To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-31
Ogłoszenie nr 55946 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.
Kozienice: Przebudowa pomieszczeń wypoczywalni zewnętrznej na pomieszczenie jaccuzi oraz przebudowa i aranżacja istniejących pomieszczeń centrum odnowy biologicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 43268-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kozienickie Centrum Rekreacji i Sportu, krajowy numer identyfikacyjny
14272490800000, ul.
ul. Legionów
4,
26900
Kozienice, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
48 611 72 00, faks
48 611 72 02, e-mail
grzegorz.pios@kcris.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.kcris.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń wypoczywalni zewnętrznej na pomieszczenie jaccuzi oraz przebudowa i aranżacja istniejących pomieszczeń centrum odnowy biologicznej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2/KCRIS2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń wypoczywalni zewnętrznej na pomieszczenie jaccuzi poprzez budowę nad nim zadaszenia oraz przebudowa i aranżacja istniejących pomieszczeń centrum odnowy biologicznej wraz z instalacjami /pow. netto 615,04m2/ obejmująca następujące etapy: ETAP Iprace przygotowawcze w zakresie: a) organizacja zaplecza budowy w tym skład materiałów i urządzeń, b) dokonania szczegółowych oględzin obiektu c) dokonanie niezbędnych pomiarów d) zatwierdzenie materiałów do wbudowania zgodnych z wymaganiami projektowymi e) zatwierdzenie kart materiałowych na zastosowanie rozwiązań równoważnych /w tym materiałów i urządzeń/, f) zakup materiałów niezbędnych do realizacji w 80 % g) zakup urządzeń i wyposażenia obiektu /za wyjątkiem mebli na wymiar/ w 100 % ETAP II wykonanie robót budowlanych na obiekcie /okres wyłączenia obiektu/ w zakresie: 1) roboty demontażowe i wyburzeniowe / m. innymi wyburzenie ścianek działowych, rozkucie i rozbiórka istniejących płyt posadzkowych, demontaż wyposażenia/ 2) roboty instalacyjne /wszystkie branże/,instalacje sanitarne: wodno- kanalizacyjna, ogrzewania /podłogowego, leżanek i siedzisk, nagrzewnicy powietrza/,wentylacja mechaniczna nawiewno-wywiewna, ppoż przebudowa i budowa /rozbudowa instalacji hydrantowej/,instalacje elektrycznegniazd ogólnych, oświetlenia ogólnego, oświetlenia awaryjnego/ bezpieczeństwa i ewakuacyjnego/, połączeń wyrównawczych, przeciwporażeniową, przeciwprzepięciową, okablowania strukturalnego, instalacja RTV, system sygnalizacji pożaru, 3) roboty budowlane - ściany nośne z bloczków silikatowych: ścianki wewnętrzne - systemowe; szachty wentylacyjne oraz instalacyjne obudowane ścianą ceramiczną lub cegłą pełną; zadaszenie - konstrukcja stalowa, aluminium, dach szklany, odwodnienie dachu za pomocą rynien i rur spustowych; płyta betonowa, 4) montaż urządzeń, 5) roboty wykończeniowe, 6) zakup pozostałych materiałów i mebli na wymiar, 7) montaż wyposażenia i osprzętu, 8) montaż mebli i wyposażenia, 9) uzyskanie pozytywnej opinii sanepidu i straży pożarnej
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45212000-6
Dodatkowe kody CPV:
45310000-3,
45330000-9,
45420000-7,
45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na "Przebudowę pomieszczeń wypoczywalni zewnętrznej na pomieszczenia jacuzzi oraz przebudowę i aranżację istniejących pomieszczeń centrum odnowy biologicznej" UZASADNIENIE Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi, iż oferta odpowiadająca wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ustawie Pzp i otrzymaną najwyższą liczbą punktów przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp unieważnia postępowanie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2848297 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.