Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-07-09
Ogłoszenie nr 559902-N-2020 z dnia 2020-07-09 r.
Starostwo Powiatowe w Brzesku: Dostawa różnego sprzętu w ramach realizacji projektu "Fachowcy w swojej branży"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu "Fachowcy w swojej branży" realizowanego w ramach 10 Osi Priorytetowej Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój Kształcenia Zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów współfinansowany
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Pełnomocnik Zamawiającego - Anna StudenckaPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Brzesku, krajowy numer identyfikacyjny
00000000000000, ul.
ul. Głowackiego
51
,
32-800
Brzesko, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
, , e-mail
sekretariat@powiatbrzeski.pl , , faks
-.
Adres strony internetowej (URL): https://www.powiatbrzeski.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/spbrzesko,m,330066,2020.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/spbrzesko,m,330066,2020.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, pokój nr 213 sekretariat II piętro
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa różnego sprzętu w ramach realizacji projektu "Fachowcy w swojej branży"
Numer referencyjny:
ZP/1/2020/PZP/F
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnego sprzętu w ramach projektu: "Fachowcy w swojej branży" - w podziale na 39 części (zadań). 3.3. Ogólny jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.4. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany. 3.5. Miejscem dostawy sprzętu dla poszczególnych części postępowania są właściwe placówki oświatowe wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
38651600-9 |
30232100-5 |
38651000-3 |
38652100-1 |
38600000-1 |
39121100-7 |
39130000-2 |
34912100-7 |
38410000-2 |
30195000-2 |
30213100-6 |
39130000-2 |
39113600-3 |
39180000-7 |
31000000-6 |
30000000-9 |
30237280-5 |
48219500-1 |
30237135-4 |
30233000-1 |
29700000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-09-30
II.9) Informacje dodatkowe: 4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
5.3. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
5.3.1. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
Dotyczy części nr: 1, 27, 36
5.3.1.1 Wykonawca składający ofertę w ramach części nr 1, 27, 36 musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż: 25 000 zł brutto;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Nie dotyczy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę:
6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
6.3.2.1.1. dotyczy części 1, 27, 36 - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.1.1. SIWZ odpowiednio dla danej części.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
6.3.2.2. dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań stawianych przez Zamawiającego: 6.3.2.2.1. dotyczy części (zadań) nr 1-6, 12, 16, 19, 20, 26, 27, 33-37 - karty katalogowe i/lub opis techniczny oferowanego sprzętu; 6.3.2.2.2. UWAGA: Zamawiający nie wymaga, aby z kart katalogowych/opisu technicznego wynikało potwierdzenie wszystkich wymaganych parametrów.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)6.1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 6.1.1. Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) - np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. 6.1.2. Wypełniony i podpisany, w zakresie części, na które wykonawca składa ofertę, formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 6.1.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: 6.1.3.1. brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; 6.1.3.2. spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ (dotyczy części nr 1, 27, 36); 6.1.4. Wzory oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania znajdują się w załączniku nr 4 do SIWZ. 6.1.5. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.3.: 6.1.5.1. dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. 6.1.5.2. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3. 6.1.6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 6.2. Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP - tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej, we wskazanym terminie, w siedzibie Zamawiającego. 6.3. Dokumenty składane przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w danej części (składane na wezwanie Zamawiającego): 6.3.1. Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, które to dokumenty wymienione są poniżej. 6.3.2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę: 6.3.2.1. warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 6.3.2.1.1. dotyczy części 1, 27, 36 - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.3.1.1. SIWZ odpowiednio dla danej części. 6.3.2.2. dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań stawianych przez Zamawiającego: 6.3.2.2.1. dotyczy części (zadań) nr 1-6, 12, 16, 19, 20, 26, 27, 33-37 - karty katalogowe i/lub opis techniczny oferowanego sprzętu; 6.3.2.2.2. UWAGA: Zamawiający nie wymaga, aby z kart katalogowych/opisu technicznego wynikało potwierdzenie wszystkich wymaganych parametrów. 6.3.3. Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. 6.3.2. składane są w ofercie dla tego lub tych Wykonawców, którzy spełniają określone warunki (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zmaówienia | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących zakresach i przypadkach: 1) zmiany lokalizacji dostaw pod warunkiem dokonania zmian organizacyjnych dotyczących jednostki; 2) zmiany zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć oraz pod łącznie spełnionymi następującymi warunkami: a) zmiany na model o parametrach i długości gwarancji nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) niezmienności wynagrodzenia umownego; c) przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu niezależnego podmiotu lub producenta sprzętu lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu potwierdzającego że: - wszystkie parametry nowego urządzenia są nie gorsze niż parametry urządzenia oferowanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy; - Wykonawca nie był w stanie przewidzieć przyczyn powodujących zmianę oferowanego urządzenia wraz z opisaniem tych przyczyn; 3) zmiany części składowych zaoferowanego urządzenia pod warunkiem zaistnienia obiektywnych przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy oraz pod następującymi warunkami: a) zmiany na części składowe o parametrach nie gorszych niż zaoferowane pierwotnie; b) pod warunkiem niezmienności wynagrodzenia umownego; c) zmiany części składowej nie doprowadzą do spadku wydajności całego zestawu w porównaniu do części oferowanych pierwotnie. 12.6. UWAGA! Wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia sprzęt zostanie zakupiony na potrzeby placówek oświatowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (Dz.U.2020.1106 t.j. z dnia 2020.01.23) dla dostaw sprzętu wskazanego w załączniku nr 8 do w/w ustawy (m.in. jednostki centralne komputerów, zestawy komputerów stacjonarnych, monitory), przy zachowaniu warunków, o których mowa w ust. 13-15. Pomniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy poprzez obniżenie wartości umowy o zastosowaną stawkę VAT 0% nie będzie wymagało aneksu do umowy. Na etapie składania ofert w celu zapewnienia porównywalności ofert Wykonawcy winni zastosować podstawową stawkę podatku od towarów i usług, tj. 23%
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-20, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część 1 - Zestawy komputerowe - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część 2 - Monitory interaktywny - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Część 3 - Kamera cyfrowa - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651600-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłuzony okres gwraancji | 30,00 |
termin realizacji zmaówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Część 4 - Drukarka 3D ze skanerem - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Część 5 - Aparat fotograficzny (lustrzanka) - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Część 6 - Projektory dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38652100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 7 | Nazwa: | Część 7 - Wizualizery - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38600000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 8 | Nazwa: | Część 8 - Biurko nauczycielskie - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39121100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłuzony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 9 | Nazwa: | Część 9 - Stoliki uczniowskie - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 10 | Nazwa: | Część 10 - Krzesła uczniowskie - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 11 | Nazwa: | Część 11 - Urządzenie wielofunkcyjne - dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30232100-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 12 | Nazwa: | Część 12 - Ręczny wózek paletowy - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34912100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 13 | Nazwa: | Część 13 - Multimetry cyfrowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 14 | Nazwa: | Część 14 - Biurka nauczycielskie - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39121100-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 15 | Nazwa: | Część 15 - Tablice suchościeralna - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30195000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 16 | Nazwa: | Część 16 - Laptopy - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłuzony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 17 | Nazwa: | Część 17 - Szafki dla uczniów - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zmaówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 18 | Nazwa: | Część 18 - Ławeczki wolnostojące - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39113600-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 19 | Nazwa: | Część 19 - Stoły laboratoryjne z autotransformatorem 3 fazowym - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39180000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 20 | Nazwa: | Część 20 - Stoły elektrotechniczne - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39180000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 21 | Nazwa: | Część 21 - Silniki elektryczne 1 fazowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 22 | Nazwa: | Część 22 - Silniki elektryczne 3 fazowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 23 | Nazwa: | Część 23 - Zasilacze prądu stałego - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237280-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 24 | Nazwa: | Część 24 - Krzesła uczniowskie - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 25 | Nazwa: | Część 25 - Stoliki uczniowskie - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okre sgwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 26 | Nazwa: | Część 26 - Projektor - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38652100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 27 | Nazwa: | Część 27 - Zestawy komputerowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 28 | Nazwa: | Część 28 - Switche zarządzalne - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237280-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 29 | Nazwa: | Część 29 - Routery Wi-Fi - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48219500-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 30 | Nazwa: | Część 30 - Karty sieciowe przewodowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237135-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 31 | Nazwa: | Część 31 - Karty sieciowe bezprzewodowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30237135-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 32 | Nazwa: | Część 32 - Dyski twarde 1TB - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30233000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 33 | Nazwa: | Część 33 - Monitory interaktywne - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłuzony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 34 | Nazwa: | Część 34 - Dron - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38651600-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 35 | Nazwa: | Część 35 - Szafa chłodnicza - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 29700000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 36 | Nazwa: | Część 36 - Zestawy komputerowe - dla Zespołu Szkół w Czchowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 37 | Nazwa: | 37 - Monitor interaktywny - dla Zespołu Szkół w Czchowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużony okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 38 | Nazwa: | Część 38 - Fotele komputerowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 38 | Nazwa: | Część 38 - Fotele komputerowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
Część nr: | 39 | Nazwa: | Część 39 - Stoliki komputerowe - dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39130000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
Przedłużóny okres gwarancji | 30,00 |
Termin realizacji zamówienia | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:4.1. Zamówienie dla poszczególnych części należy wykonać w terminie maksymalnie do dnia 30.09.2020 r. 4.2. Skrócenie terminu realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz. pkt 13.3. SIWZ.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Sukcesywna dostawa dodatkowego kruszywa na cele utrzymania dróg i składów leśnych na terenie Naśladownictwa Brzesko
- SCHRONIENIE 2025
- Utrzymanie składu drewna, budowa placu pod miejsce odpoczynku i budowa zjazdu z drogi powiatowej na terenie Nadleśnictwa Brzesko
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Grudziądzu oraz odbiór tablic rejestracyjnych wycofanych z eksploatacji - przeznaczonych do utylizacji
- ZP.271.13.2024 Cyberbezpieczna Gmina Pruszcz oraz Cyberbezpieczny GOPS/CUS
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.