eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DaszynaPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczącychPrzygotowanie terenu inwestycyjnego na terenie Gminy Daszyna dla potrzeb potencjalnych inwestorów - budowa wewnętrznej infrastruktury komunikacyjnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Daszyna: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: Przygotowanie terenu inwestycyjnego na terenie Gminy Daszyna dla potrzeb potencjalnych inwestorów - budowa wewnętrznej infrastruktury komunikacyjnej.
Numer ogłoszenia: 55971 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39111 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Daszyna, Daszyna 34a, 99-107 Daszyna, woj. łódzkie, tel. 024 3890400, faks 024 2890400.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących: Przygotowanie terenu inwestycyjnego na terenie Gminy Daszyna dla potrzeb potencjalnych inwestorów - budowa wewnętrznej infrastruktury komunikacyjnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania dotyczącego: Przygotowanie terenu inwestycyjnego na terenie Gminy Daszyna dla potrzeb potencjalnych inwestorów - budowa wewnętrznej infrastruktury komunikacyjnej - wykonanie robót budowlanych polegających na: - utwardzeniu nawierzchni dla funkcji wewnętrznego układu komunikacyjnego na działce nr 120/5 i 120/3 obręb Walew. - przebudowie zjazdu indywidualnego z drogi krajowej nr 91 (1) do działek nr 120/3 i 120/5 w miejscowości Walew - wykonaniu drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka nr 121/5 obręb Walew, łączącej drogę gminną z działką nr 114/3. 1.1 Podstawowy zakres rzeczowy robót obejmuje: - utwardzenie nawierzchni dla funkcji wewnętrznego układu komunikacyjnego; przewiduje się budowę utwardzonych nawierzchni dla obsługi terenów inwestycyjnych wraz z placami postojowymi. Inwestycja zlokalizowana na działce nr 120/5 i 120/3 obręb Walew. - przebudowę zjazdu indywidualnego z drogi krajowej nr 91 (1) do działek nr 120/3 i 120/5 w miejscowości Walew na zjazd publiczny z wyodrębnionym dodatkowym pasem ruchu: włączeń i wyłączeń w relacji prawoskrętu. Wykonany zjazd będzie przeznaczony dla jednego kierunku ruchu. Zjazd szerokości 7,0 m. Nawierzchnie poszerzenia jak istniejąca nawierzchnia jezdni. - wykonanie drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka nr 121/5 obręb Walew, łączącej drogę gminną z działką nr 114/3. Zaprojektowano drogę o szerokości 5.0 m włączoną w drogę gminną oraz działkę skosami. 1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1. zorganizowanie na swój koszt terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3. oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4. wykonanie projektu oznakowania zastępczego i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, 5. uzyskanie decyzji - zezwolenia na zajęcie pasa drogowego (opłatę za zajęcie pasa drogowego ponosi wykonawca, natomiast opłatę za umieszczenie urządzeń w pasie drogowym ponosi Zamawiający), 6. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz skompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, 7. wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (po 4 egz. w formie papierowej i na nośniku elektronicznym) - w skali 1:1000, 8. uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia inwestycji do odbioru technicznego; wykonawca oczyści teren budowy usuwając swój sprzęt, urządzenia budowlane, odpady i pozostałości po robotach oraz uporządkuje teren budowy, przygotowując go do przekazania Zamawiającemu w stanie czystym i nie budzącym zastrzeżeń, 9. Do obowiązków wykonawcy należy wypłata odszkodowań właścicielom działek za straty na terenach objętych realizacją prac. 10. Na wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji oraz zarządcami dróg, dotyczących terminów rozpoczęcia robót budowlano-montażowych, minimalizacji szkód oraz kosztów z tym związanych. O powyższych uzgodnieniach wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego. 11. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania terenu budowy do czasu odbioru technicznego w szczególności zobowiązany jest do: - ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, - nadzoru nad bhp, - ustalania i utrzymywania porządku, - odpowiedniej organizacji terenu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, - prowadzenia niezbędnej dokumentacji budowy, - dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia. 14. Ponadto dla całości zadania wykonawca zobowiązany jest do: - w razie potrzeby uzyskanie pozwolenia na wykonanie i wykonanie nadzoru archeologicznego w trakcie budowy, - przygotowania kompletu dokumentów w celu zgłoszenia wybudowanej infrastruktury do użytkowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020 - oś priorytetowa II Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka; działanie II.1 otoczenie biznesu; poddziałanie II.1.1 Tereny inwestycyjne..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WŁODAN ANDRZEJ WŁODARCZYK Spółka Jawna, Porszewice 31, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1127280,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1197000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1197000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1197000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.