Ogłoszenie nr 558821-N-2017 z dnia 2017-07-27 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedszkole Nr 1 "Bajkowy Świat", krajowy numer identyfikacyjny
57030230800000, ul.
Osiadle Borek
20
,
64510
Wronki, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 2307001, 2540616, , e-mail
bajkowyswiat@interia.pl, , faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.bajkowyswiat.evi.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Publiczne przedszkole
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bajkowy_swiat.bip.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe.
Adres:
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych we Wronkach ul. Powstańców Wlkp. 23 64-510 Wronki - II Piętro pokój nr 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
Numer referencyjny:
P1.61.4.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis Przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV z podziałem na 12 części w ilości i zakresie wskazanym w Części II SIWZ:
Część I zamówienia:
Artykuły ogólnospożywcze - I
KOD CPV 15800000-6
Część II zamówienia:
Artykuły ogólnospożywcze - II
KOD CPV 15800000-6
Część III zamówienia:
Świeże wyroby ciastkarskie
KOD CPV 15812100-4
Część IV zamówienia:
Świeże warzywa, owoce ziemniaki
KOD CPV 15300000-1, 03212100-1
Część V zamówienia:
Mrożone warzywa i owoce
KOD CPV 15331170-9; 15300000-1
Część VI zamówienia:
Świeże mięso wieprzowe i przetwory z mięs
KOD CPV 15100000-9
Część VII zamówienia:
Świeże mięso drobiowe
KOD CPV 15112100-7
Część VIII zamówienia:
Ryby mrożone i wędzone
KOD CPV 15221000-6, 15234000-7
Część IX zamówienia:
Nabiał
KOD CPV 15500000-3
Część X zamówienia:
Kiszonki
KOD CPV 15331000-7
Część XI zamówienia:
Jajka
KOD CPV 03142500-3
Część XII zamówienia:
Świeże pieczywo i wyroby piekarskie
KOD CPV 15811000-6
3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane we Wzorze Umowy (Część III SIWZ).
II.5) Główny kod CPV:
15800000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15812100-4 |
15300000-1 |
03212100-1 |
15331170-9 |
15112100-7 |
15221000-6 |
15234000-7 |
15500000-3 |
15331000-7 |
03142500-3 |
15811000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
2017-10-01
lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie stawia warunku
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14, 16-20 Ustawy Pzp stanowi załącznik nr 4 do siwz składany wraz z ofertą
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby składa wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 6 do siwz
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa wraz z ofertą oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do siwz.
4. W przypadku gdy Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia podmiotów będących podwykonawcami - załącznik nr 7 do siwz.
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 8 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez mocodawcę pełnomocnik.
6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, Wykonawca składa wraz z ofertą odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. Pełnomocnictwo (o ile jest wymagane)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany nazwy, adresu (siedziby) Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych,
2) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę,
3) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-08-07, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. (od ostatecznego terminu składania ofert) (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Artykuły ogólnospożywcze - I |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Bazylia/ opakowanie- 10g - 27szt.( opakowanie- 10g)
Cukier biały kryształ - 1121 kg
Cynamon mielony/ masa netto 15g - 38 szt. (opakowanie o masie netto 15g)
Herbata czarna granulowana typu Saga lub równoważna/ opakowanie 90g - 104szt.( opakowanie 90g)
Herbata owocowa bez sztucznych aromatów typu Herbapol- Herbaciany ogród lub równoważna z malin/ opakowanie o masie netto od 50-70g, z zawartością 20 saszetek - 86szt.
(opakowanie o masie netto 50-70 g, z zawartością 20 saszetek)
Herbata owocowa bez sztucznych aromatów typu Herbapol- Herbaciany ogród lub równoważna z żurawiny/ opakowanie o masie netto od 50-70g, z zawartością 20 saszetek - 86szt.
(opakowanie o masie netto 50-70 g, z zawartością 20 saszetek)
Herbata owocowa bez sztucznych aromatów typu Herbapol- Herbaciany ogród lub równoważna z dzikiej róży / opakowanie o masie netto od 50-70g, z zawartością 20 saszetek - 86 szt.
(opakowanie o masie netto 50-70 g, z zawartością 20 saszetek)
Herbata owocowa bez sztucznych aromatów typu Herbapol- Herbaciany ogród lub równoważna miętowa/ opakowanie o masie netto od 50-70g, z zawartością 20 saszetek - 86szt.
(opakowanie o masie netto 50-70 g, z zawartością 20 saszetek)
Kakao (zawartość tłuszczu 10-12%) typu Decomoreno lub równoważne/ opakowanie 150g- 86 szt.( opakowanie 150g)
Kasza jęczmienna wiejska - 207 kg
Kawa zbożowa klasyczna ekspresowa skład cykoria, żyto 50%- typu Anatol lub równoważna masa netto 147 g (35 torebek x 4,2 g) - 128szt.( opakowanie (35 torebek x 4,2 g)
Ketchup łagodny typu Pudliszki lub równoważny o zawartości pomidorów198 g na 100 g ketchupu/ opakowanie- pojemnik 700g - 167szt. (1 pojemnik 700g )
Koncentrat pomidorowy (28-30%) typu Pudliszki lub równoważny/ opakowanie-słoik 950g - 177szt. (1 słoik 950g)
Koncentrat pomidorowy 30% bez konserwantów typu Pudliszki lub równoważny/ opakowanie- słoik 310g - 34szt.(1 słoik 310g)
Laska wanilii typu Kamis lub równoważna- opakowanie o masie netto 2g - 166szt. (opakowanie o masie netto 2g)
Liście laurowe- opakowanie o masie netto 12g - 51szt.( opakowanie o masie netto 12g
Lubczyk- mechanicznie suszone liście lubczyku metodą przemysłową/ opakowanie o masie 10g - 190szt.( opakowanie o masie 10g
Majeranek/ opakowanie- o masie 150g-50szt.( opakowanie- o masie 150g)
Makaron łazanki z pszenicy durum typu Lubella lub równoważny/ opakowanie o masie 500g- 50szt.( opakowanie o masie 500g)
Makaron muszle z pszenicy durum typu Lubella lub równoważny/ opakowanie o masie 400g 116szt.( / opakowanie o masie 400g)
Makaron pióra z pszenicy durum typu Lubella lub równoważny/ opakowanie o masie 400g 203szt.( opakowanie o masie 400g)
Makaron ryżowy nitki z mąki ryżowej 92%, opakowanie o masie 200g 9szt.( opakowanie o masie 200g)
Makaron spaghetti z pszenicy durum typu Lubella lub równoważny/ opakowanie o masie 500g 624szt.( opakowanie o masie 500g)
Makaron świderki z pszenicy durum typu Lubella lub równoważny/ opakowanie o masie 500g 533szt.( opakowanie o masie 500g)
Mąka kukurydziana- opakowanie o masie 1 kg 31kg
Mąka pełnoziarnista trzy zboża (pszenica, żyto, orkisz) typu Lubella lub równoważna/ opakowanie jednostkowe- torebka o masie 1kg 39szt.( opakowanie - torebka o masie 1kg
Mąka pszenna 498kg
Miód pszczeli- kraj pochodzenia- Polska/ opakowanie - słoik o masie 370g 1382szt.(słoik o masie 370g)
Ocet jabłkowy z polskich jabłek/opakowanie jednostkowe- butelka o pojemności 250 ml 14szt. (opakowanie- butelka o pojemności 250 ml)
Olej rzepakowy 100 % rafinowany/ opakowanie-butelka 0,9 litra 401 szt.(1 butelka 0,9 litra)
Papryka słodka mielona/ opakowanie o masie 20g 292szt. (opakowanie o masie 20g)
Pieprz mielony 4kg
Ryż biały długoziarnisty typu Sonko lub równoważny-torebka o masie 1kg 436kg
Ryż naturalny brązowy Kupiec lub równoważny- opakowanie kartonik o masie 400g (4 saszetki po 100g) 27szt. (opakowanie kartonik o masie 400g (4 saszetki po 100g)
Skrobia ziemniaczana 93kg
Stevia puder- słodzik naturalnego pochodzenia w pudrze- opakowanie o masie 150g 5szt.(opakowanie o masie 150g)
Sól morska z potasem i magnezem o obniżonej zawartości sodu (maksymalna zawartość soli w 100g produktu- 68,6g) bez antyzbrylacza typu Sante lub równoważna/ opakowanie jednostkowe- woreczek foliowy o masie 350g 263szt.(opakowanie - woreczek foliowy o masie 350g)
Sól warzona spożywcza jodowana/ opakowanie o masie 1kg 135szt. (opakowanie o masie 1kg)
Tymianek/ opakowanie o masie 10g 99szt.( opakowanie o masie 10g)
Ziele angielskie kulki- opakowanie o masie 20g 59szt.( opakowanie o masie 20g)
Zioła prowansalskie/ opakowanie o masie 10g 51szt. (opakowanie o masie 10g)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 2 | Nazwa: | Artykuły ogólnospożywcze - II |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Cukier puder/ opakowanie o masie 500g 14szt.( opakowanie o masie 500g)
Cukierki- mieszanka czekoladowa/ galaretki w czekoladzie typu Michaszki lub równoważne 42kg
Cukierki typu Toffix lub równoważne- miękkie łatwo rozpuszczalne 41kg
Chrupki kukurydziane- opakowanie o masie 100g 150szt.( opakowanie o masie 100g)
Czekolada gorzka 90g min. 60% kakao w 100g produktu/ opakowanie o masie 90g 410szt.( opakowanie o masie 90g)
Czekolada mleczna z orzechami min. 38% kakao w 100g produktu typu Wedel lub równoważna o masie netto 90g 1503szt.( opakowanie o masie netto 90g)
Ciastko OREO- ciastka kakaowe z nadzieniem o smaku waniliowym-29 % nadzienia typu Oreo oryginal lub równoważne o masie netto 44g 605szt.(opakowanie o masie netto 44g)
Drożdże - masa netto 100g 95szt.( opakowanie masa netto 100g)
Jajka czekoladowe- opakowanie o masie 150g 43szt.( opakowanie o masie 150g)
Jajko niespodzianka masa netto 20g 1499szt. ( opakowanie o masie netto 400g)
Kasza jaglana z prosa, opakowanie o masie netto 400g 305szt. (opakowanie o masie netto 400g)
Kasza kuskus/ błyskawiczna kasza z pszenicy durum, opakowanie o masie 250g 169szt.( opakowanie o masie 250g)
Kasza manna 41kg
Majonez/ opakowanie - słoik o masie700g 41szt. (opakowanie - słoik o masie700g)
Margaryna typu FLORA lub równoważna- tłuszcz 45%, opakowanie o masie 400g 11szt.( opakowanie o masie 400g)
Margaryna typu Palma lub równoważna- tłuszcz do smarowania 75%, opakowanie o masie 250g 14szt.( opakowanie o masie 250g)
Migdały płatki, opakowanie o masie 100g 240szt.( opakowanie o masie 100g)
Napój ryżowy o smaku naturalnym z wapniem i witaminami-opakowanie kartonik o pojemności 1 litr 14szt.( opakowanie kartonik o pojemności1 litr)
Orzechy włoskie cięte/ opakowanie o masie 100g 257szt.( opakowanie o masie 100g)
Piernikowe serca w czekoladzie deserowej z nadzieniem owocowym 20% / opakowanie o masie netto 200g 78szt.(opakowanie o masie netto 200g)
Paluszki Lajkonik- JUNIOR lub równoważne, opakowanie o masie 250g 43szt.( opakowanie o masie 250g)
Petitki typu Lubisie lub równoważne z nadzieniem truskawkowym, mlecznym, jabłkowym, bananowym, czekoladowym bez konserwantów i sztucznych barwników/ opakowanie o masie netto 30g szt.( opakowanie o masie netto 30g) 1202
Pierogi z truskawkami o zawartości cukrów nieprzekraczających 10g cukrów i tłuszczów nieprzekraczających 10g tłuszczów na 100 g produktu gotowego oraz zawartości soli nie większej niż 0,3g w 100g produktu gotowego/opakowanie o masie 450g 620szt.(opakowanie o masie 450g)
Pierogi z serem o zawartości cukrów nieprzekraczających 10g cukrów i tłuszczów nieprzekraczających 10g tłuszczów na 100 g produktu gotowego oraz zawartości soli nie większej niż 0,3g w 100g produktu gotowego/opakowanie o masie 450g 641szt.( opakowanie o masie 450g)
Płatki kukurydziane CORN FLAKES NESTLE- chrupiące płatki kukurydziane z witaminami, produkt bezglutenowy/ opakowanie o masie 600g 419szt.( opakowanie o masie 600g)
Płatki owsiane, opakowanie o masie 400g 72szt.( opakowanie o masie 400g)
Popcorn (gotowy do spożycia)/ opakowanie o masie 95g 150szt. (opakowanie o masie 95g)
Pyzy o zawartości cukrów nieprzekraczających 10g cukrów i tłuszczów nieprzekraczających 10g tłuszczów na 100 g produktu gotowego oraz zawartości soli nie większej niż 0,3g w 100g produktu gotowego/ opakowanie o masie 370g (9 sztuk) 270szt.( opakowanie o masie 370g - 9 sztuk w opakowaniu)
Rodzynki/ opakowanie 100g bez dodatku soli 456szt.( opakowanie 100g)
Sezam ziarna- tłuczone ziarna sezamu typu Sante lub równoważny/ opakowanie jednostkowe - woreczek o masie 300g 54szt.( opakowanie - woreczek o masie 300g)
Słonecznik łuskany/ opakowanie o masie 200g 162szt.( opakowanie o masie 200g)
Soczewica- wysoka zawartość błonnika pokarmowego- 8,3g w 100g /opakowanie o masie 400 g 86szt.( opakowanie o masie 400 g)
Wafle kakaowe w masie czekoladowej 45kg
Woda źródlana typu Żywiec lub równoważna/ opakowanie jednostkowe- butelka plastikowa o pojemności 0,33litra 1839szt.( opakowanie - butelka plastikowa o pojemności 0,33litra)
Zakwas barszcz- koncentrat barszczu czerwonego (sok z buraków ćwikłowych 30%) / opakowanie - butelka o masie 300g 41szt.( opakowanie - butelka o masie 300g)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 3 | Nazwa: | Świeże wyroby ciastkarskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Babeczki mufinki czekoladowe o masie - 150g/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni 1208szt.
Ciastko okolicznościowe-figurka: Zajączek, Mikołaj z masy babkowej lub piernikowej/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni 20kg
Ciastka Markizy przekładane masą kremową/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni 23kg
Ciastka orkiszowe ze słonecznikiem/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni 70kg
Ciastka orkiszowe z orzeszkami ziemnymi/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni 70kg
Ciastka orkiszowe z dynią/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni 70kg
Drożdżówki z owocem /sztuka 0,15kg, bez kruszonki, lukru i posypki z cukru/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni 2157szt.
Pączki z nadzieniem z marmolady/sztuka 0,10kg / data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni 311szt.
Placek z mąki orkiszowej z owocem świeżym lub mrożonym/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni 242kg
Rogale Marcińskie/ data przydatności do spożycia nie dłuższa niż 14 dni 31kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15812100-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 4 | Nazwa: | Świeże warzywa, owoce ziemniaki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Arbuz 194kg
Ananasy 365szt.
Banany 2097kg
Botwinka- pęczek o wadze 0,30kg 41szt.(pęczek o wadze 0,30kg)
Brokuły 230kg
Brzoskwinie 46kg
Buraki 383kg
Cebula 108kg
Cytryny 136kg
Czereśnie 41kg
Czosnek- główka o wadze 25-30g 108szt. (główka o wadze 25-30g)
Fasola Jaś 142kg
Fasola kolor 28kg
Fasolka szparagowa 32kg
Groch łuskany 8kg
Gruszki- klasa I 571kg
Jabłka- klasa I 2095kg
Kalafior 167kg
Kalarepa 57kg
Kapusta biała 370kg
Kapusta młoda 78kg
Kapusta modra 319kg
Kapusta pekińska 278kg
Kapusta włoska 138kg
Kiwi 250kg
Koperek- pęczek o wadze 0,03kg 799szt.(1 pęczek o wadze 0,03kg)
Mandarynki 763kg
Marchew 1204kg
Natka- pęczek o wadze 0,05kg 1222szt.(1 pęczek o wadze 0,05kg)
Nektarynka 46kg
Ogórki zielone 138kg
Papryka czerwona 41kg
Pietruszka 486kg
Pomarańcza 1065kg
Pomelo 258kg
Pomidory 265kg
Por 113kg
Rabarbar 41kg
Rzodkiewka- pęczek o wadze 0,1 kg 846szt.(1 pęczek o wadze 0,1kg)
Sałata- główka o wadze 0,2kg 108szt.(1 główka o wadze 0,2kg)
Seler 585kg
Szczypiorek- pęczek o wadze 0,01kg 778szt.(1 pęczek o wadze 0,01kg)
Szparagi gat. I 54kg
Śliwki 68kg
Truskawki 86kg
Winogrono 730kg
Ziemniaki 6306kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15300000-1, 03212100-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 5 | Nazwa: | Mrożone warzywa i owoce |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Bukiet kwiatowy- mieszanka warzyw mrożonych bez dodatku pieczarek/ opakowanie- woreczek 2,5kg, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 8szt.(woreczek o masie 2,5kg)
Frytki mrożone- opakowanie-woreczek 2,5kg, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 30szt.(woreczek o masie 2,5kg)
Groszek mrożony- opakowanie- woreczek 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 204szt.(woreczek o masie 450g)
Jagody mrożone/ opakowanie-woreczek-2,5kg, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 22szt.(woreczek o masie 2,5kg)
Maliny mrożone- woreczek 2,5kg, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 235szt.(woreczek o masie 2,5kg)
Zupa wiosenna- mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożona bez dodatku pieczarek/ opakowanie - woreczek 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 277szt.
(woreczek o masie 450g)
Mieszanka kompotowa mrożona- opakowanie- woreczek 2,5kg, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 108szt.(woreczek o masie 2,5kg)
Szpinak mrożony- opakowanie o masie netto 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 81szt.(woreczek o masie netto 450g)
Truskawki mrożone/ opakowanie - woreczek 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 1459szt.(woreczek o masie 450g)
Warzywa na patelnię mrożone bez dodatku pieczarek/ opakowanie - woreczek 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 158szt.(woreczek o masie 450g)
Wiśnie mrożone/ opakowanie - woreczek 450g, bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008 1127szt.(woreczek o masie 450g)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15300000-1, 15331170-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 6 | Nazwa: | Świeże mięso wieprzowe i przetwory z mięs |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Boczek parzony- mięso wieprzowe klasa I (100% boczku z półtuszy) 17kg
Boczek wędzony- mięso wieprzowe klasa I (100% boczku z półtuszy) 12kg
Karkówka bez kości- mięso wieprzowe klasa I 186kg
Kiełbasa biała parzona- z półtuszy mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) 29kg
Kiełbasa krakowska- z półtuszy mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) 23kg
Kiełbasa szynkowa- z półtuszy mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) 88kg
Kiełbasa śląska- z półtuszy mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) 83kg
Kiełbaski śląskie cienkie- z półtuszy mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) 354kg
Mielone wieprzowe- mięso mielone wieprzowe z szynki klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) 264kg
Mięso od szynki-szynka myszka- mięso wieprzowe klasa I 502kg
Ogonówka parzona- z mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) 61kg
Schab bez kości- mięso wieprzowe klasa I 564kg
Schab parzony/ pieczony- z mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) 61kg
Szynka gotowana- z mięsa wieprzowego klasa I (o zawartości co najmniej 70% mięsa) 78kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15100000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 7 | Nazwa: | Świeże mięso drobiowe |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Filet drobiowy- z półtuszy drobiowej klasy A 641kg
Kurczak- mięso drobiowe klasa A 164kg
Mielone drobiowe- mielone z fileta drobiowego klasy A 51 kg
Podudzie z kurczaka (pałki z kurczaka)- z półtuszy drobiowej klasy A 844kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15112100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 8 | Nazwa: | Ryby mrożone i wędzone |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Filet z dorsza głęboko mrożony 389kg
Filet z morszczuka głęboko mrożony 438kg
Filet z soli głęboko mrożony 27kg
Filet z tilapii głęboko mrożony 27kg
Makrela wędzona 82kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15221000-6, 15234000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Jogurt naturalny/ kubeczek plastikowy o pojemności 370ml 2430Szt. (kubeczek plastikowy o pojemności 370ml)
Kefir naturalny (bez konserwantów) typu OSM Czarnków lub równoważna/ opakowanie jednostkowe- butelka plastikowa o pojemności 400ml 864Szt. (butelka plastikowa o pojemności 400ml)
Masło o zawartości tłuszczu 82% typu OSM Czarnków lub równoważne/ opakowanie - kostka o masie 200g 1791szt.( kostka o masie 200g)
Maślanka naturalna (bez konserwantów) typu OSM Czarnków lub równoważna/ opakowanie jednostkowe- butelka plastikowa o pojemności 1 litra 263Szt. (butelka plastikowa o pojemności 1 litra)
Mleko zawartość tłuszczu - 2% typu OSM Czarnków lub równoważne/ opakowanie - woreczek 0,9 litra 8779szt.(woreczek o pojemności 0,9 litra
Ser żółty w kostce 27% tłuszczu 74kg
Śmietana 18% w 250 ml produktu/ opakowanie - woreczek 250 ml 443szt.(woreczek o pojemności 250ml)
Śmietanka pasteryzowana o zawartości tłuszczu 30%/ opakowanie -woreczek 500 ml 59szt.(woreczek o pojemności 500ml)
Śmietanka wiejska 18% (ukwaszana)/ opakowanie jednostkowe- kubeczek 400g 243szt.(kubeczek o masie 400g)
Twaróg półtłusty mielony/ opakowanie - kostka 250g 54szt.( kostka o masie 250g)
Twaróg śmietankowy mielony/ opakowanie - kostka 250g 1403szt.(kostka o masie 250g)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15500000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 10 | Nazwa: | Kiszonki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Kapusta kiszona 243kg
Ogórki kiszone 344kg
Ogórki małosolne 43kg
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15331000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Jajka-wielkość L 6341sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 03142500-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Część nr: | 12 | Nazwa: | Świeże pieczywo i wyroby piekarskie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 "Bajkowy Świat" we Wronkach od 01 października 2017r. do 30 września 2018r.
2. Wskazane w poniższym wykazie ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych oraz zmian ilości szacowanych produktów w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia. Jednocześnie gwarantując zrealizowanie zamówienia na poziomie 70% wartości zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar spełniający wymogi określone w aktualnych przepisach prawnych, tj. dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadający przewidziane prawem niezbędne certyfikaty, atesty, HDI, itp. dokumenty do ewidencji sanitarnej i bierze całkowitą odpowiedzialność w tym zakresie. Dokumenty te Wykonawca dostarcza Zamawiającemu wraz z każdą dostawą.
4. Pod pojęciem produktu "typu" lub "równoważny" Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadających te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, co artykuły określone przez Zamawiającego. Pojemność i gramatura opakowania nie może odbiegać od pojemności i gramatury sugerowanej przez Zamawiającego.
5. Cena jednostkowa ujęta w formularzu ofertowym nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.
6. Wykaz ilościowy:
Bułka graham/Sztuka o masie 0,06 kg 7029szt.
Bułka mleczna/Sztuka o masie 0,07kg 1890szt.
Bułka tarta 80kg
Bułka zwykła pszenna/Sztuka o masie 0,06kg 4968szt.
Chałka zdobna bez kruszonki/Sztuka o masie 0,2kg 405szt.
Chleb baltonowski / Sztuka o masie 0,6kg 2342szt.
Chleb graham/ Sztuka 0,5kg 375szt.
Chleb żytni z ziarnami/Sztuka 0,5kg 1296szt.
Kawior (bułka wrocławska) /Sztuka 0,3kg 173szt.
Rogal pszenny z makiem/Sztuka 0,06kg 675szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15800000-6, 15811000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-10-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Czas dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: