Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-19
Siemianowice Śląskie: Dostawa różnych produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 55959 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika , ul. Niepodległości 47, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 220 14 84, faks 32 220 14 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.siemce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawa różnych produktów spożywczych wg następujących pakietów zamkniętych:Nr 1- Mięso i przetwory mięsne, Nr 2- Drób i przetwory drobiowe, Nr 3 - Pieczywo, Nr 4 - Nabiał i produkty mleczarskie, Nr 5 - Jaja, Nr 6 - Różne produkty spożywcze, Nr 7 - Ziemniaki, Nr 8 - Warzywa i owoce, Nr 9 -Warzywa przetworzone, Nr 10 - Mrożonki.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.53.00.00 - Masło 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.85.11.10 - 15.85.11.10 01.11.21.00 - 01.11.21.00 01.24.20.00 - 01.24.20.00 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.33.11.42 - Kapusta przetworzona 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Według SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1.siemce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika,
41-106 Siemianowice Śląskie, ul. Niepodległości 47
pokój nr 4 - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 08:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika, 41-106 Siemianowice Śląskie, ul. Niepodległości 47 pokój nr 4 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Świadczenie usług obejmujących dozór osób i mienia wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Transport rzeczy wraz z załadunkiem i rozładunkiem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Siemianowice Śląskie
- Sukcesywna dostawa implantów chirurgicznych.
- Wymiana i modernizacja nawierzchni ulicy i chodników w dzielnicach Michałkowice i Bańgów w Siemianowicach Śląskich
- Sukcesywna dostawa odzieży i obłożeń medycznych jednorazowych.
- Montaż domofonów
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, SYPKICH I PAKOWANYCH DO STOŁÓWKI W DOBRZENIU WIELKIM PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY
- Dostawa NABIAŁU dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- "Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w III kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu"
- Zakup i dostawy wyrobów mięsno-wędliniarskich na potrzeby kuchni szpitalnej
- Dostawa mięsa i drobiu dla ZZOZ w Ostrowie Wielkopolskim
- Sukcesywna dostawa żywności 2025 - 2
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.