Ogłoszenie z dnia 2020-01-20
Ogłoszenie nr 560010880-N-2020 z dnia 20-01-2020 r.
Koleczkowo: Dostawa wraz z montażem instalacji do produkcji wody lodowej
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 544406-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 540104198-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510139886-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"EKO DOLINA" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 19168071300000,
ul. Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
,
84-207
Koleczkowo, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 725 000, e-mail
ekodolina@ekodolina.pl, faks
586 727 474.
Adres strony internetowej (url): http://ekodolina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem instalacji do produkcji wody lodowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OZP-P/11/2019/Chłód
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji do produkcji wody lodowej o wydajności 200 kWch [dalej zwana "Instalacją"] na terenie Zamawiającego tj. Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych "EKO DOLINA" Sp. z o.o. w Łężycach, Al. Parku Krajobrazowego 99 [dalej zwaną RIPOK] Wykaz usług objętych przedmiotem zamówienia: A. Prace projektowe obejmujące: 1) opracowanie projektu technicznego Instalacji, z uwzględniem adaptacji istniejących już w RIPOK Zamawiającego central klimatyzacyjnych do odbioru ciepła i wody lodowej oraz istniejącej instalacji grzewczej, 2) opracowanie wielobranżowych projetów wykonawczych Instalacji w branżach: a) instalacyjnej - wodnej, kanalizacynej oraz cieplnej, b) elektrycznej - zasilanie, sterowanie i automatyka. B. Dostawa urządzeń do Instalacji wraz z wszytskimi elementami koniecznymi do prawidłowego ich montażu. C. Prace montażowe, tj: montaż i posadowienie urządzeń do zaprojektowanej Instalacji - w tym agregatu absorpcyjnego, wieży chłodniczej, układów pompowych (o ile układy te będą wymagane) wraz ze wszystkimi instalacjami towarzyszącymi składającymi się z urządzeń pomiarowych. Wykonanie koniecznych prac demontażowych z zachowaniem warunku, iż wszystkie ewentualne zdemontowane przez Wykonawcę części pozostają własnością Zamawiającego i nie mogą opuścić terenu jego zakładu. D. Wykonanie: a) Adaptacji istniejących u Zamawiającego central klimatyzacyjnych do odbioru ciepła i wody lodowej, b) Adatpacji istniejącej instalacji grzewczej do potrzeb przesyłu i odbioru wody lodowej, c) Wydzielenie pomieszczenia na potrzeby posadowienia agregatu absorpcyjnego. E. Próby szczelności i próby ciśnieniowe, rozruch technologiczny i ruch próbny Instalacji. F. Dostawa oraz instalacja oprogramowania koniecznego do wykonania kompleksowego układu sterowania i regulacji kompletnej instalacji wody lodowej wraz z jego odzwierciedleniem w systemie wizualizacji i monitoringu Zamawiającego. G. Udzielenie licencji do dostarczonego oprogramowania, to jest sterowania i automatyki agregatu absorpcyjnego oraz wieży chłodniczej oraz przeniesienie majątkowych praw autorskich do utworów - to jest dokumentacji zrealizowanej przez Wykonawcę w ramach przedmiotu umowy mającej oryginalne cechy indywidualne jak np. do dokumentacji projektowej, podręczników użytkowania, instrukcji eksploatacji. H. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego. I. Sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu następującej dokumentacji: a) Instrukcja obsługi i eksploatacji Instalacji (obejmująca swym zakresem wymagania BHP i p.poż) wraz z interpretacją możliwych błędów i usterek; b) Wszelkiego rodzaju instrukcje stanowiskowe; c) Dokumentacja Techniczno - Ruchowej dostarczanych urządzeń i instalacji wraz z wykazem części zamiennych, części szybkozużywających się oraz materiałów eksploatacyjnych; d) Harmonogram czynności serwisowych i remontowych obejmujący wszystkie czynności od chwili odbioru końcowego Instalacji; e) Wyniki pomiarów kontrolnych, prób szczelności oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych; f) Wyniki pomiarów elektrycznych w zakresie spełnienia dodatkowej ochrony od porażeń; g) Raport ze sprawdzenia funkcjonalne działania automatyki i sytemu wizualizacji i monitoringu; h) Deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów i urządzeń; i) Raporty z zakończenia prób ciśnieniowych oraz szczelności, rozruchu technologicznego i ruchu próbnego- raporty te musza zawierać przede wszystkim: przebieg prób oraz spełnienie parametrów gwarantowanych takich jak: moc nominalna chłodu, temperaturę wyjściową chłodu, współczynnik efektywnościCOP; j) Projekt powykonawczy Instalacji. Wszystkie dokumenty wymienione powyżej w lit. od a) do j) zostaną sporządzone w języku polskim i będą dostarczone Zamawiającemu w wersji papierowej, w 4 (czterech) egzemplarzach oraz na nośniku elektronicznym w formacie PDF, zaś rysunki i schematy w formacie DWG. J. Serwisy instalacji w okresie gwarancji wraz z dostawą materiałów i części oraz wszystkich elementów niezbędnych do prawidłowego ich wykonania, oraz zachowania ciągłej pracy Instalacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania Zamawiającego dotyczące zakresu prac, które Wykonawca zobowiązany jest zrealizować na istniejącej u Zamawiającego instalacji zawarte zostały w załączniku nr od 7 do 13 do specyfikacji istotnych warunków Zamówienia [SIWZ]. Wykonawca podpisując umowę udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości: a) na wykonaną Instalację - przez okres 24 miesięcy od daty odbioru końcowego, dokonanego zgodnie z postanowieniami §22 ust. 7 wzoru umowy. b) na każdy wykonany Serwis Wykonawcy - na okres do wykonania kolejnego Serwisu Wykonawcy a dla ostatniego z wykonanych Serwisów na okres 6 miesięcy od jego zakończenia. UWAGA: W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu oraz na stronie www.ekodolina.pl., z którymi Wykonawca oraz jego personel i podmioty, którymi posłużył się on wykonując umowę mają obowiązek zapoznania się przed realizacją umowy w miejscu spełnienia świadczenia. Zamawiający przewiduje, że instalacja wody pracowała będzie w okresie od 15 maja do 15 września. Praca działu Sortowni odbywa na dwie zmiany się w okresie od poniedziałku, od godz. 6:00 do piątku do godz. 22:00. Zamawiający przewiduje czas pracy instalacji ok. 2900 godz./rok. Przewidywane są dwa serwisy w ciągu roku.
II.4) Główny kod CPV: 42500000-1
Dodatkowe kody CPV:
45331230-7
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
860 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa wraz z montażem instalacji do produkcji wody lodowej | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
08/07/2019
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Andra Sp. z o.o.,
office@andra.com.pl,
ul. Pryzmaty 6/8,
02-226,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/01/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Rozszerzenie przedmiotu zamówienia o wykonanie robót zamiennych i dodatkowych w wyniku czego zmianie uległ termin wykonania przedmiotu umowy z 95 dni od dnia przekazania miejsca wykonywania umowy na 31.05.2020r. Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy w zakresie robót elektroinstalacyjnych.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Rozszerzenie przedmiotu zamówienia o wykonanie dodatkowych robót zamiennych i dodatkowych. Zwiększeniu uległo wynagrodzenie wykonawcy o kwotę 30.179,68 zł netto. Zmianie uległ termin wykonania przedmiotu umowy z 95 dni od dnia przekazania miejsca wykonywania umowy na 31.05.2020r. Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy w zakresie robót elektroinstalacyjnych.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie wykonywania umowy wynikła konieczność wykonania robót zamiennych i dodatkowych polegających na:
a) demontażu starej i montażu nowej izolacji na rurze Dn50
b) demontażu starej i montażu nowej izolacji na rurze Dn65,
c) odwodnieniu i ponownym napełnieniu układu,
d) demontażu istniejących odcinków Dn50,
e) montażu trójników i kolan Dn65,
f) montażu zaworu odcinającego i równoważącego z kołnierzami, śrubami, nakrętkami i uszczelkami.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja instalacji chłodniczej wody lodowej w TAURON Arenie Kraków
- Usługa - wykonanie konserwacji i przeglądu okresowego komór chłodniczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez SOI Nowa Dęba oraz SOI Kielce
- Dostawa agregatu wody lodowej do budynku nr 5 (GCO) w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.