eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi M³ynary › "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy M³ynary"



Og³oszenie z dnia 2019-06-12



Og³oszenie nr 559873-N-2019 z dnia 2019-06-12 r.

Gmina M³ynary: "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy M³ynary"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina M³ynary, krajowy numer identyfikacyjny 17074813000000, ul. ul. Dworcowa  29 , 14-420  M³ynary, woj. warmiñsko-mazurskie, pañstwo Polska, tel. 55 2486082 w. 39, e-mail zamowienia@mlynary.pl, faks 552 486 400.
Adres strony internetowej (URL): http;//bip.mlynary.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.mlynary.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Tradycyjn± poczt±, kurierem lub osobi¶cie
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy M³ynary"
Numer referencyjny: RG.271.11.III.2019.MS
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest us³uga polegaj±ca na odbieraniu, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci zlokalizowanych na terenie miasta i gminy M³ynary, w tym z nieruchomo¶ci zamieszka³ych przez mieszkañców oraz z nieruchomo¶ci, na których nie zamieszkuj± mieszkañcy, a powstaj± odpady komunalne, a tak¿e z miejsc publicznych, których administratorem jest Zamawiaj±cy lub jednostki mu podleg³e oraz ich dostarczenie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). A. ZAKRES PRAC OBEJMUJE ODBIÓR, TRANSPORT, ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH W TYM: a) niesegregowanych (zmieszanych) b) segregowanych c) sta³ych miejskich zgromadzonych w koszach ulicznych na terenie miasta i gminy, w tym ustawionych na boiskach, placach zabaw, parkach, ¶wietlicach wiejskich, cmentarzach i przystankach autobusowych d) wielkogabarytowych - za pomoc± mobilnego punktu zbiórki odpadów komunalnych e) elektronicznych i elektrycznych - za pomoc± mobilnego punktu zbiórki odpadów komunalnych f) segregowanych z pojemników 110 l,120 l, 240 l i 1100 l przeznaczonych do selektywnej zbiórki ustawionych przy zabudowie wielorodzinnej, dla której ustalono zarz±d nieruchomo¶ci±. Do gromadzenia odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy M³ynary s³u¿±: a) pojemniki na odpady segregowane i zmieszane o pojemno¶ci - 110 l, 120 l, 240 l i 1100 l, b) worki o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 60 l, przeznaczone do selektywnej zbiórki szk³a, tworzyw sztucznych i metali, papieru i tektury oraz biodegradowalnych, c) pojemniki 1100 l przeznaczone do selektywnej zbiórki szk³a, tworzyw sztucznych i metali, papieru i tektury, d) pojemniki 35 l i 50 l przeznaczone do gromadzenia sta³ych odpadów miejskich. Miasto i Gmina M³ynary liczy 4 444 osoby (stan na dzieñ 28.02.2019 r.) t.j. 1150 gospodarstw. Obszar wiejski podzielony na 19 so³ectw. Na terenie miasta i gminy jest oko³o 89 podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, 4 cmentarze, w tym dwa na terenie miasta oraz w B³udowie i Zastawnie, oczyszczalnia ¶cieków w M³ynarach oraz obiekty u¿yteczno¶ci publicznej tj. stadion i boisko "ORLIK" w M³ynarach i plac targowy zlokalizowany w M³ynarach przy ul. Rynek. Zbiórka i wywóz odpadów winny odbywaæ siê zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2016-2022 oraz przepisami prawa polskiego. Wykonawca jest zobowi±zany do odbioru ca³ej masy odpadów komunalnych przekazanych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i niezamieszka³ych oraz z pojemników ustawionych w miejscach publicznych - w tym cmentarzy parafialnych i komunalnych, w tym zarówno zmieszanych odpadów komunalnych, jak i odpadów gromadzonych w sposób selektywny. Szczegó³owy sposób odbioru odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomo¶ci: Na terenie Miasta i Gminy M³ynary obowi±zywaæ bêdzie pojemnikowo - workowy system zbiórki odpadów komunalnych. Pojemniki na odpady komunalne zmieszane i zbierane selektywnie zobowi±zani s± zapewniæ w³a¶ciciele nieruchomo¶ci. Worki do selektywnej zbiórki odpadów zobowi±zany jest dostarczyæ Wykonawca. Odpady zebrane selektywnie (kody 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 02, 20 01 08, 20 01 39, 20 02 01, 20 02 02, 20 01 99). Odbiór odpadów selektywnie zebranych z terenu Miasta i Gminy M³ynary bêdzie siê odbywa³ w systemie workowym lub do pojemników w odpowiednich kolorach. 1) Wprowadza siê worki o minimalnej pojemno¶ci 60 l wykonane z folii polietylenowych o grubo¶ci dostosowanej do ilo¶ci odpadów, uniemo¿liwiaj±cej rozerwanie siê worka. Wprowadza siê cztery kolory worków i pojemników: a) ¿ó³ty - na odpady z tworzyw sztucznych i metali, b) niebieski - na odpady z papieru i tektury, c) zielony - na odpady ze szk³a, d) br±zowy - na odpady biodegradowalne 2) Worki do odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych zapewnia Wykonawca. Na workach dopuszcza siê umieszczenie napisów informuj±cych o sposobie segregacji odpadów oraz informacjê o firmie odbieraj±cej odpady. Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia mieszkañcom pierwszych worków do segregowania odpadów razem z harmonogramem odbioru odpadów, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego, a nastêpnie do pozostawiania nowych w momencie odbioru wysegregowanych odpadów w ilo¶ci umo¿liwiaj±cej zapewnienie w³a¶ciwej segregacji. Dopuszcza siê gromadzenie odpadów w pojemnikach o poj. 110 l, 120 l zakupionych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci. 3) Odbiór odpadów biodegradowalnych z nieruchomo¶ci w okresie od 01 kwietnia do 31 pa¼dziernika 1 raz tygodniu, a w pozosta³ym okresie 1 raz na dwa tygodnie. 4) Odbiór popio³u z nieruchomo¶ci, które dobrowolnie zg³osz± chêæ jego przekazania w okresie od 15 wrze¶nia do 15 maja, co najmniej 1 raz na dwa tygodnie. Popió³ gromadzony w pojemnikach lub workach wzmocnionych (np. na gruz). Posiadacz nieruchomo¶ci zobowi±zany jest zapewniæ we w³asnym zakresie pojemnik lub worki na odbiór popio³u. Czêstotliwo¶æ odbioru pozosta³ych selektywnie zebranych odpadów komunalnych - raz na dwa tygodnie, zgodnie z harmonogramem sporz±dzonym przez Wykonawcê, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego. Odpady z ogrodów i parków (w tym z cmentarzy) (o kodzie 20 02) oraz Inne odpady komunalne (o kodzie 20 03): a) odpady komunalne gromadzone bêd± w pojemnikach o pojemno¶ci 35 l, 50 l, 110 l, 120 l, 240 l, 1100 l, b) czêstotliwo¶æ wywozu - raz w tygodniu, wed³ug harmonogramu przygotowanego przez Wykonawcê, uzgodnionego i zaakceptowanego przez Zamawiaj±cego, c) Wykonawca w okresie od 20 pa¼dziernika do 10 listopada ka¿dego roku obowi±zywania umowy wykona po 4 (2 w ka¿dym roku) dodatkowe wywozy odpadów z 2 cmentarzy komunalnych w M³ynarach przy ul. Warszawskiej oraz 2 cmentarzy parafialnych w B³udowie i Zastawnie. Zamawiaj±cy drog± telefoniczn± lub elektroniczn± zg³osi potrzebê dodatkowego wywozu odpadów z terenu cmentarzy w tym okresie. Meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) - odbiór tych odpadów odbywaæ siê bêdzie sprzed posesji w³a¶cicieli nieruchomo¶ci za pomoc± mobilnej zbiórki odpadów komunalnych co najmniej 2 razy w roku, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcê, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego, Odpady elektroniczne i elektryczne (o kodach 20 01 35* i 20 01 36) - odbiór tych odpadów odbywaæ siê bêdzie sprzed posesji w³a¶cicieli nieruchomo¶ci za pomoc± mobilnej zbiórki odpadów komunalnych co najmniej 2 razy w roku, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcê, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego. Okre¶lenie szacunkowej ilo¶ci odpadów Wielko¶æ odpadów komunalnych okre¶la siê wed³ug obliczeñ szacunkowych dla ca³ego okresu obowi±zywania zamówienia: a) odpady z ogrodów, boisk, placów i parków (w tym z cmentarzy) oraz inne odpady komunalne (zmieszane) 20 03 01 - 1400,00 Mg b) tworzywa sztuczne 20 01 39 - 72,00 Mg c) szk³o 20 01 02 - 44,00 Mg d) papier i tektura 20 01 01 - 6,00 Mg e) odpady ulegaj±ce biodegradacji 20 02 01 - 13,00 Mg f) wielkogabarytowe 20 03 07 - 35,00 Mg g) zu¿yte urz±dzenia elektryczne i elektroniczne 20 01 36, 16 02 14, 16 02 16 - 4,00 Mg h) inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny 20 01 99 - 22,00 Mg Odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych, zu¿ytych opon, metali, odpadów niebezpiecznych, przeterminowanych leków oraz baterii i akumulatorów - nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. B. DANE CHARAKTERYZUJ¡CE ZAMÓWIENIE: Powierzchnia Miasta i Gminy M³ynary wynosi 15 841 ha. Na terenie miasta i gminy zlokalizowanych jest 29 miejscowo¶ci, w tym teren miasta. Wykaz nieruchomo¶ci objêtych systemem gospodarowania odpadami przedstawia za³±cznik Nr 1 do umowy. Dodatkowe punkty (brak nr porz±dkowych): wiata edukacyjna przy drodze le¶nej Gardyny-Stare Siedlisko, parking le¶ny przy drodze powiatowej M³ynary-Milejewo pomiêdzy miejscowo¶ciami Podgórze-Nowe Monasterzysko, przy boisku wiejskim w Za¶ciankach ("Wembley"), wiata w Kraskowie, PERN Baza Paliw Nr 12 w Kurowo Braniewskie, place zabaw Kurowo Braniewskie, S±py, Zastawno, M³ynary, B³udowo, GREENYARD HORTICULTURE POLAND Sp. z o.o. Rucianka, ko¶ció³ Zastawno, ko¶ció³ M³ynary ul. Ko¶cielna, PKP - stacja kolejowa nastawnia, dwa Cmentarze Komunalne w M³ynarach przy ul. Warszawskiej, Cmentarze Parafialne - w B³udowie i Zastawnie, przystanki PKS (Podgórze, Nowe Monasterzysko, Kwietnik, Zastawno, Za¶cianki, P³onne, B³udowo, W³óczyska, Rucianka, Kurowo Braniewskie, Kraskowo, M³ynarska Wola, Ojcowa Wola S±py, M³ynary), S±py - ko³o zbiornika wodnego, Karszewo - ko³o witacza, Orlik ul. Dworcowa oraz kosze uliczne w ilo¶ci 34 szt. o pojemno¶ci 35 l i 30 szt. o pojemno¶ci 50 l ustawione w M³ynarach przy ulicach - Dworcowa, 1 Maja, Ogrodowa, Kwiatowa, Rynek, skrzy¿owanie ul. Styczniowej i Traugutta, skwery przy ul. Konopnickiej i Chopina, parking przy skrzy¿owaniu ul. Ko¶cielnej z Langiewicza oraz w parku "Majowy Gaj" przy ul. 1 Maja. Regulamin utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Miasta i Gminy M³ynary dostêpny na stronie internetowej http://bip.mlynary.pl w zak³adce "Gospodarka odpadami", podkategoria "Uchwa³y Rady Miejskiej w M³ynarach". C. OBOWI¡ZKI WYKONAWCY: 1) Obowi±zki Wykonawcy zosta³y opisane w projekcie umowy stanowi±cej za³±cznik Nr 8 SIWZ. 2) Zamawiaj±cy zaleca zapoznanie siê z warunkami terenowymi zwi±zanymi z realizacj± zamówienia. 3. Wymagania Zamawiaj±cego w zwi±zku z w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 1) Zamawiaj±cy stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci kierowcy pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych, tj. osób wykonuj±cych czynno¶ci polegaj±ce na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 917, z pó¼. zm.), o ile nie s± (bêd±) wykonywane przez dan± osobê w ramach prowadzonej przez ni± dzia³alno¶ci gospodarczej. 2) Sposób dokumentowania zatrudnionych osób oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³nienia przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz sankcji z tytu³u nie spe³nienia tych wymagañ okre¶lono w projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.5) G³ówny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90511000-2
90512000-9
90513100-7
90513200-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2019-07-01 2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) posiada wpis do Rejestru Dzia³alno¶ci Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy M³ynary, 2) posiada wpis do rejestru prowadzonego przez Marsza³ka Województwa Warmiñsko - Mazurskiego w zakresie transportu odpadów, chyba ¿e przedsiêbiorca posiada wa¿n± decyzjê na transport odpadów wystawion± w my¶l poprzednich przepisów ustawy o odpadach przez w³a¶ciwego Starostê, 3) posiada umowê z Regionaln± Instalacj± Przetwarzania Odpadów (RIPOK) na przyjmowanie odebranych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i nie zamieszka³ych odpadów komunalnych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, poprzez z³o¿enie informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³otych, 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na kwotê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 z³. Je¿eli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) wykona³ us³ugi o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia polegaj±ce na odbiorze odpadów komunalnych w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 1000 Mg wraz z referencjami, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencyjno¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie us³ug wykonanych ponad trzy lata wcze¶niej, 2) posiada, co najmniej: a) dwa pojazdy przystosowane do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych, b) dwa pojazdy przystosowane do odbioru odpadów komunalnych segregowanych, c) jeden pojazd do odbioru odpadów komunalnych bez funkcji kompaktuj±cej. 3) dysponuje co najmniej jednym kierowc± pojazdów przystosowanych do odbioru odpadów komunalnych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ nastêpuj±cych dokumentów: a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; b) o¶wiadczenia Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, przekazane Zamawiaj±cemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, dotycz±cych: - kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. c) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; d) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w lit. c), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (spó³ki cywilne, konsorcja) dokumenty i o¶wiadczenia okre¶lone w lit a)-d) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych warunków, o których mowa rozdz. V. pkt. 2. SIWZ Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³: a) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: 1) posiada wpis do Rejestru Dzia³alno¶ci Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych prowadzonego przez Burmistrza Miasta i Gminy M³ynary, 2) posiada wpis do rejestru prowadzonego przez Marsza³ka Województwa Warmiñsko - Mazurskiego w zakresie transportu odpadów, chyba ¿e przedsiêbiorca posiada wa¿n± decyzjê na transport odpadów wystawion± w my¶l poprzednich przepisów ustawy o odpadach przez w³a¶ciwego Starostê, 3) posiada umowê z Regionaln± Instalacj± Przetwarzania Odpadów (RIPOK) na przyjmowanie odebranych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych i nie zamieszka³ych odpadów komunalnych. b) sytuacji ekonomicznej i finansowej - warunek ten zostanie spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e siê odpowiednim potencja³em ekonomicznym, tj. znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, poprzez z³o¿enie informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³otych oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, na kwotê ubezpieczenia nie ni¿sz± ni¿ 100 000,00 z³, c) zdolno¶ci technicznej i zawodowej - Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e: - wykona³ us³ugi o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia polegaj±ce na odbiorze odpadów komunalnych w ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 1000 Mg wraz z referencjami, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencyjno¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie us³ug wykonanych ponad trzy lata wcze¶niej, - przed³o¿y wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, - przed³o¿y wykaz osób, o których mowa w rozdz. V. ppkt. 2.3.3) SIWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Do oferty Wykonawca do³±czy aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, wzór za³±cznik Nr 2 i 3, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. 2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniach, o których mowa w rozdz. VII pkt.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdz. VII pkt. 1 SIWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz o¶wiadczeñ stanowi±cych wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty: a) dowód wniesienia wadium. b) formularz ofertowy (za³±cznik Nr 1 do SIWZ), c) zobowi±zanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty nale¿y za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. e) w przypadku, gdy ofertê w imieniu Wykonawcy podpisuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 5. Dokumenty nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorami do³±czonymi do SIWZ w sposób wymieniony w rozdz. XI. 6. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieni±dz (art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych) winno byæ z³o¿one w formie orygina³u.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala siê wadium dla ca³o¶ci przedmiotu zamówienia w wysoko¶ci: 19 500,00 z³, s³ownie: dziewiêtna¶cie tysiêcy piêæset 00/100 z³otych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie: 3.1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy: na numer rachunku 63 1020 1752 0000 0502 0160 6649 z adnotacj± "Wadium - Przetarg odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych ", 3.2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110, z pó¼n. zm.) 4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. 6. Wadium wniesione w pieni±dzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 7. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u, razem z ofert± w osobnej kopercie. 8. Polisa, porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy formê wadium winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta/porêczyciela. 9. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 45 i 46. 10. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udzia³u w postêpowaniu, a jego oferta podlegaæ bêdzie odrzuceniu. 11. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 14. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku wyst±pienia przes³anek okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Zorganizowanie dodatkowej mobilnej zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych i sprzêtu elektrycznego i elektronicznego w okresie 18 miesiêcy15,00
Dysponowanie pojazdami o mniejszym gabarycie, o masie do 3,5 t, przystosowanymi do odbioru odpadów zmieszanych i segregowanych15,00
Wysoko¶æ zaoferowanych ¶rodków na przeprowadzenie kampanii propaguj±c± segregacjê odpadów komunalnych na terenie Miasta i Gminy M³ynary w okresie 18 miesiêcy10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Projekt umowy stanowi za³±cznik Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, które zawarto w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik Nr 8 do SIWZ. 2. Dopuszcza siê zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug, 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia. W tym celu Wykonawca zwróci siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w zakresie zmiany wynagrodzenia, przedk³adaj±c kalkulacjê wp³ywu powy¿szych zmian na koszty wykonania zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-06-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.