Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Piła: Remont pomieszczeń kompanii VI wraz z korytarzami i sanitariatem
Numer ogłoszenia: 55985 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Pile, Pl. Staszica 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 3522134, fax 067 3522322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: jerks@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń kompanii VI wraz z korytarzami i sanitariatem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy: Remontu pomieszczeń Kompanii VI wraz z korytarzami i sanitariatem. Robót remontowych ogólnobudowlanych - CPV 45000000-7; Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. IV. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest: remont pomieszczeń Kompanii VI wraz z korytarzami i sanitariatem. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1. Roboty remontowe budowlane, w tym: ułożenie wykładziny posadzkowej Rekord - 421 m2 wykonanie obudów pilastrów - płytki elewacyjne klinkierowe - 76 m2 malowanie emulsyjne - 1723 m2 ułożenie posadzki gres - 49 m2 ułożenie wykładziny z płytek ściennych glazurowanych - 94 m2 montaż sufitu podwieszanego - 42 m2 2. Roboty elektryczne montaż opraw świetlówkowych - 62 szt. montaż kinkietów - 4 szt. wymiana obudowy rozdzielni z 12 na 24 polową + dodatkowe elementy montaż 6 polowej rozdzielni Przebudowa i przepięcie rozdzielni wnękowej 50cm x 50cm + dodatkowe elementy 3. Roboty instalacyjne kabiny sanitarne do brodzików - szt. 3 kabiny sanitarne typu Sanipol lub równoważne - szt. 3 Baterie umywalkowe ścienne - szt. 5 baterie natryskowe ścienne - szt. 3 brodziki natryskowe blaszane emaliowane - szt. 3 pisuary porcelanowe białe - szt. 3 umywalki prostokątne, porcelanowe - szt. 5 miski ustępowe wiszące z deską sedesową i kompletnym zestawem podtynkowym wraz ze stelażem do zabudowy lekkiej - szt. 2 Ww przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 1 Wizję lokalną; 2 Przedmiar robót - ZAŁĄCZNIK NR 6; 3 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - ZAŁĄCZNIK NR 7; 4 Ustawę z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz.1118 ze zm.; 5 Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych; 6 obowiązujące Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszące te normy; 7 użyte materiały powinny posiadać aktualne atesty bądź aprobaty techniczne - polskie lub europejskie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2004r. w sprawie aprobat technicznych oraz jednostek organizacyjnych upoważnionych do ich wydawania. Dz.U. 2004, Nr 249, poz.2497
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić oferenci, którzy spełniają następujące wymagania: nie są wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych; wyrażą zgodę na odroczony termin płatności przelewem 21 dni od daty wystawienia faktury; podpiszą umowę na zasadach określonych w Istotnych warunkach umowy; wykonali w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 3 roboty odpowiadające zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia; w chwili obecnej zatrudniają co najmniej 10 pracowników fizycznych branży budowlanej; na wykonane prace udzielą co najmniej 3-letniej gwarancji. Warunki udziału w postępowaniu sprawdzać będzie powołana przez Komendanta Szkoły komisja przetargowa w systemie spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dotyczy posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania: 1. Wypełniony Formularz ofertowy - ZAŁĄCZNIK nr 1 2. Pełnomocnictwo osób lub osoby podpisującej ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z przepisów lub innych dokumentów- ZAŁĄCZNIK NR 8. 3. Podpisane oświadczenie zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - ZAŁĄCZNIK nr 2. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie Wykonawcy właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Zaświadczenie Wykonawcy z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W zaświadczeniu tym należy umieścić informację na ilu pracowników opłacane jest ubezpieczenie. 7. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego przedmiaru robót, oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Kosztorys ofertowy potwierdza przyjęcie do realizacji całości zamówienia. II. Dotyczy potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie min. 3 referencje - ZAŁĄCZNIK NR 3. 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - ZAŁĄCZNIK NR 4.; na wskazane osoby wystawiane będą przepustki upoważniające do przebywania na terenie Szkoły Policji w czasie realizacji zamówienia. 3. Uprawnienia kierownika robót o specjalności ogólnobudowlanej. 4. Aktualne zaświadczenie kierownika robót o przynależności do właściwej rejonowo Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. III. Dotyczy potwierdzenia przez wykonawcę zdolności ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. IV. INNE: 1. Parafowane istotne warunki umowy - ZAŁĄCZNIK NR 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppila.type.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policji w Pile, Plac Staszica3, 64-920 piła, Wydział Inewstycji i Remontów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Szkoła Policji w Pile, plac Staszica 7, 64-920 Piła, Kancelaria ogólna pok.250.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE
- Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniach biurowych w budynku Oddziału ZUS w Pile przy ul. Dr. Drygasa 7
- PREPARATY DO DEZYNFEKCJI
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Pile.
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
- Dostawa pojazdu typu furgon 5 - osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.