Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-09
Olsztyn: Dostawa, montaż i strojenie nagłośnienia w Wodnym Centrum Rekreacyjno-Sportowym w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 55955 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie , ul. Żołnierska 13 A, 10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5335132, faks 89 5335132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i strojenie nagłośnienia w Wodnym Centrum Rekreacyjno-Sportowym w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i strojenie nagłośnienia w Wodnym Centrum Rekreacyjno-Sportowym w Olsztynie przy al. Piłsudskiego 69b zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ 1.Opis ogólny 1.1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja systemu nagłośnienia Wodnego Centrum Rekreacyjno-Sportowego w Olsztynie (dostawa, montaż, strojenie). System powinien umożliwić osiągnięcie możliwie najlepszej zrozumiałości nagłośnianych treści słownych i muzycznych oraz równomierne pokrycie dźwiękiem basenu głównego wraz z widownią (dalej zwane Strefa A). 1.2.Wszystkie zastosowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2011. 1.3.System musi mieć budowę modułową, zdecentralizowaną, umożliwiająca przyszłą rozbudowę zgodnie z opracowaną koncepcją. 1.4.W celu sprostania wymaganiom kubatury i struktury pomieszczeń obiektu, możliwości przesyłu sygnałów dźwiękowych na duże odległości, możliwości przyszłościowego przesyłu sygnałów pomiędzy poszczególnymi strefami, możliwości integracji projektowanego systemu z istniejącym w obiekcie systemem DSO oraz w celu zapewnienia odpowiedniej funkcjonalności systemu dla obiektów tego typu, należy zastosować cyfrowy system zarządzania dźwiękiem. 1.5.Przyszłościowo system nagłośnienia powinien umożliwiać obsługę czterech niezależnych stref nagłośnienia: 1.STREFA A - Hala basenu głównego wraz z widownią 2.STREFA B - Restauracja 3.STREFA C - Szatnie, Lobby, Korytarze 4.STREFA D - Basen rekreacyjny Zamawiający po uzgodnieniu z projektantem podął decyzję o aktualnej realizacji systemu w Strefie A (Hala Basenu Głównego wraz z widownią). Realizacja systemu dla kolejnych stref będzie przedmiotem ewentualnych odrębnych postępowań w przyszłości. 1.6.W skład systemu nagłośnienia Strefy A (hala basenu głównego wraz z widownią) wchodzą: -system zarządzania dźwiękiem (zlokalizowany w szafie teletechnicznej w pomieszczeniu komentatorskim z możliwością podłączenia modułów wejściowo-wyjściowych w dowolnych lokalizacjach na terenie Strefy A) -źródła dźwięku w lokalizacjach na terenie Strefy A) -system wykonawczy (wzmacniacze zlokalizowane w szafie teletechnicznej w pomieszczeniu komentatorski, zestawy głośnikowe rozmieszczone zgodnie z załączonymi rzutem i przekrojem hali basenowej z widownią. Szczegółowy schemat blokowy systemu nagłośnieniowego został przedstawiony w załączniku Schemat blokowy systemu (załączniki Nr 6a, 6b, 6c, 6d do SIWZ). 1.7.Po dostawie i instalacji systemu Wykonawca dokona wstępnego programowania, optymalizacji oraz strojenia systemu w celu uzyskania jak najlepszych parametrów zrozumiałości mowy oraz klarowności muzycznej, w tym: korekcji barwowej systemu, dostosowania parametrów linii opóźniających, zakresu możliwości regulacji parametrów systemu dla sygnałów poszczególnych linii wyjściowych i wejściowych oraz parametrów dynamicznych poszczególnych linii. Podczas procesu strojenia i optymalizacji systemu przygotowane zostaną również wstępne ustawienia (presety) dla różnych rodzajów imprez realizowanych w obiekcie. 1.8.Wszelkie zmiany ilościowe i jakościowe składników systemu nagłośnienia wymagają uzgodnienia z projektantem. 1.9 .Wykonawca dokona wyceny: A. Zestawienia sprzętowego i parametrów systemu zarządzania dźwiękiem dla Strefy A; B. Zestawienia sprzętowego i parametrów źródeł dźwięku w Strefie A; C. Zestawienia sprzętowego i parametrów elementów wykonawczych systemu nagłośnienia w strefie A; D. Zestawienia sprzętowego okablowania, akcesoriów;E. Instalacji systemu, szkolenie pracowników zgodnie z wykazami (tabelami) zawartymi w załączniku Nr 6 do SIWZ Opis i specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.40.00.00 - Sieci 43.32.90.00 - Zestawy sprzętu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2.Wymagania dotyczące wadium: 2.1.Ustala się wadium w wysokości 10.000 zł ( dziesięć tysięcy złotych). 2.2.Wadium należy wnieść przed upływem składania ofert tj. do 19.03.2012 r. do godziny 12:00 2.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu - potwierdzonym przelewem na konto OSiR w Banku PEKAO SA Nr 88 1240 1590 1111 0010 4048 5462, 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, 3)Gwarancjach bankowych, 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)Poręczeniach udzielonych przez przedmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopad 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr. 109 poz. 1158, z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień dla uznania, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający żąda by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie z należytą starannością - dostawę i montaż nagłośnienia w conajmniej jednym obiekcie sportowym o podobnym charakterze i wartości z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców - załącznik Nr 4 z oświadczeniem o posiadaniu niezbędnej wiedzy do integracji systemu nagłośnienia z systemem DSO.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania potencjałem technicznym zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) i wykaz osób z uprawnieniami (załącznik Nr 3 do SIWZ) do realizacji zamówienia (co najmniej 2 osoby z wykształceniem wyższym kierunkowym o specjalności akustyka, przeszkolone z zakresu projektowania i wdrażania sieciowych systemów dystrybucji dźwięku z certyfikatem producenta).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty załącznik nr 1 do SIW; 2.Formularz cenowy oferowanego sprzętu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, w drodze aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenie usług, w takim przypadku Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane usługi wg cen wskazanych w formularzu cenowym. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo istotnej zmiany umowy w następującym zakresie: 6.1.dopuszcza się możliwość zastosowania urządzeń i materiałów o cechach lub parametrach wyższych niż w ofercie Wykonawcy oraz spełniające wymogi nie mniejsze niż w SIWZ w przypadku braku ich dostępności na rynku, przy czym cena zawarta w ofercie nie może ulec zmianie, 6.2.dopuszcza się zmianę (skrócenie, przedłużenie) terminu wykonania zamówienia w przypadku: a) wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy b) wydłużenia terminu realizacji zamówienia z powodów niezależnych od Wykonawcy 7.Dopuszcza się zmianę harmonogramu realizacji przedmiotu umowy, przy czym zmiany harmonogramu nie powodujące zmiany terminu wykonania umowy nie stanowi zmiany warunków umowy z zastrzeżeniem, że zmiana harmonogramu wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego. 8.Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadkach szczególnych - np. ograniczonej kwoty środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia będzie miał prawo w trakcie realizacji ograniczyć zakres rzeczowy usługi bez żadnych skutków prawno - finansowych albo rozwiązać umowę bez wypowiedzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Olsztynie, 10-558 Olsztyn, ul. Żołnierska 13a, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szaf OUTDOOR z wyposażeniem
- Dostawa profesjonalnego zestawu mikrofonów bezprzewodowych opartych na cyfrowej transmisji radiowej dla Państwowego Policealnego Studium Wokalno-Aktorskie im. D. Baduszkowej w Gdyni
- Dostawa urządzeń sieciowych klasy firewall wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym
- Rozbudowa drogi gminnej Maldanin - Imionek wraz z budową oświetlenia drogowego
- Dostawy pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkół w Dziadowej Kłodzie w ramach programu "Dobry Start w Przyszłość" FEDS.08.01-IZ.00-035/23. (2)
- DOSTAWA SPRZĘTU W RAMACH PROJEKTU "BEZPIECZNA GMINA CIĘZKOWICE: CYBERBEZPIECZEŃSTWO W SAMORZĄDZIE"
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.