe - transport gruzu betonowego kruszonego i innych materiałów potrzebnych do remontu dróg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługi transportowe - transport gruzu betonowego kruszonego i innych materiałów potrzebnych do remontu dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.90.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: załadunek i transport piasku z kopalni komunalnej we wsi Łukówek do miejscowości na terenie Gminy Sawin w ilości około 2 000 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: załadunek i transport piasku z kopalni komunalnej we wsi Łukówek do miejscowości na terenie Gminy Sawin w ilości około 2 000 ton.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.90.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.