Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 55918 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Lubasz: Przebudowa budynku Masztalarni w Goraju Zamku na potrzeby Leśnego Kompleksu Promocyjnego "Puszcza Notecka" i Regionalnego Ośrodka Edukacji Leśnej - budowa ekspozycji wystawowych i prezentacji tematów przyrodniczo-leśnych w Salach Wystawienniczych wraz z dostawą wyposażenia Sal zgodnie z projektem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz, krajowy numer identyfikacyjny
57006441200000, ul.
Krucz
28,
64720
Lubasz, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
672 551 825, faks
672 551 878, e-mail
Krucz@pila.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jedniostka oranizacyjna nieposiadająca osobwości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku Masztalarni w Goraju Zamku na potrzeby Leśnego Kompleksu Promocyjnego "Puszcza Notecka" i Regionalnego Ośrodka Edukacji Leśnej - budowa ekspozycji wystawowych i prezentacji tematów przyrodniczo-leśnych w Salach Wystawienniczych wraz z dostawą wyposażenia Sal zgodnie z projektem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.27.446.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest - budowa ekspozycji wystawowych i prezentacji tematów przyrodniczo-leśnych w Salach Wystawienniczych 2. Wykonawstwo robót budowlanych obejmuje wszystkie niezbędne materiały oraz prace konieczne do budowy i prawidłowego uruchomienia wszystkich elementów ekspozycji wystawienniczych. 3. Wszelkie konstrukcje, tapety, parawany, maskownice, modele roślin, preparaty roślin, drzew oraz materiały użyte do wytworzenia ukształtowania terenu powinny być pokryte lub nasączone preparatem ogniochronnym posiadającym aprobatę techniczną Instytutu Techniki Budowlanej oraz posiadające atesty Zakładu Toksykologii Środowiskowej i Atestu Zakładu Higieny Komunalnej. Klasa reakcji na ogień wg PN-EN 13501-1 + A1: 2010 zabezpieczonych elementów powinna wynosić Bn-sl. 4. Zaciemnienie istniejących okien winno być wykonane w sposób umożliwiający demontaż zaciemnienia bez znaczących uszkodzeń. 5. Strona tylna zaciemnień - maskownic widoczna przez okno na zewnątrz budynku musi być we wszystkich okna w jednakowym kolorze wkomponowanym w elewację budynku. 6. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie materiały merytoryczne: teksty (opisy), zdjęcia, materiały ilustracyjne oraz inne informacje do zaprezentowania ich w gablotach lub na tablicach w Holu Głównym. Wyżej wymienione materiały i informacje Wykonawca przetworzy i opracuje tak, aby stanowiły spójną całość z innymi elementami wystawienniczo-prezentacyjnymi. Propozycja (projekt, wizualizacja graficzna) prezentacji tych materiałów opracowana przez Wykonawcę wymaga akceptacji Zamawiającego. 7. Każde ewentualne odstępstwo od założeń projektowych wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. 8. Wykonanie dermoplastów zwierząt łownych w całości (tusza + preparowanie u preparatora, zgodnym z założeniami projektowymi + w przypadku osobników męskich: jeleń-byk, daniel-byk, sarna-kozioł, poroże) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku dermoplastów zwierząt łownych posiadających poroże (jeleń-byk: dziesiątka/dwunastak, sarna-kozioł: szóstak, daniel-byk: łopatacz/półłopatacz) należy wykonać przed preparowaniem min. 3 zdjęcia tego poroża w różnych ujęciach i przesłać do akceptacji Zamawiającemu. 9. Wykonanie dermoplastów okazów chronionych (m.in. ptaków i ssaków) a) Obowiązki Zamawiającego: - przekazanie Wykonawcy okazów z siedziby Zamawiającego - powiadamianie Wykonawcy o posiadanych okazach do preparowania. b) Obowiązki Wykonawcy: - odebranie z siedziby Zamawiającego okazów, - spreparowanie okazów w układzie zgodnym z założeniami projektowymi, - dostarczenie i zamontowanie okazów w Sali Wystawienniczej. 10. Wykonanie nagrań (m.in. odgłosy ptaków, ssaków i innych oraz lektora) leży po stronie Wykonawcy. Tekst, który będzie mówił lektor - przedstawiając treści ujęte m.in. w dioramach wymaga przed nagraniem akceptacji Zamawiającego. 11. W ramach oferowanej ceny Wykonawca powinien przewidzieć koszty gwarancji. Gwarancją muszą być objęte wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45212310-2,
45212312-6,
45311000-0,
45314300-4,
45315100-9,
45316000-5,
51610000-1,
72212316-7,
72212520-0,
92310000-7,
32320000-2,
32342400-6,
37800000-6,
39154000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1215217.70 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1487790,90 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.