Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-24
Kraków: Drukowanie materiałów służbowych II
Numer ogłoszenia: 55890 - 2012; data zamieszczenia: 24.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drukowanie materiałów służbowych II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania materiałów służbowych (druki służbowe, rejestry, papier firmowy) zgodnych ze wzorami używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Część 1 - druki służbowe: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5 Druk nr 1 - dyspozycja usunięcia pojazdu - 200 bloczków (wzór nr 1) Druki będą wykonane w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2 wykonane muszą być na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33 x 3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 2 - informacja (UWAGA! ZAŁOŻONA BLOKADA) 50 000 szt. (wzór nr 2) Druki będą wykonane na papierze białym,80g/m2, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym. Wielkość informacji 210 x 50 mm; napis wielkimi literami, umieszczony centralnie. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 3 - informacja dla kierowcy - 400 bloczków (wzór nr 3) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 4 - karta rejestracyjna prd-5 - 1500 bloczków (wzór nr 4) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronne w kolorze czarnym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 50 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 5 - notatka ujawnienia osoby nietrzeźwej - 5 000 szt. (wzór nr 5) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 6 - notatka urzędowa z miejsca wykroczenia - 15 000 szt. (wzór nr 6) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 7 - protokół doprowadzenia w celu wytrzeźwienia - 10 000 szt. (wzór nr 7) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 8 - wezwanie dla kierowcy - 750 bloczków (wzór nr 8) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 9 - wezwanie dla sprawcy - 10 000 szt. (wzór nr 9) Druki będą wykonane podwójnym formacie A6, składane, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Wzdłuż złożenia należy wykonać perforację umożliwiającą łatwo odrywania kartek. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 10 - wezwanie dla świadka - 4 000 szt. (wzór nr 10) Druki będą wykonane podwójnym formacie A6, składane, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Wzdłuż złożenia należy wykonać perforację umożliwiającą łatwo odrywania kartek. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 11 - meldunek z blokad - 2 000 szt. (wzór nr 11) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Część 2 - rejestry: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5, 798210 00-5 Rejestr nr 1 - książka kontroli pracy pojazdu (24 str.) - 300 szt. (wzór nr 12) Rejestry będą wykonane w formacie A5, układ pionowy, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Ilość stron razem z okładkami - 24, strony numerowane. Kartki w rejestrze zszyte w sposób trwały w formę zeszytu. Rejestr nr 2 - książka odpraw do służby - 100 szt. (wzór nr 13) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 3 - książka służby- 100 szt. (wzór nr 14) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 4 - książka wydawania i przyjęcia rmg i paralizatorów - 10 szt. (wzór nr 15) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 5 - raport dyspozytora - 50 szt. (wzór nr 16) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 6 - rejestr odholowanych pojazdów - 20 szt. (wzór nr 17) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 7 - rejestr wydawania i zwrotu radiotelefonów - 20 szt. (wzór nr 18) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 8 - rejestr interwencji z monitoringu - 50 szt. (wzór nr 19) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 9 - zestawienie odcinków D mandatów karnych - 20 szt. (wzór nr 20A) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 100, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Część 3 - druki firmowe Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5 p-1 Komendant Straży Miejskiej Miasta Krakowa - 3 000 szt. (wzór nr 20) p-2 Straż Miejska Miasta Krakowa - 4 000 szt. (wzór nr 21) p-3 SMMK - Oddział I Śródmieście - 2 000 szt. (wzór nr 22) p-4 SMMK - Oddział II Krowodrza - 1 000 szt. (wzór nr 23) p-5 SMMK - Oddział III Nowa Huta - 1 000 szt. (wzór nr 24) p-6 SMMK - Oddział IV Podgórze - 1 000 szt. (wzór nr 25) p-7 SMMK - Oddział V Wola Duchacka - 1 000 szt. (wzór nr 26) p-8 SMMK - Oddział VI Wzgórza Krzesławickie - 1 000 szt. (wzór nr 27) p-9 SMMK - Referat ds. Wykroczeń - 7 000 szt. (wzór nr 28) Każdy rodzaj druku wykonany musi być na papierze białym min. 160 CIE (+/-3), gramatura 90 g/m2, gatunek I. W nagłówku: pasek kolorze ciemnogranatowym z białymi napisami, emblemat w kolorze ciemnogranatowym obwiedziony żółtą obwódką, napisy w kolorze żółtym, herb Krakowa zgodnie z kolorystyką. W stopce: wszystkie napisy w kolorze ciemnogranatowym, logo certyfikatu jakości zgodnie z kolorystyką. Przy dostawie każdy rodzaj druku musi być spakowany oddzielnie, w partiach po 500 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Jeżeli w okresie 1 roku od udzielenia zamówienia podstawowego wystąpi konieczność rozszerzenia usługi, której zakres nie przekroczy łącznie 50 % wartości zamówienia podstawowego, a wykonanie jej stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, to Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę usługę, na dodatkowe zamówienie Zamawiającego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Dla części I 400,00 zł; dla części II 300,00 zł; dla części III 90,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 11:30, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków pok. 315.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druki służbowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk nr 1 - dyspozycja usunięcia pojazdu - 200 bloczków (wzór nr 1) Druki będą wykonane w formacie A5, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w trzech egzemplarzach, przy czym egzemplarz 1 i 2 wykonane muszą być na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 33 x 3 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 2 - informacja (UWAGA! ZAŁOŻONA BLOKADA) 50 000 szt. (wzór nr 2) Druki będą wykonane na papierze białym,80g/m2, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym. Wielkość informacji 210 x 50 mm; napis wielkimi literami, umieszczony centralnie. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 3 - informacja dla kierowcy - 400 bloczków (wzór nr 3) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 4 - karta rejestracyjna prd-5 - 1500 bloczków (wzór nr 4) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronne w kolorze czarnym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki po 50 szt. w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 5 - notatka ujawnienia osoby nietrzeźwej - 5 000 szt. (wzór nr 5) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 6 - notatka urzędowa z miejsca wykroczenia - 15 000 szt. (wzór nr 6) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 7 - protokół doprowadzenia w celu wytrzeźwienia - 10 000 szt. (wzór nr 7) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 8 - wezwanie dla kierowcy - 750 bloczków (wzór nr 8) Druki będą wykonane w formacie A6, na papierze białym, każda kartka zadrukowana jednostronne w kolorze czarnym, każdy formularz w dwóch egzemplarzach, przy czym pierwszy egzemplarz musi być wykonany na papierze samokopiującym. Druki wzdłuż krótszej krawędzi muszą być sklejone w bloczki 50 x 2 w sposób umożliwiający łatwe odrywanie kartek. Bloczki muszą być z obu stron oprawione w okładki ze sztywnego kartonu, służące jako przekładki. Druk nr 9 - wezwanie dla sprawcy - 10 000 szt. (wzór nr 9) Druki będą wykonane podwójnym formacie A6, składane, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Wzdłuż złożenia należy wykonać perforację umożliwiającą łatwo odrywania kartek. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 10 - wezwanie dla świadka - 4 000 szt. (wzór nr 10) Druki będą wykonane podwójnym formacie A6, składane, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Wzdłuż złożenia należy wykonać perforację umożliwiającą łatwo odrywania kartek. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt. Druk nr 11 - meldunek z blokad - 2 000 szt. (wzór nr 11) Druki będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Przy dostawie druki należy oddzielić przekładkami w partie po 100 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejestry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - rejestry: Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5, 798210 00-5 Rejestr nr 1 - książka kontroli pracy pojazdu (24 str.) - 300 szt. (wzór nr 12) Rejestry będą wykonane w formacie A5, układ pionowy, na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Ilość stron razem z okładkami - 24, strony numerowane. Kartki w rejestrze zszyte w sposób trwały w formę zeszytu. Rejestr nr 2 - książka odpraw do służby - 100 szt. (wzór nr 13) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 3 - książka służby- 100 szt. (wzór nr 14) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 4 - książka wydawania i przyjęcia rmg i paralizatorów - 10 szt. (wzór nr 15) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 5 - raport dyspozytora - 50 szt. (wzór nr 16) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 6 - rejestr odholowanych pojazdów - 20 szt. (wzór nr 17) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 7 - rejestr wydawania i zwrotu radiotelefonów - 20 szt. (wzór nr 18) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 8 - rejestr interwencji z monitoringu - 50 szt. (wzór nr 19) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 200, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką. Rejestr nr 9 - zestawienie odcinków D mandatów karnych - 20 szt. (wzór nr 20A) Rejestry będą wykonane w formacie A4 na papierze białym, 80g/m2, każda kartka zadrukowana dwustronnie w kolorze czarnym. Treść strony tytułowej i wnętrza rejestru - zgodna ze wzorem. Ilość stron, bez strony tytułowej - 100, strony numerowane. Rejestry muszą być oprawione w okładkę kartonową, min. 200g/m2, na okładce musi być umieszczona nazwa rejestru. Kartki rejestru wraz z okładką muszą być zszyte w sposób trwały. Grzbiet powinien być przykryty okładką..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Druki firmowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 - druki firmowe Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 798100 00-5 p-1 Komendant Straży Miejskiej Miasta Krakowa - 3 000 szt. (wzór nr 20) p-2 Straż Miejska Miasta Krakowa - 4 000 szt. (wzór nr 21) p-3 SMMK - Oddział I Śródmieście - 2 000 szt. (wzór nr 22) p-4 SMMK - Oddział II Krowodrza - 1 000 szt. (wzór nr 23) p-5 SMMK - Oddział III Nowa Huta - 1 000 szt. (wzór nr 24) p-6 SMMK - Oddział IV Podgórze - 1 000 szt. (wzór nr 25) p-7 SMMK - Oddział V Wola Duchacka - 1 000 szt. (wzór nr 26) p-8 SMMK - Oddział VI Wzgórza Krzesławickie - 1 000 szt. (wzór nr 27) p-9 SMMK - Referat ds. Wykroczeń - 7 000 szt. (wzór nr 28) Każdy rodzaj druku wykonany musi być na papierze białym min. 160 CIE (+/-3), gramatura 90 g/m2, gatunek I. W nagłówku: pasek kolorze ciemnogranatowym z białymi napisami, emblemat w kolorze ciemnogranatowym obwiedziony żółtą obwódką, napisy w kolorze żółtym, herb Krakowa zgodnie z kolorystyką. W stopce: wszystkie napisy w kolorze ciemnogranatowym, logo certyfikatu jakości zgodnie z kolorystyką. Przy dostawie każdy rodzaj druku musi być spakowany oddzielnie, w partiach po 500 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
- Wykonywanie druku tygodnika społeczno-kulturalnego "Puls Jaworzna"
- Wykonanie i dostarczenie kopert do korespondencji poselskiej
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.