eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług agencji pracy tymczasowej dla potrzeb Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-12

Kraków: Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej dla potrzeb Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 55997 - 2013; data zamieszczenia: 12.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej dla potrzeb Zamawiającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej dla potrzeb Zamawiającego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 niniejszej specyfikacji - Opis przedmiotu zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - w wysokości do 50% wartości zamówienia

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.60.00.00 - (6) Usługi rekrutacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy są zobowiązani wykazać, że posiadają aktualny wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, zwanego dalej rejestrem w zakresie prowadzenia agencji pracy tymczasowej, zgodnie z artykułem 18 ustawy z 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2004, nr 99, poz. 1001). Wykonawca może przedstawić potwierdzoną za zgodność kopię ww. dokumentu. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten Wykonawcy mogą składać wspólnie (co oznacza, że spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postępowaniu), aczkolwiek w przypadku składania dokumentów przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca, którego dotyczy dokument określony powyżej musi wykonywać wynikające z umowy o udzielenie zamówienia publicznego czynności, które należą do działalności regulowanej, podlegającej wpisowi do rejestru. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z należytą starannością, co najmniej 1 usługę polegającą na kierowaniu osób do pracy tymczasowej w ramach działalności agencji pracy tymczasowej, o wartości co najmniej 90 tys. zł brutto. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy przedstawią: wykaz wykonanej a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 1 usługi polegającej na kierowaniu osób do pracy tymczasowej w ramach działalności agencji pracy tymczasowej, o wartości co najmniej 90 tys. zł brutto - załącznik nr 5 specyfikacji; wraz z dowodami, że zamówienie to zostało wykonane należycie o których mowa w par. 1 ust.2 pkt 1 albo 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 2013, poz.231). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnienie ww warunku wykonawcy mogą złożyć wspólnie (co oznacza że spełnienie warunku udziału w postępowaniu przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego jest spełnieniem warunku udziału w postępowaniu). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń zgodnie z zasadą: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunków - metoda spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunków - metoda spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje warunku. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków. Ocena spełniania warunków - metoda spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie: - wszelkich terminów określonych umową i jej załącznikami, z wyłączeniem przyczyn niedotrzymania terminu realizacji umowy z winy Wykonawcy; - sposobu realizacji zamówienia (w zakresie warunków płatności, odbioru i dostawy) o ile wpływa ona pozytywnie na realizacje umowy dla obydwu stron; - ceny brutto oraz wysokości naliczonego podatku od towarów i usług w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (cena netto nie ulega zmianie); - rezygnacji z części puli godzin, o których mowa w pp. 1.b załącznika nr 1 do specyfikacji. Z tytułu powyższego Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie lub wynagrodzenie za niewykonane usługi; Zmiany powyższe mogą być uzasadnione przyczynami prawnymi, organizacyjnymi i technicznymi. Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu, którą to Wykonawca jest związany i nie przysługują mu w tym zakresie żadne roszczenia do Zamawiającego co do kwoty umownej, ewentualnego odszkodowania z tytułu utraty spodziewanych zysków. Wykonawca zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość dostaw (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji dostaw. Zamawiający zażąda od Wykonawcy oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na datę zakończenia wykonywania dostawy. Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację dostaw, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego. Ww. okoliczności mogą wpłynąć na zmianę treści umowy o ile są one zgodne z okolicznościami wprowadzania zmian do umowy opisanymi w pkt a. Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie. Wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: - opis proponowanej zmiany, - wpływ na wykonanie dostawy stanowiącej przedmiot umowy, - proponowany termin wprowadzenia zmian, - należy podać jakie znaczenie ma zmiana dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe, al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe, al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków UE. 1. Ścisłe określenie przedmiotu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1. 2. Cena. Należy podać cenę za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w całym okresie obowiązywania umowy: netto, podatek VAT i wartość brutto w PLN. Sposób obliczenia ceny: Zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 6. Wykonawca winien przyjąć jednolitą stawkę godzinową dla obu typów pracowników tymczasowych wymaganych przez Zamawiającego (pomocnika muzealnego i pracownika gospodarczego). W jej ramach Wykonawca uwzględni wszystkie koszty, które poniesie w związku z realizacją zamówienia (w tym wszystkie koszty wynikające z przepisów prawa związanych z zatrudnianiem pracowników tymczasowych), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do specyfikacji i postanowieniami istotnych postanowień umowy stanowiącym załącznik nr 4 do specyfikacji. Stawka za godzinę netto nie może ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę stawki za godzinę brutto oraz wartości brutto w związku ze zmianami podatku VAT, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów - zgodnie z warunkami zmiany określonymi w p. 28.2 niniejszej specyfikacji. Na podstawie stawki za godzinę Wykonawca obliczy cenę netto i brutto za cały czas obowiązywania umowy. Wszystkie ceny w Ofercie winny być podane w złotych polskich. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą wykonywane w złotych polskich. 3. Termin realizacji zamówienia: do 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Okres rozliczeniowy: 1 miesiąc kalendarzowy. B.4. Warunki płatności: 1. Wynagrodzenie miesięczne Wykonawcy ustalane jest w oparciu o jednolitą stawkę za godzinę netto podaną przez Wykonawcę w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. Stawka ta nie może ulec zmianie przez cały okres obowiązywania umowy; 2. Wynagrodzenie miesięczne wynikać będzie z sumy przepracowanych przez pracowników tymczasowych godzin, podanej przez Zamawiającego w zestawieniu, o którym mowa w punkcie poniżej; 3. Zamawiający działając przez wyznaczoną osobę (Koordynatora pracy tymczasowej) nie później niż do 10 dnia każdego następnego miesiąca w celu prawidłowego wyliczenia wynagrodzenia dostarczy Wykonawcy, w formie pisemnej, zestawienie prac wykonanych przez pracowników tymczasowych w poszczególnych oddziałach Zamawiającego, która będzie podstawą wystawienia przez Wykonawcę miesięcznej faktury VAT. 4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę miesięczną nie później niż do 7 dni od dnia otrzymania od Zamawiającego ewidencji wykonanej pracy. Faktura miesięczna winna zawierać: - numery wykonanych zleceń wraz z podaniem liczby przepracowanych przez pracowników tymczasowych godzin oraz ich stanowisk, - właściwą stawkę i kwotę podatku VAT - cenę netto i brutto za wykonane zlecenia z całego miesiąca rozliczeniowego. 5. Wykonawca wraz z fakturą dostarczy ewidencję wykonanej przez poszczególnych pracowników tymczasowych pracy z uwzględnieniem miejsca (Oddziałów MNK), w których praca została wykonana oraz raport o wykorzystaniu puli finansowej, o którym mowa w p. 3.h załącznika nr 1 do specyfikacji. 6. Płatność dokonywana będzie na podstawie faktur miesięcznych przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktur miesięcznych. 7. Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku konsorcjum, płatność nastąpi na konto lidera konsorcjum. 8. Wierzytelności z tytułu realizacji umowy zawartej w ramach niniejszego postępowania nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. 5. Wykonawca oświadczy, że zrealizuje zamówienie własnymi siłami bez udziału podwykonawców lub wskaże części zamówienia powierzone podwykonawcom..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.