Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-07-10
Ogłoszenie nr 559903-N-2020 z dnia 2020-07-10 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu: Dostawy wyposażenia laboratoriów dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna Działanie 9.8. Infrastruktura szkolnictwa zawodowego - Inwestycje w Infrastrukturę Państwowych Wyższych Szkół Zawodowych
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Paweł Węgrzynowski, ul. Bielniki 3/66, 61-555 PoznańPostępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, krajowy numer identyfikacyjny
33144771000000, ul.
Wojska Polskiego
99
,
78-600
Wałcz, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
672 500 187, , e-mail
zp@pwsz.eu, , faks
672 500 187.
Adres strony internetowej (URL): http://www.pwsz.eu/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.pwsz.eu/zamowienia
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.pwsz.eu/zamowienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Wałczu, ul. Wojska Polskiego 99, budynek 4, 78-600 Wałcz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy wyposażenia laboratoriów dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyposażenia laboratoriów dydaktycznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Wałczu. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 47, następujących części: 1) spektrometr przenośny; 2) przecinarka metalograficzna; 3) generator kart kanban; 4) generator wykresów Yamazumi; 5) gra standaryzacja; 6) gra łańcuch dostaw; 7) gra logistyka - magazyn; 8) gra kanban; 9) gra TPM; 10) gra komunikacyjna; 11) gra współpraca; 12) wirtualna fabryka; 13) wdrożenie oprogramowania klasy ERP i integracja z programem CAD; 14) stacje robocze do CAD/CAM z monitorami szt. 10; 15) wyposażenie sali Laboratorium Symulacji Sterowania Maszynami w krzesła i stoliki; 16) budowa systemu przywoławczy Andon; 17) oprogramowanie pozwalające na kontrolowanie i sterowanie linią produkcyjną z wizualizacją na komputerze SYMULATOR MIKROFABRYKI I LINII PRODUKCYJNEJ; 18) żel sprzęgający UT w proszku; 19) lusterka inspekcyjne; 20) wideoendoskop; 21) jarzmo magnetyczne; 22) miernik natężenia pola magnetycznego; 23) miernik (2 w 1) natężenia światła UV oraz białego (luksomierz); 24) lampa UV czerwona; 25) wzorzec nr 1 zgodnie z EN 9934-2; 26) test Bertholda z certyfikatem; 27) gaussometr 20-0-20 miernik pozostałości pola magnetycznego z certyfikatem; 28) wzorzec nr 1 zgodnie z EN ISO 3452-3 (do PT); 29) wzorzec nr 2 zgodnie z EN ISO 3452-3 (do PT); 30) zawiesina czarna - Spray 500 ml; 31) podkład biały - Spray 500 ml; 32) zmywacz podkładu białego - Spray 500 ml; 33) zawiesina fluorescencyjna - Spray 500ml; 34) penetrant czerwony - Spray 500 ml; 35) wywoływacz penetranta - Spray 500 ml; 36) zmywacz powierzchni - Spray 500 ml; 37) normy polskie; 38) szafa do laboratorium; 39) szafa warsztatowa na narzędzia; 40) stół warsztatowy; 41) ławka szkolna 2 osobowa; 42) krzesła; 43) biurko i krzesło dla wykładowcy; 44) laboratorium IT; 45) urządzenia i oprogramowanie do informatyki śledczej; 46) urządzenie wraz z oprogramowaniem do analizy zawartości dysków twardych urządzeń mobilnych; 47) platforma edukacyjna ofensywnego bezpieczeństwa. 3. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna Działanie 9.8. Infrastruktura szkolnictwa zawodowego - Inwestycje w Infrastrukturę Państwowych Wyższych Szkół Zawodowych, w związku z czym wykonawca powinien zamieszczać na dokumentach, które przygotowuje w związku z wykonywaniem zamówienia, informacje o udziale środków Unii Europejskiej i budżetu państwa we współfinansowaniu przedmiotu zamówienia oraz logotypy, które zostaną udostępnione wykonawcy przez zamawiającego niezwłocznie po udzieleniu zamówienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz kalkulacyjny). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ (wzór umowy)
II.5) Główny kod CPV: 38810000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
38433000-9 |
42630000-1 |
48150000-4 |
48330000-0 |
38970000-5 |
30200000-1 |
30231300-0 |
38431300-8 |
38410000-2 |
31500000-1 |
39180000-7 |
39151000-5 |
39151200-7 |
39160000-1 |
31682530-4 |
32420000-3 |
48820000-2 |
30213100-6 |
38652100-1 |
38652120-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-11-16 lub zakończenia: 2020-12-05
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi za wady | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-21, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Spektrometr przenośny |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38433000-9,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | przecinarka metalograficzna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42630000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | generator kart kanban |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48150000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | generator wykresów Yamazumi |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48150000-4,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | gra standaryzacja |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 6 | Nazwa: | gra łańcuch dostaw |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 7 | Nazwa: | gra logistyka - magazyn |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 8 | Nazwa: | gra kanban |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 9 | Nazwa: | gra TPM |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 10 | Nazwa: | gra komunikacyjna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 11 | Nazwa: | gra współpraca |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38970000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 12 | Nazwa: | wirtualna fabryka |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48330000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 13 | Nazwa: | wdrożenie oprogramowania klasy ERP i integracja z programem CAD |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48330000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 14 | Nazwa: | stacje robocze do CAD/CAM z monitorami szt. 10 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30200000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 15 | Nazwa: | wyposażenie sali Laboratorium Symulacji Sterowania Maszynami w krzesła i stoliki |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39151000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 16 | Nazwa: | budowa systemu przywoławczy Andon |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38810000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 17 | Nazwa: | oprogramowanie pozwalające na kontrolowanie i sterowanie linią produkcyjną z wizualizacją na komputerze SYMULATOR MIKROFABRYKI I LINII PRODUKCYJNEJ |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38810000-6,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 18 | Nazwa: | żel sprzęgający UT w proszku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 19 | Nazwa: | lusterka inspekcyjne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 20 | Nazwa: | wideoendoskop |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 21 | Nazwa: | jarzmo magnetyczne |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 22 | Nazwa: | miernik natężenia pola magnetycznego |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 23 | Nazwa: | miernik (2 w 1) natężenia światła UV oraz białego (luksomierz) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38410000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 24 | Nazwa: | lampa UV czerwona |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31500000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 25 | Nazwa: | wzorzec nr 1 zgodnie z EN 9934-2 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38570000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 26 | Nazwa: | test Bertholda z certyfikatem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38570000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 27 | Nazwa: | gaussometr 20-0-20 miernik pozostałości pola magnetycznego z certyfikatem |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38570000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 28 | Nazwa: | wzorzec nr 1 zgodnie z EN ISO 3452-3 (do PT) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38570000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 29 | Nazwa: | wzorzec nr 2 zgodnie z EN ISO 3452-3 (do PT) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38570000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 30 | Nazwa: | zawiesina czarna - Spray 500 ml |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 31 | Nazwa: | podkład biały - Spray 500 ml |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 32 | Nazwa: | zmywacz podkładu białego - Spray 500 ml |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 33 | Nazwa: | zawiesina fluorescencyjna - Spray 500ml |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 34 | Nazwa: | penetrant czerwony - Spray 500 ml |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 35 | Nazwa: | wywoływacz penetranta - Spray 500 ml |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 36 | Nazwa: | zmywacz powierzchni - Spray 500 ml |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 37 | Nazwa: | normy polskie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38431300-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 38 | Nazwa: | szafa do laboratorium |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39180000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 39 | Nazwa: | szafa warsztatowa na narzędzia |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39151000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 40 | Nazwa: | stół warsztatowy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39151200-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 41 | Nazwa: | ławka szkolna 2 osobowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 42 | Nazwa: | krzesła |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 43 | Nazwa: | biurko i krzesło dla wykładowcy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39160000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 44 | Nazwa: | laboratorium IT |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32420000-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 45 | Nazwa: | urządzenia i oprogramowanie do informatyki śledczej |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48000000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 46 | Nazwa: | urządzenie wraz z oprogramowaniem do analizy zawartości dysków twardych urządzeń mobilnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48710000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 47 | Nazwa: | platforma edukacyjna ofensywnego bezpieczeństwa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48731000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-16
data zakończenia: 2020-12-05
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres rękojmi | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Świadczenie usług pocztowych w roku 2025 dla Gminy Wałcz i jej jednostek
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym zarządzanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu.
- Budowa zbiorników przeciwpożarowych -II postępowanie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 8 "Promyk" w Wałczu w 2025r.
- Dostawy produktów mrożonych
- Opracowanie Projektu planu ogólnego Gminy Miejskiej Wałcz oraz opracowanie Strategii rozwoju Gminy Miejskiej Wałcz na lata 2025 - 2031.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.