eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Górazakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-17

Zielona Góra: zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 55955 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze , ul. St. Wyspiańskiego 21, 65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4512050, faks 068 4512051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsois.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze poprzez realizację następujących zadań: 1.1. Zadanie I- zakup i dostawa produktów mleczarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I zawarty jest w załączniku Nr 7.1. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3- Produkty mleczarskie, 1.2.Zadanie II - zakup i dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II zawarty jest w załączniku Nr 7.2. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, 15.13.11.30-5- Wędliny, 1.3.Zadanie III - zakup i dostawa różnych produktów spożywczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania III zawarty jest w załączniku Nr 7.3. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6- Różne produkty spożywcze, 1.4.Zadanie IV - zakup i dostawa owoców i warzyw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania IV zawarty jest w załączniku Nr 7.4. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1- Owoce, warzywa i podobne produkty, 1.5.Zadanie V - zakup i dostawa ryb i przetworów rybnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania V zawarty jest w załączniku Nr 7.5. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0- Ryby przetworzone i konserwowane, 15.22.10.00-3 - Ryby mrożone 1.6.Zadanie VI - zakup i dostawa pieczywa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania VI zawarty jest w załączniku Nr 7.6. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6- Pieczywo, 15.81.00.00-9- Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie, 1.7.Zadanie VII - zakup i dostawa mrożonek warzywno-owocowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania VII zawarty jest w załączniku Nr 7.7. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9- Warzywa mrożone, 2. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP. 3. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami: a. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (Dz.U. Nr 171, poz.1225) i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, b. rozporządzenia (WE) 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1), c. rozporządzenia (WE) 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4), d. ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.), e. rozporządzenia (WE) 853/2004, Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do Żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn zm.), f. rozporządzenia (WE) 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn zm.), g. rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn zm.), h. rozporządzenia (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1 z późn zm.), i. ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577 z późn zm.). j. rozporządzenia Komisji (WE) nr 589/2008 z dnia 23 czerwca 2008 ustanawiające szczegółowe zasady wykonywania rozporządzenia Rady (WE) nr 1234/2007 w sprawie norm handlowych w odniesieniu do jaj ( Dz. U. UE L Nr 163, poz. 6 z późn. zm.). - dotyczy tylko zadania V 4. Dostawa produktów spożywczych winna być dostarczana środkiem transportu przeznaczonym do przewozu produktów łatwopsujących się lub samochodem chłodnią lub mroźnią zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdów do przewozu tych produktów przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. 5. Zamówienie będzie składane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego przez osobę upoważnioną telefonicznie i potwierdzone pisemnie. 6. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem po każdej dostawie na podstawie faktur częściowych w terminie 14 dni, od daty jej złożenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5, 15.80.00.00-6, 15.30.00.00-1, 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3, 15.81.10.00-6, 15.81.00.00-9, 15.33.11.70-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu Zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje: 1) zadanie I minimum trzy dostawy w zakresie asortymentu produktów mlecznych, o minimalnej wartości 100.000,00 zł brutto każda, udokumentowane, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 2) zadanie II minimum trzy dostawy w zakresie asortymentu produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych o minimalnej wartości 130.000,00 zł brutto każda, udokumentowane, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 3) zadanie III minimum trzy dostawy w zakresie asortymentu produktów spożywczych o minimalnej wartości 120.000,00 zł brutto każda, udokumentowane, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 4) zadanie IV minimum trzy dostawy w zakresie asortymentu produktów owocowo-warzywnych o minimalnej wartości 50.000,00 zł brutto każda, udokumentowane, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 5) zadanie V minimum trzy dostawy w zakresie asortymentu ryby i przetwory rybne o minimalnej wartości 20.000,00 zł brutto każda, udokumentowane, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 6) zadanie VI minimum trzy dostawy w zakresie pieczywa o minimalnej wartości 20.000,00 zł brutto każda, udokumentowane, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia, 7) zadanie VII minimum trzy dostawy w zakresie mrożonek warzyw lub owoców o minimalnej wartości 20.000,00 zł brutto każda, udokumentowane, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; - oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 5 do SIWZ; - wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp w załącznika Nr 6 do SIWZ; - pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; - dokładnie wypełniona Tabela z asortymentem ( w polskich złotych , z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika Nr 7 (od 7.1 do 7.7 ) do SIWZ w zależności od ilości zadań ( dotyczy każdego zadania oddzielnie ); - zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 8 do SIWZ ; - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsois.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, ul. St. Wyspiańskiego 21, 65-036 Zielona Góra..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, sekretariat parter, ul. St. Wyspiańskiego 21, 65-036 Zielona Góra..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup i dostawa produktów mleczarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa produktów mleczarskich dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I zawarty jest w załączniku Nr 7.1. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup i dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II zawarty jest w załączniku Nr 7.2. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.13.11.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup i dostawa różnych produktów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa różnych produktów spożywczych dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania III zawarty jest w załączniku Nr 7.3. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup i dostawa owoców i warzyw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa owoców i warzyw dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania IV zawarty jest w załączniku Nr 7.4. do SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zakup i dostawa ryb i przetworów rybnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa ryb i przetworów rybnych dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania V zawarty jest w załączniku Nr 7.5. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0, 15.22.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zakup i dostawa pieczywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa pieczywa dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania VI zawarty jest w załączniku Nr 7.6. do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.81.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zakup i dostawa mrożonek warzywno-owocowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa mrożonek warzywno-owocowych dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Sportowych w Zielonej Górze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania VII zawarty jest w załączniku Nr 7.7. do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.