Ogłoszenie z dnia 2020-01-15
Ogłoszenie nr 560008003-N-2020 z dnia 15-01-2020 r.
Warszawa: Adaptacja pomieszczeń na potrzeby laboratorium oceny bezpieczeństwa produktów IT, zgodnej z Common Criteria na poziomie do EAL7
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527403-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510108779-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Łączności, Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 13262900000000,
ul. ul. Szachowa
1,
04-894
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 128 100, e-mail
M.Olszewska@itl.waw.pl, faks
225 128 625.
Adres strony internetowej (url): www.itl.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby laboratorium oceny bezpieczeństwa produktów IT, zgodnej z Common Criteria na poziomie do EAL7
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZ/02/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia było zaprojektowanie i wykonanie Adaptacji pomieszczeń na potrzeby laboratorium oceny bezpieczeństwa produktów IT, zgodnej z Common Criteria na poziomie do EAL7, w Instytucie Łączności PIB przy ul. Szachowej 1 w Warszawie na potrzeby realizacji projektu "Krajowy schemat oceny i certyfikacji bezpieczeństwa oraz prywatności produktów i systemów IT zgodny z Common Criteria , akronim KSO3C, finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu CyberSecldent, na podstawie Umowy o dofinansowanie nr CYBERSECIDENT/381282/II/NCBR/2018. Szczegółowy zakres prac jest wskazany w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SIWZ opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne opisywanym pod warunkiem, że będą one o nie gorszych właściwościach i jakości. Tam, gdzie Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne"
II.4) Główny kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45200000-9,
45400000-1,
71200000-0,
45110000-1,
45220000-5,
45260000-7,
45310000-3,
45340000-2,
45330000-9,
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45450000-6,
71220000-6,
45111000-8,
45223000-6,
45261000-4,
45262000-1,
45311000-0,
45312000-7,
45314000-1,
45315000-8,
45316000-5,
45317000-2,
45331000-6,
45343000-3,
45421000-4,
45431000-7,
45432000-4,
45442000-7,
45443000-4,
45453000-7,
71221000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
7 miesięcy od daty zawarcia umowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
31/05/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
GELCO Sp. z o.o.,
,
ul. Modlińska 61,
03-199,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
KARO sp. z o.o.,
,
ul. Łąkowa 8,
05-860,
Płochocin, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
22/11/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
prace dodatkowe określone w protokołach konieczności wykonania robót dodatkowych nr 1 z dn. 23.07.2019 i nr 2 z dn. 20.09.2019
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonania robót demontażowych dokonano odkrywek posadzek betonowych. Podłoża były spękane w w wielu miejscach odparzone. Niezbędna była rozbiórka podłoży oraz wykonanie nowych posadzek betonowych.
W trakcie wykonania robót demontażowych dokonano odkrywek wszystkich warstw tynkarskich i wykończeniowych (gładzie, szpachlowanie, powłoki malarskie). Istniejące tynki były nietrwałe, w wielu miejscach wykonane były jako wielowarstwowe (skutek doraźnych napraw i uzupełnień), wrażliwe na czynniki mechaniczne i zmiany wilgotności. Najgorszy stan techniczny tynków występował w części pomieszczeń przewidzianych w strefie II-IV.
Wykonanie układów pomiarowych na wniosek administratora budynku dla przejrzystości rozliczeń laboratorium w RG i TO3.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wartość zamówienia po zmianie (bez VAT): 2 361 478,52 PLN
Termin realizacji przedmiotu umowy po zmianie: 9 miesięcy od daty zawarcia umowy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.