eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówUsługi całodobowej obsługi gospodarczo- konserwatorskiej Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Namysłów: Usługi całodobowej obsługi gospodarczo- konserwatorskiej Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna.
Numer ogłoszenia: 55885 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna , ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 77 40 40 248, faks 77 40 40 250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznamyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Namysłowskie Centrum Zdrowia S.A..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi całodobowej obsługi gospodarczo- konserwatorskiej Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa obsługa Gospodarczo- konserwatorska Namysłowskiego Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna - budynków szpitalnych i zaplecza w zakresie:wykonywania drobnych prac remontowych, usuwanie awarii wykonywanie napraw bieżących instalacji elektroenergetycznej w tym: wymiany żarówek, świetlówek, bezpieczników, naprawa i ewentualna wymiana gniazd i wyłączników, wymian uszkodzonych odcinków przewodów elektrycznych, naprawianie sprzętu i odbiorników elektrycznych nie wymagających uprawnień serwisowych.wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika Działu Technicznego, w szczególności z zakresu utrzymania nieruchomości i urządzeń oraz technicznej obsługi komórek organizacyjnych Zakładu.Powyższy zakres Wykonawca wykona własnymi narzędziami z materiałów powierzonymi przez Zamawiającego. Wykonawca w ramach świadczonych usług będzie dbał o u trzymanie czystości na terenie wokół budynków i posesji:zamiatanie powierzchni utwardzonych, koszenie trawy oraz utrzymanie trawników w czystości, przycinanie żywopłotów, pielęgnacja krzewów, podlewanie trawników i krzewów, grabienie liści, malowanie ławek, krawężników, opróżnianie koszy. W okresie zimowym bieżące utrzymanie w stanie odśnieżonym chodników,parkingów, dróg i ścieżek oraz zabezpieczenie przed poślizgiem samochodów i osób (sypanie piachem i środkami chemicznymi w przypadku oblodzenia) wewnątrz posesji i na zewnątrz przy ulicy Oleśnickiej i Braterskiej. wywóz skoszonej trawy i zeszłych liści oraz pryzmowanie śniegu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Powyższy zakres należy wykonać z materiałów i narzędziami Wykonawcy. Wykonawca będzie zobligowany do obsługi maszyny myjącej zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, sprzętem Zamawiającego. Dostarczanie butli z gazami medycznymi na oddziały szpitalne z zachowaniem ekonomicznego wykorzystania zawartości, będzie także leżało po stronie Wykonawcy. Wykonawca by rzetelnie i bezpiecznie wykonywać obowiązku mu powierzone musi posiadać tzw. Świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie następujących urządzeń: -sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych, -Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 90.91.00.00 - 6 ( usługi sprzątania)Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: Namysłowskie Centrum Zdrowia S.A., ul. Oleśnicka 4, 46-100 Namysłów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie, (1) że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności złoży oświadczenie , (2) że posiada kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie następujących urządzeń: sprężarki o mocy powyżej 20 kW oraz instalacje sprężonego powietrza i gazów technicznych; Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli (1) złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli: (1) złoży oświadczenie że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz (2) przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, ( 3) oświadczy , ze osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli (1) złoży oświadczenie że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty 2) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznamyslow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna ul. Oleśnicka 4, 46-100 namysłów, budynek administracji, pok. 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Namysłowskie Centrum Zdrowia Spółka Akcyjna ul. Oleśnicka 4, 46-100 namysłów, budynek administracji, pok. 6 lub sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.