eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówModernizację zespołu pomieszczeń laboratoryjnych Zakładu Betonów, Zapraw i Kruszyw przy ul. Cementowej 8



Ogłoszenie z dnia 2019-03-06

Ogłoszenie nr 560042576-N-2019 z dnia 06-03-2019 r.

Kraków: Modernizację zespołu pomieszczeń laboratoryjnych Zakładu Betonów, Zapraw i Kruszyw przy ul. Cementowej 8
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631293-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500275373-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 56377000200000, ul. ul. Cementowa 8, 31-983 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 683 79 00, e-mail t.zajac@icimb.pl, faks 12 683 79 01.
Adres strony internetowej (url): www.icimb.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizację zespołu pomieszczeń laboratoryjnych Zakładu Betonów, Zapraw i Kruszyw przy ul. Cementowej 8

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

KS/05/2018/1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Remont pomieszczeń laboratoryjnych wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną, wod-kan, c.o., sprężonego powietrza, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych na działce nr 1/5, obr. 20 Nowa Huta, przy ulicy Cementowej 8 w Krakowie. Przedmiotem inwestycji jest modernizacja zespołu pomieszczeń laboratoryjnych zlokalizowanych na II piętrze w budynku hali technologicznej Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie przy ul. Cementowej 8 , na działce nr 1/5 obręb 20, jedn. ew. Nowa Huta. Celem planowanej inwestycji jest doprowadzenie do stanu zgodnego z przepisami techniczno - budowlanymi a w szczególności z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy pomieszczeń, w których odbywają się badania w ramach działania Zakładu Betonów, Zapraw i Kruszyw. Zakres robót budowlanych obejmuje dostosowanie istniejącej konstrukcji budynku do wymagań wynikających z rozwiązań instalacji wentylacji mechanicznej oraz roboty wykończeniowo - naprawcze. Zakres niniejszego opracowania obejmuje projekty : 1. Architektura 2. Konstrukcja 3. Wentylacji mechanicznej 4. AKPiA i BMS 5. instalacja co 6. Elektryka 7. instalacja sprężonego powietrza


II.4) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:

45431000-7,

45310000-3,

45332000-3,

45331100-7,

45331200-8,

45262400-5,

45421100-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
5 miesięcy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont pomieszczeń laboratoryjnych wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną, wod-kan, c.o., sprężonego powietrza, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 15/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Spółdzielnia Rzemieślinicza BUDMET, , os. Szkolne 3, 31-975, Kraków, kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 2261798.28 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/03/2019

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W dniu 11.02.2019 stwierdzono konieczność wykonania następujących robót dodatkowych i uzupełniających do wykonania zamówienia podstawowego nieobjętych zamówieniem podstawowym a niezbędnym do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia: 1. Rozbiórka istniejących warstw podposadzkowych we wszystkich pomieszczeniach z uwagi na różne poziomy wysokości w stosunku do korytarza oraz w stosunku do innych pomieszczeń. Wykonanie nowej wylewki cementowej wyrównawczej o grubości średniej 30 mm we wszystkich pomieszczeniach 2. Po demontażu istniejących sufitów podwieszanych istniejące ściany wydzielające korytarz oraz poszczególne pomieszczenia uniemożliwiają wykonanie sufitów na wysokości 330 cm - nadmurowanie ścian działowych pustaków H+H na wysokość umożliwiającą wykonanie sufitu podwieszonego w pomieszczeniach na wysokości 330 cm 3. W celu przeniesienia tymczasowego sprzętu laboratoryjnego z remontowanych pomieszczeń II piętra zachodzi konieczność zaadaptowania pomieszczeń na I piętrze w zakresie: a) Wymiany warstw podposadzkowych i posadzki b) Wymiany stolarki okiennej c) Wymiany instalacji elektrycznej d) Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z klimatyzatora sufitowego e) Remontu ścian oraz wykonania sufitu podwieszanego f) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania g) Wykonanie instalacji wodnej oraz montaż osprzętu wod-kan 4. W celu zapewnienia bezpiecznego manewrowania wózkami do magazynków nr pom. 2.25 i 2.26 zamienia się drzwi D3a na drzwi tzw. kurtyny paskowe z PVC i ściankę o odporności R120 przesuwa się do pomieszczenia nr 2.23 i 2.24 5. Po demontażu sufitu podwieszonego okazało się że brak jest podkonstrukcji która umożliwia podwieszenie kanałów wentylacyjnych oraz sufitu podwieszonego , głównie w osi 6-9. Należy wykonać podkonstrukcję stalową mocowana do belek żelbetowych aby umożliwić podwiesić kanały wentylacyjne i sufit podwieszany 6. Rezygnacja z wykonania zsypu ze stali nierdzewnej montowanego do elewacji dla wyrzucania próbek na zewnątrz laboratorium 7. Likwidacja ścian z wypełnieniem z pustaków szklanych -luksferów na I piętrze i wykonanie ścianek wydzielających z płyt g-k o odporności ogniowej R120 z uwagi na duże pęknięcia szklanych pustaków i groźbą wypadnięcia z wysokości na posadzkę hali technologicznej. 8. Wykonanie prac naprawczych i modernizacyjnych istniejącego szybu windowego w celu dostosowania do montażu nowego mechanizmu wyciągowego oraz kabiny tj : a) pogłębienie podszybia szybu windowego w celu uzyskania głębokości 140 cm b) malowanie ścian szybu farba emulsyjna z dodatkiem wapna hydratyzowanego c) Wzmocnienie ścian szybu w części progowej nowych drzwi - wykonanie wieńca żelbetowego na szerokość istniejącego otworu na każdej kondygnacji d) Naprawa odparzonego tynku na ścianach ceglanych szybu

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
na podstawie par.15 pkt 3 ppkt2e umowy KS/04/2018 z dnia 15.11.2018r, zmienia się termin wykonania umowy par.3 pkt 2 z 5-ciu na 6 miesięcy od daty przekazania placu budowy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.