Ogłoszenie z dnia 2020-03-26
Ogłoszenie nr 560053942-N-2020 z dnia 26-03-2020 r.
Skwierzyna: Wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych oraz toalet pierwszej i drugiej kondygnacji budynku Urzędu Miejskiego Skwierzynie.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 570621-N-2019
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 510168837-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Skwierzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 52997690921000,
ul. ul. Rynek
1,
66-440
Skwierzyna, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
095 7 216 529, e-mail
zp@skwierzyna.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.skwierzyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych oraz toalet pierwszej i drugiej kondygnacji budynku Urzędu Miejskiego Skwierzynie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.14.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych oraz toalet pierwszej i drugiej kondygnacji budynku Urzędu Miejskiego w Skwierzynie. Zakres prac obejmuje: wykonanie remontu komunikacji pierwszego i drugiego piętra obiektu wraz z wykonaniem remontu sanitariatów zlokalizowanych na ww. kondygnacjach. W ramach zamówienia należy wykonać m.in. takie roboty jak: równanie ścian komunikacji, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie sufitów podwieszanych, wymiana częściowa instalacji co oraz instalacji elektrycznej wraz z niezbędnymi połączeniami, wymiana opraw oświetleniowych, remont posadzek drugiej kondygnacji z wymianą nawierzchni (zerwanie desek stropowych wraz z wykonaniem nowych oraz ułożenie wykładziny termozgrzewalnej) kompleksowy remont sanitariatów. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej remontowanych pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do SIWZ przedmiar robót i STWiOR. Roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność odpowiedniego zabezpieczenia robót. Uwagi: a/ Inne nie ujęte w opisie elementy lub problemy zaistniałe w trakcie realizacji wyjaśniane będą na budowie w ramach nadzoru inwestorskiego. b/ Wszystkie roboty ogólnobudowlane i rozbiórkowe prowadzić z zgodnie z obowiązującymi przepisami i "Technicznymi warunkami wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych" pod nadzorem uprawnionych osób. c/ wszystkie roboty budowlane należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz przepisami BHP i PPOŻ. i Ochrony Środowiska. d/ Technologia wykonania robót może być zmieniona na inną pod warunkiem, że nie będzie o niższych parametrach technicznych i użytkowych po uzyskaniu pisemnej zgody Inwestora i autora projektu. Zakres robót zgodny jest z załączonym do niniejszej SIWZ przedmiarem robót i STWiOR. Załączony do SIWZ przedmiar robót jest jedynie materiałem pomocniczym do sporządzenia własnej kalkulacji i kosztorysów, uwzględniając całość zakresu robót, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza naniesienie dodatkowych pozycji kosztorysowych lub modyfikacji ich treści. Zawarte w załączonym przez Zamawiającego przedmiarze robót zestawienia robót mają zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego kosztorysom sporządzonym przez Wykonawcę i zawartych w nich przedmiarach robót należy przypisać wyłącznie charakter dokumentów pomocniczych. Uwagi ogólne: W przedmiarach robót i STWiOR - jeśli podane zostały nazwy i producenci materiałów i technologii - to podane zostały one jedynie jako przykładowe, w celu określenia parametrów technicznych i innych wymogów jakie spełnione muszą być, by mogły być użyte w czasie realizacji zadania inwestycyjnego. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych materiałów, technologii o ile zachowane zostaną ich parametry. Symbole, czy oznaczenia przyjęte na potrzeby kosztorysów należy także traktować jako typ - przykład. Bezwzględnie dopuszcza się inne materiały, innych producentów o podobnych - nie gorszych parametrach i standardach, o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Produkt powinien mieć te same cechy funkcjonalne. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób - robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2014 r., poz. 1145), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych: a) czynności związane z wykonaniem robót ogólnobudowlanych przez robotników budowlanych tj., wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych, murowych, instalacyjnych Zgodnie z § 2 ust. 10 projektu umowy Wykonawca zobowiązany jest w dniu podpisania umowy do złożenia oświadczenia wraz z wykazem wszystkich osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia, polegające na: wykonaniu robót ogólnobudowlanych przez robotników budowlanych tj., wykonywanie robót wykończeniowych wewnętrznych, murowych, instalacyjnych. Zamawiający zastrzega możliwość kontroli (sam lub przez inne służby) pracowników wykonujących ww. czynności na budowie na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę faktu zatrudnienia osób wymienionych w wykazie na umowę o pracę. Uwaga! Za nie zrealizowanie każdorazowo obowiązku ( za każdego pracownika ), o którym mowa w § 2 ust. 10 projektu umowy Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kary umownej 1000,00 zł brutto. 3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45310000-3,
45330000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 09.08.2019 r. do dnia 28.02.2020 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/03/2020
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
art. 144 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) Prawo zamówień publicznych (Pzp), § 4 ust. 1 pkt 1 ppkt 1.3 lit a), ppkt 1.4, ppkt 1.6 , ppkt 1.7 ust. 9 umowy o roboty budowlane nr 126/2019 o: "Wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych oraz toalet pierwszej i drugiej kondygnacji budynku Urzędu Miejskiego Skwierzynie" zmiana terminy zakończenia robót, zmiana wysokości wynagrodzenia, zmiana sposobu rozliczenia,
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
art. 144 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) Prawo zamówień publicznych (Pzp), § 4 ust. 1 pkt 1 ppkt 1.3 lit a), ppkt 1.4, ppkt 1.6 , ppkt 1.7 ust. 9 umowy o roboty budowlane nr 126/2019 o: "Wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych oraz toalet pierwszej i drugiej kondygnacji budynku Urzędu Miejskiego Skwierzynie" - roboty dodatkowe
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W związku z zatwierdzonym protokołem konieczności wykonania robót budowlanych dodatkowych nr 2 z dnia 11.03.2020 r. , wstrzymaniem robót przez Zamawiającego, treścią pisma Wykonawcy z dnia 17.03.2020 r. i kosztorysem powykonawczym -częściowym z marca 2020 r.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Strony ustalają następujący termin zakończenia robót najpóźniej do dnia 14.04.2020 r.
Strony określają wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy w kwocie 542.882,70 złotych netto (słownie: pięćset czterdzieści dwa tysiące osiemset osiemdziesiąt dwa złote i 70/100).
Kwota wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1, powiększona zostanie o obowiązujący podatek od towarów i usług w wysokości 23%, co stanowi ogółem 667.745,72 złotych brutto ( słownie: sześćset sześćdziesiąt siedem tysięcy siedemset czterdzieści pięć złotych i 72/100).
Rozliczenie pomiędzy stronami za wykonane roboty nastąpi w oparciu o dwie faktury:
a) częściową - w wysokości 319.806,52 zł brutto tj. 260.005,30 zł netto, po prawidłowym wykonaniu zakresu rzeczowego robót objętych przedmiotem umowy , o których mowa w zatwierdzonym przez Zamawiającego kosztorysie powykonawczym - częściowym z marca 2020 r.;
b) końcową - w wysokości różnicy pomiędzy kwotą wynagrodzenia brutto wskazaną w § 6 ust. 2, a kwotą brutto wskazaną w fakturze częściowej - po prawidłowym wykonaniu 100% wszystkich robót objętych przedmiotem umowy.
INNE PRZETARGI Z SKWIERZYNY
więcej: przetargi w Skwierzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.