Ogłoszenie z dnia 2019-02-25
Ogłoszenie nr 560036344-N-2019 z dnia 25-02-2019 r.
Gdów: "Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów, zatok na terenie Gminy Gdów w sezonie 2018/2019 "
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621495-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500279473-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy w Gdowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00053501400000,
ul. Rynek
40,
32-420
Gdów, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
0-12 288 94 40; 0-12 251 41 66, e-mail
urzad@gdow.pl, faks
0-12 251 40 05.
Adres strony internetowej (url): www.gdow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów, zatok na terenie Gminy Gdów w sezonie 2018/2019 "
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IPZ.IV.271.ZP-22.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"Zimowe utrzymanie dróg, placów, parkingów, zatok na terenie Gminy Gdów w sezonie 2018/2019 "- część III
II.4) Główny kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od 29 października 2018 do 15 kwietnia 2019
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/01/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zwiększenie ilości godzin odśnieżania i posypywania o 100 godzin
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Ze względu na panujące warunki atmosferyczne przewidziana w SIWZ dla części III ilość godzin odśnieżania i posypywania na okres trwania umowy została wyczerpana . Usługa odśnieżania musi być nadal realizowana.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectwa Rdzawka w sezonie zimowym 2024-2025" - III postępowanie
- Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej
- Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenie Gminy Rychwał
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania budynku Krakowskiego Teatru Variete przy ul. Grzegórzeckiej 71 w Krakowie wraz z terenem przylegającym
- Usługa sprzątania budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Zimowe utrzymanie dróg 2024/2025 Cz. 1 i 10
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.