Ogłoszenie z dnia 2019-03-06
Ogłoszenie nr 560042576-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.
Kraków: Modernizację zespołu pomieszczeń laboratoryjnych Zakładu Betonów, Zapraw i Kruszyw przy ul. Cementowej 8
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631293-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500275373-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 56377000200000,
ul. ul. Cementowa
8,
31-983
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 683 79 00, e-mail
t.zajac@icimb.pl, faks
12 683 79 01.
Adres strony internetowej (url): www.icimb.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizację zespołu pomieszczeń laboratoryjnych Zakładu Betonów, Zapraw i Kruszyw przy ul. Cementowej 8
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KS/05/2018/1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont pomieszczeń laboratoryjnych wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną, wod-kan, c.o., sprężonego powietrza, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych na działce nr 1/5, obr. 20 Nowa Huta, przy ulicy Cementowej 8 w Krakowie. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja zespołu pomieszczeń laboratoryjnych zlokalizowanych na II piętrze w budynku hali technologicznej Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie przy ul. Cementowej 8 , na działce nr 1/5 obręb 20, jedn. ew. Nowa Huta. Celem planowanej inwestycji jest doprowadzenie do stanu zgodnego z przepisami techniczno - budowlanymi a w szczególności z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy pomieszczeń, w których odbywają się badania w ramach działania Zakładu Betonów, Zapraw i Kruszyw. Zakres robót budowlanych obejmuje dostosowanie istniejącej konstrukcji budynku do wymagań wynikających z rozwiązań instalacji wentylacji mechanicznej oraz roboty wykończeniowo - naprawcze. Zakres niniejszego opracowania obejmuje projekty : 1. Architektura 2. Konstrukcja 3. Wentylacji mechanicznej 4. AKPiA i BMS 5. instalacja co 6. Elektryka 7. instalacja sprężonego powietrza
II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45431000-7,
45310000-3,
45332000-3,
45331100-7,
45331200-8,
45262400-5,
45421100-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
5 miesięcy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Remont pomieszczeń laboratoryjnych wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną, wod-kan, c.o., sprężonego powietrza, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
15/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Spółdzielnia Rzemieślinicza BUDMET,
,
os. Szkolne 3,
31-975,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/03/2019
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 11.02.2019 stwierdzono konieczność wykonania następujących robót dodatkowych i uzupełniających do wykonania zamówienia podstawowego nieobjętych zamówieniem podstawowym a niezbędnym do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia:
1. Rozbiórka istniejących warstw podposadzkowych we wszystkich pomieszczeniach z uwagi na różne poziomy wysokości w stosunku do korytarza oraz w stosunku do innych pomieszczeń. Wykonanie nowej wylewki cementowej wyrównawczej o grubości średniej 30 mm we wszystkich pomieszczeniach
2. Po demontażu istniejących sufitów podwieszanych istniejące ściany wydzielające korytarz oraz poszczególne pomieszczenia uniemożliwiają wykonanie sufitów na wysokości 330 cm - nadmurowanie ścian działowych pustaków H+H na wysokość umożliwiającą wykonanie sufitu podwieszonego w pomieszczeniach na wysokości 330 cm
3. W celu przeniesienia tymczasowego sprzętu laboratoryjnego z remontowanych pomieszczeń II piętra zachodzi konieczność zaadaptowania pomieszczeń na I piętrze w zakresie:
a) Wymiany warstw podposadzkowych i posadzki
b) Wymiany stolarki okiennej
c) Wymiany instalacji elektrycznej
d) Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzatora sufitowego
e) Remontu ścian oraz wykonania sufitu podwieszanego
f) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania
g) Wykonanie instalacji wodnej oraz montaż osprzętu wod-kan
4. W celu zapewnienia bezpiecznego manewrowania wózkami do magazynków nr pom. 2.25 i 2.26 zamienia się drzwi D3a na drzwi tzw. kurtyny paskowe z PVC i ściankę o odporności R120 przesuwa się do pomieszczenia nr 2.23 i 2.24
5. Po demontażu sufitu podwieszonego okazało się że brak jest podkonstrukcji która umożliwia podwieszenie kanałów wentylacyjnych oraz sufitu podwieszonego , głównie w osi 6-9. Należy wykonać podkonstrukcję stalową mocowana do belek żelbetowych aby umożliwić podwiesić kanały wentylacyjne i sufit podwieszany
6. Rezygnacja z wykonania zsypu ze stali nierdzewnej montowanego do elewacji dla wyrzucania próbek na zewnątrz laboratorium
7. Likwidacja ścian z wypełnieniem z pustaków szklanych -luksferów na I piętrze i wykonanie ścianek wydzielających z płyt g-k o odporności ogniowej R120 z uwagi na duże pęknięcia szklanych pustaków i groźbą wypadnięcia z wysokości na posadzkę hali technologicznej.
8. Wykonanie prac naprawczych i modernizacyjnych istniejącego szybu windowego w celu dostosowania do montażu nowego mechanizmu wyciągowego oraz kabiny tj :
a) pogłębienie podszybia szybu windowego w celu uzyskania głębokości 140 cm
b) malowanie ścian szybu farba emulsyjna z dodatkiem wapna hydratyzowanego
c) Wzmocnienie ścian szybu w części progowej nowych drzwi - wykonanie wieńca żelbetowego na szerokość istniejącego otworu na każdej kondygnacji
d) Naprawa odparzonego tynku na ścianach ceglanych szybu
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
na podstawie par.15 pkt 3 ppkt2e umowy KS/04/2018 z dnia 15.11.2018r, zmienia się termin wykonania umowy par.3 pkt 2 z 5-ciu na 6 miesięcy od daty przekazania placu budowy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- przetarg nieograniczony na kompleksową obsługę prawną Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Victoria"
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.