eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › udrożnienie (kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego) koryta rzeki Świder w km 78+780 - 80+000 wraz z remontem jazu kozłowego w km 78+830 w m. Stoczek, pow. Łuków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-02

POZYCJA 55981

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lublin: udrożnienie (kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego) koryta rzeki Świder w km 78+780 - 80+000 wraz z remontem jazu kozłowego w km 78+830 w m. Stoczek, pow. Łuków Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, do kontaktów: Ewa Paryż, tel. 081 5310322; e-mail:zamowienia@wzmiuw.lublin.pl, ul. Karłowicza 4, 20-027 Lublin, woj. lubelskie, fax 081 5321257. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ebip.lublin.pl/wzmiuw Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:ochrona przeciwpowodziowa i melioracje wodne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udrożnienie (kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego) koryta rzeki Świder w km 78+780 - 80+000 wraz z remontem jazu kozłowego w km 78+830 w m. Stoczek, pow. Łuków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Stoczek Łukowski, Zabiele, gm. Stoczek Łukowski, pow. Łuków, woj. lubelskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udrożnienie (kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego) koryta rzeki Świder w km 78+780 - 80+000 wraz z remontem jazu kozłowego w km 78+830 w m. Stoczek Łukowski, pow. Łuków. Zakres robót obejmuje: - odbudowę (udrożnienie) koryta rzeki na długość 1220 m wraz z ubezpieczeniem skarp przy zastosowaniu geokraty i kiszki faszynowej;wykonanie syfonu rurowego typu Sn - 2 fi 60, L=24m;- wykonanie upustu dennego z rurociągiem fi 120, L=20m i żelbetową studnią piętrząco- upustową 160x120 cm , wysokość = 3,0m;-odbudowę piętrzenia ruchomego na jazie kozłowym, poprzez zainstalowanie nowych kozłów stalowych i szandorów drewnianych;- modernizację obwałowań cofkowych na długości 1620 m. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Udrożnienie (kształtowanie przekroju podłużnego i poprzecznego oraz układu poziomego) koryta rzeki Świder w km 78+780 - 80+000 wraz z remontem jazu kozłowego w km 78+830 w m. Stoczek, pow. Łuków 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Kwota wadium - 7 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy PZP;2) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, tj. wykonywanie robót budowlanych;3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ,a w szczególności zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia o wartości powyżej 270 000 zł brutto każda, udokumentowane stosownymi referencjami; 4) dysponują osobami zdolnymi od wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają kierownika z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności budownictwo wodne lub melioracje wodne oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, z minimum 5-letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy;5) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia;6) posiadają zdolność kredytową inwestycji do wartości 100 000zł;7) posiadają ważną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości co najmniej 100 000zł; 8) zobowiążą się do ubezpieczenia robót będących przedmiotem zamówienia od ryzyk budowlano-montażowych w trakcie ich realizacji;9) udzielą gwarancji na wykonane roboty minimum 3 lata, łącznie z ich ubezpieczeniem przed zdarzeniami losowymi obejmującymi szkody spowodowane: huraganem, osuwiskami i ulewnymi deszczami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych przez wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia :1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;1.4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min 100 000 zł , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;1.5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł;1.6. Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia.;1.7. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane z należytą starannością;1.8. Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia z udokumentowaniem jego kwalifikacji (kopie uprawnień oraz przynależność do Izby Inżynierskiej .;1.9. Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia.;1.10. Informacje o sytuacji finansowej za ostatnie 3 lata .;1.11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt 4-8 ustawy. W przypadku , gdy wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu ,którzy są umieszczeni w rejestrze firmy i są uprawnieni do reprezentowania jej na zewnątrz. Informacje powinny być wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;1.12. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym przez art. 24 ustęp 1 pkt. 9 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ dostępna w siedzibie zamawiającego pok.602 lub za zaliczeniem pocztowym.Pobranie SIWZ ze strony internetowej jest bezpłatne. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.12.2006, godzina 10:15, siedziba zamawiajacego, pok. 609.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 Działanie 2.5 Gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.